Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
    Svarbu padarytų aukštas iškilias perėjas, nes dabar greičiai ten labai dideli, pvz. GV nuo santariškių sukant link Akropolio daug kas važiuoja 80 km/h ar net greičiau (o jei važiuoji ant kokių 60 km/h dar ir aplenkti sugeba), net autostradose daug kur tokių greitų/plačių nuovažų nėra.
    Flickr

    Comment


      O aš iš vis už dobilo panaikinimą

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Svarbu padarytų aukštas iškilias perėjas, nes dabar greičiai ten labai dideli, pvz. GV nuo santariškių sukant link Akropolio daug kas važiuoja 80 km/h ar net greičiau (o jei važiuoji ant kokių 60 km/h dar ir aplenkti sugeba), net autostradose daug kur tokių greitų/plačių nuovažų nėra.
        Pritariu. Ten dabar beveik lenktynių trasa. Net Google maps automobilį BMWsiukas deda streetviews: https://maps.app.goo.gl/TkZWWjpuXZWh2Bh8A

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          O aš iš vis už dobilo panaikinimą
          Siūlot šviesoforą Ozo g.?
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Siūlot šviesoforą Ozo g.?
            Dvi šviesoforines sankryžas Jos ir taip būtų papildomos šalia jau esamų. Ozo g. nėra autostrada.

            Dar nepamirščiau Pilaitės pr.-VA sankryžos. Ten perdaryčiau iš dobilo į deimantą. Nebūtų greičio sumažinimo VA, liktų 90 km/h.

            Comment


              Ozo dvirtakyje problematiškiausia bus Jūsų minima GV-Ozo g. jungiamoji gatvė. Leidžiantis nuo akropolio pusės matomumas labai prastas reaguojant į didelį greičiu lekiančius.

              Click image for larger version  Name:	20210509_110043.jpg Views:	0 Size:	261,0 kB ID:	1884041

              Kitose vietose pagrindinis pavojus - įvažiuojantys vairuotojai, nerodantys posūkio. Visai smagu, kad bus vandens nuvedimas (ar čia atraminis techninis šaligatvis?), nes takas žemiau nei gatvė.

              Click image for larger version  Name:	20210509_110134.jpg Views:	0 Size:	303,1 kB ID:	1884042

              O pats tiltas asfaltuotas, pakankamao platus, bet svarbu jo viduryje nėra stulpų kaip kokioj Oslo g.
              Click image for larger version  Name:	20210509_110347.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1884044

              Click image for larger version  Name:	20210509_110450.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1884043
              Attached Files
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Ozo dvirtakyje problematiškiausia bus Jūsų minima GV-Ozo g. jungiamoji gatvė. Leidžiantis nuo akropolio pusės matomumas labai prastas reaguojant į didelį greičiu lekiančius.

                Click image for larger version Name:	20210509_110043.jpg Views:	0 Size:	261,0 kB ID:	1884041
                Tai vat ir kalbam apie tai, kokios bus greičio slopinimo ar kitos saugumo priemonės? Užbrūkšniavimas iki vienos juostos pločio kaip minimum, bet be greičio kalniuko čia matyt irgi negalima apsieiti.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai vat ir kalbam apie tai, kokios bus greičio slopinimo ar kitos saugumo priemonės? Užbrūkšniavimas iki vienos juostos pločio kaip minimum, bet be greičio kalniuko čia matyt irgi negalima apsieiti.
                  Dar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų. Ozo g. turbūt niekada nebus automagistralė/autobanas ar Kanzaso prerijų Interstate'as.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Dar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų. Ozo g. turbūt niekada nebus automagistralė/autobanas ar Kanzaso prerijų Interstate'as.
                    Taig pRaLAiDuMAs nukentėtų. Bet iš tiesų, tuose jungiamuosiuose keliuose nėra jokių paskatų važiuoti lėčiau, nes iš 80 išvažiuoji į 60 km/h panašaus pločio gatvę. Ypatingai toje vietoje, kur susijungia Ozo g. srautas nuo Akropolio ir srautas iš centro/GV. Kertant būtent tą atšaką, perėjoje jau reiktų pėsčiųjų šviesoforo.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Dar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų. Ozo g. turbūt niekada nebus automagistralė/autobanas ar Kanzaso prerijų Interstate'as.

