Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Taip lazdynai nemaži, bet jokių susisiekimo problemų tose trijose gatvėse.

    Problema yra jugtinis mikrorajonų kompleksas: Lazdynai - Karoliniškės - Pilaitė - Viršuliškės - Justiniškės. Sumoje apie 125 tūkst.(?) gyventojų, ir šita žmonių masė turi tik Lazdynų tiltą, Narbuto gatvę, ir Ozo gatvės nesusipratimą. Pažiūrėkite kaip smarkiai plečiasi Pilaitė ir kaip vystosi NMC ofiso biurų darbo vietos - Narbuto gatvė yra pasmerkta kamščiams dar nuo Konstitucijos gatvės pradžios. Taip mes turim nuostabų Karoliniškių draustinį ir Vingio parką, tai naujų "horizontalių" miesto jungčių nelabai atsiras šiems rajonams.

    Peščiųjų tiltas šalia Narbuto stotelės padėtų tik patiems pėstiesiems būti saugiems, žinoma jo labai reikia, bet.. Nemaža problema yra Sėlių gatvės įsiliejimas į srautą ir ten stovintis šviesoforas. Važiuoju Narbuto gatve kasdien ir vis mintyse bandau įsivaizduoti Sėlių gatvę palendančią po Narbuto ir lenktu tuneliu įsiliejačią Narbuto gatvei iš dešinės, tuo pačiu galima padaryti susijungimą su Paribio gatve. Nemaža atkarpa Narbuto gatvės matau turi potencialo gauti dar po viena eismo juostą abiem (ar bent viena) kryptimis. Srautas važiuojantis į centrą nebebūtų be reikalo stabdomas (rytinis pikas), srautas važiuojantis iš centro greičiau patektų į keturių juostų pasiskirstymą ties Sietyno sankryža (vakarinis pikas).

    Bet tai tik utopija, juk niekas neturi pinigų, o tie kas turi jų gaili geram tikslui...
    Nelabai ką išspręstų tas Sėlių g. tunelis, ryte vis tiek pravažiavęs tą sankryžą įsiremi į kamštį prieš pedagoginį žiedą arba Jasinksio g., jei važiuoji pro žvėryną.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.03.22, 11:52.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Nelabai ką išspręstų tas Sėlių g. tunelis, ryte vis tiek pravažiavęs tą sankryžą įsiremi į kamštį prieš pedagoginį žiedą arba Pamėnkalnio g., jei važiuoji pro žvėryną.
      Gal ir tiesa, bet nemažai forumo dalyvių dar svajoja ir apie tiltą virš šio žiedo. Visi trys projektai kartu gali atgaivinti Narbuto gatvę, jei projektas bus įgyvenditas tik vienas ar kitas apie kitus nemąstant - jokių problemų pilnai neišspręs, nebent dalinis situacijos pagerinimas.

      Comment


        Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
        Gal ir tiesa, bet nemažai forumo dalyvių dar svajoja ir apie tiltą virš šio žiedo. Visi trys projektai kartu gali atgaivinti Narbuto gatvę, jei projektas bus įgyvenditas tik vienas ar kitas apie kitus nemąstant - jokių problemų pilnai neišspręs, nebent dalinis situacijos pagerinimas.
        Manau pastačius pėsčiųjų viaduką Narbuto viršuje tikrai smarkiai palengvins vakare, nes už dabartinės perėjos iš 2 pavirsta į 6 juostas. O dabar 1 pėstysis sustabdo visą srautą.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Manau pastačius pėsčiųjų viaduką Narbuto viršuje tikrai smarkiai palengvins vakare, nes už dabartinės perėjos iš 2 pavirsta į 6 juostas. O dabar 1 pėstysis sustabdo visą srautą.
          Taip, tikrai. Kiek teko važiuot vakarinio piko metu, tai visas kamštis iki perėjos, o už jos - laisva.

          Comment


            /\ Kaip kada. Būna, kad ir srautas stovi už perėjos. Bet didžiausias stabdis yra ta perėja. Išvis tokio intensyvumo gatvėse pėsčiųjų ir transporto priemonių srautai neturėtų kirstis viename lygyje.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              O taigi žadėjo ką tai apie būsimus darbus, kad parengiamas projektėlis, viešieji ir pirmyn... Ar viskas stovi kaip stovėjo?
              Atėjo, pamatė, pastatė...

              Comment


                O aš tai visiškai sutinku su straipsnio autoriaus nuomone. Susisiekimo (ne kamščių, o viso susisiekimo) problema turi būti pirmiausia sprendžiama per viešąjį transportą ir dalinai dviračių infrastruktūrą (dalinai, nes čia sezoninis dalykas ir siauresnis geografine prasme).

                Jeigu Vilnius augs ir tankis didės (ypač centro, kur kondensuojasi darbo vietos), netilps į bet kokias gatves mūsų automobiliai.

