Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niekam netrukdo.Parašė Romas Rodyti pranešimąTa nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, aš būčiau už STOP linijų paišymą taip, kad sustojus bent antrai mašinai jau patogiai matytųsi viršuje esantys šviesoforai. O krašte esančius šviesoforus šiek tiek nuleisčiau žemiau, nes jie aktualūs tik prie pat stop linijos esančioms mašinoms,Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai darome išvadą, kad juostos ne vietoje paišomos?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš pastebėjau, kad problema dažnai prie rekonstruotų sankryžų yra tai, kad neįrengiamas šviesoforas kairėje kelio pusėje. Dešinėje pusėje apačioje įrengia, o kairėje ne. Tad iš antros juostos pasilenkus matosi tik viršuje esantis šviesoforas, jeigu pirmoje juostoje koks troleibusas ar sunkvežimis. Kiek teko kitose šalyse pastebėti, tai visur kairėje žemai būna įrengti šviesoforai, vairuotojams stovintiems antroje juostoje priekyje. Aukštai pakabinti šviesoforai yra skirti iš toliau, kad matytųsi.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vizualinis vaizdas skonio reikalas. Dėl šviesoforų nedubliavimo už sankryžos, mano nuomone, atsakymas paprastas - šviesoforai dabar dubliuojami virš sankryžos. Jei jie būtų dar ir už sankryžos, jų kiekis būtų perteklinis.Parašė Romas Rodyti pranešimąTa nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?
Dabar ir taip per trumpos "kišenės" į kairę dar labiau sutrumpėja.
Apie vizualinę taršą užstatytose teritorijose su tais gargarais šviesoforams pakabinti neverta ir kalbėti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisingai, todėl ir reikia palikti seną tvarką - sankryžos šonuose ir "dubleris" už sankryžos.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl šviesoforų nedubliavimo už sankryžos, mano nuomone, atsakymas paprastas - šviesoforai dabar dubliuojami virš sankryžos. Jei jie būtų dar ir už sankryžos, jų kiekis būtų perteklinis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš tiesų, pastebėjau, kad ne tik naujose, bet ir senose sankryžose vairuotojai retai bepravažiuoja Stop linijas. Tam tikra prasme nauja įrengimo tvarka išauklėjo tvarkingiau sustoti prie šviesoforų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąkai šviesoforai yra viršuje, o ne už sankryžos, mažėja gudručių, kurie stoja už stop linijos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Greičiau ne nauja tvarka, o gandai kad automatinės kameros fiksuoja stop-linijos pažeidimus ir atsiunčia "laimės laiškus".Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš tiesų, pastebėjau, kad ne tik naujose, bet ir senose sankryžose vairuotojai retai bepravažiuoja Stop linijas. Tam tikra prasme nauja įrengimo tvarka išauklėjo tvarkingiau sustoti prie šviesoforų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vokiečiai kažkaip išgyvena su tokia tvarka. Ir šviesoforų nedubliuoja už sankryžos, šviesoforų išdėstymas priverčia labiau laikytis kelių eismo taisyklių. Taisyklių turi laikytis ir projektuotojai
NEPRITARIU dėl šviesoforo, kuris yra su kairiąja papildoma sekcija, su nedegančia sekcija, kai pagrindinio šviesoforas žalias dega ir tokiu būdu reguliuojamas eismo judėjimas.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viskas gerai su pačia tvarka. Aš matau jos privalumus ir esu už ją. Man tik įdomu, ar Vokietijoje taip pat, kaip pas mus, sustojus prie STOP linijos, reikia ištempti kaklą į kurią nors pusę, kad matytum šviesoforą?Parašė PoDV Rodyti pranešimąVokiečiai kažkaip išgyvena su tokia tvarka. Ir šviesoforų nedubliuoja už sankryžos, šviesoforų išdėstymas priverčia labiau laikytis kelių eismo taisyklių. Taisyklių turi laikytis ir projektuotojai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvoje šviesoforai įrengiami kažkiek aukščiau ir STOP linija per arti šviesoforo. Humaniškesnis variantas tiesiog atitraukti STOP linijas per kokį metrą ar duParašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Viskas gerai su pačia tvarka. Aš matau jos privalumus ir esu už ją. Man tik įdomu, ar Vokietijoje taip pat, kaip pas mus, sustojus prie STOP linijos, reikia ištempti kaklą į kurią nors pusę, kad matytum šviesoforą?
 Gatvėse, kur nevažiuoja aukštesnės kaip 3,5 m transporto priemonės, šviesoforus įrengti žemiau kaip pateiktuose pavyzdžiuose:
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima atkreipti dėmesį, kad antroje nuorodoje esantis vaizdas užfiksuotas transporto priemonėms stovint prie raudono signalo. Ir akivaizdu, kad automobiliai yra sustoję 0,5-1,0 m iki STOP linijos vien dėl savo patogumo. T.y. žmonės sustoja taip, kad jiems būtų patogu matyti šviesoforą, o ne taip kaip pas mus - pavaro ant linijos ar ~30cm už jos ir tada laužo kaklą bandydami kažką įžiūrėti.Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek teko važinėti, tai Vokietijoje humaniškiau padaryta.
