Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    E462 Lipník - Olomouc - Brno

    Kelias E462 nuo Lipniko per Olomoucą iki Brno formaliai eina trimis keliais
    - greitkeliu R35/ E442 iki Olopmouco
    - greitkeliu R46 iki Vyškovo
    - vėl autostrada D1 iki Brno

    Žemėlapis iš http://mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

    Važiuoti autostrada Ostrava - Olomouc - Brno yra vienas malonumas


    Naujoje atkarpoje yra kelios degalinės, bet "Motorestų" teks palaukti iki Olomouco ar Brno prieigų








    Pralaida laukiniams žvėrims


    311 exit'as. Sankryža su E462 / 48 keliu ties Hranice.
    Čia įsilieja mašinų srautas nuo Čekų Tiešino (Český Těšín) link Brno.


    Automobilių dabar jau europiniame kelyje E462 pastebimai pagausėja




    Dar viena žvėrių pralaida


    298 exit'as. Sankryža su E442 / 35 keliu ties Lipniku




    Dar likusi nenutiesta autostrados D1 atkarpa Lipník nad Bečvou - Přerov (15-20 km).
    Toliau važiuosime jau R35 / E442 greitkeliu link Olomouco.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)







    Autostradoje D1 yra ir vienas tunelis (~1080 m ilgio)
    Tunel Klimkovice pastatytas 2004-2008 metais




    Tunel Klimkovice pastatytas 2004-2008 metais








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

    Foto 2011.09

    Autostrada D1 iš pradžių visiškai tuščia, nors kelias eina šalia trečio pagal dydį Čekijos miesto - Ostravos.














    Nuorodos į išvažiavimai iš autostrados dubliuojamos


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1. Bohumín - Hranice - (Olomouc - Brno)

    Pirmoje dalyje (nuo taško A iki B ) - nuotraukos iš čekiškos autostrados D1 - nuo Lenkijos sienos Bohumíne iki D1 atkarpos pabaigos.
    Čekijoje išvažiavimai iš autostradų žymimi kilometrais (šiuo atveju - mažėjančia tvarka, nuo Prahos) - nuo 370 iki 296 km.
    Nuo sienos iki Olomouco mazgo (~ 100 km) nuvažiavom per 45 minutes



    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išbandėm autostradą D1 nuo Ostravos (tiksliau Bohumíno) iki Brno
    Grįžome D1 apendiksu per Kromiežižą - Pšerovą ((Kroměříž -Přerov) ir toliau senuoju 48 keliu iki Čekų Tiešino (Český Těšín).
    Net nepaisant dar nepastatytos atkarpos Lenkijoje visi argumentai už naują kelią.
    - Nuo Shell pasienyje iki Brno nuvažiavome per 1:40 (nors prie Olomouco buvom pasiklydę ir sugaišom apie 15-20 minučių).
    - Grįždami nuo Brno iki pasienio Tiešine sugaišom 2½ val. - daugiausia dėl remontų prie Pšyboro (Příbor) ir Frydek Mysteko (Frýdek-Místek).


    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    PL. A1 / CZ. D1 Naujas kelias į Čekiją

    Kaip orientuotis Lenkijoje važiuojant naująja Lenkijos autostrada A1 link Chałupki / Bohumín į čekišką autostradą D1, žr. temoje [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
    Katowice - Chałupki http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=206
    A4/A1 mazgas Gliwice http://www.miestai.net/forumas/showt...t=5025&page=11

    Įsukus į autostradą A1ties Glivicais (Gliwice), Lenkijos pasienyje orientuotis gana paprasta, o Čekijoje pasiklysti labai lengva.


    Bendras PL-CZ pasienio žemėlapis



    Smulkus PL-CZ pasienio žemėlapis Bohumino apylinkėse.
    Pravažiavus sieną Čekijoje nėra jokių nuorodų į autostradą D1.
    Reikia sukti į kairę ir patenkame į autostradą D1. Po to porą kilometrų reikia važiuoti iki "Shell" degalinės, kur perkamos vinjetės (10 d .- pernai 250 kČ, o 2012 metais - jau 390 CZK)


