Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo visgi yra palaidota idėja uždaryti baisiąją Žirnių gatvės pėsčiųjų perėją.

    Manau būtų įmanoma ją uždaryti, jeigu perkelti stotelę arčiau Vikingų gatvės viaduko ir įrengiant papildomai trumpą priėjimą prie kapinių iš Vikingų gatvės (kur pažymėjau žemėlapyje reljefas beveik netrukdo). Nors iš esmės įrengus priėjima, stotelės nereiktų ir kilnoti.

    Comment


      Nežinau ar kas pastebėjot, bet Jasinskio gatvę, kurią tvarkė ES pirmininkavimo proga, jau sugadino keliose vietose tvarkydami šulinius ar šiaip kažką. Viena vieta sutvarkyta ypatingai grubiai, neįsivaizduoju kaip taip įmanoma. Jei neklystu, tai buvo daroma prieš gerą mėnesį ar daugiau, tikrai ne pačiu blogiausiu oru. Gal įmanoma kam nors pareikšti priekaištus, kad kelininkai netinkamai remontavo kelio dangą?
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        ^^ Užregistruok problemą Vilniaus miesto svetainėje, įdomu ką atsakys.

        Comment


          Kalbant apie gatvių valymo priemonės. Ar įmanoma pasirinkti tokią barstymo technologiją, kad gatvės nebūtų paverčiamos į purvyną? Kiek teko matyti Skandinavijoj ir Vokietijoj, tokio marmalo žiemą nebūna. Kaip tai paaiškinti?

          Comment


            Norvegijoje teko matyti, kad išvalius kelią, priberia akmenukų.

            Comment


              Viena vieta (maždaug čia) Jasinskio g. sutvarkyta tikrai labai šiurkščiai. Tačiau ir bėda ten tokia įdomi. T.y. buvo pastebėtas įgriuvimas, smarkus įdubimas. Ilgą laiką duobė (įdubęs asfaltas) stovėjo pažymėti ženklu, o kai sutvarkė (kaip supratau tiesiog daug lopų vienas ant kito), problema sutvarkyta tik dalinai, nes duobutė vistiek liko.

              ----

              O dėl gatvių valymo. Pas mus kiek mačiau jų net nevalo, o tik barsto druska. Nesuprantama iš tiesų. Nors kelininkai atvirai sako, jog kai sninga, kelias nėra valomas. Tą neva daro kai nustoja snigti. Tik aš ir to neesu matęs.

              Comment


                Apie Jasinskio g. yra ir straipsnis
                Vilniaus centre įlūžo asfaltas, atsivėrė įgriūva

                Comment


                  Nors čia ir ne šita duobė, bet toje pačioje vietoje. Kita duobė buvo kelio centre, praktiškai ant pat skiriamosios juostos. Tik toji skylė ne atsivėrusi, bet įdubusi gerokai.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Viena vieta (maždaug čia) Jasinskio g. sutvarkyta tikrai labai šiurkščiai. Tačiau ir bėda ten tokia įdomi. T.y. buvo pastebėtas įgriuvimas, smarkus įdubimas. Ilgą laiką duobė (įdubęs asfaltas) stovėjo pažymėti ženklu, o kai sutvarkė (kaip supratau tiesiog daug lopų vienas ant kito), problema sutvarkyta tik dalinai, nes duobutė vistiek liko.

                    ----

                    O dėl gatvių valymo. Pas mus kiek mačiau jų net nevalo, o tik barsto druska. Nesuprantama iš tiesų. Nors kelininkai atvirai sako, jog kai sninga, kelias nėra valomas. Tą neva daro kai nustoja snigti. Tik aš ir to neesu matęs.
                    Dėl Jasinskio g., tai iškilo senos bėdos. Uždėjo tą naują dangą ant senų problemų ir tiek.

