Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    o žalios rodyklės "problemą" aš pirmą kart tik čia išgirdau ir manau ji niekuo nepagrįsta, neįrodyta, kad tai yra pavojingesnis manevras už eilę kitų
    Gal kad pirmą kartą išgirdai, nespėjai įsigilinti į problemą. Paskaityk atidžiau 1 lape 1 mano pranešimą.

    Ne už "eilę kitų", o pavojingesnis už sukimą be lentelės.

    Šviesoforas ir įrengiamas tam, kad būtų išvengta konfliktinių situacijų, kylančių nereguliuojamose sankryžose. O lentelė su žalia rodykle dešinįjį posūkį palieka nereguliuojamą.
    Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.03, 14:56.

    Comment


      #62
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      O lentelė su žalia rodykle dešinįjį posūkį palieka nereguliuojamą.
      pranešimas tikrai nuostabiai parengtas, perskaičiau jį visą
      bet rodyklės ir dedamos su ta mintimi, kad dešinio posūkio nereguliuoti, nevaržyti ir taip leisti sutaupyti laiko bei degalų, teisingai, atsiranda srautų susikirtimo taškai, bet tai adekvačiam vairuotojui nėra neįveikiama užduotis, tai įrodo tūkstančių tūkstančiai atliekamų manevrų ir tūkstančiai vairuotojų dėkojai tai žaliai rodyklei už taupymą, todėl tikrai nesinorėtų, kad nepagrįstai ar neatsižvelgiant į statistikas bei kitus rodiklius būtų nuimtos visos žalios rodyklės
      Aš neliūdnas - aš blaivus

      Comment


        #63
        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
        pranešimas tikrai nuostabiai parengtas, perskaičiau jį visą
        bet rodyklės ir dedamos su ta mintimi, kad dešinio posūkio nereguliuoti, nevaržyti ir taip leisti sutaupyti laiko bei degalų, teisingai, atsiranda srautų susikirtimo taškai, bet tai adekvačiam vairuotojui nėra neįveikiama užduotis, tai įrodo tūkstančių tūkstančiai atliekamų manevrų ir tūkstančiai vairuotojų dėkojai tai žaliai rodyklei už taupymą, todėl tikrai nesinorėtų, kad nepagrįstai ar neatsižvelgiant į statistikas bei kitus rodiklius būtų nuimtos visos žalios rodyklės
        Ačiū. Nereikia pulti į kraštutinumus - niekas visų lentelių nenuims. Aš asmeniškai ir nesu tos nuomonės, kad jos visur pavojingos.

        Comment


          #64
          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Ačiū. Nereikia pulti į kraštutinumus - niekas visų lentelių nenuims. Aš asmeniškai ir nesu tos nuomonės, kad jos visur pavojingos.
          Nu tai čia tiek reikėjo rašyti, kad pasirodo ne visas rodykles nori nuimti tikrai sutinku, kad reikia peržiūrėti lentelių kabinimo taisykles, bet be būtinybės nenuiminėti jų visų
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            #65
            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            Nu tai čia tiek reikėjo rašyti, kad pasirodo ne visas rodykles nori nuimti tikrai sutinku, kad reikia peržiūrėti lentelių kabinimo taisykles, bet be būtinybės nenuiminėti jų visų
            Štai kokiais atvejais lentelės įrengimas gali būti ribojamas (Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės):

            75. Sankryžose, kuriose yra tikslinga transporto priemonėms leisti sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, prie šviesoforų, pastatytų prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą dešinėje pusėje (arba virš važiuojamosios dalies), prie raudono šviesoforo signalo gali būti įrengta baltos spalvos lentelė su žalios spalvos rodykle, nukreipta į dešinę (žr. priedą).
            76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.
            77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
            77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
            77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
            77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
            77.4. dešinėje esančiam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
            77.5. ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle posūkiui į dešinę;
            77.6. įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis posūkiui į dešinę;
            77.7. į dešinę leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos;
            77.8. eismo reguliavimo šviesoforais valdymas įrengtas dėl pėsčiųjų ir ypač dėl moksleivių saugumo.
            78. Būtina įvertinti, ar lentelės su žalia rodykle privalumai kompensuoja šiuos trūkumus:
            78.1. esant daug eismo juostų ir dideliam eismo intensyvumui, į dešinę sukantiems vairuotojams būna sunku įvertinti visas eismo sąlygas;
            78.2. kai sankryžoje į dešinę dažnai sukančios ilgos transporto priemonės (sunkvežimiai, autobusai) gali užtverti eismą pėstiesiems bei dviratininkams, šie gali bandyti kirsti kelią per sustojusios ilgos transporto priemonės galą ir tapti netikėta kliūtimi iš priekio atvažiuojančioms transporto priemonėms;
            78.3. gali būti trukdoma iš priekio atvažiuojančiam ir į kairę sukančiam maršrutiniam transportui, kuriam gali būti sunku pabaigti manevrą į kairę žalio signalo pabaigoje dėl nestabdomo sukančių į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle transporto priemonių srauto;
            78.4. esant mažai sankryžos zonai į dešinę sukantys sunkvežimiai ir autobusai gali įvažiuoti į dešinėje esančio priešpriešinio eismo važiuojamąją dalį;
            78.5. kai iš dešinės pusės važiuojantis transportas sankryžoje reguliariai apsisuka.
            79. Sankryžose, kurias dažnai kerta aklieji, silpnaregiai ir judėjimo negalią turintys žmonės, lentelė su žalia rodykle neturi būti naudojama. Jeigu išimtinais atvejais ji vis dėlto įrengiama sankryžose, kurias dažnai kerta aklieji ir silpnaregiai, turi būti sumontuoti papildomi įrenginiai:
            79.1. pagalbinė orientacija rasti pėsčiųjų perėją ir stovą su jungikliu;
            79.2. pagalbinis žalio signalo atpažinimas;
            79.3. saugi ir tiesi ėjimo trajektorija per kelią.
            80. Ne gyvenvietėse esančiose sankryžose dėl didelio greičio lentelė su žalia rodykle neturi būti naudojama.