    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Besidomintiems istorija (tokių bus nemažai) ir turintiems laiko (tokių turbūt ten neatsiras). Hlučino apylinkės kairėje Odros upės pusėje (vad. Hlučínsko) atiteko Čekoslovakijai iš Vokietijos imperijos 1918 metais. Apie 1935-1937 m. ten buvo pristatyta įtvirtinimų, kurių po 1938 ir neprireikė. Liko daug įtvirtinimų palei autostradą D1.
    Pažymėjau vietą (Šilheřovice), kur PL/CZ siena eina kaimo gatvės viduriu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tomas Labžentis, www.cargonews.lt
    2012 m. rugpjūčio 21 d. 11:09
    Čekijoje greitkeliai per naktį taps automagistralėmis

    Siekdami įgyvendinti sumanytą planą, Transporto ministerijos pareigūnai Prahoje ketina imtis triuko. Keičiantis metams, pirmos kategorijos keliai jų dokumentuose taps automagistralėmis, o eismo dalyviai pamatys nurodytuose keliuose naujai sumontuotus žaliai paženklintus skydus su užrašais „Dalnice“ („Automagistralė“).
    http://auto.delfi.lt/soft/cekijoje-g....d?id=59352921
    http://www.cargonews.lt/autotranspor...magistralemis/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čekijos autostrados ir greitkeliai

    Esamas Čekijos autostradų ir greitkelių tinklas



    Perspektyvinis Čekijos autostradų ir greitkelių tinklas

    http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_v_%C4%8Cesku

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čekijos autostrados ir greitkeliai

    Čekijoje kelių taisoma mažiau nei Lenkijoje, bet kartais pasikrapštoma lietuvių tarpe populiariame kelyje E462 (vietiniai numeriai 48, 46, D1) Český Těšín - Olomouc - Brno.

    Apie Čekijos autostradas ir kelius yra tinklapiai
    Pagrindinsi puslapis Vikipedijoje Dálnice v Česku
    Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) http://www.rsd.cz/ (oficialus)
    Dalnice - silnice http://www.dalnice-silnice.cz/
    České dálnice http://www.ceskedalnice.cz/
    Remontuojami ruožai - nuorodos Úseky ve výstavbě, Dopravní info

    Kelių numeracija paveldėta iš Čekoslovakijos, bet daug pagrindinių kelių numerių buvo pakeista apie 1998-1999 metus.
    Prie autostradų (dálnice) pridedama raidė D
    Prie greitkelių (rychlostní silnice) numerių pridedama raidė R, pvz 48 virsta į R48

    Už greitkelius ir autostradas imamas kelių mokestis (dálniční poplatek) ir klijuojama vinjetė (nálepka).

    Čekijos greitkelių vinječių (nálepka) kainos

    http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1...C3%AD_poplatek

    Vinjetės nuolat brangsta:
    - savaitinė iki 3,5 tonų kainuoja 390 CZK (pernai - 250 CZK)
    - mėnesinė - 440 CZK (pernai - 350 CZK)
    - metinė - 1500 CZK (pernai - 1200 CZK)
    1 Čekijos krona ~ 0,145 LTL

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pora archyvinių nuotraukų iš Slovakijos

    Foto 2004.06
    Poprado apylinkės. Kelias į Aukštuosius Tatrus


    Kaip pas mus sovietmečiu žiguliukai, o Lenkijoje maliūchai, Čekijoje ir Slovakijoje buvo populiarios Škoda 105 ir Škoda 120. Paskui kasmet jų mažėjo, bet dar pernai jų teko matyti

    Popradas (Poprad)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vengrijos mokami keliai

    Vengrijos autostrados (autópálya)


    Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
    Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 10:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Slovakijos mokami keliai

    Slovakijos autostrados (diaľnice) ir greitkeliai (rýchlostné cesty)


    Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
    Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 10:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čekijos mokami keliai

    Visose keturiose šalyse autostrados ir greitkeliai yra mokami.
    Slovėnijoje anksčiau buvo mokama už nuvažiuotą atstumą (dabar turbūt įvestos vinjetės), o kitose trijose šalyse perkamos vinjetės.


    Mokamų kelių schemos

    Čekijos autostrados (dalnice) ir greitkeliai (rychlostní silnice)

    Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html
    Paskutinis taisė Romas; 2012.08.25, 10:03.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    [CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

    Kuriama atskira tema Vidurio Europos keliams ir autostradoms.
    Šioje temoje - apie Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos kelius
    Alpių perlai - Austrija ir Šveicarija - turi (turės) atskirą temą
    Lenkija, Vokietija, Beniliuksas irgi turi atskiras temas.
    Balkanai atrodo, kol kas neturi atskiros temos

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Nuotraukos iš atvirų durų dienos ilgiausio miesto tunelio Europoje (Tunel Blanka, 5,5 km.) statybvietės (šaltinis: SSC).


