Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kodėl avtamabilystams taip skauda, kai juos vadina avtamabilystais?
    Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Gerai. Kuo ilgiau pribezdėtos, tonas sveriančios geldos stovės prie šviesoforo, tuo mažiau (...).
      Linkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

        Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.
        kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Linkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.
          Greitosios pagalbos mašinos? Really? Tie dalykai, kuriems visi iš kelio traukiasi, nes privalo palikti vietos? Joms skirtumas toje sankryžoje bus minimalus. O geriausia variantas būtų apskritai, kad miestuose žmonės išsėstų iš mašinų, tada galėtų važinėtis netrukdomos.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
            Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
            Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
            Teko važiuoti tik vieną kartą, bet prie šviesaforų sustojom trim eilėm, tai trys tikrai telpa.

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą

              kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
              kritika teisinga, bet tikiu, kad einame link tokio VT, kokį turi užsienio didmiesčiai. Realiai reformos tik dabar ir prasidėjo. Kol automobiliu yra patogiau judėti, tol negali VT vadinti geru.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?

                Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
                Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
                Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.

                Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
                Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.

                Pradėjote kalbas apie kažkokios juostos ilgio sumažinimą... Kaip tik šiuo metu Minsko pl. posūkį į kairę (Gurių g ) prailgino 3 ar net 4 kartus, galėsime pažiūrėti kaip Minsko plente nebus kamščių po asfalto kiekio didinimo

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                  Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
                  O kiek tiksliai šiuo atveju buvo sutrumpinta kairiojo posūkio kišenė?

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.
                    Siauresnės eismo juostos sumažina srauto greitį (vairuotojai važiuoja daug atsargiau) dėl to tas pralaidumas iš tiesų šiek tiek sumažėja. Aišku, čia galima diskutuoti ar tai tikrai yra blogai, nes saugumo turėtų padaugėti.

                    Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.

                    Comment


                      Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

                      Comment


                        Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
                          Nesuprantu kaip negirdejai gi metro statymui zemes bandymus daro, reikia gi pirma uzasfaltuot ir paziuret kaip laikysis asfaltas.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
                            2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
                            3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
                            Tipiški romašiški svaičiojimai.

                            Comment


                              Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.

                              Click image for larger version  Name:	20220922_140143.jpg Views:	0 Size:	289,6 kB ID:	1993704
                              Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.23, 07:10.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
                                  Nes kai kurių gatvių kokybė tokia kad su pasatu gaunu nemokamą masažą nuo kratymo? Bet šiaip aš manau kad džipus išvis reikia apmokestinti papildomai kaip kenksmingą automobilio tipą.
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

                                  Kažkoks keistas grafikas, pirmus du kartus net neįsibėgėja iki 50, taigi visiškai neatspindi realybės bent jau mūsų gatvėse. Beto prie sankryžos laukia tiek pat kiek važiuoja, kas pas mus būna nebent rytinio piko metu.
                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
                                  Ir jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Ir jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.
                                    Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?

                                    Comment


                                      Čia vis tik statybinis kontekstas, stotelėje net bortų nėra tai suprantami VT vairuotojų netikslumai. Važiuojant tiesiai būsima A juosta taikliau įsipaišys. Čia labiau bandžiau užfiksuoti tą VT juostų plotį, apie kurį nesenai buvo diskusija.

                                      Click image for larger version

Name:	20220922_140132.jpg
Views:	1108
Size:	249,5 kB
ID:	1993763

                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Narbuto g. Tai čia bus 3.25m x 3?
                                        Iš foto sunku pasakyt, nors ir atrodo siauroka VT juosta, bet mašinoms tikrai platoka. Įmanomi variantai:
                                        1) pastatė pagal pirminį projektą 3,75 (VT) + 3,25 + 3,25–3,5, bet linijas nubraižė, kad visiems būtų po lygiai;
                                        2) pakeitė projektą neinformavus visuomenės taip suvienodindami pločius atsižvelgiant į kitų atkarpų projektus (dvirtakį tai tikrai buvo siaurinę, po to vėl po visuomenės triukšmo platino vietomis, taisė gal net 2 kartus) ir gatvės juostas pakoregavo į 3,25 x 3.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                          kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
                                          Iš esmės su viskuo sutinku, Šimašiaus valdžia visiškai bbdėjo ant VT ir net pasistengė, kad visos diskusijos apie kitas galimas VT rūšis būtų laikomos kažkuo nerimtu, nerealiu, absurdišku, utopiniu ir iš esmės nebevyktų.

                                          Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?

                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

                                          Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h

                                          Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.

                                          Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X