Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Žinoma, malonu, kai lankytojai iš kaimyninės šalies didina lankomumą.
    Bet gal reikėtų iškelti pranešimus užsienio kalbomis į atskirą temą.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Wrocław - airport access road:







    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.16, 21:45.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A8 - Wrocław highway bypass (lenght 35 km)














    A8 / A4 juntcion





    Construction site of Wrocław E2012 stadium can be seen





    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.16, 21:44.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A2 construction site, section Pol / German border - Nowy Tomyśl (lenght 105 km ), september 2010















    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    S8 construction site in Warsaw (film from june 2010):

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    The more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?
    There are no plans to build S road between Augustów and Białystok, the road will be upgraded to main road standard (partly section after Augustów has such standard - can be compared to Kaunas - PL border section) and setcion Białystok - Katrynka has S road standard although it`s called main road.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    The more road 8 is improved the more Lithuanian drivers it will be attracting. At some point, it will make more sense to drive via Bialystok and road 8 instead of road 61 via Lomza (as most people do now). For this reason, Augustow and Suwalki bypasses should be the priority at this point. Bypasses for Stawiski and other smaller towns on the S61 track will not be as useful when the traffic shifts to road 8, and it will shift to road 8. To be honest, I think that they should just complete the road Warsaw-Bialystok-LT/PL border ASAP instead of trying to complete two roads at once at a slower pace. But from what I know, there are no plans for an S road Bialystok-Augustow at all?
    Paskutinis taisė blitz; 2010.10.12, 22:19.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Šiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.

    Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.


    istniejące = existing
    w budowie = under construction

    There are currently ongoing tenders for another 521 km og highways and expressways.

    S61 is the future - I think that it will be completed by 2020. Suwałki and Augustów bypasses may be finished by 2015 together with some smaller bypasses on the route (Stawiski, etc.).
    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.10.12, 20:25.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Šiuo metu Lenkijoje yra statomi 1327 km kelių Mums aktualaus S61 pradžios nesimato net horizonte, kita vertus, iki Balstogės iš vakarų Europos galėsime greitai 2+2 S8 nuvažiuoti, todėl spėju Lomžę reikės greitu laiku pamiršti.

    Šiaip kala į kiaušus lenkai. Pagarba jiems už tokią statybų skalę. Tik, vėlgi, gaila dėl S61.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied


    Susisiekimo įmonių grupė “Tiltra Group” jau net 70 proc. veiklos vykdo Lenkijoje. Ar taip atsitiko dėl to, kad šiuo metu ten keliams tiesti ir tiltams statyti skiriama kur kas daugiau dėmesio ir pinigų nei Lietuvoje?

    R.M.: Pirmuosius žingsnius Lenkijos rinkoje žengėme dar 2005 m., o “Tiltrai” prioritetine rinka ši šalis tapo dar palyginti gerais Lietuvos kelių tiesimo sektoriui 2008-aisiais. Analizavome rinką ir matėme, kad po kelerių metų Lietuvos kelių tiesimo sektoriuje bus nelengvi laikai, todėl ieškojome kitų plėtros galimybių. 2012 m. futbolo čempionatui besirengiančios Lenkijos valdžia skiria kur kas daugiau dėmesio ir pinigų šalies keliams atnaujinti, tam priimti palankūs teisės aktai.
    Šiuo metu “Tiltra” turi įsigijusi ir sujungusi kelias Šiaurės Lenkijoje, Bialystoke, veikiančias kelių tiesimo įmones, o duris į didžiausių šalies statybų konkursus mums atvėrė 2009-ųjų pabaigoje Pietų Lenkijoje veikiančios kompanijos “Poldim” įsigijimas. Sprendimas sujungti lietuvišką ir lenkišką patirtį pasitvirtino. Prieš kelias savaites “Poldim” laimėjo vienos pagrindinių Lenkijos autostradų – A1 penkiolikos kilometrų atkarpos tiesimo konkursą. Šio kontrakto vertė – 550 mln. zlotų – sudaro beveik pusę metinio Lietuvos kelių biudžeto. Mums šis projektas reikšmingas ir kaip grupės technologinio bei intelektualinio potencialo pripažinimas. Patekome į siaurą ratą įmonių, turinčių teisę tiesti autostradas Lenkijoje. Beje, šioms bendrovėms keliami labai aukšti kvalifikacijos reikalavimai.

