Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šeimyniškių g. remontas

    1. Visa gatvės atkarpa pilnai išasfaltuota, asfaltavimo darbai liko tik sankryžų spinduliuose

    2. Einant nuo Kalvarijų g. link Rinktinės g.

    3. Parkavimo vietos paliktos ir netgi platinamos pėsčiųjų tako sąskaita

    4.

    5. Takas susiaurintas per 6-7 trinkeles, t. y. 60-70 cm. Parkavimo vietos platintos matomai dėl išsikišusių automobilių galų.

    6. Ties Slucko g.

    7. Šioje pusėje takas netvarkytas ir neplatintas, negu kitoje pusėje

    8. Einant nuo Rinktinės g. link Kalvarijų g. Gatvė susiaurinta apie 1,5 m, tačiau vidury takų liks senos atramos.

    9. Medis taip pat liks viduryje tako, nebent visą tą dalį apsodins krūmais

    10. Toliau taką siaurina laiptai į rūsius

    11.

    12. Slucko g. Panašu šviesoforo nejudins, jis liks viduryje tako, o perėja viduryje sankryžos.

    13. Ta pati situacija dėl paliktų atramų

    14. Ties Lvivo st. gatvė susiarinta 2 m

    15. Už medžio slepiasi atrama

    16. Atrama, buvusi viduryje tako, dabar pėstieji bus priversti eiti prie pat transporto



    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Šeimyniškių g. remontas
      8. Einant nuo Rinktinės g. link Kalvarijų g. Gatvė susiaurinta apie 1,5 m, tačiau vidury takų liks senos atramos.

      Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Šeimyniškių g. remontas
        Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.


        Comment


          O čia buvo koks nors projektas ar „paprastojo remonto būdu“ gatvės parametrus keičia?
          Man baisiausia dalis yra su tuo parkingo pailginimu. STR ne be reikalo reglamentuoja kas kiek metrų gatvėse gali būti įvažiavimai ir išvažiavimai, o čia, pačiame miesto centre, C kategorijos gatvėje jie pridaro keliolika išvažiavimų vieną šalia kito. Tai tikrai labai „pagyvins“ eismą ir padidins VT greitį.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi
            Manau akivaizdu, kad bortas gavęs smūgį nuo asfalto pusės.

            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.
            Būdavo patogu taip atsimazinti, bet aktyvistai matomai perkalbėjo, kad tai ne pasiteisinimas ir remonto metu parametrus privesti prie šiai dienai galiojančių STR niekas nedraudžia.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2022.07.21, 06:12.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Gerą priminei. Zuokas žadėjo, kad važiuos 12'000 per parą. O pagrindinė nauda MG Baltic'ui / Mockui grįžtant iš oro uosto. Buvo praslydęs jų interviu dar porą metų prieš statant kad bus ta estakada. Tą šūdą absoliučiai didžiąja dalimi miestas už savo pinigus pastatė.
              O kuo blogai ta estakada? Man atrodo, kad absoliučiai visų gatvių susikirtimuose turi būti galimybė pasukti "iš visur į visur", t.y. visomis kryptimis, kokiomis tik įmanomi pošūkių variantai. Kodėl seniau iš Goštauto gatvės į GV įsilieti visada galėdavai be problemų, o vat priešinga kryptimi jau tekdavo daryti lankstą? Dar iki šiol Vilniuje žinau porą mazgų, kur nėra galimybės pasukti iš visur į visur nedarant lanksto. Pvz. Dariaus ir Girėno - Tūkstantmečio g. mazgas - atvažiuojant nuo Savanorių žiedo nėra galimybės patekti į Naujininkus. Arba iš Laisvės pr. į Ukmergės g. irgi neįšausi tiesiai, nes kažkas nesutiko atiduoti savo lūšnos.

              Comment


                Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
                Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
                Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
                Paskutinis taisė Arunasx; 2022.07.27, 15:13.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Viskas, kas prasideda teisiniais klausimais sklypų išpirkimų ar ginču sprendimu, ties tuo viskas ir pasibaigia.
                  Galime visą dieną galvoti vietas (nes jų begale), kur kažkas neišspręsta ir neatrodo, kad bus išspręsta. Tad išvada viena - kam savivaldybei apsisinkinti gyvenimą, jeigu galima neapsisunkinti

                  Bet prisipažinsiu, nustebino, kai Širvintų g. gyventojai patys susirinko savo tvoras, bet ten greičiausiai gavo raštus, kad gražiuoju susirinktų arba gaus eiti į teismą

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
                    Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
                    Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
                    Nesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Nesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal
                      Zuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.