                    O gatves valo, tik ne taip dažnai kaip barsto.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                      Nežinau ar kas pastebėjot, bet Jasinskio gatvę, kurią tvarkė ES pirmininkavimo proga, jau sugadino keliose vietose tvarkydami šulinius ar šiaip kažką. Viena vieta sutvarkyta ypatingai grubiai, neįsivaizduoju kaip taip įmanoma. Jei neklystu, tai buvo daroma prieš gerą mėnesį ar daugiau, tikrai ne pačiu blogiausiu oru. Gal įmanoma kam nors pareikšti priekaištus, kad kelininkai netinkamai remontavo kelio dangą?
                      Ten problema yra greičiausiai trūkęs vamzdis, dėl kurio išplauną gruntą ir toje vietoje atsiranda įgriūva. Jau buvo ten įgriuvę, tai taip pusiau padoriai sutvarkė, bet atėjo ruduo ir vėl pradėjo smegti. Kažkur dvi savaites stovėjo įdubimas, kurį galiausiai laikinai užpylė asfaltbetoniu. Manyčiau ateis vasara ir uždės normalesnį eilinį lopą (tikėtina vėl iki rudens).

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Ten problema yra greičiausiai trūkęs vamzdis, dėl kurio išplauną gruntą ir toje vietoje atsiranda įgriūva. Jau buvo ten įgriuvę, tai taip pusiau padoriai sutvarkė, bet atėjo ruduo ir vėl pradėjo smegti. Kažkur dvi savaites stovėjo įdubimas, kurį galiausiai laikinai užpylė asfaltbetoniu. Manyčiau ateis vasara ir uždės normalesnį eilinį lopą (tikėtina vėl iki rudens).
                        Bet per žiemą tas esamas "sutvarkymas" stipriai pažeis astfaltą į šonus ir vasarą teks tvarkyti didesnį, ir ne tokios taisyklingos formos, plotą.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Paskelbtas viešasis pirkimas Vilniaus g. rekonstrukcijai (nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.)
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=220315

                          Jeigu gerai supratau iš brėžinių (1.1 Byla.pdf, psl. nuo 68), tai dviračių takas bus iš blokelių, t.y. toks pat, koks bus ir važiuojamosios dalies. Tai yra nesikeis nuo dabartinės dangos (tik ji bus lygesnė ir tvarkingesnė). Mat kone visa gatvės danga bus tiesiog perklota iš naujo, tik šaligatviai gaus naują dangą.

                          Taip pat keisis gatvės tvarka. Vietoje dabar esančių automobilių statymo vietų bus dviračių takas, o kitoje gatvės pusėje - automobilių stovėjimo vietos. Taip pat bus įrengti pakeliami eismo ribojimo stulpeliai. Bei stovės gatvės žibintai ir kt. mažoji architektūra.
                          Paskutinis taisė Creatium; 2015.01.06, 20:06.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Paskelbtas viešasis pirkimas Vilniaus g. rekonstrukcijai (nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.)
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=220315

                            Jeigu gerai supratau iš brėžinių (1.1 Byla.pdf, psl. nuo 68), tai dviračių takas bus iš blokelių, t.y. toks pat, koks bus ir važiuojamosios dalies. Tai yra nesikeis nuo dabartinės dangos (tik ji bus lygesnė ir tvarkingesnė). Mat kone visa gatvės danga bus tiesiog perklota iš naujo, tik šaligatviai gaus naują dangą.

                            Taip pat keisis gatvės tvarka. Vietoje dabar esančių automobilių statymo vietų bus dviračių takas, o kitoje gatvės pusėje - automobilių stovėjimo vietos. Taip pat bus įrengti pakeliami eismo ribojimo stulpeliai. Bei stovės gatvės žibintai ir kt. mažoji architektūra.
                            Kaip ten tilps stovėjimo vietos? Ir dabar ten šaligatviai tik vienam žmogui praeiti...
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Kaip ten tilps stovėjimo vietos? Ir dabar ten šaligatviai tik vienam žmogui praeiti...
                              Kaip dabar telpa tai tilps ir po rekonstrukcijos. Juk dabar irgi tokia situacija: 1 juosta stovėjimui, 1 eismui ir juosta dviratininkams