            Comment


              #66
              78.1. esant daug eismo juostų ir dideliam eismo intensyvumui, į dešinę sukantiems vairuotojams būna sunku įvertinti visas eismo sąlygas;
              labai prastai suformuluotas draudimas, nes niekas dar neįvardino kas tas intensyvus eismas ir pagal kurį vairuotoją vertins ar sunku įvertinti visas eismo sąlygas ar ne
              80. Ne gyvenvietėse esančiose sankryžose dėl didelio greičio lentelė su žalia rodykle neturi būti naudojama.
              ne gyvenvietėse vienareikšmiškai reikia daryti greitėjimo juostą ir būtina artėjant prie šviesoforo ženklais riboti greitį
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                #67
                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                labai prastai suformuluotas draudimas, nes niekas dar neįvardino kas tas intensyvus eismas ir pagal kurį vairuotoją vertins ar sunku įvertinti visas eismo sąlygas ar ne
                Tai nėra draudžiamasis kriterijus, o rekomendacija atkreipti dėmesį kiekvienu atskiru atveju.

                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                ne gyvenvietėse vienareikšmiškai reikia daryti greitėjimo juostą ir būtina artėjant prie šviesoforo ženklais riboti greitį
                Pagal šviesoforų taisykles greitis negali būti didesnis nei 70 km/h. Eismas užmiestyje pavojingas. Važiuoji 90 km/h, prieš sankryžą pristabdai iki 70 km/h, o čia išlenda kaip Pilypas iš kanapių - sukantysis pagal lentelę su žalia rodykle ir tau užkiša. Vienareikšmiškai, jokių lentelių. Sprendimas su greitėjimo juostomis gal ir galimas, tik gal labiau tiktų trikampė dešiniojo posūkio salelė (jei nėra pėsčiųjų), o ne lentelė su žalia rodykle.
                Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.03, 16:57.

                Comment


                  #68
                  Viena pavojingesnių vietų Vilniuje. Laisvės pr. - Narbuto g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Narbuto g. į Laisvės pr. degant raudonam šviesoforo signalui su trikampe salele. Greitis didelis, o dar eismas leidžiamas iš dviejų eismo juostų.



                  Vilniaus valdininkai mano, kad pėstiesiems įrengus trijų sekcijų transporto šviesoforą, kuris galioja tik pėstiesiems (!), pėstiesiems bus pakankamai saugu, nes jie "informuojami", jog jų trajektoriją gali kirsti transportas... Trūksta žodžių...

                  Comment


                    #69
                    Aš dažnai važiuoju šia sankryža, ir šioje vietoje visada pristabdome, kai būna raudona. Niekada nebūna didelio greičio.

                    Comment


                      #70
                      Parašė rat
                      Jeigu tau raudona, o prie perėjos yra pėstysis (kuriam žalia, beje) - tai privalai sustoti, o ne sumažinti greitį ar pan. Kas čia dar neaišku?
                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Aš dažnai važiuoju šia sankryža, ir šioje vietoje visada pristabdome, kai būna raudona. Niekada nebūna didelio greičio.
                      Jūs gal ir pristabdot. Žinau žmogų, kurio vos nepartrenkė šioje reguliuojamoje-nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje. Bet kam tai įdomu. Juk svarbiausia, kad kažkam nereikia stovėti prie raudono. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles draudžiama įrengti lentelę, jei sukama iš dviejų eismo juostų.