    Kuo skiriasi verslo sąlygos Lietuvoje ir Lenkijoje?

    R.M.: Nors ir Lenkijoje, ir Lietuvoje pastaruoju metu konkurencija padidėjo iki rekordinių aukštumų, skirtumas tas, kad dėl projektų dydžio ir keliamų patirties reikalavimų Lenkijoje didelės įmonės nekonkuruoja su mažomis, kaip tai nutinka Lietuvoje. Taip pat Lenkijoje šiek tiek didesni mokesčiai – tiek pelno mokestis (19 proc., palyginti su 15 proc. Lietuvoje), tiek PVM (22 proc., palyginti su 21 proc. Lietuvoje). Kapitalo prieaugio pajamų apmokestinamas irgi palankesnis Lietuvoje.

    Kiek pernai “Tiltra Group” valdomos įmonės sumokėjo mokesčių į Lietuvos biudžetą? Ar šiemet ši dalis gali būti mažesnė?

    R.M.: Praėjusiais kalendoriniais metais “Tiltra Group” valdoma “Kauno tiltų” grupė sumokėjo apie 55 mln. Lt įvairių mokesčių į Lietuvos biudžetą. Na, o sėkminga “Tiltra Group” plėtra Lenkijoje atvėrė grupės valdomoms Lietuvos įmonėms papildomų paslaugų eksporto galimybių. Tikimės, kad tai užtikrins jų pajamų augimą 2010-aisiais, o tai reikš ir daugiau mokesčių, sumokamų į Lietuvos biudžetą.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Highway A1, section Grudziądz - Trouń, highway bridge over Wisła river, construction site.

    Photos by mareksaw_cg































    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Parašė John
    Excellent.
    After riding in Germany on the concrete autobahns I somehow started to appreciate concrete more.
    In old times contrete technology wasn`t friendly for car suspention. But A2 highway uses the newest concrete technology so pavement should be very smooth and silent.

    Last year opened A4 section between german border and Bolesławiec was constructed also in concrete technology and users of the highway are very pleased when riding on it.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A2 hihgway construction site, photos by Rusonaldo.























    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A2 highway construction site. Section Nowy Tomyśl - Polish / German border, 105 km lenght. Construction will be finished by Nov 2011.

    It has concrete pavement, ride and film by Rusonaldo.

    Parašė Rusonaldo

    Komentuoti:


  • Delfinas
    replied
    and more detailed map, colors mean the same as on previous map. Motorway with yellow stripe means its a toll motorway.

    Komentuoti:


  • Delfinas
    replied
    current state, over 1000km of motorways are under construction, till the end of this year there will be almost 1500 km of motorways and expressways under construction.



    green - existing (1572 km)
    red - under construction (1053 km)
    pink - contract signed, construction is about to start
    yellow - tender
    brown - tender Z&Z (Zaprojektuj i Zbuduj) Make a project and build.
    blue - enviromental decision, waiting for tender
    Paskutinis taisė Delfinas; 2010.08.03, 06:58.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Krośniewice miestelio aplinkelis. Įspūdingiausias aplinkelio projektas, kokį man yra tekę matyti.

    Miestelį kerta E75 automagistralė


    Aplinkelio schemos




    Aplinkelio nuotraukos




















    Fotografuota 2009 metais
    Nuotraukų autorius: cmaj1977
    Nuotraukų šaltinis: http://korespondentdrogowy.pl/Obwodn...468_90816.html

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied














    Komentuoti:


  • groundzer
    replied












    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    S-7 greitkelio statybos (Skarzysko - Kielce ruožas)

    Nuotraukų autorius: msz2
    Naudotas šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showth...41854&page=240









    Komentuoti:

Working...
X