Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Labai specifinė vieta, išsukimui į dešinę labai siaura ir trumpa juosta. Dažnu atveju anksčiau noritys važiuoti tiesiai į Minties g. norėdami aplenkti sukančius į dešinę pagal lentelę važiuodavo kaire juosta ir įsmukdavo gale į "vidurį" neretu atveju užlįsdami prieš sąžiningai laukiančius eilėje. Čia net esant lentelei taip buvo, nes progų išsukti gan mažai dėl intensyvaus eismo.
Komentuoti:
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąIš tikrųjų tai Skvernelis pasirodė kaip tikras populistas sakydamas, kad kažkokie ten tyrimai buvo atlikti neaiškūs, neva kažkas suklaidino buvusias valdžias, gal tos lentelės ir geros. Tai suprask visa Europa ir Pasaulis kvailesni už Lietuvą ir Skvernelį, nes ten lentelių niekam nereik. Tiesiog pigus populizmas ir vis tiek jas paliko pusiau apribotom teisėm.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomiai nuskambėjo mintis, kad Vilniaus m. sav. administracija neprivalo paklusti centrinei valdžiai. Taigi centrinė valdžia ir įvedė tas žalios rodyklės lenteles. Tuomet Lietuva dar buvo atsilikusi valstybė, arčiau socialistinės Rytų Vokietijos. Dabar labiau pažengusi, orientuojasi į Vakarų Europą. Tai ir pasikeitė reguliavimas iš centro, tiesiog silpnas ministras nesugebėjo iki galo užbaigti pradėto darbo. Galėjo gi ir atominės neuždaryti, bet ES liepė. O čia lyg neliepė, tai galima ir palikti tas lenteles. O savo galva galvoti kada pradės? Gi ne Šimašius ir jo komanda tvirtina KET, kitus teisės aktus, o yra žemesnės lygos politikas, turi paklusti, kai bus Šimašius susisiekimo ministru, tuomet galės lenteles kabinti ant visų sankryžų šviesoforų.
Apskritai, lentelė buvo ,,įdiegta" į sistemą per klaidą, kažkoks žmogelis pamatė ją kažkada kažkur ir jam patiko, tai daug kas keitėsi keičiantis metams. Aišku idealu, kai šviesoforai sankryžoje, be sekcijų, ir kabo ta lentelė, Suki į dešinę, pėstieji palaukia, praleidžia, nes tuomet ir per pėsčiųjų perėjas nepraleisdavo. Laikai keitėsi, šviesoforai tapo sudėtingesni, su visokiom kombinacijom. Iš tikrųjų tai Skvernelis pasirodė kaip tikras populistas sakydamas, kad kažkokie ten tyrimai buvo atlikti neaiškūs, neva kažkas suklaidino buvusias valdžias, gal tos lentelės ir geros. Tai suprask visa Europa ir Pasaulis kvailesni už Lietuvą ir Skvernelį, nes ten lentelių niekam nereik. Tiesiog pigus populizmas ir vis tiek jas paliko pusiau apribotom teisėm.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šilo tilto - Žirmūnų sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę, nors 2019 m. modernizavimo projekte jos nebuvo. Vaizdas iš Google maps:
Kadangi nuo tilto pusės yra papildoma sekcija į kairę ir norima dešinįjį posūkį leisti kartu su pėsčiaisiais, dešinėje esančių šviesoforų žaliuose signaluose įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Jau ir balti skydai nebededami. Foto gavau iš kolegos Vilniuje:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.
Unifikuoti
unifik|uoti, unifikuoja, unifikavo vienos normos, vienodos formos, vienodinti
KELIŲ EISMO KONVENCIJA*
Susitariančiosios Šalys,
norėdamos palengvinti tarptautinį kelių eismą ir pagerinti saugų eismą, priimant vienodas eismo taisykles,
susitarė dėl šių nuostatų:
Vieningas ženklinimas ir kelio ženklai priimti:
Kelio ženklų ir signalų konvencija
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=5sjolfv8w
Originalas su paveikslėliais čia:
https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 13:40.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Vokietija ratifikavusi?
Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?
Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
Apie tai, kad tokios šviesoforo kombinacijos įsigalioja nuo 2019 11 01 ir ką jos reiškia pranešta 2019 07 16:
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/at...guliuoti-eisma
Negali sakyt, kad nebuvo bandymo populiarinti, bet jis tikrai paskendo įprastinėje modernių greičio matuoklių, modernių alkotesterių, ir naujų policijos automobilių reklamos jūroje.
Ir, kažkaip visi išsisuka nuo atsakymo, ką reikėtų daryti su per raudona einančiu pėsčiuoju?
Ką galima daryti per raudoną galioja ne 6 mėn. o nuo pat šviesoforo atsiradimo laikų.
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
Žodis "šviesoforas" paminėtas 18 kartų, ir konkrečiau apie sekcijas ir lenteles nieko nėra:
"Šios Konvencijos Susitariančiosios Šalys, kurios nėra Kelio ženklų ir signalų konvencijos, pateiktos pasirašyti Vienoje tą pačią kaip ir ši Konvencija dieną, šalys, įsipareigoja įvykdyti šias sąlygas:
a) visi jų teritorijoje esantys kelio ženklai, šviesoforai ir kelių ženklinimas sudaro darnią sistemą ir projektuojami bei įrengiami taip, kad būtų lengvai atpažįstami;"
Vokietija ratifikavusi?
Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?
Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE
Komentuoti:
-
Nieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 10:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...
Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."
Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.
150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...
Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."
Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?
150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 09:53.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąĮ ...
Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.
Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąViename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis. Antras dalykas, kuris sistemiškai nepatinka, tai vietinių kelio ženklų ar taisyklių įvedimas. Didžioji dalis, jei ne visa Europa yra prisijungusi prie Vienos konvencijos, bet jau dabar kur nors važiuojant reikia ieškoti ir studijuoti, kokie yra neatitikimai ar specifinės taisyklės. Jei ir tokios tendencijos toliau plėsis, tai pasieniuose vairuotojams reikės lankstinukų apie vairavimo skirtumus. Šie ženklinimo ar taisyklių interpretavimo skirtumai turi būti tik šalinami.
Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.
Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.
Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.17, 07:55.
Komentuoti:
Komentuoti: