Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė rat
    Galėčiau pasiūlyti įrengti prie kiekvieno šviesoforo ir perėjos pasikeliančius stulpelius - gal tai sutramdys kelių gaidžius ir išsiblaškėlius?
    Čia Lietuva - čia jau bandė Gedimino prospektą tokiais stulpeliais aptverti. Gavosi pšikas - tai važiuojančią mašiną pakelia, tai išvis neveikia.

    Comment


      #82
      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Čia Lietuva - čia jau bandė Gedimino prospektą tokiais stulpeliais aptverti. Gavosi pšikas - tai važiuojančią mašiną pakelia, tai išvis neveikia.
      Nes daryta, bet nedadaryta. Užtektų prieš tuos stulpelius pastatyti šviesoforą kaip parkinguose. Jei degtų virš stulpelių raudona spalva, niekas jau ir nevažiuotų.

      Comment


        #83
        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        ... ir dar patinka statistika su savo 175,5 procentais:
        O kas čia keisto? Juk galima pažymėti kelis atsakymų variantus.

        Comment


          #84
          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Jūs gal ir pristabdot. Žinau žmogų, kurio vos nepartrenkė šioje reguliuojamoje-nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje. Bet kam tai įdomu. Juk svarbiausia, kad kažkam nereikia stovėti prie raudono. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles draudžiama įrengti lentelę, jei sukama iš dviejų eismo juostų.
          Bet panaikinus žalią rodyklę šioje (Narbuto - Laisvės) sankryžoje, jei nėra pėsčiųjų, žalia šviesoforinė rodyklė į dešinę nebūtų uždegama, kai Laisvės prospektu važiuojantiems degtų žalia? Jei taip, būtų gaila, nes toje vietoje eismas mažas, Laisvės prospektu paprastai važiuoja tik visuomeninis transportas, visi kiti - estakada. Na bet pėsčiųjų saugumas iš tiesų turi turėti didesnį prioritetą...

          Comment


            #85
            Parašė digital Rodyti pranešimą
            O kas čia keisto? Juk galima pažymėti kelis atsakymų variantus.
            O as pazymejau tik viena, nors noras buvo daugiau... o dabar nebeduoda...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              #86
              Panevėžio vairuotojai pyksta dėl pradingusios žaliosios rodyklės.

              Jau porą mėnesių Panevėžyje, Savitiškio-Pramonės-J. Janonio gatvių sankryžoje tikrinamas vairuotojų budrumas – čia ant šviesoforų neliko daugelį metų kabėjusių žalių rodyklių, leidžiančių sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui.
              http://www.lrytas.lt/auto/panevezio-...s-rodykles.htm

              Comment


                #87
                Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                Visai nebloga idėja Tik nežinia, kaip ji pasitvirtintų realybėje.
                Kai kuriose šalyse (pvz. Japonijoje, kur važinėja greitieji traukiniai) visos pervažos yra tik su pakeliamomis užtvaromis, todėl ten susidūrimų su traukiniais daug mažiau.
                Nereikia Japonijos. Mūsų beveik kaimynėje Vokietijoje pėsčiųjų ir dviračių takai kertantys geležinkelius taip pat užtveriami šlagbaumais.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #88
                  Pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą.
                  Flickr

                  Comment


                    #89
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą.
                    Žiūrint iš kurios pusės pažiūrėsi. Mano supratimu, tai tikrai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą - jei jau neuždedi lentelės, tai eismo srautus reikia normaliai sureguliuoti (vos ne po lrytas straipsnio nuvažiavo "pažiūrėti" ar yra kamščiai). Vieni nesureguliavo, kiti keikia, kad nėra lentelės.

                    Lentelė nėra ta stebuklinga panacėja. Daugelis Europos šalių išsiverčia be jos. Yra kiti sprendimai. Bet pas mus valdininkai ir eismo organizatoriai buvo pripratę - prilipdai lentelę ir nereikia sukti galvos. O ją reikia pasukti, norint tinkamai sureguliuoti eismą.
                    Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 09:07.

                    Comment


                      #90
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Žiūrint iš kurios pusės pažiūrėsi. Mano supratimu, tai tikrai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą - jei jau neuždedi lentelės, tai eismo srautus reikia normaliai sureguliuoti (vos ne po lrytas straipsnio nuvažiavo "pažiūrėti" ar yra kamščiai). Vieni nesureguliavo, kiti keikia, kad nėra lentelės.

