Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytgri
    replied
    Agam, šitas geras, užskaitau. Tuoj ten pas juos atsigaus visi projektai, kai tik žemė pradžius, bus daug judesio.

    Komentuoti:


  • audrius.
    replied
    Sukurtas "šustras" Lenkijos kelių žemelapis:

    šaltinis - SSC


    žaliai - esantys
    raudonai - statomi
    violetinė - pasirašyta sutartis projektavimui ir statyboms
    geltona - konkursas statyboms
    mėlyna - statymo sprendimas

    Įdomiausia (mums) dalis - mėlyna S61 dalis prie Suvalkų - tai dalis Augustavo applinkelio. Nuo pabaigos bus statomas dar kelias iki Augustavo, tačiau žemelapyje nepažymėtas nes nebus tai S klasės kelias.. Ateinančiais mėnėsiais turėtų dar ir pamėlynuoti galiukas iki Lietuvos sienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei jau lyginti aritmetiškai, tai turbūt būtų protingiau skaičiuoti ne pagal gyventojų skaičių, o pagal valstybės plotą.
    Kaip tik reikia skaičiuoti pagal gyventojų skaičių, kitaip pasižiūrėjus į Belgiją ar Olandiją galima būtų pagalvoti, kad ten greitkeliai tušti stovi pastatyti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei jau lyginti aritmetiškai, tai turbūt būtų protingiau skaičiuoti ne pagal gyventojų skaičių, o pagal valstybės plotą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pagal planus - 4 metai. Ne tiek jau daug laukt
    Kažin ar taip greit, atsižvelgiant į gyventojų skaičių, Lenkijoje turėtų būtų apie 5000km greitkelių, tada ir bus galima sakyti, kad tik pasivijo mus, bet ne aplenkė kažkur.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Svarbu kaip tik kas šiuo metu yra. Ne už ateities planus galim girti arba peikti. O kol lenkai sujungs magistralėmis miestus, kokius mes esam sujungę (turiu omeny dydžius) ne vienas dešimtmetis praeis.
    Pagal planus - 4 metai. Ne tiek jau daug laukt

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Esmė ne tame, kiek šiuo metu yra greitkelių ar jų buvo. Esmė greityje kokiu vystosi Lenkijos kelių tinklas ir kokiu Lietuvoje (imho beveik trypčiojama vietoje).



    Lygiai kaip ir lenkams nereikia autostrados į Lietuvą.



    Rajoninių kelių yra visokių ir ten ir čia. Bendrai paėmus mūsų rajoniniai keliai "neblizga". Tame WC nebuvau, o kas jame gero?
    Svarbu kaip tik kas šiuo metu yra. Ne už ateities planus galim girti arba peikti. O kol lenkai sujungs magistralėmis miestus, kokius mes esam sujungę (turiu omeny dydžius) ne vienas dešimtmetis praeis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Na tai natūralu, kad augo, kai nieko nėra apskritai, juokingai čia atrodai tuos kartus skaičiuodamas. Faktas tas, kad greitkelių šiuo metu labai mažai Lenkijoje pagal šalies dydį.
    Esmė ne tame, kiek šiuo metu yra greitkelių ar jų buvo. Esmė greityje kokiu vystosi Lenkijos kelių tinklas ir kokiu Lietuvoje (imho beveik trypčiojama vietoje).

    O mums tiesiog tų greitkelių daugiau ir nereikia. Via-Baltikos iš vis net nėra ko lyginti.
    Lygiai kaip ir lenkams nereikia autostrados į Lietuvą.

    Rajoniai keliai pas mus irgi geresni. Beje, ar teko būti WC A1 greitkelyje ties aukščiausia vieta?
    Rajoninių kelių yra visokių ir ten ir čia. Bendrai paėmus mūsų rajoniniai keliai "neblizga". Tame WC nebuvau, o kas jame gero?

