Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Pilaitei verkiant reikia alternatyvių jungčių su Vilnium. Šiaurinės gatvės jungtis nuo Pilaitės prospekto galėtų nuimt tikrai daug srauto.
    Iš vienos pusės pilnai sutinku, bet realiai tai ryte būna pastoviai kamštis dėl Narbuto kalno užsikišimo, kartu kemšasi ir nuo Mados pusės Laisvės pr. į kairę.
    Šiaurinės gatvės jungtis realiai mažai padėtų, kol nėra tikros Šiaurinės gatvės bent iki Ukmergės ar GV.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Iš vienos pusės pilnai sutinku, bet realiai tai ryte būna pastoviai kamštis dėl Narbuto kalno užsikišimo, kartu kemšasi ir nuo Mados pusės Laisvės pr. į kairę.
      Šiaurinės gatvės jungtis realiai mažai padėtų, kol nėra tikros Šiaurinės gatvės bent iki Ukmergės ar GV.
      Be abejo nauda būtų tik su Šiaurine gatve. Šiaurinė bet kokiu atveju bus pirmiau pastatyta.

      Comment


        "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.

        Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
        Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."

        Smalinės g. tarp Karaliaučiaus ir miesto ribos. Sumažinti gatvės kategoriją iš B1 į C2, atsisakyti gatvės tęsinio iki miesto ribos, nes jinai nėra fiksuota Vilniaus rajono savivaldybės bendrajame plane. Priežastis: atsisakius Šiaurinės g. tęsinio dėl jau minėtų priežasčių, nėra tikslo palikti aukštą kategoriją vidutinio apkrovimo būsimoje gatvėje."

        Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
        Įsakymas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo pradžios. 2016 m. balandžio 28 d. Nr. 30-991. Vilnius.
        "I SKYRIUS
        BENDRIEJI DUOMENYS
        4. Planavimo pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 16 d. sprendimas Nr. 1-289 ,,Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007–2014 metų ataskaitai“"
        Paskutinis taisė M1gdas; 2017.02.14, 09:59. Priežastis: Dokumentų papildymas

        Comment


          Parašė AnD Rodyti pranešimą
          Pilaitei verkiant reikia alternatyvių jungčių su Vilnium. Šiaurinės gatvės jungtis nuo Pilaitės prospekto galėtų nuimt tikrai daug srauto.
          Kažkaip nesigirdi Taurupės gatvės - dalis eismo iš Pilaitės važiuotų tiesiai link Karoliniškių. Nors po Vakarinio aplinkkelio II etapo jos poreikis kiek sumažėjo.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kažkaip nesigirdi Taurupės gatvės - dalis eismo iš Pilaitės važiuotų tiesiai link Karoliniškių. Nors po Vakarinio aplinkkelio II etapo jos poreikis kiek sumažėjo.
            "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos

            Taurupės gatvė. Sumažinti gatvės kategoriją iš B2 į C2. Priežastis: tai tolimesnės perspektyvos gatvė, kuri jungia kaimiškas vietoves ir yra antras išvažiavimas iš Pilaitės rajono. Esamas mažas aplinkinių gatvių apkrovimas rodo, kad tai nebus intensyvaus eismo gatvė. Esama jungtis per Gerbutavičiaus gatvė - to pavyzdys."

            Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
            Paskutinis taisė M1gdas; 2017.02.13, 21:46.

            Comment


              Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
              "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.

              Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
              Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."
              Vilniaus m. sav. rūpinasi Vilniaus r. Buivydiškių ir Zujūnų gyventojų infrastruktūra. Turiu omenyje šiuo metu tiesiamą V. Pociūno gatvę. Rajono savivaldybei tokie dalykai nelabai rūpi. Nesišnekėjimo pavyzdys:
              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ves-221-673815

              Comment


                Parašė AnD Rodyti pranešimą
                Vilniaus m. sav. rūpinasi Vilniaus r. Buivydiškių ir Zujūnų gyventojų infrastruktūra. Turiu omenyje šiuo metu tiesiamą V. Pociūno gatvę. Rajono savivaldybei tokie dalykai nelabai rūpi. Nesišnekėjimo pavyzdys:
                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ves-221-673815
                Jo, labai rūpinasi, pastatė šviesoforą vidurį plataus prospekto, kuriame kaip tik ir važinėt ant 60-70 km/h...... Gyvas pavyzdis yra Sietyno/Pilaitės pr./Spaudos šviesoforas, ryte kartais iki jo reikia 5-10 papildomų minučių sugaišti, kai iki pat estakados visiškai tuščia (Narbuto kalnas tai jau kitas klausimas), o apie tai kad vakare kyla kamštis nuo estakados iki to šviesoforo tai išvis neverta kalbėti (nesvarbu, kad sugaištama ganėtinai nedaug. Iki šviesoforo pastatymo to nebuvo). Tuo labiau, Pociūno gatvė neleis panaikinti skandalingos ir avaringos perėjos ties stotele ''Pilaitė''.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.02.13, 23:23.

