Parašė rat
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes daryta, bet nedadaryta. Užtektų prieš tuos stulpelius pastatyti šviesoforą kaip parkinguose. Jei degtų virš stulpelių raudona spalva, niekas jau ir nevažiuotų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąČia Lietuva - čia jau bandė Gedimino prospektą tokiais stulpeliais aptverti. Gavosi pšikas - tai važiuojančią mašiną pakelia, tai išvis neveikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas čia keisto? Juk galima pažymėti kelis atsakymų variantus.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą... ir dar patinka statistika su savo 175,5 procentais:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet panaikinus žalią rodyklę šioje (Narbuto - Laisvės) sankryžoje, jei nėra pėsčiųjų, žalia šviesoforinė rodyklė į dešinę nebūtų uždegama, kai Laisvės prospektu važiuojantiems degtų žalia? Jei taip, būtų gaila, nes toje vietoje eismas mažas, Laisvės prospektu paprastai važiuoja tik visuomeninis transportas, visi kiti - estakada. Na bet pėsčiųjų saugumas iš tiesų turi turėti didesnį prioritetą...Parašė dsanto Rodyti pranešimąJūs gal ir pristabdot. Žinau žmogų, kurio vos nepartrenkė šioje reguliuojamoje-nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje. Bet kam tai įdomu. Juk svarbiausia, kad kažkam nereikia stovėti prie raudono. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles draudžiama įrengti lentelę, jei sukama iš dviejų eismo juostų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O as pazymejau tik viena, nors noras buvo daugiau... o dabar nebeduoda...Parašė digital Rodyti pranešimąO kas čia keisto? Juk galima pažymėti kelis atsakymų variantus.
							
						Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://www.lrytas.lt/auto/panevezio-...s-rodykles.htmPanevėžio vairuotojai pyksta dėl pradingusios žaliosios rodyklės.
Jau porą mėnesių Panevėžyje, Savitiškio-Pramonės-J. Janonio gatvių sankryžoje tikrinamas vairuotojų budrumas – čia ant šviesoforų neliko daugelį metų kabėjusių žalių rodyklių, leidžiančių sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia Japonijos. Mūsų beveik kaimynėje Vokietijoje pėsčiųjų ir dviračių takai kertantys geležinkelius taip pat užtveriami šlagbaumais.Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąVisai nebloga idėja
 Tik nežinia, kaip ji pasitvirtintų realybėje.
Kai kuriose šalyse (pvz. Japonijoje, kur važinėja greitieji traukiniai) visos pervažos yra tik su pakeliamomis užtvaromis, todėl ten susidūrimų su traukiniais daug mažiau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žiūrint iš kurios pusės pažiūrėsi. Mano supratimu, tai tikrai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą - jei jau neuždedi lentelės, tai eismo srautus reikia normaliai sureguliuoti (vos ne po lrytas straipsnio nuvažiavo "pažiūrėti" ar yra kamščiai). Vieni nesureguliavo, kiti keikia, kad nėra lentelės.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą.
Lentelė nėra ta stebuklinga panacėja. Daugelis Europos šalių išsiverčia be jos. Yra kiti sprendimai. Bet pas mus valdininkai ir eismo organizatoriai buvo pripratę - prilipdai lentelę ir nereikia sukti galvos. O ją reikia pasukti, norint tinkamai sureguliuoti eismą.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 09:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems? Jis ir taip neilgas. Esmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima. Juk eina kalba apie pramoninius rajonus, o ne kokį nors Gedimino pr.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽiūrint iš kurios pusės pažiūrėsi. Mano supratimu, tai tikrai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą - jei jau neuždedi lentelės, tai eismo srautus reikia normaliai sureguliuoti (vos ne po lrytas straipsnio nuvažiavo "pažiūrėti" ar yra kamščiai). Vieni nesureguliavo, kiti keikia, kad nėra lentelės.