                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Zuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.
                        Žadėjo ne Zuokas, o Vilnius, kai teikė paraišką ES pinigams gauti, nes tuo metu dar buvo manoma, kad į miesto centrą prileidžiant daugiau automobilių suklestės ekonomika. Tokia buvo KNA. Ir žadėjo ne 12000, o 16000, t.y maksimalų įmanomą 1 eismo juostos gatvės srautą, kurį turėtume, jei tai būtų užmiesčio kelias be jokių šviesoforų, sankryžų ir pan. Pinigų skirstytojams toks ekonominis pagrindimas tiko.
                        Pats viadukas vadintinas Romo Adomavičiaus (Brilianto) vardu, nes būtent tas fruktas jį stūmė. Zuokas viaduku ėmė rūpintis tik kai jį pastatė. Ieškojo kur nukreipti srautą. Ta proga Lukiškių gatvėje atsirado dvipusis eismas. :/

                        Comment


                          Ramaus eismo T. Ševčenkos g. Pagal pirminį projektą buvo numatyta skiriamoji medžių ir krūmų juosta. Jos, panašu, yra pilnai atsisakyta, o vietoje to - platesnės želdynų juostos gatvės kraštuose.

















                          https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-t-sevcenkos-g/

                          Comment


                            Ramaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.















                            https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/

                            Comment


                              Na ka, mulčiaus pasiruošėme, dabar tik reikia geros liūties.

                              Comment


                                Pilaitės pr. rekonstrukcija prie IKI jau pradėjo vykti ne pagal projektą - išvažiavimas iš Pilaitės/Įsrūties sankryžos link centro vietoj 2+A bus tiesiog 2 juostos - taip sudėlioti nauji borteliai. O gaila, nes tada autobusai sankryžoje turėtų nors ir nežymų, bet prioritetą.
                                Click image for larger version

Name:	Citify-Pilaites-pr.-atkarpa-nuo-Isruties-g.-iki-Papilenu-g.-01.jpg
Views:	920
Size:	172,7 kB
ID:	1983503

                                Comment


                                  Principe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    O tai bortus stato į buvusias vietas?

                                    Comment


                                      Važiuojamosios dalies ties posūkiu buvo nemažai nugremžta, nemačiau dar bortų, užfiksuosiu prie artimiausios progos.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        T. Ševčenkos g.
                                        Nepatogiai pėstiesiems padaryta. Jeigu vertinti, kad perėja ir pėstiesiems skirta dalis yra tarp žalių plotų skiriamojoje juostoje, tai gaunasi, jog 50 % plotyje skersinis nuolydis neatiinka STR reglamento 2,5 % reikšmei. Žiemą tikrai galima slystelt, jau nekalbant, kad nepatogu vaikštioti kraipant čiurnas. Dar gerai, jei visi sveiki ir nieks nebus pasitemptęs jų prieš įžengiant į perėją. Formaliai gerai yra tik ties taktilinėmis trinkelėmis, t. y. 6,5 plytelių plotis.

                                        EDIT: net rekomendacijose parodyta, kad nuolydis prasideda už naudingojo ėjimo ploto:
                                        Click image for larger version  Name:	Vienas_lygis_ties_C–D_kat..jpg Views:	0 Size:	82,4 kB ID:	1983517 Click image for larger version  Name:	Gatviu_parametrai.jpg Views:	0 Size:	196,4 kB ID:	1983518
                                        Paskutinis taisė dondc; 2022.08.07, 13:13.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Tai, kad lyg ir viskas gerai. Naudingas ėjimui plotas yra lygus įspėjamųjų plytelių pločiui.

                                          Aišku pati perėja galėtų būti pastumta arčiau sankryžos ir ko gero tikrai galėtų būti platesnė. O ėjimui skirtos vietos juostoje - apželdintos. Bet, įtariu, kad čia norės naikinti šviesoforą automobiliams, todėl taip ir padaryta.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-08-07 181319.jpg Views:	0 Size:	368,7 kB ID:	1983555

                                          Comment

                                          Working...
                                          X