Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kodėl gerai, kad neatsirado?
    Labiausiai šiame plane pasigendu pėsčiųjų ir dviračių takų prie Maxima Bazės.
    Šiuo metu žmonės ten kulniuoja tiesiog šalikele, o dviračių takas nuo Grigiškių baigiasi kaip nukirstas.
    Tai kokia tada būtų prasmė pirmos dviejų lygių sankryžos apie kurią čia kalbama? Šviesoforą perkelti kiek toliau ir toliau kamščius matyti keliais lygiais prieš jį?
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Tai kokia tada būtų prasmė pirmos dviejų lygių sankryžos apie kurią čia kalbama? Šviesoforą perkelti kiek toliau ir toliau kamščius matyti keliais lygiais prieš jį?
      Kam tas šviesoforas?
      Nebent, kaip rašoma straipsnyje, "Gariūnai" išsikovos tokią nesąmonę dėl keliasdešimties metrų.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kam tas šviesoforas?
        Nebent, kaip rašoma straipsnyje, "Gariūnai" išsikovos tokią nesąmonę dėl keliasdešimties metrų.
        Pirma klausi kodėl garai, kad neatsirado. Dabar klausi kam tas šviesoforas. Ar mes čia išvis apie tą patį?
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Gariūnai gal ir būtų norėję antros sankryžos, bet gerai, kad nieks neleido. Tiesa sakant manau nereikėjo leisti ir to paprasto išvažiavimo be jokios greitėjimo juostos. Arba bent jau reikėjo atitraukti jį toliau, kad būtų vietos persirikiavimams ir nekiltų sumaištis prieš pat nuvažiavimą link Kauno. O idealiausiu atveju spausti iškart statyti viaduką ir naikinti išvažiavimą.

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Pirma klausi kodėl garai, kad neatsirado. Dabar klausi kam tas šviesoforas. Ar mes čia išvis apie tą patį?
            Ne, ne apie tą patį. Klausiu, kodėl gerai, kad neatsirado "naujas prekybos parkas".

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Ne, ne apie tą patį. Klausiu, kodėl gerai, kad neatsirado "naujas prekybos parkas".
              Tai jis atsirado jau seniai...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Tai jis atsirado jau seniai...
                Susišnekėjom, vadinasi

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kam ta sankryža (vieno lygio), jei bus viadukas? Ir pėstieji juo gali eiti.
                  Na bet aišku pas mus Lietuvoje tapo madinga po viaduku įkišti šviesoforus.
                  Sankryža būtų reikalinga jeigu viadukas eitų ne nuo Gariūnų link Statoilo, o nuo Vilniaus link Trakų. Tada reikėtų šviesoforinio reguliavimo posūkiams į ir iš Gariūnų. Nu nebent liepti apsisukinėti prie artimiausių dviejų lygių pervažų, kur čia jau buvo viena minėta prie Škodos centro.

                  Jei bus statomas toks, kaip čia plane parodyta, tai tada nereiks tos sankryžos.

                  Comment


                    /\ Toks variantas kaip plane būtų geriausias. Tiesa, kaip ten būtų su eismo reguliavimu jau viršuje, tai čia kitas klausimas. Aš nenustebčiau, kad šviesoforas vis tiek atsirastų kažkur, bent vienas.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Apie Antakalnio g.
                      1) dviračių takas visai neblogai - dabar nėra civililizuotų/asfaltuotų nusileidimų į Vileišio g. Jei srautą nukreipti į tą pusę tai reikėtų iš kiekvieno kiemo po trumpą dvirtakiuką nutiesti. O pagal projektą tas dviratkis kaip tik veda iki Šilo tilto ir nusileidžia žemyn. Be to kaip suprantu bus sujungtas (supieštas) su dviratkiu Antakalnio g. gale. O Vileišio gatvė tikiuosi irgi bus tvarkoma, nes ten gi planuojama kažkokį parkelį įrengti.
                      2) Pažymėti 3 dviračių nuomos punktai! Plėsis Cyclocity?
                      3) Maximos parkingas turbūt ne tragedija - turėti srautą tiesiai iš troleibuso patenkantį į parduotuvę gal net geriau. Šita Maxima skirta ne ratuotiems, o kam reikės galės pavažiuoti iki naujosios Antakalnio 75
                      4) panaši situacija su Rimi - nebelieka parkingo prie gatvės, bet gauna naują stotelę netoliese (bet ne prieš įėjimą)
                      5) gatvė daugiausiai bus platinama rytinėje psuėje
                      6) pėsčiųjų šviesoforas prie Tramvajų g. vistiek lieka
                      7) nuo Šilo tilto bus 2 juostos posūkiui į kairę
                      8) atsiras (bus pažymėtas) dviračių takas Šilo gatvėje - labai gerai, nes eismas ten intensyvus, o esamo šaligatvio pločio pakaks visiems. Bus paprasčiau patekti į Vileišio g. / EV11 iš Smėlio/Grybo gatvių

                      Comment


                        Mano pastabos dėl Antakalnio g. rekonstrukcijos (išsiųstos):