                      Būtent. Jau kalbėta daug, kad reiktų naikinti tą Ozo-GV dobilą. Tai variantas galėtų būti kažkoks toks:



                      GV palikti be šviesaforų kaip nepertraukiamą greitąją gatvę, o Ozo gatvę sužmoginti, padarant dvi šviesoforines sankryžas. Atsirastų du šviesaforai, liktų keturios (vietoj 8) nereguliuojamos nuovažios, kuriose turėtų būti kalniukai su perėjomis. O šviesoforų Ozo gatvėj vis tiek netoliese pilna, dar du nieko nepagadintų

                      Comment


                        Pigiausia būtų susiaurint kuoliukais fiziškai iki vienos mašinos pločio ties perėja Ozo g. link akropolio ir pastatyt prieš perėją kalniuką.

                        Comment


                          Papaišiau, turbūt logiškesnis būtų toks sprendimas sankryžai:
                          Click image for larger version

Name:	ozo_ateitis.jpg
Views:	482
Size:	157,5 kB
ID:	1884085

                          Comment


                            Pirmas variantas būtų geresnis, nes antrame variante atsirastų (tikriausiai) kamštingi posūkiai į kairę.

                            Comment


                              Galėtų taip atrodyti (super Paint skillsai, ačiū). Juolab nuo GV atvažiuojant į Ozo g. nuo centro, kairys posūkis link Akropolio turėtų būti gana nepopuliarus ir turėtų trumpą šviesaforo fazę

                              Click image for larger version

Name:	Ozo GV.png
Views:	454
Size:	1,20 MB
ID:	1884098

                              Comment


                                Šiaip kompromisinis ir visiems ne per blogas variantas būtų žiedas (dėl vietos trūkumo būtų kokios netaisyklingo ovalo ar aštuoniakampio formos), paliekant nenutrūkstamą eismą Geležinio Vilko gatve po juo (kaip po Pedagoginio žiedu). Automobilių eismas irgi būtų mažiausiai stabdomas, nes šviesoforų nereikėtų. Žiede būtų iškilusios perėjos pėstiesiems ir dviratininkams. Dabartinis viadukas liktų tik pėstiesiems ir dviratininkams.

                                Vienintelė problema iškiltų kada nors sugalvojus paleisti kokį tramvajų Ozo gatve, tada gali prireikti jam statyti atskirą viaduką. Bet čia jau visiškai hipotetinė problema.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Dar geriau viską išspręstų dobilo panaikinimas ir šviesoforo įrengimas Dviračių takas praeitų pro vieną šviesoforą bei kilpą į Gel. Vilko g., o kita kilpa būtų kitoje gatvės pusėje, papildomai būtų panaikintas apsisukimas Ozo g. ties PC "Ozas". Tokia vizija europietiško miesto link. Geležinio Vilko g. turėtų mažiau konfliktinių taškų.
                                  Dobilo formos dviejų lygių sankryža nėra idealus sprendimas. Dėl žemės pigumo ir skurdo anais laikais nebuvo projektuojamos estakados.
                                  Tačiau vietoj dviejų lygių sankryžos siūlyti šviesoforus yra, švelniai tariant, yra nesąmonė. Nepriimkite, asmeniškai, bet fantazijos irgi turėtų turėti ribas.

                                  Prašom pasitikrinti savo idėjas su Ozo gatvės eismo dalyviais ar šalia esančių prekybcentrių lankytojais,
                                  Gal reikėtų iškart siūlyti uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje ir ją visą atiduoti dviratininkams ir paspirtukininkams.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.05.09, 23:24.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Dobilo formos dviejų lygių sankryžą nėra idealus sprendimas. Dėl žemės pigumo ir skurdo anais laikais nebuvo projektuojamos estakados.
                                    Tačiau vietoj dviejų lygiųų sankryžos siūlyti šveisoforus yra, švelniai tariant, yra nesąmonė. Nepriimkite, asmeniškai, bet fantazijos irgi turėtų turėti ribas.