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Kaip dabar telpa tai tilps ir po rekonstrukcijos. Juk dabar irgi tokia situacija: 1 juosta stovėjimui, 1 eismui ir juosta dviratininkams
                                Tiesa, telpa ir dabar, tik kad normalaus šaligatvio nėra, o tik jo parodija. Man ta gatvė jau dabar labai arti pėsčiųjų bulvaro, bet kai reikia stumdytis su praeiviais ir žiūrėti, kad automobilis nepartrenktų, kol kažką einantį aplenkinėju... ne kažką...
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Iš brėžinių nelabai supratau, dviračių takas bus fiziškai atskirtas nuo važiuojamosios dalies, ar tik dažais patepliota linija?
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Bus kitokios spalvos blokeliai (linija) ir berods metaliniai kažkokie šūdukai nedideli (plieniniai). Jeigu gerai supratau.

                                    Comment


                                      Skaudžiomis avarijomis pažymėtame Vilniaus Pilaitės prospekte – pokyčiai

                                      http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-477342?cf=df

                                      Yra parengtas požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo projektas Pilaitės prospekte ties Papilėnų gatve. Teritorijos investuotojas „Maxima“ grupė minėtą infrastruktūros plėtrą įsipareigojo įgyvendinti iki 2016 m. gruodžio 31 d. Įrengta požeminė pėsčiųjų perėja panaikins šviesoforais reguliuojamą perėją Pilaitės ir Papilėnų gatvių sankryžoje, pakeis pėsčiųjų srautus ir susisiekimo tinklą“, – 15min.lt sakė Vilniaus savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė Inga Simanonytė.
                                      Ateityje neturėtų likti ir kitos krauju pažymėto Pilaitės prospekto nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos. 2015-2016 metais pagal infrastruktūros plėtros programą planuojama Sidaronių gatvės jungtis su Pilaitės prospektu įrengiant reguliuojamą šviesoforais sankryžą, tuomet bus panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja

                                      Comment


                                        Eurovia Lietuva“ gavo 4 mln. eurų užsakymą Vilniuje
                                        Vilnius, sausio 15 d. (BNS).

                                        Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“ už 4,06 mln. eurų (14,008 mln. litų) rekonstruos Vilniaus Geležinio vilko ir Žalgirio gatvių sankryžą bei Linkmenų gatvę - šalia šių gatvių rudenį bus atidaryta tinklo „Rimi“ parduotuvė.
                                        Vilniaus savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi „Eurovia Lietuva“ ir savivaldybė antradienį pasirašė sutartį.
                                        Darbai turėtų užtrukti dvejus su puse metų. Bus rekonstruojama 0,99 km gatvių atkarpų, Žalgirio gatvėje bus įrengta papildoma eismo juosta, Geležinio vilko gatvėje - greitėjimo-lėtėjimo juosta, atnaujinta 0,6 km pėsčiųjų-dviračių takų ir 0,2 km šaligatvių.
                                        Konkurse dalyvavo ir Suomijos kapitalo bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ bei „Elmodos“ konsorciumas (4,75 mln. eurų,16,416 mln. litų), Vilniaus bendrovė „Fegda“ (5,56 mln. eurų, 19,204 mln. litų) ir Lenkijos grupei „Trakcja“ priklausanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ (5,88 mln. eurų, 20,299 mln. litų).
                                        Šaltinis: Keliozmones

                                        Comment


                                          Jeigu gerai atsimenu iš brėžinių ir darbų aprašymo, tai dabartinė būsima rekonstrukcija yra įvadas į didesnę rekonstrukciją statant viadukus. T.y. dabartinė rekonstrukcija "turi omeny" būsimus viadukus. Todėl reikia tikėtis, kad dabar prasidedanti mažesnė rekonstrukcija ilgainiui peraugs į didesnę, gal net per tuos 2 metus bus pilnai pasiruošta (finansiškai ir techniškai) atlikti didžiąją.

                                          Vat ko kol kas nesuprantu - tai minima Linkmenų g. Ar pastaroji bus rekonstruota visa (nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g.) ar tik jos kažkokia dalis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X