                      Comment


                        #71
                        Parašė rat
                        Jeigu kažkas nesusigaudo, kai yra šviesoforas ir ką reiškia tie kelio ženklai, tai neturėtų vairuoti.
                        Kai dešiniajam posūkiui yra įrengta trikampė salelė, gaunamas didelis posūkio spindulys, kas leidžia į dešinę sukti dideliu greičiu. Šioje vietoje jau tada žymiai saugiau būtų kelio ženklas "Duoti kelią" ir Zebras. Tada bent jau pėstieji įvertintų pavojus. O įrengti šviesoforus, kurie nieko apskritai nereguliuoja, ir dar yra galimybė išvystyti didesnį greitį, yra visiška beprotybė. Ir dar dvi eismo juostos... Tyliu.

                        Comment


                          #72
                          Bet savivaldybė nesutiko pakabinti žalią rodyklę iš Žvalgų į Kalvarijų gatvę Santariškių kryptimi kai už sąnkryžos nėra perėjos ir niekam sukantys į dešinę nekeltų pavojaus visai. Savivaldybės klerkas kažkokius vėjus pūtė kodėl negalima. Vakare ten buna kokių 300m eilė.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            #73
                            Gaila kad iš forumo dalyvių tik keturi žmonės mato žalių rodyklių pavojų. Visiems kitiems eismo sauga eina tik po kuro/laiko taupimo. Gaila.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              #74
                              ... ir dar patinka statistika su savo 175,5 procentais:

                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                #75
                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Gaila kad iš forumo dalyvių tik keturi žmonės mato žalių rodyklių pavojų. Visiems kitiems eismo sauga eina tik po kuro/laiko taupimo. Gaila.
                                Panaši padėtis su valdininkais. Jei Vokietijoje norima uždėti lentelę, nuodugniai apsvarstoma, ar tai bus saugu ir nekels pavojaus eismo saugumui. Jei Lietuvoje norima nedėti lentelės, nuodugniai svarstoma, ar tai nesumažins pralaidumo. Vienintelė išeitis - kuo daugiau draudžiamųjų kriterijų taisyklėse.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Panaši padėtis su valdininkais...
                                  Todel kad musu valdininkai visai ne vokieciai, o tie patys runkeliai... kaip ir dauguma iš runkelistano... kur zmogaus gyvybe nieko nekainuoja.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Todel kad musu valdininkai visai ne vokieciai, o tie patys runkeliai... kaip ir dauguma iš runkelistano... kur zmogaus gyvybe nieko nekainuoja.
                                    Taip. Rusijoje pernai norėjo įteisinti lentelę su žalia rodykle. Gerai, kad rusų eismo specialistai nepraleido, nors visa tai buvo iniciavęs Putinas. Žinant, kokia baisi rusų infrastruktūra ir eismo saugumas - lentelės įteisinimas būtų dar didesnė katastrofa. Jau ir taip skraido pėstieji kaip kėgliai rusiškuose mašininiuose video...

                                    Comment


                                      #78
                                      Pasakysiu "nutrenktiems" pėstiesiems: nesvarbu koks dega šviesoforas, prieš eidamas ir eidamas DAIRYKIS. Visokių pasitaiko debilų keliuose, tad reikia saugotis pirmiausia pačiam, o ne svaigt apie "mano pirmumą". Lygiai tas pats ir vairuojant galioja. Saugokis, ir Dievas apsaugos, kaip sakoma. Jau senai būčiau nutrenktas, jei svaigčiau taip, kaip svaigsta kai kurie.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė rat
                                        Jeigu kažkas nesusigaudo, kai yra šviesoforas ir ką reiškia tie kelio ženklai, tai neturėtų vairuoti.
                                        Iškreiptas supratimas.
                                        Viskas turi būti sutvarkyta taip, kad tiems, kurie galbūt nesigaudo - nebūtų galimybių daužyti kitas mašinas ir žmones.

                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Bet savivaldybė nesutiko pakabinti žalią rodyklę iš Žvalgų į Kalvarijų gatvę Santariškių kryptimi kai už sąnkryžos nėra perėjos ir niekam sukantys į dešinę nekeltų pavojaus visai. Savivaldybės klerkas kažkokius vėjus pūtė kodėl negalima. Vakare ten buna kokių 300m eilė.
                                        Na ir kas būtų iš tos lentelės?
                                        Prie Didlaukio sąnkryžos atsirastų 500 m eilė.
                                        Mane visada nervina kai kurių noras pralėkti per miestą kaip per savo gimtajį kaimą...
                                        Paskutinis taisė oranger; 2012.10.06, 22:07.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė rat
                                          Nereikia į KET žiūrėti kaip į grožinę literatūrą, o į važiavimą keliais kaip į lenktynes F1 trasoje. Galėčiau pasiūlyti įrengti prie kiekvieno šviesoforo ir perėjos pasikeliančius stulpelius - gal tai sutramdys kelių gaidžius ir išsiblaškėlius?
                                          Visai nebloga idėja Tik nežinia, kaip ji pasitvirtintų realybėje.
                                          Kai kuriose šalyse (pvz. Japonijoje, kur važinėja greitieji traukiniai) visos pervažos yra tik su pakeliamomis užtvaromis, todėl ten susidūrimų su traukiniais daug mažiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X