Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Linkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.Parašė VLR Rodyti pranešimąGerai. Kuo ilgiau pribezdėtos, tonas sveriančios geldos stovės prie šviesoforo, tuo mažiau (...).
Comment
-
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 13 patinka
Comment
-
Greitosios pagalbos mašinos?Parašė Romas Rodyti pranešimąLinkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.
Really? Tie dalykai, kuriems visi iš kelio traukiasi, nes privalo palikti vietos? Joms skirtumas toje sankryžoje bus minimalus. O geriausia variantas būtų apskritai, kad miestuose žmonės išsėstų iš mašinų, tada galėtų važinėtis netrukdomos.
- 5 patinka
Comment
-
Teko važiuoti tik vieną kartą, bet prie šviesaforų sustojom trim eilėm, tai trys tikrai telpa.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
Comment
-
kritika teisinga, bet tikiu, kad einame link tokio VT, kokį turi užsienio didmiesčiai. Realiai reformos tik dabar ir prasidėjo. Kol automobiliu yra patogiau judėti, tol negali VT vadinti geru.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
- 2 patinka
Comment
-
Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.
Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
Pradėjote kalbas apie kažkokios juostos ilgio sumažinimą... Kaip tik šiuo metu Minsko pl. posūkį į kairę (Gurių g ) prailgino 3 ar net 4 kartus, galėsime pažiūrėti kaip Minsko plente nebus kamščių po asfalto kiekio didinimo
- 7 patinka
Comment
-
O kiek tiksliai šiuo atveju buvo sutrumpinta kairiojo posūkio kišenė?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
Comment
-
Siauresnės eismo juostos sumažina srauto greitį (vairuotojai važiuoja daug atsargiau) dėl to tas pralaidumas iš tiesų šiek tiek sumažėja. Aišku, čia galima diskutuoti ar tai tikrai yra blogai, nes saugumo turėtų padaugėti.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.
Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
Comment
-
Nesuprantu kaip negirdejai gi metro statymui zemes bandymus daro, reikia gi pirma uzasfaltuot ir paziuret kaip laikysis asfaltas.Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Tipiški romašiški svaičiojimai.Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
- 4 patinka
Comment
-
Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.23, 08:10.
- 6 patinka
Comment
-
Nes kai kurių gatvių kokybė tokia kad su pasatu gaunu nemokamą masažą nuo kratymo? Bet šiaip aš manau kad džipus išvis reikia apmokestinti papildomai kaip kenksmingą automobilio tipą.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
Kažkoks keistas grafikas, pirmus du kartus net neįsibėgėja iki 50, taigi visiškai neatspindi realybės bent jau mūsų gatvėse. Beto prie sankryžos laukia tiek pat kiek važiuoja, kas pas mus būna nebent rytinio piko metu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

Ir jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.Parašė Riedis Rodyti pranešimąNarbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
- 1 patinka
Comment
-
Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIr jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.
- 1 patinka
Comment
-
Iš foto sunku pasakyt, nors ir atrodo siauroka VT juosta, bet mašinoms tikrai platoka. Įmanomi variantai:Parašė Riedis Rodyti pranešimąNarbuto g. Tai čia bus 3.25m x 3?
1) pastatė pagal pirminį projektą 3,75 (VT) + 3,25 + 3,25–3,5, bet linijas nubraižė, kad visiems būtų po lygiai;
2) pakeitė projektą neinformavus visuomenės taip suvienodindami pločius atsižvelgiant į kitų atkarpų projektus (dvirtakį tai tikrai buvo siaurinę, po to vėl po visuomenės triukšmo platino vietomis, taisė gal net 2 kartus) ir gatvės juostas pakoregavo į 3,25 x 3.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Iš esmės su viskuo sutinku, Šimašiaus valdžia visiškai bbdėjo ant VT ir net pasistengė, kad visos diskusijos apie kitas galimas VT rūšis būtų laikomos kažkuo nerimtu, nerealiu, absurdišku, utopiniu ir iš esmės nebevyktų.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia"
)?
Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/hParašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.


Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
- 5 patinka
Comment
Comment