https://goo.gl/maps/PqRYTxwVMoC2
https://goo.gl/maps/LJYW7AtiKiM2
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal dėl to, kad vairavimo mokyklos taip išmokino?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima atkreipti dėmesį, kad antroje nuorodoje esantis vaizdas užfiksuotas transporto priemonėms stovint prie raudono signalo. Ir akivaizdu, kad automobiliai yra sustoję 0,5-1,0 m iki STOP linijos vien dėl savo patogumo. T.y. žmonės sustoja taip, kad jiems būtų patogu matyti šviesoforą, o ne taip kaip pas mus - pavaro ant linijos ar ~30cm už jos ir tada laužo kaklą bandydami kažką įžiūrėti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Judame link europietiško eismo reguliavimo ir pamažu atsisakome sovietinio. Jau pateiktas KET projektas, kuriame siūloma atsisakyti 75 p.:
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4-9b9b2bc14d25
Tai reiškia, kad senose sankryžose, kol pagrindiniame žaliame signale bus rodyklės, ir toliau bus negalima sukti, kol nedegs papildoma sekcija, o degs pagrindinis žalias signalas su kitos krypties rodykle (rodyklėmis) - reikės vadovautis 73.6 p.:
73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis).
Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.Paskutinis taisė dsanto; 2018.05.12, 17:38.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutinku su taisyklių pakeitimais. Vilniuje įrengtų senųjų šviesoforų šių taisyklių pakeitimai nepaveiks, nes dauguma jų turi įrengtas rodykles.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJudame link europietiško eismo reguliavimo ir pamažu atsisakome sovietinio. Jau pateiktas KET projektas, kuriame siūloma atsisakyti 75 p.:
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4-9b9b2bc14d25
Tai reiškia, kad senose sankryžose, kol pagrindiniame žaliame signale bus rodyklės, ir toliau bus negalima sukti, kol nedegs papildoma sekcija, o degs pagrindinis žalias signalas su kitos krypties rodykle (rodyklėmis) - reikės vadovautis 73.6 p.:
73.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis).
Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
Tačiau Kaunui reiktų suskubti keisti seniausius savo šviesoforus
 Tikiuosi, kaip žadama, šiais metais dauguma jų bus ir atnaujinta 
 Ypač Savanorių prospekte ir Partizanų gatvėje.
EDIT: peržiūrėjau lyginamąjį dokumentą, tai rašo, kad šviesoforai vietoj juodo kontūro rodyklių galės (ar privalės) turėti juodas rodykles, kokias dabar turi pagal naują tvarką įrengiamų šviesoforų raudono ir geltono signalo rodyklės. Juodo kontūro rodyklės ne tokios pastebimos kaip grynai juodos rodyklės.
Rodyklės ant raudono ir geltono signalo, manau, būtų naudingos tais atvejais, kai užsidega žalia, bet dar neužsidega papildomos sekcijos žalia.Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 18:12.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lydinčiajame dokumente dėl KET pakeitimo rašoma:Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Sutinku su taisyklių pakeitimais. Vilniuje įrengtų senųjų šviesoforų šių taisyklių pakeitimai nepaveiks, nes dauguma jų turi įrengtas rodykles.
Tačiau Kaunui reiktų suskubti keisti seniausius savo šviesoforus
 Tikiuosi, kaip žadama, šiais metais dauguma jų bus ir atnaujinta 
 Ypač Savanorių prospekte ir Partizanų gatvėje.
Nutarimo Nr. 1950 pakeitimo projektu siūloma atsisakyti KET 75 punkto, kuris nustato, kad „jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui“. Atsisakius šios nuostatos važiavimo per reguliuojamas sankryžas tvarka iš esmės nepasikeis, kadangi šviesoforų, kuriuose įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, pagrindinis žalias šviesoforo signalas paprastai būna su juodo kontūro rodyklėmis (nurodo, kad leidžiama važiuoti tik rodyklių kryptimis). Atsisakius KET 75 punkto kelio savininkai turės galimybę lanksčiau reguliuoti eismą sankryžose: įrengus šviesoforą su papildoma sekcija į dešinę, kai pagrindinis žalias šviesoforo signalas būtų žalias skritulio formos signalas, nedegant papildomai sekcijai į dešinę būtų leidžiama važiuoti visomis kryptimis (tarp jų ir į dešinę) pagal pagrindinį žalią šviesoforo signalą. Šiuo atveju vairuotojas, sukdamas į dešinę pagal pagrindinį žalią šviesoforo signalą, privalės duoti kelią kitiems eismo dalyviams (dviratininkams, pėstiesiems) pagal KET 158 punktą.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=iwhzpuvn1
Senose sankryžose būdavo naudojamos tuščiavidurės, kitaip sakant, kontūrinės rodyklės. Naujose sankryžose yra vokiško šviesoforų dokumento matmenų pilnavidurės storos juodos rodyklės. KET keičiama iš „juodo kontūro” į „juodos”, nes pastaroji sąvoka tinka tiek senoms, tiek naujoms sankryžoms.Parašė PoDV Rodyti pranešimąEDIT: peržiūrėjau lyginamąjį dokumentą, tai rašo, kad šviesoforai vietoj juodo kontūro rodyklių galės (ar privalės) turėti juodas rodykles, kokias dabar turi pagal naują tvarką įrengiamų šviesoforų raudono ir geltono signalo rodyklės. Juodo kontūro rodyklės ne tokios pastebimos kaip grynai juodos rodyklės.
Rodyklės ant raudono ir geltono signalo, manau, būtų naudingos tais atvejais, kai užsidega žalia, bet dar neužsidega papildomos sekcijos žalia.
Comment
 
Comment