Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

    5. Susisiekimo sistema
    http://www.apskritis.lt/index.php?-392740174
    (c) Vilniaus planas


    Žemėlapio fragmentas.
    Aplinkkeliai pažymėti žaliai, trūkstamos atkarpos - punktyrais


    Legendos fragmentas


    Puikus darbas.
    Gerai būtų, jei būtų įgyvendinta bent pusė to, kas numatyta.

    #2
    Man patinka idėja Pilaitės pr. tęsinį pratesti iki kelio Vilnius-Kaunas. Taip būtu nukreiptas didelis automobilių srautas nuo Savanorių pr. Kirtimų g.

    http://img.photobucket.com/albums/v4...mosistema9.jpg

    Comment


      #3
      Parašė NoBoDyX Rodyti pranešimą
      Man patinka idėja Pilaitės pr. tęsinį pratesti iki kelio Vilnius-Kaunas. Taip būtu nukreiptas didelis automobilių srautas nuo Savanorių pr. Kirtimų g.

      http://img.photobucket.com/albums/v4...mosistema9.jpg
      Jau parengti Vilniaus rajono bendrojo plano (BP) sprendiniai.
      Infrastruktūros skyriuje numatyti tie patys keliai, kurie buvo numatyti Vilniaus apskrities BP projekte.
      Deja, iš ten išnyko kelias iš Pilaitės tiesiai į Kauno plentą ties Rykantais ir kelias su tiltu per Nerį į Grigiškes.

      BP sprendinių viešas svarstymas įvyks 2008 birželio 10 d. 16.30 val. Vilniaus rajono savivaldybės didžiojoje salėje Rinktinės 50. http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=5053

      Sprendinius galima atsisiųsti paspaudus nuorodą kairiajame kampe Vilniaus rajono savivaldybės bendrasis planas (labai didelis failas).

      Comment


        #4
        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
        aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.

        Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.
        Tai ir taip yra kelias 108. Arčiau padaryti nelabai išeina, nes reikia statyti naują tiltą ir visiškai naują kelią. O aukščiau yra Neries regioninis parkas. Ties Grigiškėmis tiltas buvo planuotas, bet rajonas neleido projektuoti kelio link Pilaitės.
        Beje, apie tai yra atskira diskusija:
        http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3

        Comment


          #5
          [A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno autostrados

          Wikipedijoj radau įdomią informaciją, kad neva planuojama nutiesti jungtį tarp Pilaitės priemiesčio Vilniuje ir A1 kelio ties Moluvėnais. (perspektyvoje).
          https://lt.wikipedia.org/wiki/Magist...as_A1_(Lietuva)

          Realu čia ar iš fantastikos srities?

          Comment


            #6
            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
            Wikipedijoj radau įdomią informaciją, kad neva planuojama nutiesti jungtį tarp Pilaitės priemiesčio Vilniuje ir A1 kelio ties Moluvėnais. (perspektyvoje).
            https://lt.wikipedia.org/wiki/Magist...as_A1_(Lietuva)

            Realu čia ar iš fantastikos srities?
            Labiau iš fantastikos. Kitame krante - Karveliškės. Nebent svarstyti jungtį iki kelio 5212 Pilaitė-Čekoniškės-Sudervė. Bet tam reikia naujo tilto per Nerį! O poreikio nelabai yra. Kam reikia iš Vilniaus Šiaurinės dalies važiuoti A1, naudosis Vakariniu aplinkkeliu. Kitiems užteks tilto prie Vievio.

            Comment


              #7
              Na, iki Vievio dardėti reikia vaizdžiu gražiu keliu, bet visai netinkančiu saugiam ir greitam eismui. Tik aišku, kol Pilaitėj neatsiras norinčių nestoviniuoti ties Gariūnais, tol turbūt to nebus. Dabar Vakarinio aplinkelio naudingumas ribojamas išvažiavimo link Gariūnų netobulumu ir aišku pačių Gariūnų sankryžos pralaidumu

              Comment


                #8
                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Labiau iš fantastikos. Kitame krante - Karveliškės. Nebent svarstyti jungtį iki kelio 5212 Pilaitė-Čekoniškės-Sudervė. Bet tam reikia naujo tilto per Nerį! O poreikio nelabai yra. Kam reikia iš Vilniaus Šiaurinės dalies važiuoti A1, naudosis Vakariniu aplinkkeliu. Kitiems užteks tilto prie Vievio.
                Buvo kalbų kažkada, kad tai galėtų būti mokamas kelias, norintiems išvengti spūsčių Vilniuje.

                Comment


                  #9
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Buvo kalbų kažkada, kad tai galėtų būti mokamas kelias, norintiems išvengti spūsčių Vilniuje.
                  Vien del Pilaites tiesti toki kelia - tikrai, kad is fantastikos srities, o viso Vilniaus miesto prasme - tam ir yra aplinkelis + A1 su visomis saugumo priemonemis ir t.t.

                  Aisku, Gariunai komplikuoja situacija. Geriausia butu ta sankryza isvis naikinti...

                  Comment


                    #10
                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Wikipedijoj radau įdomią informaciją, kad neva planuojama nutiesti jungtį tarp Pilaitės priemiesčio Vilniuje ir A1 kelio ties Moluvėnais. (perspektyvoje).
                    https://lt.wikipedia.org/wiki/Magist...as_A1_(Lietuva)

                    Realu čia ar iš fantastikos srities?
                    Tas kelias Pilaitė - A1 (ties Rykantais) yra labai reikalingas - tiesiausias kelias iš miegamųjų rajonų. Tačiau jo, deja, turbūt nebus.
                    Šis kelias buvo Vilniaus apskrities bendrajame plane.
                    Tačiau kažkodėl apie 2006 -2008 metus metus jis išnyko iš Vilniaus rajono bendrojo plano.