    Parašė 1+1=3
    DOD v tunelu Blanka


    ..
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    termín dokončení stále 12/2012

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.
    O kuom dabar atsilikinėja? Tik dvigubai didesnis už Vilnių, o turi 55 metro stotis ir dar 28 gaus per artimiausius 20 metų.. Miesto tuneliai (ne tik naujai pastatyti, bet ir daugiau jų yra), estakados, milžiniški transporto tiltai virš įdaubų- savotiški kiek mažesni Millau tiltai iš vieno miesto rajono į kitą tik statyti prieš beveik 4 dešimtmečius
    Naktiniai tramvajai kas 5 minutes, apskritai labai daug VT, kuris dažnai ir punktualiai kursuoja!
    Elektriniai traukiniai zuja į priemiesčius ir giliau į šalį, netrukus atnaujinus kelius skries vokišku greičiu..
    Tai tik infrastruktūra. Architektūra visada buvo aukščiausio lygio- drąsiai lyginama su Viena ar Miunchenu, o ir čekų BVP viršija 80 proc. ES vidurkio

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Įdomu. Beje, Blanka kompleksas yra vidiniame aplinkkelyje, nuotraukos, kurias aš įkėliau yra iš išorinio aplinkkelio. Daug kas tuos aplinkkelius painioja. Praha palyginus greitai turės du puikius aplinkkelius ir puikų susisiekimą tarp jų. Manau, kad kokių 20 metų bėgyje šis miestas nebeatsilikinės nuo savo germaniškųjų kaimynų pagal kelių infrastruktūrą, o tai jau būtų milžiniškas pasiekimas.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Rugsėjo 24-ą buvo atidaryta 23 km. ilgio nauja Prahos aplinkkelio atkarpa. Statymo darbus sekiau gana atidžiai todėl matyti juos pabaigtus - vienas malonumas Pasak vieno (gana patikimo) šaltinio iš SSC, šiame pakankamai trumpame ruože yra 4 km. tunelio, panašiai tiek pat kelio tiltais (iki 65 metrų aukščio). Didesnė likusio kelio dalis yra pastatyta 6 m. dauboje.

    Kelio kokybė tikrai gera ir tai akivaizdu žiūrint video - daug tunelių, perėjimų gyvūnams, akustinių sienelių.

    Youtube video

    Šios atkarpos atidarymas reiškia, kad jau apie pusė aplinkkelio yra baigta. Apačioje tamsiai mėlyna spalva rodo pabaigtas dalis.

    Atvaizdas
    The main traffic stream of cars leads through the centre of the city. The longest city tunnel in Europe with a proposed length of 5.5 km and with 5 interchanges with the surface is now being built to relieve congestion in the north-western part of Prague. The tunnel is called Tunel Blanka and it is part of the Municipal Ring Road. Construction started in 2007 and the tunnel is scheduled to be completed in 2011/2012. The southern part of the Prague Ring Road (with a length of almost 17 km) is also under construction with a proposed completion date of April 2010.
    wiki

    http://www.tunelblanka.cz/informace-...u.php?action=1 o šičia galima įtempti mokamų slavų kalbų žinias ir pamėginti pasimokyti čekiškai
    Paskutinis taisė music; 2010.09.27, 01:17.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Malonu žiūrėti į tokius rezultatus.
    Labai preciziškai padaryta, labai skoningai. Vien šviestuvai ir ekranai kelia pavydą.
    Kodėl čekai gali statyti mėlyno gražaus stiklo ekranus, o mes perkam iš Rusijos neaiškiai dryžuotus savo aplinkkeliui? Gal pas juos tiesiog vadovai turi skonį? Gal mūsų kelininkus reikia kokiems metams priverstinai išvežti bent iki Prahos pasimokyti?
    Tikrai gražiai padaryta. Tačiau dėl ekranų norėjau pasakyti, jog įprastai stikliniai jie statomi tik ant estakadų ir viadukų. O kitur įvairios aklinos sienos. Šiame video irgi matomi ne tik skaidrūs ekranai.

    Komentuoti:

Working...
X