Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Pertrauka pasakojant apie Čekijos kelius
    Vietoj anosnso






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Įdomios konfigūracijos 23. mazgas su išvažiavimais 23A, 23B ir 23C

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05




    Važiuojant į Plzeną reikės atsiskaičiuoti trečią posūkį
    1.


    2.


    3.
    Sėkmnigai pasukome į autostradą D5 Praha - Plzeň - Nürnberg

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Pajudame.
    Komožanų tunelis / Komořanský tunel (~1900 m)








    Neillgas tunelis pavadintas šalia esančio miško vardu - tunel Šabatka




    Didelis mazgas Nr. 10 su 4 keliu Praha - Strakonice
    Toliau matosi tiltas per Vltavą


    Lochovo tunelis / Lochkovský tunel (1,6 km)


    Išvažiavimas į 15 ir 16 mazgus




    Kelio remontai




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Foto 2025.05




    Trumpam sustojame. Mašinos atsitraukia į kraštus, kad galėtų pravažiuoti tarnybos




    60 km/h


    O čia sustojome ilgiau


    Galim išlipti ir pramankštinti kojas


    Per vidurį paliktas didelis tarpas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský vnější okruh / Prahos išorinis aplinkkelis
    Tarp kelių D1 Praha - Brno ir D5 Praha - Plzeň
    Atstumas - 30 km, navigacija rodo 19 -20 minučių, faktiškai važiavome 43 minutes


    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Fūroms leidžiama važiuoti tik dešine juosta. ten viskas stovi. Vienas rumunas iššoko į antrą juostą ir užkimšo visą kelią












    Pralinksmino ženklas "120"


    Kažkur čia prasideda Prahos išorinio aplinkkelio kilometražas


    Tikri kamščiai tik prasidės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1 Praha - Dobřejovice - (Brno)
    Pavažiavus nuoroda į aplinkkelį ne iš karto sužvietė, kad čia joks aplinkkelis, o važiuojame atgal į pietryčius - autostrada D1 lik Brno ir tolstame nuo Plzeno kelio D5.
    Keliu D1 važiavome apie 12 kilometrų iki mazgo Nr. 10/76 ties Dobřejovice

    Foto 2025.05
    Prahos ofisynai


    Mazgas Nr. 2


    Mazgas Nr. 6


    Mazgas Nr. 6


    Mazgas Nr. 10 / 76 Dobřejovice






    Įsiliejame į Išorinį Prahos aplinkeklį


    Aplinkkelyje jau buvo pilna "fūrų", nors iš anos pusės aplinkkelis dar nenutiesas - vadinasi, jos čia galėjo patekti tik D1 nuo Brno pusės
    Čia ir prasidėjo įspūdingiausia tos dienos kelionės per Čekiją dalis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionės per Prahą trasa yra keistai kreiva, ir tas maršrutas nebuvo greitas.
    Kažkada savaitgalį Prahą miesto vidiniu aplinkkeliu pervažiavome per pusvalandį, o dabar kelionė užtruko virš valandos
    Tiesiog buvo nepakankami pasiruošta ir pasikliauta kelių nuorodomis bei navigacija. Būtų greičiau važiuoti vidiniu Prahos miesto aplinkkeliu MO.
    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Iš autostrados D1 sklandžiai įsiliejome į išorinį Prahos aplinkkelį D0 Pražský vnější okruh


    Prasideda kamščiai




    Už posūkio - jau vidinis Prahos miesto centro aplinkkelis MO Pražský vnitřní okruh


    Kelio nuorodos tiesiai rodo (tai būtų žymiai greičiau) rodo kažkokį Braniką ir Krčą , o nuorodos mandagiai siunčia į Prahos išorinį aplinkkelį D0, o iš tiesų į D1 link Brno
    .
    Pirmą kartą nusukti į D0 (ištiesų - į D1 link Brno) kviečiama ties Spořilovská gatve

    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D

    Kitas nusukimas į išorinį aplinkkelį D0 - ties 5. května (Gegužės 5-osios) gatve. Čia fūroms išvis uždrausta važiuoti tiesiai ir liepama sukti link išorinio aplinkkelio (t.y. autostradą D1 lik Brno).
    Turbūt čekai specialiai nerašo, raudoname fone kad tai kelias D1 - tam kad visokie tranzitai važiuotų kuo toliau nuo Prahos.
    Tai ir nusukau kartu su fūromis...