                      Lentelė nėra ta stebuklinga panacėja. Daugelis Europos šalių išsiverčia be jos. Yra kiti sprendimai. Bet pas mus valdininkai ir eismo organizatoriai buvo pripratę - prilipdai lentelę ir nereikia sukti galvos. O ją reikia pasukti, norint tinkamai sureguliuoti eismą.
                      Kaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems? Jis ir taip neilgas. Esmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima. Juk eina kalba apie pramoninius rajonus, o ne kokį nors Gedimino pr.
                      Flickr

                      Comment


                        #91
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems? Jis ir taip neilgas. Esmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima. Juk eina kalba apie pramoninius rajonus, o ne kokį nors Gedimino pr.
                        Nežinant sankryžos srautų statistikos labai sunku kažką spręsti. Bet jei susidaro kamščiai, vadinasi eismas labai intensyvus, ir reikia kitų sprendimo būdų, nei leisti praktiškai nereguliuojamą posūkį į dešinę.

                        Plius, ką rašo spauda, dar ne viskas. Žmonės buvo pripratę sukti be perstojo, o dabar reikia palaukti - tai jiems kamštis Jei užsidegus žaliam, pravažiuoja visi automobiliai, kokios problemos?
                        Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 09:15.

                        Comment


                          #92
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Nežinant sankryžos srautų statistikos labai sunku kažką spręsti. Bet jei susidaro kamščiai, vadinasi eismas labai intensyvus, ir reikia kitų sprendimo būdų, nei leisti praktiškai nereguliuojamą posūkį į dešinę.
                          Tai taip ir nieko nepasiūlei, toks tarybinis mąstymas, kada svarbu tik aklai laikytis taisyklių, o kam jos skirtos visiškai nemąstyti. Dabar turim tokią situaciją, kad be reikalo gaištamas laikas, deginamas kuras ir teršiamas oras. Eismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina, viskas labai paprasta. Gali pridaryti dar 10 sekcijų su apsaugotais visais įmanomais posūkiais ir tada dar didesni kamščiai bus su minimaliu srautu.
                          Flickr

                          Comment


                            #93
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Tai taip ir nieko nepasiūlei, toks tarybinis mąstymas, kada svarbu tik aklai laikytis taisyklių, o kam jos skirtos visiškai nemąstyti. Dabar turim tokią situaciją, kad be reikalo gaištamas laikas, deginamas kuras ir teršiamas oras. Eismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina.
                            Nereikia nervuotis Aš aiškinu, kad pirma reikia išanalizuoti sankryžą, srautus. Ką aš galiu pasiūlyti jų nežinant? Pirmiausia reikia pasukti galvą programuotojui, o ne uždėti lentelę ir užsidėti pliusą, kad viskas tvarkoje. Be to, ir gatvės turi būti tinkamai suplanuotos.

                            Comment


                              #94
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Nereikia nervuotis Aš aiškinu, kad pirma reikia išanalizuoti sankryžą, srautus. Ką aš galiu pasiūlyti jų nežinant? Aš tik aiškinu, kad pirmiausia reikia pasukti galvą programuotojui, o ne uždėti lentelę ir užsidėti pliusą, kad viskas tvarkoje.
                              Jei nežinai, tai ir nereikia aiškinti, jog lentelė pats blogiausias sprendimas, juolab nepasiūlius jokių alternatyvų, dabar būtent tas pliusas ir uždėtas, kada biurokratai priimantys sprendimus nutolę nuo realybės. Pagal tavo logiką, tai turbūt prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo turėtų būti šviesaforas? O sankryžos be šviesaforo turbūt iš vis tragedija.
                              Flickr

