Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
    Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
    Tie "nėra pinigų šaligatviams" (kaip ir nėra pinigų keliams) yra tiesiog atmazai - visi 2023-čiais daromi rekordiniai gatvių tvarkymai (dėl kurių buvo netgi paleista atskira PR kompanija) Vilniaus miestui tekainuoja vos 40 mln iš 1.3 mlrd metinio biudžeto. Net renginiams išleidžiama per metus daugiau, nei visiems tiems "rekordiniems kelių tvarkymams". Tiesiog daugelį metų miesto valdžiai buvo dzin - kaip ant prastos kokybės kelių, taip ir ant subyrėjusių šaligatvių. Džiugu kad pagaliau atsirado visuomenėje paklausa tokiems dalykams - atkreipkite dėmesį į mero rinkimus, apie tai kad reikia sutvarkyti šaligatvius kalbėjo praktiškai visi kandidatai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Žinant realią situaciją su susidevėjimu. Gali būti, kad humanizacijai tiesiog buvom neparuošę biudžetų, tai turėjo būti daroma ant santykinai tvarkingos (lygios) infrastruktūros, ir gerai apgalvojus vietas, todėl ji tapo PR fail'as.
    Geriau tiesiog kaip Taline ar Rygoj. Daugiau su dažais patepliot. Apribot greitį iki 30, įrengt kuoliukų. gumbų, kad neapvažinėtų mašinos per dviračių juostas. Nėra ir turbūt nebus astronominių biudžetų infrastruktūrai Lietuvoje. Su mūsų biudžetais ir tai ką ilgai turėjome anksčiau reikia džiaugtis, kad iš vis turim tvarkomus kelius, o ne tiesiog viskas sugriuvę, nėra pinigų ir t.t.

    Jakšto g. plotis toks, kad galima pagalvot parkingo juostas, dviračių juostas. Reiktų vengt tokių bile punktyras per vidury ir tak sueis.
    Gautume visai padorų (modernų) rezultatą.
    Kažkada būsim pasiruošę ir padoriai humanizacijai, jei viskas bus gerai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.17, 00:46.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų. Dėl to ir teigiu, kad geriau 20 išasfaltuotų gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 gatvės humanizuojant, nes tokiais tempais tvarkant gatves jos greičiau nusidėvi senos nei būna sutvarkomos naujos ir normalių kelių nesulauksime niekada.
    Aišku humanizuoti reikia, kad ir tas dvi gatves per metus, bet tai nereiškia kad nereikia asfaltuoti gatvių paprastai, kol kitos gatvės laukia savo eilės. Nes nu argumentas kad "bent automobiliai nelėks" neatlaiko jokios kritikos - čia tas pats kas palikti subirusius šaligatvius Čiurlionio gatvėje kad paspirtukininkai nelakstytų. Gatvės turi būti patogios visiems miestiečiams - pėstiesiems, dviratinikams ir surprise - automobilistams. O saugumui miesto ribose gerinti yra kitokių, visiems gerai žinomų inžinerinių sprendimų.

    Jakšto gatvė iki remonto, kur "galėjo geriau nieko nedaryti". Europos Sąjungos šalies sostinės centras, XXI amžius.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 004320.png
Views:	845
Size:	1,24 MB
ID:	2076289