    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Romas; 2025.09.01, 22:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    A
    pie šį aplinkkelį yra daug informacijos ne tik Vikipedijoje

    Prahos aplinkelis yra žymimas gražiu dinamišku aplineklio ženklu primenančiu baronką.

    Praktikoje tai yra gerokai apgraužta baronka - tiksliau, iki šiol nesuformuota "baronka".
    Šis varganas "aplinkeklis" jau senia neatitinka eismo srautų, jo negalima lyginti, pvz. su Budapešto, Berlyno aplinkkkeias ar net Varšuvos trasa Toruńska, kur kelio susiaurėjimuose nuolat būna yra kamščiai.

    Dabartinis Prahos aplinkkelio baigtumas

    www. mapy.cz

    Yra daug informacijos apie Prahos aplikeklio koncepcijas dar nuo kokių 1939-1940 metų, kai Praha buvo Vokietijos okupuoto Bohemijos ir Moravijos protektorato centras
    Apie 1980 metus


    Apie 2004 aplinkelio vizija D0 įgavo panašius kontūrus.
    Pažymėtas ir vidinis miesto centro aplinkkelis MO

    https://rozumnadoprava.cz/mapy-okruh...ricky-prehled/

    Nuo to laiko iki dabar per 20 metų nuteisti vakarinis ir pietinis aplinkkelio ruožai (tarp kelio D1 į Brno ir D7 į Chomutovą), bei maža atkarpa tarp kelio D10 į Liberecą ir kelio Nr, 12 į Koliną
    Šiuo metu vyksta darbai raudonai pažymėtoje atkarpoje . kada bus užbaigta aplinkkelis, niekas dorai ir nežino.
    Projektas vėluoja - netyčia išgūglinau panašų, tik ankstesnį žemėlapį, tai ten buvo nurodytos ankstesnės datos.
    https://kraje.rsd.cz/stredocesky/wp-...tah_tisk_1.jpg

    Dar nebaigus aplinkkelio D0 atsiranda poreiki turėt dar labiau išorinį aplinkeklį, bet čia nenagrinėsime tolimų perspektyvų
    Kažkas panašaus į Vilniaus stadioną, tik šiek tiek geriau

    https://www.prazskyokruh.info/#domu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    MO. Městský okruh. Pražský vnitřní okruh
    Miesto centro aplinkkelis, Prahos vidinis aplinkkelis


    https://cs.wikipedia.org/wiki/M%C4%9...D_okruh_(Praha)

    D0. Pražský vnější okruh
    Prahos išorinis aplinkkelis


    https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D0

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Prieš važiuojant Prahos aplinekliu - Čekijos kelio ženklų apžvalga
    Anksčiau miestų aplinkeklus žymėjo žalia juosta, o nuo 2019 metų juos žymi piktograma su žiedu.
    Buvo numatytas ilgas pereinamasis laikotarpis - senieji ženklai tebegalioja iki 2025 m. pabaigos
    Kaip dažnai būna pokyčių metu, buvo nepatenkintų ir nesuprantančių naujų ženklų

    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajs...1_automoto_taj

    Prahoje yra ir vidini aplinkkelis su dveijų lygių sankryžomis ir tuneliais, turintis gatvių pavadinimus, ir išorinis aplinkkelis turintis kelio numerį D0
    Aplinkkelių ženklų įvairovė Prahos gatvėse
    Foto 2025.05
    Užsilikęs senasis žymėjimas


    Baltame fone juodas - vidinis meisto centro aplinkkelis, o žaliame fone baltas - išorinis prahos aplinkkelis




    Išvažiavimas iš Prahos ir nuoroda į aplinkkelį D0


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D11 (Hradec Králové) - Sedlice - Praha

    www.mapy.cz

    Nedideli kelio remontai su pervažiavimu į vieną pusę


    42 mazgas nutolęs nu oPrahos apie 55 kilometrus
    Keliuose (ir mazgų numeriuose) nurodomas atsttumas ne iki sostinės centro (kaip pvz. Vengrijoje), o iki Prahos aplinkkelio




    Patogu, kai iš karto nurodoma koks atstumas iki kitos degalinės


    Poilsio aikštelės turi savo pavadinimus






    Artėja Prahos aplinkelis D0


    Įvažiavimai į Prahos aplinkkelį (Pražský okruh) yra patogūs - ir į kairę pusę aiškus įsukimas be "dobilo lapo" kilpinėjimų


