Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx
    Tamsiame užkaboryje galėtų nukristi plyta
    Pastebėjau, kad užkietėję barankų sukiotojai neretai būna linkę prie smurtinės kalbos: tai kalba apie kėglių daužymą, tai kaltina aukas (žuvusius ir sužeistuosius pėsčiuosius ir dviratininkus), tai mėto užuominas apie kažkokias krentančias plytas užkaboriuose. Bet kai susiaurini gatvę, tai šaukia apie vairuotojų genocidą. O po to piktinasi, kad kažkas automarozais vadina. Kokius analogus dabartiniuose ir istoriniuose įvykiuose primena ši tendencija – sugalvokite patys
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.14, 16:49.

    Comment


      Arunasx gavo įspėjimą ir žinutė buvo ištrinta. 1252 atsakyme cituojamą tekstą palikau, bet įspėjimas visiems - tokios žinutės nebus toleruojamos.

      Edit: vis tik nusprendžiau ir suteikti atostogų Arunuix.
      Paskutinis taisė digital; 2023.10.14, 18:25.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Bent jau prie Šiaurinės g. palaidojimo gerai prisidėjo. Dabar visi patenkinti
        Prie Šiaurinės g. "palaidojimo" kol kas bene labiausiai prisidėjo Šimašius su savo administracija, kuris dvi kadencijas velnias žino, kuo užsiėmė transporto srityje, neskaitant kelių humanizuotų gatvių ir dviračių takų, kurie kainavo centus miesto biudžetui.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Eduardas ne karta minejo, kad turi insideriu informacijos apie toki Benkunsko isakyma:

          Click image for larger version

Name:	Benkunskas.png
Views:	2205
Size:	24,3 kB
ID:	2081581
          Labai tikiuosi, kad čia nesusipratimas ar nesveikas pajuokavimas su tais 4 m. Iš kitos pusės, matant kas daroma su infrastruktūra, man visokios mintys pradeda lįsti į galvą...

          Comment


            Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.

            Comment


              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
              Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
              Kas galėtų pagalvoti - viešinami faktais grįsti argumentai be ironizavimo, pašaipų ir paskalų gali pasiekti ir įtikinti daugiau žmonių, nei priešingu atveju.......

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą

                Labai tikiuosi, kad čia nesusipratimas ar nesveikas pajuokavimas su tais 4 m. Iš kitos pusės, matant kas daroma su infrastruktūra, man visokios mintys pradeda lįsti į galvą...
                Mažiau kreipkite dėmesio ką visokie nestabilios psichikos žmonės skiedžia, net ir dabar tiesiog perasfaltuojant gatves be projektų ne visur tie 4 metrai yra.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                  Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
                  Šaunus įrašas. Plati auditorija gali lengvai suprasti, o ir pačiam man / mums įdomu pamatyti. Kalbant apie Eduardą, tai jis dažniausias svečias būdavo tuose visuose oficialiuose projektų viešinimuose. Gyvai kalbant būdavo emocijų, bet teikdavo irgi konkrečius siūlymus. Kad projektuotojai su VMS susinepatogina dėl emocijų, tai jau jų bėdos, kad nelegaliai ar šiaip nelogiškai projektuoja.

                  Tas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".

                  Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.
                  Paskutinis taisė dondc; 2023.10.16, 11:37.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Sietyno g.
                    Click image for larger version

Name:	P31013-183836.jpg
Views:	1314
Size:	987,7 kB
ID:	2082893 Click image for larger version

Name:	P31013-183415.jpg
Views:	1293
Size:	1,28 MB
ID:	2082894 Click image for larger version

Name:	P31013-183422.jpg
Views:	1292
Size:	1,38 MB
ID:	2082895

                    Comment


                      Oho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Oho, ženklas draudžiantis dviračių eismą šaligatviu. Marš skaityt rekomenduotos amerikonų knygutės.
                        Man rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          VMS rodo ten asfaltbetonio dangą, tai matyt bendras takas bus. Nors kitur, pvz. Santaros g. esant dviračių takui vienoje kelio pusėje, kitoje pėsčiųjų ženklo neįrengia. Dydis pėsčiųjų ženklo irgi turbūt didžiausias.

                          Šiaip DJMP prieštarauja įrengti bendrą taką miesto teritorijoj. Į tą pastatą bus "vos tik" 3 įvažiavimai, o brėžiny numatyti bortai Įrengė iškilias sankryžas, bet įvažiavimai į teritorijas pėsčiųjų taką nuleidžia iki mašinų...
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Vilniaus savivaldybė yra sudariusi prioritetinį ramaus eismo gatvių sąrašą, pagal kurį planuoja dirbti iki 2027 metų. Nesu tikras ar čia yra galutinis, bet jis buvo pristatytas šiandien Miesto plėtros komitete.

