Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
      Nepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.
      Ten aišku yra vairavimo kultūros problema, bet bet kokiu atveju ji yra saugesnė nei dobilo lapas. Ir saugumą dar pagerintų iškeltos perėjos žiede.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Jei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
        Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.

        Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
        Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.

        Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Man atrodo kad miestas ir visuomenė pamažu pribrendo supratimui (nors tai retai kada pasireiškia veiksmais net ir prie šitos administracijos), kad kamščių problemas reikia spręsti mažinant automobilių srautus ir siekiant išlaipinti žmones iš automobilių ir įsodinti į autobusą arba peršokti ant dviračio ir paspirtuko.
          Pratęsiant šią puikią mintį reikėtų uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje kokiems metams. Palikti tik dviračius ir paspirtukus. Na, jai labai lyja ar atšąla žemiau - 10°C, gal dar leisti ten važinėti ir autobusams.
          Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.

          Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Jei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
            Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.

            Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
            Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.

            Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.
            Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
              Kamščiai Ozo g. yra ties Kalvarijų g. sankryža ir iškilios perėjos ties GV niekaip neturėtų įtakos tiems Kalvarijų sankryžos ciklams ir kamščiams ties ja. Plius dviratininkų mažai dėl elementarios infrastruktūros nebuvimo, atsiras takas, padaugės ir dviratininkų/pėsčiųjų. Beto kokios alternatyvos? Palikti pėstiesiems galimybę nelegaliai kirsti gatvę tarp 80 km/h greičiu važiuojančių automobilių?
              Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.09, 23:21.
              Flickr

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Pratęsiant šią puikią mintį reikėtų uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje kokiems metams. Palikti tik dviračius ir paspirtukus. Na, jai labai lyja ar atšąla žemiau - 10°C, gal dar leisti ten važinėti ir autobusams.
                Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.

                Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.
                Oho kokie skaitymo sugebėjimai. Bent jau aš tai matau skirtumą tarp "mažinkime srautus [visame mieste, kai kur uždraudžiant eismą]" ir "uždarykime Ozo gatvę". Suprantu, kad pro automobilio langą patartina susikoncentruoti į važiuojamąją dalį, o ne į šalikelę, bet jei kada nors pasižvalgytumėte, tai pamatytumėte kad ten yra vaikščiojančių. Man regis kad net nesusitariame, kur Ozo g. yra problema

                Comment


                  Nėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.

                  Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.

                  Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
                  Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Nėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.

                    Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.

                    Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
                    Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.
                    Esmė, kad didžiajai daliai vairuotojų Lietuvoje yra. Tiesiog tokia vairavimo kultūra, kad net jei perėja pažymėta didelė dalis vairuotojų prieš ją neprilėtina, kad apsidairytų ir praleistų pėsčiuosius (sustoja tik kai pėstieji demonstratyviai į gatvę išeina). Jau nekalbant apie nepažymėtas perėjas kaip toje sankryžoje, kur tiesiog visi švilpia 70-80 km/h pėstiesiems priešais nosį net nesidairydami (man sustojus yra net pypinę iš galo ). Tai akivaizdžiai reikia kažkokių papildomų priemonių, nes elementaraus mandagumo ir pagarbos kitiems eismo dalyviams tiesiog nėra.