    Sukame Plzeno kryptimi. Mėgausimės važiavimu Prahos aplinkkekliu
    Paskui išaiškėjo kad važiavimas Prahos aplinkkeliu buvo daugiausia įspūdžių (ne gerąją prasme) sukėlusi 500 km ilgio kelionės dalis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Autostrada D35 (iki 2015 m. buv. greitkelis R35) Rytų Bohemijoje, Pardubicų - Hradec Kralove apylinkėse

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05


    Iš anksto įspėjama, kaip toli bus sekanti degalinė ar poilsio aikštelė






    Pasirodo šis D35 mazgas su keliu Nr.37 yra vienas didžiausių Čekijoje - jis yra trijų aukštų




    Autostrados D35 pabaiga


    Sedlice mazgas yra "T" formos ir jame nėra jokių dobilo lapo kilpinėjimų




    Autostrada D11 į Prahą


    Išvažiavus į pagrindinį kelią yra proga atsigerti kavos.
    Kita degalinė - tik už 45 kilometrų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pervažiavimas iš kelio Nr. 17 į greitkelį D35






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kada nors autostrada D35 bus viena ilgiausių Čekijoje (205 km) - ji tęsis nuo Jičino iki Olomouco ir bus alternatyva autorstradai A1 Praha - Brno - Ostrava.
    Tarp Svitavy ir Moravská Třebová numatoma statyti ilgiausią Čekijoje tunelį (tunel Dětřichov, 3983 m).

    https://kraje.rsd.cz/kralovehradecky...a-dalnice-d35/

    Dabar autostradoje D35 nutiesti du bendro 89 km ilgio ruožai - Olomouc - Mohelnice ir Ostrov - Sedlice (ties Pardubicų ir Hradec Králové miestais).
    Iki 2015 m. buvusi kelio R35 atkarpa Liberec - Turnov nuo 2016 m. laikoma paprastu 2*2 juostų keliu Nr. 35 ir yra nemokama.

    Artimiausi darbai tarp Hradec Králové ir Olomouco:
    Šiuo metu statoma 7 kilometrų ilgio atkarpa tarp Ostrov- Vysoké Mýto, kurią planuojama atidaryti 2026 m.Taip pat statomas ir kartu su šia atkarpa planuojamas atidaryti labai trumpas 500 m ilgio Homolės tunelis po 307 metrų aukščio kalva.
    Kiti statomi ruožai:
    5,95 kilometro atkarpa Vysoké Mýto–Džbánov, statoma nuo 2023 m. lapkričio mėn., o atidarymas planuojamas 2025 m.;
    8 kilometrų ilgio Džbánov–Litomyšl atkarpa, kurioje statybos pradėtos 2024 m. balandį ir atidarymas planuojamas 2027 m.;
    atkarpos Janov–Opatovec atidarymas planuojamas 2025 m. gruodžio mėn.

    https://en.wikipedia.org/wiki/D35_motorway_(Czech_Republic)
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.30, 13:07.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Priverstinė apylanka Čekijos Pardubicų krašto triženkliais keliukais iš 34 kelio į greitkelį D35

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05


    Proseč miestelis






    Vienintelė prastesnė kelio atkarpa


    Gražus kelias per lapuočių mišką






    Mediniai atitvarai - kaip ir kaimyniniuose Orlicų kalnuose (Orlické hory)


    Pasistengta paženklinti pavojingus posūkius


    Nové Hrady sankryža.

    Tame miestelyje Nové Hrady (okres Ústí nad Orlicí) yra rokoko stiliaus rūmai (zamek), kurių nebuvau nuskanavęs planuodamas kitą maršrutą
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Nov%C3...ad_Orlic%C3%AD)



    Luže miestelis


    Traktorius ir Čekijoje traktorius






    Pagaliau pasiekėme pagrindinį kelią Nr.17 Toliau matosi statoma autostrada D35

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    CZ. 34 kelias (silnice I/34) (Mohelnice) - Koclířov - Svitavy - Polička - Havlíčkův Brod - Humpolec - D1
    Foto 2025.05
    Ženkliukas su "M" raide rodo mokamą kelią (krovininiam transportui reikia pirkti e-vinjetes)

    https://www.podalnici.cz/dodatkove-tabulky/



    Svitavy (vok. Zwittau) - apie 40 km nuo buv. Vokietijos sienos nutolęs nedidelis miestas, kur prieš karą vyravo vokiečių gyventojai. Šis miestas priklausė vad.Sudetenlandui, kurį 1938 m. rudenį aneksavo Vokietija. Miesto centre - renesansinė aikštė. Šis miestas labiau žymus tuo, kad čia 1908 m. gimė žymusis Oskar Schindler.