                            Nuoroda: https://sisp.maps.arcgis.com/home/we...5.4535,54.7534

                            Kaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.

                            Raudonos - labiausiai prioretizuotos.

                            Geltona - ramaus eismo zonos. Sako, kad taip yra pasiekiama kiek daugiau nei 200 tūkst. gyventojų.

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-10-18 162514.jpg Views:	0 Size:	204,5 kB ID:	2083302

                            Comment


                              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                              Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
                              SoulMulticast panašu, kad pasiekiamumas ir formatas visai geras, kad net vienas didesnių tarybos priešininkų Sinica miesto plėtros komitete pakeitė dūdelę su mintim, kad Šeškinės g. net ir jis mato perteklių. Gal čia tik PR, bet esmė, kad rekonstrukcijos ir humanizavimas turėtų artimu metu grįžti, tik su esminėm permainom:
                              Viešinimu, derinimu, projektais ir pan. Aišku tikriausiai labai ribota apimtim, nes niekaip kitaip buko remonto būdu nepasieks tikslų. Bet manau svarbu, kad tai neapsiribos tik naujų gatvių projektavimu, o grįš ramaus eismo gatvių pavidalu D kategorijose ir matyt kažką panašaus reitinguos ir aukštesnėms.

                              Siūlau paklausyt įrašo, asmeniškai įdomiausia buvo po populistinių Z pašikaliojimų ir kaltų paieškos nuo maždaug 1:20:00

                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
                                Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                  Man rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
                                  Taip,. bet čia taip suponuojama iliuzija, kad dviračiams privalu važinėti tik dviračių takais, o jų nėra, tai į kelią geriau nelįsti, vietoje to, kad vairuotojai būtų pratinami ramesnėse gatvėse važiuoti eisme kartu su dviratininkais ir neviršyti greičio.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
                                    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
                                    Dabartinis meras su visa valdančiąja šutve dar tik pradėjo savo darbą. Aš tavo vietoje būčiau ramus – iki 2027, o gal ir 2031 m., nebus jokio progreso, taigi ir dabar liejamas asfaltas atitarnaus.

                                    Dėl projektų, kurie neva bus rengiami, konsultuojantis su gyventojais, aš irgi pesimistiškai nusiteikęs. Kai dauguma gyventojų vis dar gyvena akmens amžiuje, permainų gali atnešti tik politinė valia, kurios nesimato.
                                    Paskutinis taisė Kecal; 2023.10.19, 11:26.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
                                      Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
                                      Žėručio irgi šiuo metu remontuojama perasfaltavimo būdu (tiesa sakant remonto ten išties reikėjo) - buvo lopas ant lopo.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Kaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.
                                        Na čia kažkas neįtikėtino. Ne tik tarsis su gyventojais bet ir darys SU PROJEKTU?? Aš lygtais negėriau (negeriantis jei ką)...

                                        Aš su didžiausiu malonumu norėsiu dalyvauti pvz Paco gatvės projekto bent užduoties rengime, ir idealu būtų projektavime (kad bent ruoštų pagal pageidavimus). Kaip galima susisiekti, kad noriu būti įtrauktas į sąrašą su kuriais bus bendraujama? Aš Paco g vos ne kiekvieną metrą esu jau pragalvojęs ką ir kaip daryti.

                                        PS.
                                        Mano dėka greta esančiose Pavasario ir Saulės gatvėse palei 2019-2020 metus atsirado bent vienoje gatvės pusėje šaligatviai, kurių VMS nesiruošė įrengti kai buvo atliekamas jų ištisinis asfaltavimas.

                                        Comment


                                          Naujoji miesto vyr. architektė, kaip suprantu, iki šiol dirbo su visuomenės įtraukimo procesais ir gryninant metodikas, tai tie darbai tikrai bus tęsiami. Kaip dabar buvo su Antakalnio g. dviračių tako svarstymu - bus vieši svarstymai, į kuriuos bus kviečiami visi norintys ir tie svarstymai bus ne kartą kiekvienam projektui.

                                          Kiek teko bendraut, supratau, kad tikslas savivaldybėje yra gyventojus įtraukti į projektų užduočių rengimus (ir net dar anksčiau - ar išvis reik kažką daryt) kiek įmanoma didesniam ratui projektų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X