Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Darbai jau pradėti Panerių gatvėje

    Click image for larger version

Name:	20230919_105747.jpg
Views:	2133
Size:	1,53 MB
ID:	2076894 Click image for larger version

Name:	20230919_082448.jpg
Views:	2143
Size:	1,71 MB
ID:	2076895
    Pradedamas Panerių gatvės remontas: prašoma rinktis alternatyvius maršrutus
    UAB „Grinda“ informuoja, jog pradeda remontuoti Panerių gatvę. Darbai bus vykdomi dviem etapais – nuo Iešmininkų iki Švitrigailos gatvės ir nuo Švitrigailos iki Mindaugo gatvės. Šioje gatvėje numatyta suremontuoti dangas ir atlikti ištisinio asfaltavimo darbus. Viso – beveik 1,5 km.

    „Panerių gatvė yra viena iš judresnių gatvių Vilniaus mieste, svarbi tranzitinio sunkiojo transporto jungtis. Jos dangų nusidėvėjimui metams bėgant didelę įtaką padarė aptarnaujantis geležinkelio krovinių stoties transportas ir tranzitinis sunkvežimių eismas“, – rašma „Grindos“ pranešime.

    Remonto metu numatyta:

    Asfalto dangos frezavimas,
    Kelio bortų keitimas,
    Inžinerinių komunikacijų tinklų ir šulinių remontas,
    Apatinės asfalto dangos pažaidų remontas,
    ištisinio asfalto klojimas.

    Comment


      Darbų organizavimas iš VMSA pusės yra tragiškas. Ateities gatvė tarp GV viaduko ir už fabų nuskusta jau gal mėnesį. Išlupo bordiūrus ir literaliai nieko nedarė daugiau. Gatvė nebuvo pasaka, bet netekusi pagrindinio sluoksnio iš viso pavirto šernų išknistu lauku.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
        VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.



        Nekeitė senų kelio bortų Rinktinės g., o Grindos atsakymas:

        "Informuojame, kad gatvės bortų keitimas visu gatvės ilgiu nebuvo numatytas užsakovo pateiktoje darbų apimtyje."

        Centre nekeičia, bet užmiestyje deda granitinius. Visiška betvarkė iš VMS pusės su tokiais darbų užsakymais. Note - nuo asfalto paklojimo praėjo mėnuo, kelio ženklinimo vis dar nėra.

        Comment


          Seni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Seni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
            Nuo jų pirmiausia prasidės prasidės dangos deformacijos, po žiemos dar labiau aptrupės, pateks vanduo prie skirtingų asfalto sluoksnių ir ...

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Seni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
              Nesutinku, nes trukdo. Ten būtinas ir techninis šaligatvis, nes abipus gatvės yra lygiagretus parkavimas ir būtent nepakeistų bortų pusėje buvo puiki progą tai sutvarkyti, jog netektų lipti ant pievos. Minima atkarpa tera 200m, tai ten ir nedaug kainuotų tokie darbai.

              Comment


                O kam rūpi, jei koks varguolis turės išlipti an pievos? Daugumai svarbu, kad aksvaltas būtų lygus.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Seni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
                  O kas trukdė iki remonto? Važiavo gi mašinos netrukdomai...

                  Comment


                    Apskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh? Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Apskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh?
                      Kai važiuoji žemo profilio R19+ ratais, jaučiasi visi tie nelygumai ir esi priverstas važiuoti gerokai greičiau, nes kuo greičiau varai - tuo mažiau krato.

                      Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.
                      Niekas ten nevaikšto.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Kai važiuoji žemo profilio R19+ ratais, jaučiasi visi tie nelygumai ir esi priverstas važiuoti gerokai greičiau, nes kuo greičiau varai - tuo mažiau krato.

                        Niekas ten nevaikšto.
                        As vaziuoju R19 ratais hatchback'u ir sakyciau yra keliuose kur kas didesniu problemu nei vietom neidealiai lygus eksfaltas. Pvz suliniai - duobes.

                        Comment


                          Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

                          Nesutinku, nes trukdo. Ten būtinas ir techninis šaligatvis, nes abipus gatvės yra lygiagretus parkavimas ir būtent nepakeistų bortų pusėje buvo puiki progą tai sutvarkyti, jog netektų lipti ant pievos. Minima atkarpa tera 200m, tai ten ir nedaug kainuotų tokie darbai.
                          Reikia atsisakyti parkavimo gatvėje.
                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Apskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh? Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.
                          Inžineriškai šita gatvė yra 90 km/h

                          Comment


                            A. Stulginskio g. 60 metrų atkarpos remontas

                            1. Važiuojamoji dalis virš 8 m pločio, 2 eismo juostos, gaunasi, kad eismo juosta platesnė nei 4 m.
                            Nuotraukos dešinėje sumontuoti granitiniai bordiūrai (7-12 cm aukščio), kairėje - puse atkarpos palikti seni bordiūrai (15-20 cm aukčio) ir sudėti nauji (15 cm aukčio).
                            Dešineje pilnai pakeistos šaligatvio plytelės, kairėje - puse pakeista, puse ne.
                            Medžiais pasirūpinta tik dešinejė pusėje, bet pasirupinta buvo turbūt ir šankų pamažinimu, nes jau labai skurdžiai atrodo. Kaireje medžiai palikti kaip po senovei, auga aukščiai nei visa infrastruktūra, todėl negauna pakankamai vandens (vienas jau išdžiūvęs).