    Puikus metas keliauti, kai žydi rapsai








    Poličkos mieste buvo gatvių remontai su gana prastai pažymėtomis apylankomis.
    Teko pasisukioti ieškant apylankų apie apylankas




    Borová
    Čia yra visai padorus motorestas
    https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D

    Išsiaiškinome su vietiniais, kad toliau 34 kelias uždarytas ir reikės važiuoti aplink per Proseč miestelį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čekijos kelias Nr. 35 Moravská Třebová - Svitavy
    Foto 2025.05
    Šiokia tokia ženklų kakafonija


    Panašu, kad juostas rodo kintamos informacijos ženklas
    Toks labai praverstų Molėtų plente, bet mūsiškiams kelininkams geriau įrengti 40 km atitvarų nei bandyti pradėti ką nors gudresnio suglavoti




    Išties kintamos informacijos ženklas








    Įspėjamieji ženklai ryškiai geltoname fone


    35 ir 34 kelių žisdinė sankryža Koclířove, netoli Svitavy miesto

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Moravská Třebová - Svitavy - Pardubice - (Praha)
    34-as kelias tarp Borová ir Hlinsko buvo uždarytas, apylanka 357 keliu per Proseč. kai nuotolome per daug į šiaurę, liko tik autostradą iš D1 Brno - Praha į D35-D11 Pardubice - Praha

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šumperk - Bouzov - Svitavy - Sedlice (D11) - Praha - Mariánské Lázně
    Suidarė virš 500 km per visą Čekiją

    Palyginimas kaip važiuojant per Čekiją skyrėsi planuotas ir faktinis maršrutas.
    1 dalies planas: (135 km. 2:00 h) Moravská Třebová - 35 - 34 - Svitavy - Polička - Hlinsko - Havlíčkův Brod - 34 - Humpolec.
    Toliau buvo du variantai priklausomai nuo laiko, oro ir nuotaikos:
    Planas A. (greitas 267 km, 2:35 h) Humpolec - autostrada D1 - Prahos aplinkkelis - D5 - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně
    Planas B. (tiesus 245 km. 3:50 h). Nuo Humploco važiuoti keliais 34 - Pelhřimov - 19 - Tábor - Milevsko - Žďákovský most - Březnice - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně

    Iš viso planuotas atstumas buvo 380- 402 km. Turėjome užtrukti 4:35 - 5:50 val.
    Faktiškai atstumas gavosi panašus - 415 km , o laikas įskaitant stabtelėjimu pietums Motoreste ir kavai autostradoje buvo 7½ val.
    Strigome dėl dviejų priežasčių:
    - 34 kelias buvo uždarytas rekonstrukcijai o padarius apylanką šiaurinė autostrada D35 - D11 Pardubice - Hradec Kralove - Praha tapo arčiau nei D1 Bratislava - Brno - Praha, tai teko vietoje perplanuoti maršrutą
    - Prahos aplinkkelis D0 yra visiškai neadekvatus srautams - ten užtrukome visą valandą
    www.mapy.cz
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.29, 23:19. Priežastis: Žemėlapis atkeltas iš priekio prie kitų pranešimų su nuotraukomis

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Panašu, kad teisūs buvo pesimistai ir vienas kelio galas pastatytas, o čekai neskuba tiesti savo autostrados. Nors abejotina, ar nutiesus tą atkarpėlę per D11/ S3 pasienio punktą Lubawka - Královec labai padaugės važinėjančių iš Prahos į link Baltijos jūros prei Ščecino, nebent daugiau mašinų važiuos link Vroclavo
    Skuba/neskuba - reliatyvus dalykas. D11 likusi atkarpa padalinta į du segmentus. Artimesnis link sienos su PL jau statomas pilnu pajėgumu, antrasis pilnai paruoštas:

    https://www.youtube.com/watch?v=Iv9SxL6lCWo
    https://www.youtube.com/watch?v=vPu4ZEih6FU

    Komentuoti:

Working...
X