                              Comment


                                #95
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Jei nežinai, tai ir nereikia aiškinti, jog lentelė pats blogiausias sprendimas, juolab nepasiūlius jokių alternatyvų, dabar būtent tas pliusas ir uždėtas, kada biurokratai priimantys sprendimus nutolę nuo realybės. Pagal tavo logiką, tai turbūt prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo turėtų būti šviesaforas? O sankryžos be šviesaforo turbūt iš vis tragedija.
                                Aš tik matau viena - kad lentelės ant tiek užderėjusios, kad be jų vairuotojams migrena prasideda. Matau, kažkas manęs negirdi, kad pirmiausiai reikia profesionaliau organizuoti eismą, ir daugeliu atvejų lentelių gali išvis neprireikti. Tuomet ir mąstyt nereikia: "Čia pramoninis rajonas, čia lentelės tinka". Juokinga, jei nebūtų graudu. O greičiau, primityvu.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Aš tik matau viena - kad lentelės ant tiek užderėjusios, kad be jų vairuotojams migrena prasideda. Matau, kažkas manęs negirdi, kad pirmiausiai reikia profesionaliau organizuoti eismą, ir daugeliu atvejų lentelių gali išvis neprireikti. Tuomet ir mąstyt nereikia: "Čia pramoninis rajonas, čia lentelės tinka". Juokinga, jei nebūtų graudu. O greičiau, primityvu.
                                  Dabar padaryta tikrai primityviai ir visiškai nemąstant, nuimtos lentelės ir susidarė bereikalingi kamščiai, tad kodėl turėtų vairuotojai džiaugtis? Mątosi, jog pats niekada nevairuoji, jeigu nesupranti. Tame ir esmė, kad profesionalus eismo reguliavimas kartais tik apsunkina eismą ir ne visada reikalingas, ar siūlai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo po šviesaforą pastatyti ar prie kiekvienos kaimo sankryžos?
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2012.10.09, 09:41.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Dabar padaryta tikrai primityviai ir visiškai nemąstant, nuimtos lentelės ir susidarė bereikalingi kamščiai, tad kodėl turėtų vairuotojai džiaugtis? Mątosi, jog pats niekada nevairuoji, jeigu nesupranti. Tame ir esmė, kad profesionalus eismo reguiaivimas kartais tik apsunkina eismą ir ne visada reikalingas, ar siūlai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo po šviesaforą pastatyti ar prie kiekvienos kaimo sankryžos.
                                    Aš nieko tau nesiūlau Geriau panaudosiu tavo frazę "Tai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą" – atsiradus naujoms šviesoforų įrengimo taisyklėms, Panevėžio eismo organizatoriai nutarė neuždėti lentelių, tačiau galimai tinkamai nesuorganizavo eismo, galimai susidarė “kamščiai”, lrytas parašė straipsnį. Reziume – kaltas Masiulis

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Aš nieko tau nesiūlau Geriau panaudosiu tavo frazę "Tai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą" – atsiradus naujoms šviesoforų įrengimo taisyklėms, Panevėžio eismo organizatoriai nutarė neuždėti lentelių, tačiau galimai tinkamai nesuorganizavo eismo, galimai susidarė “kamščiai”, lrytas parašė straipsnį. Reziume – kaltas Masiulis
                                      Kaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Taip išeina žalia rodyklė nėra blogas eismo reguliavimo būdas, jeigu prieš tai nebuvo kamščių? Dar kartą klausiu, ar reikalingi šviesaforai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo? Nes Vilniuje prie daugumos tokių ir pėsčiųjų ir automobilių srautai gerokai didesni nei prie tokių sankryžų mažesniuose miestuose.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Kaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Dar kartą klausiu, ar reikalingi šviesaforai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo? Nes Vilniuje prie daugumos tokių ir pėsčiųjų ir automobilių srautai gerokai didesni nei prie tokių sankryžų mažesniuose miestuose.
                                        Tema apie lenteles su žaliomis rodyklėmis. Dėl šviesoforų prie įvažiavimų galima diskutuoti kitur, pvz.: asmeniniuose susirašinėjimuose.

                                        Beje, šioje Panevėžio sankryžoje taisyklės nedraudžia įrengti lenteles. Tad eismo specialistai turėjo tinkamai suorganizuoti eismą be jų.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Tema apie lenteles su žaliomis rodyklėmis. Dėl šviesoforų prie įvažiavimų galima diskutuoti kitur, pvz.: asmeniniuose susirašinėjimuose.
                                          Mąstyk plačiau, šviesoforai skirti profesionaliai organizuoti eismą, tad ir klausiu, kiek toli riekia eiti su tuo reguliavimu, tu kaip suprantu siūlai visur kiek įmanoma pristatyti šviesoforų su kuo daugiau sekcijų. Dar įdomu, kiek pats daug vairuoji.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X