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Su kuo susiję tie lopymai? Ar tai dėl vos platesnio asfaltavimo ploto? Kiek matau, kaip "ant durniaus" viskas daroma, tai manyčiau rezultatas aiškus visais atvejais.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
    Jeigu čia apie mane, tai galiu pasakyti, kad nuo gimimo gyvenu Vilniuje ir tai kas vyksta dabar su gatvėmis yra gėda, grįžom 60 metų atgal, kai bet kokias gatvės užpilame juoda smala.
    Duodu žodį, kad tas lygumas laikys kelis metus, po to prasidės lopymai, šulinių remontai ir pan.
    Pavyzdžiai: Apkasų g. perasfaltuota prieš 3-4 metus, šiai dienai visa danga sutrukinėjusi; Naudarduko g. perasfaltuota prieš 5 metus, šiai dienai danga sutrukinėjusi ir prasidėjai lopymai
    Ar to siekiame? Kad stabiliai remontuotume tas pačias gatvės?
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.16, 21:56.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Čia yra kaimiečio svajonė realizuota Vilniaus centre.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Šaltinis
    Geras asfaltas riedėjimui
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.16, 12:07. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Šaltinis
    Ir čia vienpusis eismas dar (jei neklystu). Automarozams patiks, lengvai ims šimtuką.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.16, 12:07. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Click image for larger version

Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg
Views:	996
Size:	213,3 kB
ID:	2075988

    Šaltinis
    Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Click image for larger version

Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg
Views:	996
Size:	213,3 kB
ID:	2075988

    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje lazeriu skenuojamos gatvių dangos: kam to reikia? https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2110790
    2023 m. bus nuskenuota 2150 km Vilniaus miesto gatvių dangų – visos asfaltuotos eismo juostos. Darbai prasidėjo rugpjūčio pradžioje ir turėtų būti užbaigti iki lapkričio vidurio. „Vilniuje keliame ambicingą tikslą per itin trumpą laiką atnaujinti kuo daugiau sostinės gatvių. Patirtis rodo, kad objektyvūs, duomenimis grįsti sprendimai dėl gatvių remonto leidžia sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skirtų lėšų – tai reiškia, kad už tą patį biudžetą miestas turi galimybę kasmet sutvarkyti 5 proc. daugiau gatvių“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
    Tokį gatvių priežiūros metodą „Grinda“ inicijavo dar 2021 m. – ji sukūrė gatvių skenavimo ir duomenų interpretavimo algoritmą, kurį įgyvendinus, sostinės savivaldybės specialistai gali naudotis objektyviais gatvių dangų kokybės vertinimo kriterijais ir priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl gatvių remonto prioritetų, laiko ir būdo.
    Asfalto dangų skenavimui „Grinda“ nuomojasi itin modernų specializuotą kelio dangų tyrimams sukurtą lazerį, 4 m pločio eismo juostą analizuojantį 112 mln. taškų per sekundę raiška. Sferinės kameros fiksuoja nuskenuotus taškus net judant dideliu, 70–100 km/h greičiu jų nesuliedama. Specializuota įranga pasižymi dideliu įrašymo greičiu ir geba ypač greitai prisitaikyti prie skirtingo apšvietimo – tai ypač svarbu tuneliuose ar po tiltais esančių dangų tyrimo kokybei. Visi kadrai yra preciziškai „surišami“ į vientisą sferinę nuotrauką. Specializuota lazerio kūrėjų programinė įranga yra papildyta dirbtinio intelekto algoritmais, leidžiančiais automatiškai nustatyti IRI, provėžų gylius, skirtingai kategorizuojamus dangos įtrūkius, duobes, plyšius, mikrotekstūrą, lupimąsi, dirbtinius objektus (tokius kaip šuliniai, nuotekų grotelės ir pan.), kelio ženklinimą ir kitus parametrus. Visa lazerinės skenavimo įrangos ir papildomų agregatų vertė sudaro apie 800 tūkst. Eur.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
    Berods, projektas jau buvo parengtas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
    Sukėliau visus brėžinius čia:

    https://citify.eu/lt/nemencines-pl-rekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.

    Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734

    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
    Įdomu, pavyko su LAKDu sutarti dėl dalinio Nemenčinės ir Trakų plentų rekonstrukcijų finansavimo? Lyg ir būta tokių kalbų Šimašiaus laikais.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Naujas meras saunuolis.pagaliau pabaigs nemencines pl.tvarkyti

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.

    Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734

    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489

    Komentuoti:

Working...
X