                    Dabar, kai Pilaitės - Čekoniškių -Sudervės plente prie pat kelio pristatyta namų, apie kokį nors projektą galvoti neįmanoma, ypač su mūsų žemės paėmimo įstatymais.


                    P.S. Beje, ta nuoroda Vikipedijoje nebeveikia

                    Comment


                      #11
                      Veikia, skliaustą gale reikia prirašyti.

                      Comment


                        #12
                        Na, keturių eismo juostų kelio gal ir nereikia. Bet rekonstruoti dabartinį, kuris veda nuo pat Pilaitės iki Papiškių ir toliau - būtina. Ten eismas yra tikrai didelis, o pats kelias siauras, vingiuotas ir pavojingas.

                        Comment


                          #13
                          Pamenu, kad lygtais Vilniaus rajono savivaldybė nepritarė aplinkkelio planavimui per savo teritoriją. Bet minima vieta buvo nuo tilto ties Grigiškėmis artimesnėje vietoje (su jungtimi link Mūrinės Vokės ir Lentvario).

                          Comment


                            #14
                            [A1+] Pilaitė - Rykantai. Kitas įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno kelio

                            Parašė Piteris Rodyti pranešimą
                            Pagal, dar berods sovietinį projektą, Šiaurinė gatvė kirtusi Vakarinį aplinkelį turėjo iš dešinės aplenkti Buivydiškes bei Pilaitę ir įsilieti į Sudervės plentą. Žinoma, šiandien tokio sujungimo aktualumas būtų lygiavertis Goštauto verslo trikampio viadukui.
                            Ir dar turėjo būti tiesi jungtis su A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda magistrale... Dabar to tikrai nebereikia ir nebereikės.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              #15
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Ir dar turėjo būti tiesi jungtis su A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda magistrale... Dabar to tikrai nebereikia ir nebereikės.
                              Tikrai reikalingas. Kitas dalykas ar įmanomas. Viena avarija ties Gigiškėmis ir dėl Vokės-Neries baseino bei geležinkelio, kas apriboja visų kitų kelių tinklą, Vilnius iš Vakarų neįvažiuojamas. Policija prieš 3 savaite praktiškai parodė atlikusi triuką "reidas" - 8 km kamštis valandai (jei būtų avarija, tai jis nejudėtų).

                              Srautas pagal LAKD - 39000. Daugoka 4 juostoms.
                              Paskutinis taisė Fulgur; 2015.11.11, 13:49.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Tikrai reikalingas. Kitas dalykas ar įmanomas. Viena avarija ties Gigiškėmis ir dėl Vokės-Neries baseino bei geležinkelio, kas apriboja visų kitų kelių tinklą, Vilnius iš Vakarų neįvažiuojamas. Policija prieš 3 savaite praktiškai parodė atlikusi triuką "reidas" - 8 km kamštis valandai (jei būtų avarija, tai jis nejudėtų).

                                Srautas pagal LAKD - 39000. Daugoka 4 juostoms.
                                Pagrindinės magistralės blokavimas neužkerta kitų kelių, tad nekorektiška siūlyti utopinius scenarijus.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Pagrindinės magistralės blokavimas neužkerta kitų kelių, tad nekorektiška siūlyti utopinius scenarijus.
                                  Aš prie to, kad ne pats sugalvojau tą pratęsimą, o projektuotojai, dar pridėjau argumentus - srauto intensyvumą ir poreikį turėti "antrą plentą". O kokie jūsų argumentai, kad nereikia?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    O kokie jūsų argumentai, kad nereikia?
                                    Leiskite man atsakyti. Reikia, bet brangu.
                                    Ypač turint omenyje, kad reikės statyti naują tiltą per Nerį. Be to, šiek tiek toliau yra keli draustiniai, Neries regioninis parkas. Dėl ko Vilniaus rajonas savo laiku nepritarė projektui.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Aš prie to, kad ne pats sugalvojau tą pratęsimą, o projektuotojai, dar pridėjau argumentus - srauto intensyvumą ir poreikį turėti "antrą plentą". O kokie jūsų argumentai, kad nereikia?
                                      Nereikia nes yra kelių tinklas, kurį galima išnaudoti pritaikius eismo valdymo priemones (nuo kelių policininko su lazdele iki automatinės sistemos). Žinoma labai patogu būtų turėti dvi to paties lygio alternatyvas, tačiau nemanau, kad esame pasiruošę mokėti už tokią prabangą.

                                      Projektuotojai, kurie planavo perspektyvines trasas matyt rėmėsi prielaidomis, kurios neatitinka dabarties tendencijų.

                                      Comment


                                        #20
                                        Bent "raudonas linijas" tegu įpiešia, kad 2030 namų griauti nereikėtų.

                                        Akivaizdu, kad kelias per Dūkštas yra labai netikęs tranzitui. Nes užsistatys galutinai namais ir bus 30 km/h pagal rekomendacijas (Vilniuje jau daug kur sudėjo šią naujovę kur anksčiau nebuvo).

                                        Comment

                                        Working...
                                        X