                        1. Siūlau įrengti atskirą juostą posūkiui iš Antakalnio g. į Klinikų g., nes sankryžoje gali susidaryti kamštis jei tuo pat metu automobiliai suks į kairę (turės praleisti priešprieša atvažiuojančius automobilius) ir į dešinę (praleisti pėsčiuosius);
                        2. Važiuojant Klinikų g. ir kertant Antakalnio g., kurią juostą reikia pasirinkti, norint patekti į stovėjimo aikštelę esančią priešais sankryžą?;
                        3. Kam reikalingi du įvažiavimai į tą pati kiemą 50m atstumu? Logiškiau palikti viena ties sankryža saugumo sumetimais;
                        4. Labai prašome, išnaudokite visas galimybes, kiek įmanoma labiau išplėsti automobilių stovėjimo aikšteles; Tie žalių plotų apendiksai yra visai nereikalingi, nekalbant apie tai, kad vis tiek žmonės ant jų statys automobilius. Kiemo pravažiavimą geriau daryti siauresnį ir įrengti statmenas parkavimo vietas abipus kiemo pravažiavimo, nes jei bus paliktas dvipusis kiemo kelio plotis, viena pusė vis tiek bus užstatyta automobiliais;
                        5. Taip pat būtų logiška įtraukti stovėjimo aikštelių pertvarką palei Antakalnio 76-80 namus;

                        Comment


                          Dėl dviejų įvažiavimų į kiemą jau Miesto ūkio ir transporto departamentas pastabą parašė (1 priede).
                          Dėl atskiros juostos - būtų gerai, bet nėra ten daug sukančių nei į kairę, nei į dešinę. Nekritinė problema.

                          Comment


                            Vilniuje bus sutvarkyta Neries senvagės teritorija nuo Upės iki Ozo gatvių
                            Vilniaus miesto savivaldybė pradės Neries senvagės tvarkymo darbus, kurie apims teritoriją nuo Upės g. iki Ozo g. palei Geležinio Vilko (iki Geležinio Vilko žiedo) ir Linkmenų gatves bei aplink senvagės tvenkinius.

                            Čia iki 2020 m. bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, laiptai ir medinės terasos ant senvagės vandens telkinių, aktyvaus laisvalaikio zona su universalia sporto aikštele, petankės (rutulinio) aikštele ir lauko treniruokliais, vaikų žaidimo aikštelės bei uždara šunų treniravimo aikštelė, apšvietimas, vieta sezoninei lauko kavinei ir viešasis tualetas, sutvarkyti želdinai.
                            Įrengus infrastruktūrą, atsiras puiki erdvė rekreacijai ir gyventojų laisvalaikiui.

                            Neries senvagės slėnio teritorija šiuo metu yra apleista ir nepritaikyta rekreacijai, neišnaudotas jos urbanistinio ir ekonominio vystymosi potencialas.

                            Projektui „Neries senvagės rekreacinės infrastruktūros įrengimas su aktyvaus poilsio ir pėsčiųjų bei dviračių trasomis„ (Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-R-904-01-0005) įgyvendinti pasirašyta finansavimo sutartis su Centrine projektų valdymo agentūra. Projektas finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ 07.1.1-CPVA-R-904 priemonę „Didžiųjų miestų kompleksinė plėtra“.

                            Šio projekto pagrindinis tikslas - pritaikant Neries senvagės slėnį rekreacijai ir aktyviam poilsiui, didinti vietovės patrauklumą verslo plėtrai bei naujų darbo vietų kūrimui, mažinti vietos gyventojų socialinę atskirtį.

                            Vidaus reikalų ministerija projektui skyrė Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų 1 936 910,07 Eur ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų 170 703,83 Eur, savivaldybės biudžeto lėšų dalis 170 703,83 Eur, bendra projekto vertė 2 278 717,74 Eur.

                            Projekto pabaiga - 2020 sausio 31 d.

                            Daugiau informacijos apie vykdomą projektą galima rasti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Investicinių projektų valdymo skyriuje, el. p. ipvs@vilnius.lt.

                            Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
                            www.vilnius.lt/index.php?2833121187
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                              Dėl dviejų įvažiavimų į kiemą jau Miesto ūkio ir transporto departamentas pastabą parašė (1 priede).
                              Dėl atskiros juostos - būtų gerai, bet nėra ten daug sukančių nei į kairę, nei į dešinę. Nekritinė problema.
                              Čia kažkoks prieštaravimas gaunasi. Nes jei pažiūrėsime eismo juostas išvažiuojant iš Klinikų gatvės, tai ten pasirodo yra poreikis išskirti atskiras juostas į kairę ir į dešinę, o iš priešingos pusės jau reiškia per mažai sukančių?
                              Taip ir sakykit, kad poreikis neatsveria kaštų, nes ten reikia ir medžius rauti ir inžinerinius tinklus perdarinėt.

                              Comment


                                Įdomu, kur Neries senvagė Vilniuj ? Tiksliau kur Neris anksčiau tekėjo, kad jau taip ?

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kur Neries senvagė Vilniuj ? Tiksliau kur Neris anksčiau tekėjo, kad jau taip ?
                                  Ten kur tos balos

                                  Comment


                                    Įdomu visą trajektoriją sužinoti. Pradinis google'inimas nedavė rezultatų.

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Ten kur tos balos

                                    Comment


                                      Siūlyčiau atsidarius maps.lt įsijungti reljefą, ir daug kas paaiškės. Tikslią trasą kažin ar kas nurodys, nes turbūt visame plote iki esamos vagos kažkada yra tekėjęs vanduo. Tik kur vis dar telkšo balos, tą ir vadiname senvage.

                                      Comment


                                        /\ Dar viena senvagės dalis yra ties Vingio Parku, bent jau taip sako. Jeigu pasiieškotumėt miesto planų, tai ten prie Konarskio g. telkšojo nemažos kūdros, tikrai upės vagos likučiai.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Jei paprastai tai dabar Neris suka į rytus ir teka šalia Antakalnio gatvės, o anksčiau tekėjo tiesiai šalia Geležinio vilko. Palei GV ir dabar išlikę daug tvenkinukų, kurie kaip jau pasufleravo, gerai matosi maps.lt
                                          http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra

                                          Comment

                                          Working...
                                          X