Lentelė nėra ta stebuklinga panacėja. Daugelis Europos šalių išsiverčia be jos. Yra kiti sprendimai. Bet pas mus valdininkai ir eismo organizatoriai buvo pripratę - prilipdai lentelę ir nereikia sukti galvos. O ją reikia pasukti, norint tinkamai sureguliuoti eismą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinant sankryžos srautų statistikos labai sunku kažką spręsti. Bet jei susidaro kamščiai, vadinasi eismas labai intensyvus, ir reikia kitų sprendimo būdų, nei leisti praktiškai nereguliuojamą posūkį į dešinę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip ten sureguliuoti? Trumpinti ciklą kitiems? Jis ir taip neilgas. Esmė, kad nėra nei pėsčiųjų, nei automobilių, bet vis tiek sukti negalima. Juk eina kalba apie pramoninius rajonus, o ne kokį nors Gedimino pr.
Plius, ką rašo spauda, dar ne viskas. Žmonės buvo pripratę sukti be perstojo, o dabar reikia palaukti - tai jiems kamštis
 Jei užsidegus žaliam, pravažiuoja visi automobiliai, kokios problemos?
							
						Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.09, 09:15.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai taip ir nieko nepasiūlei, toks tarybinis mąstymas, kada svarbu tik aklai laikytis taisyklių, o kam jos skirtos visiškai nemąstyti. Dabar turim tokią situaciją, kad be reikalo gaištamas laikas, deginamas kuras ir teršiamas oras. Eismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina, viskas labai paprasta. Gali pridaryti dar 10 sekcijų su apsaugotais visais įmanomais posūkiais ir tada dar didesni kamščiai bus su minimaliu srautu.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNežinant sankryžos srautų statistikos labai sunku kažką spręsti. Bet jei susidaro kamščiai, vadinasi eismas labai intensyvus, ir reikia kitų sprendimo būdų, nei leisti praktiškai nereguliuojamą posūkį į dešinę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia nervuotisParašė Lettered Rodyti pranešimąTai taip ir nieko nepasiūlei, toks tarybinis mąstymas, kada svarbu tik aklai laikytis taisyklių, o kam jos skirtos visiškai nemąstyti. Dabar turim tokią situaciją, kad be reikalo gaištamas laikas, deginamas kuras ir teršiamas oras. Eismas nėra toks intensyvus, tiesiog žalia rodyklė gerokai pralaidumą padidina.
 Aš aiškinu, kad pirma reikia išanalizuoti sankryžą, srautus. Ką aš galiu pasiūlyti jų nežinant? Pirmiausia reikia pasukti galvą programuotojui, o ne uždėti lentelę ir užsidėti pliusą, kad viskas tvarkoje. Be to, ir gatvės turi būti tinkamai suplanuotos.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nežinai, tai ir nereikia aiškinti, jog lentelė pats blogiausias sprendimas, juolab nepasiūlius jokių alternatyvų, dabar būtent tas pliusas ir uždėtas, kada biurokratai priimantys sprendimus nutolę nuo realybės. Pagal tavo logiką, tai turbūt prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo turėtų būti šviesaforas? O sankryžos be šviesaforo turbūt iš vis tragedija.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNereikia nervuotis
 Aš aiškinu, kad pirma reikia išanalizuoti sankryžą, srautus. Ką aš galiu pasiūlyti jų nežinant? Aš tik aiškinu, kad pirmiausia reikia pasukti galvą programuotojui, o ne uždėti lentelę ir užsidėti pliusą, kad viskas tvarkoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tik matau viena - kad lentelės ant tiek užderėjusios, kad be jų vairuotojams migrena prasideda. Matau, kažkas manęs negirdi, kad pirmiausiai reikia profesionaliau organizuoti eismą, ir daugeliu atvejų lentelių gali išvis neprireikti. Tuomet ir mąstyt nereikia: "Čia pramoninis rajonas, čia lentelės tinka". Juokinga, jei nebūtų graudu. O greičiau, primityvu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei nežinai, tai ir nereikia aiškinti, jog lentelė pats blogiausias sprendimas, juolab nepasiūlius jokių alternatyvų, dabar būtent tas pliusas ir uždėtas, kada biurokratai priimantys sprendimus nutolę nuo realybės. Pagal tavo