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.
    Kodėl visi taip svaigsta apie greitkelius, bet nei vienas nepagalvojate, kad jų išlaikymas kainuotų daug daugiau ir tai neapsimokėtų!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.
    Na tai natūralu, kad augo, kai nieko nėra apskritai, juokingai čia atrodai tuos kartus skaičiuodamas. Faktas tas, kad greitkelių šiuo metu labai mažai Lenkijoje pagal šalies dydį. O mums tiesiog tų greitkelių daugiau ir nereikia. Via-Baltikos iš vis net nėra ko lyginti. Rajoniai keliai pas mus irgi geresni. Beje, ar teko būti WC A1 greitkelyje ties aukščiausia vieta?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.
    Tai va, tik 2 kartus daugiau, o kiek kartų šalis didesnė pagal plotą ir gyventojų skaičių? Taip, kad santykinai pas mus kelių būklė kur kas geresnė. Beto visi nauji projektai vyksta į Vokietijos pusę pagrinde. Ir šiaip su aplinkkeliais pas juos daug problemų.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.
    Būtent. Lenkai tikrai padarė didelę pažangą. Pernai važiavau per visą Lenkiją, tai buvau apstulbęs nuo darbų mastų. Beveiki kiekvienas tiltas bei viadukas remontuojamas arba perstatomas, visur magistralėse vyksta darbai. Euro-2012 duos jiems daug naudos. O pas mus kažkodėl dėl Eurobasket-2011 jei ir kalbama, tai tik apie arenas bei viešbučius. Galėjo ir kokį greitkelį Panevėžys - Šiauliai įtraukti į pasiruošimo čempionatui sąmatą...

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Vaivadijos, esančios arčiausiai Lietuvos, yra vienos iš skurdžiausių, čia nėra kažkokių stambesnių pramonės objektų, todėl ir požiūris į kelius šiose vaivadijose atitinkamas...

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
    Tai taip, arčiausiai Lietuvos, varžybos vyks Varšuvoj, ar Gdanske, visa kita pietų/vakarų Lenkijoj. Čia jau seniai aišku, kad Via baltica Lenkam mažai terūpi... Tiesa, kad nėra jokios spalvos, nereiškia, kad darbai nevyksta, tiesiog dar toli gražu iki realių statybų.
    Na, turbūt teks palaukti, kol jie pirma susiremontuos kelius vakarinėje dalyje, kuri Lenkijai yra neabojitnai svarbesė, o tada ateis laikas ir rytinei daliai.

    Komentuoti:


  • audrius.
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Atkreipkite dėmesį, kad Lenkijos šiaurės rytuose (arčiausiai Lietuvos, Mozūrija ir Palenkė, išskyrus šalia Baltstogės) visi keliai pažymėti pilka spalva — nei naujų statybų, nei projektavimo... Matyt, lenkams šis regionas nelabai perspektyvus, ir nieko bendra su futbolo čempionatu čia nevyks
    Tai taip, arčiausiai Lietuvos, varžybos vyks Varšuvoj, ar Gdanske, visa kita pietų/vakarų Lenkijoj. Čia jau seniai aišku, kad Via baltica Lenkam mažai terūpi... Tiesa, kad nėra jokios spalvos, nereiškia, kad darbai nevyksta, tiesiog dar toli gražu iki realių statybų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
    Čia įdomus žemėlapiukas:
    Atvaizdas
    žaliai - esantys
    raudonai - statomi
    violetinis - projektavimas/statybos
    geltonai - konkursas statyboms
    mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)
    šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687
    Atkreipkite dėmesį, kad Lenkijos šiaurės rytuose (arčiausiai Lietuvos, Mozūrija ir Palenkė, išskyrus šalia Baltstogės) visi keliai pažymėti pilka spalva — nei naujų statybų, nei projektavimo... Matyt, lenkams šis regionas nelabai perspektyvus, ir nieko bendra su futbolo čempionatu čia nevyks

    Komentuoti:


  • audrius.
    replied

    Pagrindinai čia ruošiamasi 2012 Europos futbolo čempionatui. Čia įdomus žemėlapiukas:


    žaliai - esantys
    raudonai - statomi
    violetinis - projektavimas/statybos
    geltonai - konkursas statyboms
    mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)

    šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Ką gi, lenkai pasirašė visus kontraktus kelio A2 tarp Varšuvos ir Swiecko (sienos su Vokietija). Nuo Varšuvos iki Berlyno nenusukę nuo automagistralės, pagal planus, turėsime galimybę nuvažiuoti jau 2012 metais. Tiesa, kelias bus mokamas. Bus 6-8 apmokėjimo punktai, o visa kelionė nuo Varšuvos iki Vokietijos kainuos apie 68.5-78 PLN (16-18.5 Euro).

    Kelios nuotraukos iš sekcijos Swiecko - Nowy Tomysl (t.y. vakarinės kelio dalies):

    http://www.skyscrapercity.com/showth...89291&page=125

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Lenkai pareiškė, kad jie pasiryžę užlopyti paskutinę skylė Europos automagistralių tinkle...
    Toli ne paskutine skyle. Kai bus automagistrale Talinas-Berlynas, gal ir bus galima kalbeti apie Europos automagistraliu tinklo uzlopyjimo uzbaigima.

    Komentuoti:

Working...
X