                            2. Įvažiavimas Nr. 1 į vidinį kiemą - su sunkvežimiams pritaikytais posūkių spinduliais, asfalto danga, pėsčiųjų takas nusileidžia į gatvė lygį, vienoje pusėje, paliktas poros cm bordiūrų peraukštejimas

                            3.Įvažiavimas Nr. 2 į mažą parkavimo aikštelę (A. Stulginskio g. 9) - su olandiško tipo granitiniais bordiūrais, takas nenutrukstamas, išliekantis vienodame aukštyje

                            4. Įvažiavimas Nr. 3 į Pramogų banko parkavimo aikštelę - niekas nekeista, palikta sena, kreiva, ištrupėję, takas nusileidžia į gatvės lygį, bordiūrai su aukščių skirtumais. Iki šlogbaumo yra gatvės sklypas.

                            5. Įvažiavimas Nr. 4 į parkavimo aiktelę. Aukščiai suvesti pagal gatvės ir parkavimo aikštelės lygį, tad pėsčiųjų takas 50/50 vienodame lygyje. Matosi naujų bordiūrų ir senų bordiūrų aukščiai.

                            6.Kadangi tai senamiestis, intensyviai vaikšomas pėsčiųjų, tačiau visa infrastruktūra skirta tik automobiliams (o gal net tankams ir šarvuočiams), tai žmonės priversti pažeidinėti taisykles, legaliai pereiti gatvę galima sankryžose su Gedimino pr. ir Pamėnkalnio g. (čia žalio signalo reikia laukti apie minutę ar daugiau).


                            Dar kartą, sutvarkyta ir automobilams pagerintos sąlygos tik 60 m gatvės atkarpoje. Visi įvažiavimai absoliučiai skirtingai įrengti, vienas įrengtas pagal visus teisės aktus ir pavyzdingai (Nr. 2), džiugu.
                            Aplinkui visa infrastruktūra skirta tik automobiliams, nėra nei suoliukų, nei šiukšliadėžių, nei dviračių stovų, ką jau kalbėti apie viešąją erdvę ar kokį parkelį, nebuvo išspręstos jokios problemos, užlietas begalinis kiekis asfalto, suklotos pigiausios plytelės kartu su brangiausiai bordiūrais arba iš vis niekas nekeista.
                            Toks jausmas, kad kiekvienq metra projektavo, statė ir darbus užsakė skirtingos orgnizacijos/įmonės.

                            Vaizdas iš viršaus:
                            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	191,3 kB ID:	2078512

                            Apie Jakšto g. nėra ką rodyti, ten tiesiog užvarė naują asfalta ir tiek, net jau porą savaičių nesugeba paženklinti dangos.
                            Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.27, 11:33.

                            Comment


                              Nusispjaut panašu ant tų ne vienerius metus vystytų gatvių standartų... Spėju prieš 40 metų labiau tvarkos laikėsi gatvės remontams nei šitas jovalas...
                              Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.09.27, 12:38.

                              Comment


                                Prašom necituoti nuotraukų. Dėl to pavyzdinio įvažiavimo, tai matosi, jog vis tiek šiek tiek jis nužemėja. Čia, kaip su dviračių pervažomis, kai tarsi daro viename lygyje, bet iš tikro tokių yra gal tik keli visame mieste, kur tikrai nei kiek nenužemėja.

                                Gaunasi iš šių olandiškų bortų jokios naudos? Jie tik dvigubai ilgesni, t. y. atitinkamai siaurina šaligatvį pėstiesiems, o aukštis jų toks pat, kaip esamų, turimų sovietinio tipo įstrižinių bortų?
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Prašom necituoti nuotraukų. Dėl to pavyzdinio įvažiavimo, tai matosi, jog vis tiek šiek tiek jis nužemėja. Čia, kaip su dviračių pervažomis, kai tarsi daro viename lygyje, bet iš tikro tokių yra gal tik keli visame mieste, kur tikrai nei kiek nenužemėja.
                                  taip, nužemėja, bet nesijaučia. O nužemėja nes pritaiko taką prie aikštelės dangos lygio, o ne atvirkščiai.

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Gaunasi iš šių olandiškų bortų jokios naudos? Jie tik dvigubai ilgesni, t. y. atitinkamai siaurina šaligatvį pėstiesiems, o aukštis jų toks pat, kaip esamų, turimų sovietinio tipo įstrižinių bortų?
                                  Kaip tai jokios naudos? Jo plotis 60 cm, lygtai kaip apsaugos zona nuo važiuojamosios dalies. Aukštis 12 cm, kaip standarte yra numatyta, tačiau prieštarauja STR.

                                  Comment


                                    Ko gero tokį patį bortą turėjo statyti kitoje įvažiavimo pusėje.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      A. Stulginskio g. 60 metrų atkarpos remontas

                                      6.Kadangi tai senamiestis
                                      Ne, tai ne senamiestis.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu, atsakingas už miesto infros vystymą ir priežiūrą yra vicemeras Andrius Grigonis. Mykolo Romerio universiteto absolventas, teisininkas.
                                        Kiek teko sutikti teisininkų, ypač MRU “gamybos”, jie yra labai siauro mąstymo ir labai prasti vadovai. Ką išmano, tai teisės aktus ir kodeksus. Bet tik tiek.

                                        Comment


                                          Taigi pagal prieš tai buvusią diskusiją įvažiavimas Nr. 1 yra geriausias nes yra "įsukimas nestatus"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X