                Comment


                  Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                  Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
                  Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."
                  "
                  Pilaitės gyventojams gal ir nereikia. Bet kai pastatys kažkur čia "Rykantų tiltą" - tai per kur tranzitas važiuos?

                  Geriau vieną kartą išpirkti ir nugriauti, nei leisti dar statybas ir po n metų mokėti nxk kartų brangiau.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Bet kai pastatys kažkur čia "Rykantų tiltą" - tai per kur tranzitas važiuos?
                    Deja, ši žmonių karta turbūt nesulauks Rykantų tilto į A1.
                    Pilaitės - Čekoniškių kelyje pristatyta namų prie pat plento, o Vilniaus rajono bendrajame plane tas tiltas išbrauktas iš perspektyvinių planų.

                    Plačiau - temoje [A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus - Kauno autostradą

                    Comment


                      Vilniuje atsiras dar viena dviejų lygių sankryža – gerės susisiekimas Pilaitėje

                      Vilniaus miesto savivaldybė tikisi pagerinti susisiekimą ir pasirūpinti eismo saugumu Pilaitėje, įrengdama Smalinės g. ir Pilaitės pr. dviejų lygių sankryžą. Ji buvo suplanuota dar projektuojant Pilaitės rajoną, tačiau taip ir nepastatyta – nutiesta tik dalis Smalinės gatvės į pietus nuo Pilaitės prospekto, o po pačiu prospektu išliko vieta galimam jos tęsiniui

                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...e-787-755390#_
                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...e-787-755390#_
                      Paskutinis taisė Romas; 2017.02.15, 21:26. Priežastis: Pridėta citata su vietos nuoroda
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Manau, kad pačiai Pilaitei, Papiškėms ir toliau į vakarus gyvenantiems daug naudingesnė būtų Taurupės gatvė
                        Paskutinis taisė Romas; 2017.02.15, 21:26.

                        Comment


                          „Statoil“ tinklas Lietuvoje plečiasi: investuos daugiau nei 10 mln. eurų

                          Įdomi frazė:
                          Degalinių tinklo operatorė po vieną naują degalinę planuoja pastatyti ... šalia Vilniaus šiaurinio aplinkkelio.
                          http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...0-mln-euru.htm

                          Čia kur taip tiksliau įdomu.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            dar įdomu tai, kad tame pačiame straipsnyje minima, kad Statoilas įsigis vieną "Apsagos" degalinę, esančią Vilniuje. Greičiausiai turima omenyje Bukiškėse esanti degalinė, nes anot jų pačių interneto svetainės, daugiau sostinėje jų nėra. Tačiau pačios Bukiškės nuo būsimojo šiaurinio aplinkkelio nutolusios ne tiek jau ir daug - koks 1km. Tai logiškai mąstant, tie kiti du statysimi Statolai bus labiau nutolę į Santariškių pusę, kadangi nemanau kad jiems būtų logiška turėti tris degalines 1km spinduliu

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą Antakalnio gatvės (II etapas – nuo Šilo g. iki Žolyno g.), Vilniuje, rekonstravimą
                              www.vilnius.lt/index.php?3696440862
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                /\ Nu va. O praeitais metais atnaujinta gatvės dalis dabar bus pasenusi, nes neturės dviračių tako ir bus siauresnė.

                                Comment


                                  Bus jiems pagal senus techninius projektus rekonstruot gatves Bet šiaip gerai, kad ta senoji dalis bus toliausiai nuo centro nutolusi. Šiaip dviračių takas tokiuose projektuose turėtų būti ne 'pagal pasirinkimą', o privalomas. Tik bijau, kad plyteles pakeisti į normalesnes galėjo niekas taip ir nesugalvoti.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    /\ Nu va. O praeitais metais atnaujinta gatvės dalis dabar bus pasenusi, nes neturės dviračių tako ir bus siauresnė.
                                    Ten atnaujinta berods tik gatvė ir bordiūrai, o šaligatviai dar laukia savo eilės.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Ten atnaujinta berods tik gatvė ir bordiūrai, o šaligatviai dar laukia savo eilės.
                                      Antakalnio g. šaligatviai ne rekonstruoti I-o etapo metu. Prioritetas buvo labai pasenusios važiuojamosios dalies atnaujinimas.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Visuomenės informavimas apie numatomą Kaukysos gatvės atkarpos nuo Paplaujos g. iki Subačiaus g. Vilniuje, rekonstravimą
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Puikūs planai, bet gal kiek fantastiniai.
                                          Šiaip jau ten pastaruoju metu visiškas bomžynas buvo pasidaręs. Gal man tik pasitaikė, kur retkarčiais lankausi, kad kaskart teko stebėti muštynes tikrąja to žodžio prasme.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X