logiką, tai turbūt prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo turėtų būti šviesaforas? O sankryžos be šviesaforo turbūt iš vis tragedija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar padaryta tikrai primityviai ir visiškai nemąstant, nuimtos lentelės ir susidarė bereikalingi kamščiai, tad kodėl turėtų vairuotojai džiaugtis? Mątosi, jog pats niekada nevairuoji, jeigu nesupranti. Tame ir esmė, kad profesionalus eismo reguliavimas kartais tik apsunkina eismą ir ne visada reikalingas, ar siūlai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo po šviesaforą pastatyti ar prie kiekvienos kaimo sankryžos?Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš tik matau viena - kad lentelės ant tiek užderėjusios, kad be jų vairuotojams migrena prasideda. Matau, kažkas manęs negirdi, kad pirmiausiai reikia profesionaliau organizuoti eismą, ir daugeliu atvejų lentelių gali išvis neprireikti. Tuomet ir mąstyt nereikia: "Čia pramoninis rajonas, čia lentelės tinka". Juokinga, jei nebūtų graudu. O greičiau, primityvu.Paskutinis taisė Lettered; 2012.10.09, 09:41.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš nieko tau nesiūlauParašė Lettered Rodyti pranešimąDabar padaryta tikrai primityviai ir visiškai nemąstant, nuimtos lentelės ir susidarė bereikalingi kamščiai, tad kodėl turėtų vairuotojai džiaugtis? Mątosi, jog pats niekada nevairuoji, jeigu nesupranti. Tame ir esmė, kad profesionalus eismo reguiaivimas kartais tik apsunkina eismą ir ne visada reikalingas, ar siūlai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo po šviesaforą pastatyti ar prie kiekvienos kaimo sankryžos.
 Geriau panaudosiu tavo frazę "Tai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą" – atsiradus naujoms šviesoforų įrengimo taisyklėms, Panevėžio eismo organizatoriai nutarė neuždėti lentelių, tačiau galimai tinkamai nesuorganizavo eismo, galimai susidarė “kamščiai”, lrytas parašė straipsnį. Reziume – kaltas Masiulis 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Taip išeina žalia rodyklė nėra blogas eismo reguliavimo būdas, jeigu prieš tai nebuvo kamščių? Dar kartą klausiu, ar reikalingi šviesaforai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo? Nes Vilniuje prie daugumos tokių ir pėsčiųjų ir automobilių srautai gerokai didesni nei prie tokių sankryžų mažesniuose miestuose.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš nieko tau nesiūlau
 Geriau panaudosiu tavo frazę "Tai pavyzdys, kaip iš nieko galima padaryti problemą" – atsiradus naujoms šviesoforų įrengimo taisyklėms, Panevėžio eismo organizatoriai nutarė neuždėti lentelių, tačiau galimai tinkamai nesuorganizavo eismo, galimai susidarė “kamščiai”, lrytas parašė straipsnį. Reziume – kaltas Masiulis 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tema apie lenteles su žaliomis rodyklėmis. Dėl šviesoforų prie įvažiavimų galima diskutuoti kitur, pvz.: asmeniniuose susirašinėjimuose.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaltos taisyklės, kurios kartais prasilenkia su realybe. Dar kartą klausiu, ar reikalingi šviesaforai prie kiekvieno išvažiavimo iš kiemo? Nes Vilniuje prie daugumos tokių ir pėsčiųjų ir automobilių srautai gerokai didesni nei prie tokių sankryžų mažesniuose miestuose.
Beje, šioje Panevėžio sankryžoje taisyklės nedraudžia įrengti lenteles. Tad eismo specialistai turėjo tinkamai suorganizuoti eismą be jų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mąstyk plačiau, šviesoforai skirti profesionaliai organizuoti eismą, tad ir klausiu, kiek toli riekia eiti su tuo reguliavimu, tu kaip suprantu siūlai visur kiek įmanoma pristatyti šviesoforų su kuo daugiau sekcijų. Dar įdomu, kiek pats daug vairuoji.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTema apie lenteles su žaliomis rodyklėmis. Dėl šviesoforų prie įvažiavimų galima diskutuoti kitur, pvz.: asmeniniuose susirašinėjimuose.
Comment
 
Comment