                Comment


                  Štai mūsų infrastruktūros gerintojai:

                  Skaitytojus papiktino duobių lopymas prie prokuratūros: asfaltas trombuojamas batais


                  Nebereikės ir nuorodų į Rusijos kelininkus.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Štai mūsų infrastruktūros gerintojai:

                    Skaitytojus papiktino duobių lopymas prie prokuratūros: asfaltas trombuojamas batais


                    Nebereikės ir nuorodų į Rusijos kelininkus.
                    Šaltas asfaltas, nematau kuo piktintis. Nebent visiems labai patiktų dar bent mėnesį važinėt per duobes...

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Šaltas asfaltas, nematau kuo piktintis. Nebent visiems labai patiktų dar bent mėnesį važinėt per duobes...

                      Youtube video
                      Niekas ir nesipiktina, kad taiso duobes ar, kad tą daro su šalto asfalto mišiniu. Piktinamasi darbų vykdymo "technologija", kai viskas atliekama tik paspardant ir patrepsint su koja. Net šiame, pačios Grindos pasidalintame vaizdo įraše, viskas daroma ne su koja, o naudojamas plūktuvas.
                      Dengiamasi argumentu, kad net patys gamintojai nurodo, kad užtenka patrypti koja ar padaužyti lopeta ir viskas. Tačiau kokias ilgaamžiškumo ir savybių pastovumo charakteristikas deklaruoja gamintojai, kai atliekamas tik trepsėjimas koja? Veikiausiai jokių. Karštą asfaltą irgi įmanoma supildi ir patrypti koja, jis po to kurį laiką neištrupės, bet jokių norminių charakteristikų jis neatitiks.
                      O gamintojai nurodo, kad užtenka patrypti koja dėl labai paprastos priežasties: jie nori parduoti kuo daugiau šio produkto eiliniams gyventojams. O paprastam vartotojui svarbu, kad tokį mišinį galima panaudoti įvažiavimo į kiemą remontui ir nereikia jokių mechanizmų, įrengimų ar kt. Tik įvažiavimas į kiemą ar garažą truputi skiriasi nuo vienos pagrindinių miesto gatvių.

                      Comment


                        Nuotrauka iš Šimašiaus FB, lyg ir platinamas šaligatvis šalia Pilies Apartamentų:

                        Paskutinis taisė Romas; 2017.03.29, 20:40.

                        Comment


                          /\ Matyt Hanneris čia aplinką tvarko. Galėtų ir gatvę ten perasfaltuot, nes irgi baisi labai danga.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            /\ Matyt Hanneris čia aplinką tvarko. Galėtų ir gatvę ten perasfaltuot, nes irgi baisi labai danga.
                            Šaligatvis siaurinamas, taip pat dalis buvusios greitėjimo juostos bus paversta stovėjimo vietomis.

                            Comment



                              Tai miesto šaligatvis ne plečiamas, o siaurinamas pagal vystytojo norus? Nieko sau, čia su mūsų visai ne korumpuoto mero žinia ir leidimu?

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                Tai miesto šaligatvis ne plečiamas, o siaurinamas pagal vystytojo norus? Nieko sau, čia su mūsų visai ne korumpuoto mero žinia ir leidimu?
                                Visų pirma, tai šaligatvis ten ir taip yra platus toje vietoje. Kairėje kelio pusėje jis kur kas siauresnis, kai didžiąją jo dalį užima dviračių takas. Niekas dėl to neverkia: https://www.google.lt/maps/@54.69111...7i13312!8i6656

                                Antra, šaligatvis nebus nei platinamas, nei siaurinamas. O bus pastumtas į šoną, darys vingį aplink naujas stovėjimo vietas:

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Visų pirma, tai šaligatvis ten ir taip yra platus toje vietoje. Kairėje kelio pusėje jis kur kas siauresnis, kai didžiąją jo dalį užima dviračių takas. Niekas dėl to neverkia: https://www.google.lt/maps/@54.69111...7i13312!8i6656

                                  Antra, šaligatvis nebus nei platinamas, nei siaurinamas. O bus pastumtas į šoną, darys vingį aplink naujas stovėjimo vietas:

                                  Atvaizdas
                                  Tikėkimės ne iš miesto lėšų šaligatviai perkelinėjami, kad vystytojas turėtų daugiau parkavimo vietų gatvėje.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2017.03.29, 20:48. Priežastis: Pranešimas padalintas į dvi replikas
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Vilnius paskelbė kurias gatves asfaltuos šiemet, kur ties šaligatvius etc.: http://www.vilnius.lt/index.php?136706114

                                    Ištisinis naujas asfaltas:
                                    1. Geležinio Vilko g. (nuo viaduko į Goštauto g. iki LEU tilto)
                                    2. Pergalės g. (dalis gatvės su bortais ir šaligatviais)
                                    3. Žemaitės g. ir Savanorių pr. sankryža
                                    4. Naugarduko g. (nuo Švitrigailos g. iki aplinkkelio)
                                    5. Šilo g.
                                    6. Žvėryno tiltas
                                    7. Laisvės pr. (nuo st. Lazdynai 850 link Karoliniškių)
                                    8. Pilaitės pr. (nuo V. Pociūno g. iki Smalinės g.)
                                    9. V. A. Graičiūno g.
                                    10. Škirpos al.