                    O argumentas "pirma nutieskit šiaurinę gatvę, paskui galit sau perėjas daryti" neatrodo legitimus, nes nutiesimas naujo pėstiesiems nepatogaus greitkelio, o po to gal kažkiek pagerinimas kito situacijos visiškai nesprendžia. Mieste tiesiog visos gatvės turi būti patogios ir automobiliams, ir viešajam transportui, ir pėstiesiems, ir dviratininkams. Juo labiau, kad egzistuoja tam tinkamos priemonės (nuo pigesnių iki brangesnių ir tokioje vietoje tai greičiausiai nėra šviesoforai). O nuo jų nukentėtų nebent tie, kurie prigimtine žmogaus teise laiko galimybę "normaliai paspausti", o visa kita neįdomu.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
                      Taip, pėsčiųjų ir dviračių ten, lyginant su ankstesniais 2-3 metais, ne šiaip padaugėjo, bet padaugėjo kartais. Kadangi ten labai dažnai važiuoju tiek mašina, tiek dviračiu, tiek pėsčias, tai pokyčiai per kelis metus yra labai dideli ir papildomi saugumo sprendimai yra būtini.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Nėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
                        Būtent toje vietoje yra. Daugelis net iš tolo atvažiuodami ir matydami pėsčiuosius/dviratininkus, signalizuoja, nes, jų klaidingu įsitikinimu, turi pirmenybę. Šiaip kažkiek situaciją gal gerintų ir papildomas ir aiškesnis kelių ženklų su papildomis įspėjamosiomis lentelėmis pastatymas bei greičio ribojimas nuovažose. Kombinuojant su greičio mažinimo kalniukais visai įmanomas pekenčiamas kompromisinis variantas, kuris nedarytų įtakos eismo pralaidumui, bet gana ženklai gerintų saugumą.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          O pats tiltas asfaltuotas, pakankamao platus, bet svarbu jo viduryje nėra stulpų kaip kokioj Oslo g.
                          Click image for larger version Name:	20210509_110347.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1884044
                          Kalbant apie Oslo g. tiltą, pažiūrėjus šią nuotrauką, gal reikia prašyti, kad pakeistų tuos masyvius stulpus naujaisiais, kurie ploni ir neužima tiek vietos. Tada bent jau kažkiek būtų įmanoma važiuoti dviračiu ir net prasilenkti. Nes Užvingio salos tiltas jei ir bus, tai geriausiu atveju po 3 metų.

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Vienintelė problema iškiltų kada nors sugalvojus paleisti kokį tramvajų Ozo gatve, tada gali prireikti jam statyti atskirą viaduką. Bet čia jau visiškai hipotetinė problema.


                            Jeigu ozo viadukus palikti pėstiesiems nesiaurinant (o tiesiog uždraudžiant automobilių eismą) tada juos galim būtų vėliau panaudoti ir tramvajams.

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                              Na tai įtariu dar +2 juostos Pilaitės pr. nusimato...

                              Comment


                                Parašė Hub Rodyti pranešimą

                                Na tai įtariu dar +2 juostos Pilaitės pr. nusimato...
                                Nes neduok dieve kazkas uzsimins apie mass transit. Bet anyway. Nematerializuotas narbuto platinimas su tramvajaus juostos naikinimu jau ne uz ilgo bus nepakankamas.

                                Comment


                                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                  Nes neduok dieve kazkas uzsimins apie mass transit. Bet anyway. Nematerializuotas narbuto platinimas su tramvajaus juostos naikinimu jau ne uz ilgo bus nepakankamas.
                                  Vietoj tramvajaus juostos bus autobusų ir troleibusų juosta. Čia blogai?

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Dalis Helsinkio g. yra Vilniaus rajone, bet sujungimui su Talino g. į rajoną lįsti nereikia. Čia grynai VMS apsileidimas.
                                    Pernai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius teigė, kad Helsinkio gatvės projektas yra parengtas, tačiau negautas statyba leidžiantis dokumentas dėl neišpirkto žemės sklypo ties Talino gatve. Registrų centro duomenimis, trūkstama sklypo dalis valstybės reikmėms buvo paimta šių metų vasarį

                                    https://sc.bns.lt/view/item/382503

                                    Comment


                                      Kai padarys Talino-Helsinkio jungtį, jau tas tiltelis bus sugriuvęs...

                                      Comment


                                        Pats faktas, kad galime sau leisti statyti "nereikalingus" viadukus yra daug ką parodantis...

                                        Comment


                                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                          Pernai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius teigė, kad Helsinkio gatvės projektas yra parengtas, tačiau negautas statyba leidžiantis dokumentas dėl neišpirkto žemės sklypo ties Talino gatve. Registrų centro duomenimis, trūkstama sklypo dalis valstybės reikmėms buvo paimta šių metų vasarį

                                          https://sc.bns.lt/view/item/382503
                                          Tačiau darbų pradžios data liko neaiški.
                                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...fSox9Ot3ASwpZ4 .
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X