                                    Kai būsite Vilniuje, prašom pasitikrinti savo idėjas su Ozo gatvės eismo dalyviais ar šalia esančių prekybecentrių lankytojais,
                                    Gal reikėtų iškart siūlyti uždrausiti automobilių eismą Ozo gayvėje ir ją visą atiduoti dviratininkams ir paspirtukininkams.
                                    Nereikia visko sukergti į vieną ir vaizduoti kad kažkas nori uždrausti eismą Ozo gatvėje . Tais laikais planuota neatsižvelgiant į pėsčiuosius, dabartinė infrastruktūra yra nesaugi tiek automobilininkams dėl dobile susikertančių srautų, tiek pėstiesiems, kurie ten vaikšto ir turi kirsti jungiamuosius kelius, kuriuose visi gerokai viršija greitį. Taip, ten yra vaikštančių ar važiuojančių, nes dar ne visi žmonės yra priversti persėsti į automobilį. Romai, pabandykite praeiti pro tą vietą su vėžimėliu arba pravažiuoti su dviračiu. Tiesą sakant, rytais tai dažnai būna greičiausias būdas nusigauti nuo Akropolio iki Kuro aparatūros sankryžos. Šviesoforas galėtų būti variantas, bet turbūt užtektų susiaurinti tas jungiamasias gatves, padaryti saugias perėjas

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      ais laikais planuota neatsižvelgiant į pėsčiuosius, dabartinė infrastruktūra yra nesaugi tiek automobilininkams dėl dobile susikertančių srautų, tiek pėstiesiems, kurie ten vaikšto ir turi kirsti jungiamuosius kelius, kuriuose visi gerokai viršija greitį.
                                      Ir visas eismo problemas Ozo - Geležinio vilko g. , kur dviem lygiais abiem kryptimis rytais stovi kilometriniai kamščiai, išspręs šviesoforas

                                      Comment


                                        Parašė Romas

                                        Ir visas eismo problemas Ozo - Geležinio vilo g. , kur dviem lygiais abiem kryptimis rytais stovi kilometriniai kamščiai, išspręs šviesoforas
                                        Man atrodo kad miestas ir visuomenė pamažu pribrendo supratimui (nors tai retai kada pasireiškia veiksmais net ir prie šitos administracijos), kad kamščių problemas reikia spręsti mažinant automobilių srautus ir siekiant išlaipinti žmones iš automobilių ir įsodinti į autobusą arba peršokti ant dviračio ir paspirtuko. Deja, jei nesudarysime sąlygų saugioms kelionėms ne tik automobiliu, tatai greičiausiai neįvyks, nes visuomet atsiras 'sveiko proto' išminčių, kuriems vienintelis sprendimas yra platinti gatves, neatsižvelgiant į neautomoblininkų poreikius.

                                        Comment


                                          Šiaip jau šviesoforinę sankryžą ten padaryti fiziškai sunkoka būtų be didelių pertvarkų, nes gatvės praeina skirtinguose lygiuose. Kita vertus, dabartinė sankryža, šiaip skirta labiau greitkeliams, miestui nėra tinkama, nes ten egzistuoja pėsčiųjų ir dviratininkų eismas (ir tikrai ne visi sulėtina ar juo labiau sustoja jų praleisti).

                                          O sutvarkyti būtų gana nesunku arba paprastuoju būdu (dobilo lapuose įrengiant iškilusias perėjas ar reguliuojamus šviesoforus) arba daugiau pertvarkos (dviejų viadukų) reikalaujančiu: įrengti ir pėstiesiems draugišką ir automobiliams pralaidžiausią sankryžą - žiedą.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X