                                    Regeneracija:
                                    1. Dariaus ir Girėno g.
                                    2. Taikos g. (nuo Rygos g. iki autobusų žiedo g.)
                                    3. Paberžės g.
                                    4. Kovo 11-osios g.
                                    5. A. Kojelavičiaus g.
                                    6. Pašto g.
                                    7. Motorų g.
                                    8. Taikos g. (nuo Taikos g. 1 iki Justiniškių g.)
                                    9. Sausio 13-osios
                                    10. Gabijos g. (nuo Pašilaičių g. iki Gileikių g.)
                                    11. Subačiaus g. nuo Drujos g. link Markučių (su bortais ir šaligatviais)
                                    12. Popieriaus g.
                                    13. Krokuvos g.
                                    14. Šešuolių g. (tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.)
                                    15. A. P. Kavoliuko g. (nuo L. Asanavičiūtės iki Sietyno g.)
                                    16. V. Grybo g. (su bortais ir šaligatviais)
                                    17. Dzūkų g. nuo Liepkalnio g. iki Gudų g. (dalis gatvės su bortais ir šaligatviais)
                                    18. Žemynos g.
                                    19. R. Jankausko g.
                                    20. Medeinos g.
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2017.03.31, 09:57.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Vilnius paskelbė kurias gatves asfaltuos šiemet, kur ties šaligatvius etc.: http://www.vilnius.lt/index.php?136706114

                                      Ištisinis naujas asfaltas:
                                      1. Geležinio Vilko g. (nuo viaduko į Goštauto g. iki LEU tilto)
                                      2. Pergalės g. (dalis gatvės su bortais ir šaligatviais)
                                      3. Žemaitės g. ir Savanorių pr. sankryža
                                      4. Naugarduko g. (nuo Švitrigailos g. iki aplinkkelio)
                                      5. Šilo g.
                                      6. Žvėryno tiltas
                                      7. Laisvės pr. (nuo st. Lazdynai 850 link Karoliniškių)
                                      8. Pilaitės pr. (nuo V. Pociūno g. iki Smalinės g.)
                                      9. V. A. Graičiūno g.
                                      10. Škirpos al.


                                      Regeneracija:
                                      1. Dariaus ir Girėno g.
                                      2. Taikos g. (nuo Rygos g. iki autobusų žiedo g.)
                                      3. Paberžės g.
                                      4. Kovo 11-osios g.
                                      5. A. Kojelavičiaus g.
                                      6. Pašto g.
                                      7. Motorų g.
                                      8. Taikos g. (nuo Taikos g. 1 iki Justiniškių g.)
                                      9. Sausio 13-osios
                                      10. Gabijos g. (nuo Pašilaičių g. iki Gileikių g.)
                                      11. Subačiaus g. nuo Drujos g. link Markučių (su bortais ir šaligatviais)
                                      12. Popieriaus g.
                                      13. Krokuvos g.
                                      14. Šešuolių g. (tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.)
                                      15. A. P. Kavoliuko g. (nuo L. Asanavičiūtės iki Sietyno g.)
                                      16. V. Grybo g. (su bortais ir šaligatviais)
                                      17. Dzūkų g. nuo Liepkalnio g. iki Gudų g. (dalis gatvės su bortais ir šaligatviais)
                                      18. Žemynos g.
                                      19. R. Jankausko g.
                                      20. Medeinos g.
                                      Kiek nuvilia - Antakalnyje galėtų koncentruotis į Antakalnio g., o ne periferines gatves.
                                      Taip pat nėra nei Liepkalnio, nei Dunojaus gatvių, kurios būdamos magistralinės yra tikrai prastos būklės.

                                      Comment


                                        Gal ne Žvėryno, o Liubarto tiltas? Žveryno tiltas gi visiškai rekonstruotas, nes nė duobelės nėra.

                                        Gaila, kad netvarkoma nei Parko g., nei Linksmoji g. Naujojoje Vilnioje. Tos gatvės jau tikrai baisios.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Nelabai supratau dėl Naugarduko g. Iki kokio aplinkkelio? Tūkstantmečio g.? Tada keistokas sprendimas. Užuot baigus Antakalnio g. jie asfaltuos beveik 1,5km. gatvės atkarpą, kuri nėra tokia jau svarbi kaip Antakalnio g. Žinoma, jei čia kokių klaidų nepridirbta, jei tikrai nuo Švitrigailos.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X