Visose keturiose šalyse autostrados ir greitkeliai yra mokami.
Slovėnijoje anksčiau buvo mokama už nuvažiuotą atstumą (dabar turbūt įvestos vinjetės), o kitose trijose šalyse perkamos vinjetės.
[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai
Kuriama atskira tema Vidurio Europos keliams ir autostradoms.
Šioje temoje - apie Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos kelius
Alpių perlai - Austrija ir Šveicarija - turi (turės) atskirą temą
Lenkija, Vokietija, Beniliuksas irgi turi atskiras temas.
Balkanai atrodo, kol kas neturi atskiros temos
Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.
O kuom dabar atsilikinėja? Tik dvigubai didesnis už Vilnių, o turi 55 metro stotis ir dar 28 gaus per artimiausius 20 metų.. Miesto tuneliai (ne tik naujai pastatyti, bet ir daugiau jų yra), estakados, milžiniški transporto tiltai virš įdaubų- savotiški kiek mažesni Millau tiltai iš vieno miesto rajono į kitą tik statyti prieš beveik 4 dešimtmečius
Naktiniai tramvajai kas 5 minutes, apskritai labai daug VT, kuris dažnai ir punktualiai kursuoja!
Elektriniai traukiniai zuja į priemiesčius ir giliau į šalį, netrukus atnaujinus kelius skries vokišku greičiu..
Tai tik infrastruktūra. Architektūra visada buvo aukščiausio lygio- drąsiai lyginama su Viena ar Miunchenu, o ir čekų BVP viršija 80 proc. ES vidurkio
Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.
Rugsėjo 24-ą buvo atidaryta 23 km. ilgio nauja Prahos aplinkkelio atkarpa. Statymo darbus sekiau gana atidžiai todėl matyti juos pabaigtus - vienas malonumas Pasak vieno (gana patikimo) šaltinio iš SSC, šiame pakankamai trumpame ruože yra 4 km. tunelio, panašiai tiek pat kelio tiltais (iki 65 metrų aukščio). Didesnė likusio kelio dalis yra pastatyta 6 m. dauboje.
Kelio kokybė tikrai gera ir tai akivaizdu žiūrint video - daug tunelių, perėjimų gyvūnams, akustinių sienelių.
The main traffic stream of cars leads through the centre of the city. The longest city tunnel in Europe with a proposed length of 5.5 km and with 5 interchanges with the surface is now being built to relieve congestion in the north-western part of Prague. The tunnel is called Tunel Blanka and it is part of the Municipal Ring Road. Construction started in 2007 and the tunnel is scheduled to be completed in 2011/2012. The southern part of the Prague Ring Road (with a length of almost 17 km) is also under construction with a proposed completion date of April 2010.
Malonu žiūrėti į tokius rezultatus.
Labai preciziškai padaryta, labai skoningai. Vien šviestuvai ir ekranai kelia pavydą.
Kodėl čekai gali statyti mėlyno gražaus stiklo ekranus, o mes perkam iš Rusijos neaiškiai dryžuotus savo aplinkkeliui? Gal pas juos tiesiog vadovai turi skonį? Gal mūsų kelininkus reikia kokiems metams priverstinai išvežti bent iki Prahos pasimokyti?
Tikrai gražiai padaryta. Tačiau dėl ekranų norėjau pasakyti, jog įprastai stikliniai jie statomi tik ant estakadų ir viadukų. O kitur įvairios aklinos sienos. Šiame video irgi matomi ne tik skaidrūs ekranai.
Grubiai apie 30 milijonų EUR kilometrui. Pasižiūrėjus į nuveiktus darbus tai tikrai neatrodo labai daug.
Malonu žiūrėti į tokius rezultatus.
Labai preciziškai padaryta, labai skoningai. Vien šviestuvai ir ekranai kelia pavydą.
Kodėl čekai gali statyti mėlyno gražaus stiklo ekranus, o mes perkam iš Rusijos neaiškiai dryžuotus savo aplinkkeliui? Gal pas juos tiesiog vadovai turi skonį? Gal mūsų kelininkus reikia kokiems metams priverstinai išvežti bent iki Prahos pasimokyti?
Rugsėjo 24-ą buvo atidaryta 23 km. ilgio nauja Prahos aplinkkelio atkarpa. Statymo darbus sekiau gana atidžiai todėl matyti juos pabaigtus - vienas malonumas Pasak vieno (gana patikimo) šaltinio iš SSC, šiame pakankamai trumpame ruože yra 4 km. tunelio, panašiai tiek pat kelio tiltais (iki 65 metrų aukščio). Didesnė likusio kelio dalis yra pastatyta 6 m. dauboje.
Kelio kokybė tikrai gera ir tai akivaizdu žiūrint video - daug tunelių, perėjimų gyvūnams, akustinių sienelių.
Šios atkarpos atidarymas reiškia, kad jau apie pusė aplinkkelio yra baigta. Apačioje tamsiai mėlyna spalva rodo pabaigtas dalis.
Dar kelios nuotraukos iš centrinės Europos. Paskutinės atkarpos tarp Dresdeno ir Prahos (e55) tiesimo darbai:
...
Darbai atrodo išties įspūdingai. Gaila tik, kad tokie darbai, kainuojantys labai daug pinigų vyksta, o pas mus dėl nepakankamo finansavimo, net prioritetiniai projektai nukelinėjami...
Akustinis tunelis Hradec Kralove Čekijoje. Tokio varianto dar nesu matęs. Įdomu kokia jo kaina/1km, nes nauda gyvenamuosiuose rajonuose turėtų būti gana reikšminga.
Estetinis vaizdas nekoks, aišku gyventojams triukšmas ir užterštumas gerokai mažesnis. Geriausia, kad apskritai nebūtų gyvenamųjų namų prie pagrindinių gatvių.
Akustinis tunelis Hradec Kralove Čekijoje. Tokio varianto dar nesu matęs. Įdomu kokia jo kaina/1km, nes nauda gyvenamuosiuose rajonuose turėtų būti gana reikšminga.
Aha. Deja Europoje nesame vieni ubagai, o būtų labai gerai
Centrinėje Europoje projektai gerokai sudėtingesni ir brangesni dėl klimato ir reljefo. Pvz. tas kelias apačioje yra statomas "pakeltas" ne šiaip sau, o todėl, kad ten yra užliejami laukai. Aišku tokių konstrukcijų ir kainos gerokai didesnės.
Komentuoti: