Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • audrius.
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Prie ko čia vargingiausias regionas??????? Visas šitas greitkelių tinklas yra daromas tik dėl Europos futbolo čempionato, t.y. kad kad komandų sirgaliai iš vakarų europos galėtų greitai pasiekti didžiuosiu miestus ir stadionus (ir Ukrainoje).
    Jooo, leidžia milijardus, kad sirgaliai pravažiuotų kartą, šiaip juk nereikalingi tie keliai ir iškart po čempionato bus nutrauktos visos besitesiančios ir planuojamos statybos

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    http://en.wikipedia.org/wiki/FileocelowyUkladDrog.svg
    Ka planuoja lenkai.........Vistiek labiausiai nuskriausta Lenkijos siaures rytine dalis. Matyt, ten vargingiausias Lenkijos regionas?
    Prie ko čia vargingiausias regionas??????? Visas šitas greitkelių tinklas yra daromas tik dėl Europos futbolo čempionato, t.y. kad kad komandų sirgaliai iš vakarų europos galėtų greitai pasiekti didžiuosiu miestus ir stadionus (ir Ukrainoje).

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Jo, matyt tie 8.8km bendrame kontekste - mizeris. Va, kai pastatys/prates iki Nowy Tomyśl, bus apie ka kalbeti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Įdomu, kad nė viename žemėlapy nepažymėta, kad jau yra ~10km ilgio autostrados A2 atkarpa nuo Vokietijos sienos į Lenkijos pusę. Važiuojant ten turistiniu autobusu gidas aiškino, kad tą atkarpą tiesė vokiečiai (?).

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Na šiame žemėlapyje jis atrodo kiek per didelis.

    Kitas žemėlapis (irgi iš GDDKiA):



    Čia viskas kiek aiškiau, bet tos S61 sekcijos nesimato. Spalvos:

    Juoda - baigti keliai
    Oranžinė - tiesemi keliai
    Žali - patvirtinti
    Geltoni - patvirtinti statyboms 2010/bus patvirtinti 2010 (?)
    Balti - planuojami
    Paskutinis taisė blitz; 2010.03.02, 02:21.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    planai ir projektai labai rimti, bet del paciu statybu tai kazkur ties bialystoku jau keli metai remontas kaip vyksta tai vis toje pacioje stadijoje. Atrodo ir zmoniu ir technikos yra tam ruoze bet a nei kiek nejuda jau tris metus.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Agam, šitas geras, užskaitau. Tuoj ten pas juos atsigaus visi projektai, kai tik žemė pradžius, bus daug judesio.

    Komentuoti:


  • audrius.
    replied
    Sukurtas "šustras" Lenkijos kelių žemelapis:

    šaltinis - SSC


    žaliai - esantys
    raudonai - statomi
    violetinė - pasirašyta sutartis projektavimui ir statyboms
    geltona - konkursas statyboms
    mėlyna - statymo sprendimas

    Įdomiausia (mums) dalis - mėlyna S61 dalis prie Suvalkų - tai dalis Augustavo applinkelio. Nuo pabaigos bus statomas dar kelias iki Augustavo, tačiau žemelapyje nepažymėtas nes nebus tai S klasės kelias.. Ateinančiais mėnėsiais turėtų dar ir pamėlynuoti galiukas iki Lietuvos sienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei jau lyginti aritmetiškai, tai turbūt būtų protingiau skaičiuoti ne pagal gyventojų skaičių, o pagal valstybės plotą.
    Kaip tik reikia skaičiuoti pagal gyventojų skaičių, kitaip pasižiūrėjus į Belgiją ar Olandiją galima būtų pagalvoti, kad ten greitkeliai tušti stovi pastatyti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei jau lyginti aritmetiškai, tai turbūt būtų protingiau skaičiuoti ne pagal gyventojų skaičių, o pagal valstybės plotą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pagal planus - 4 metai. Ne tiek jau daug laukt
    Kažin ar taip greit, atsižvelgiant į gyventojų skaičių, Lenkijoje turėtų būtų apie 5000km greitkelių, tada ir bus galima sakyti, kad tik pasivijo mus, bet ne aplenkė kažkur.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Svarbu kaip tik kas šiuo metu yra. Ne už ateities planus galim girti arba peikti. O kol lenkai sujungs magistralėmis miestus, kokius mes esam sujungę (turiu omeny dydžius) ne vienas dešimtmetis praeis.
    Pagal planus - 4 metai. Ne tiek jau daug laukt

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Esmė ne tame, kiek šiuo metu yra greitkelių ar jų buvo. Esmė greityje kokiu vystosi Lenkijos kelių tinklas ir kokiu Lietuvoje (imho beveik trypčiojama vietoje).



    Lygiai kaip ir lenkams nereikia autostrados į Lietuvą.



    Rajoninių kelių yra visokių ir ten ir čia. Bendrai paėmus mūsų rajoniniai keliai "neblizga". Tame WC nebuvau, o kas jame gero?
    Svarbu kaip tik kas šiuo metu yra. Ne už ateities planus galim girti arba peikti. O kol lenkai sujungs magistralėmis miestus, kokius mes esam sujungę (turiu omeny dydžius) ne vienas dešimtmetis praeis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Na tai natūralu, kad augo, kai nieko nėra apskritai, juokingai čia atrodai tuos kartus skaičiuodamas. Faktas tas, kad greitkelių šiuo metu labai mažai Lenkijoje pagal šalies dydį.
    Esmė ne tame, kiek šiuo metu yra greitkelių ar jų buvo. Esmė greityje kokiu vystosi Lenkijos kelių tinklas ir kokiu Lietuvoje (imho beveik trypčiojama vietoje).

    O mums tiesiog tų greitkelių daugiau ir nereikia. Via-Baltikos iš vis net nėra ko lyginti.
    Lygiai kaip ir lenkams nereikia autostrados į Lietuvą.

    Rajoniai keliai pas mus irgi geresni. Beje, ar teko būti WC A1 greitkelyje ties aukščiausia vieta?
    Rajoninių kelių yra visokių ir ten ir čia. Bendrai paėmus mūsų rajoniniai keliai "neblizga". Tame WC nebuvau, o kas jame gero?

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.
    Kodėl visi taip svaigsta apie greitkelius, bet nei vienas nepagalvojate, kad jų išlaikymas kainuotų daug daugiau ir tai neapsimokėtų!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.
    Na tai natūralu, kad augo, kai nieko nėra apskritai, juokingai čia atrodai tuos kartus skaičiuodamas. Faktas tas, kad greitkelių šiuo metu labai mažai Lenkijoje pagal šalies dydį. O mums tiesiog tų greitkelių daugiau ir nereikia. Via-Baltikos iš vis net nėra ko lyginti. Rajoniai keliai pas mus irgi geresni. Beje, ar teko būti WC A1 greitkelyje ties aukščiausia vieta?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nepamirškime, kad ~1990m. kai griuvo sovietų valdžios Lietuvoje jau buvo ~400km greitkelių, o Lenkijoje - 0km. T.y. Lietuvos greitkelių tinklas išaugo 1,1 karto, tuo tarpu lenkų per tą patį laiką- begalybę kartų. O begalybė yra žymiai daugiau, nei 1,1

    Jei viskas vyks kaip planuota po 4-5 metų Lenkijoje jau bus ~2000km greitkelių su mūsų net nesapnuojama infrastruktūra (švarūs nemokami tualetai), o mes vis dar svaigsim apie Lietuvos kelių kokybę ir tai, kaip Vytautas girdė arklius Juodojoj jūroj.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.
    Tai va, tik 2 kartus daugiau, o kiek kartų šalis didesnė pagal plotą ir gyventojų skaičių? Taip, kad santykinai pas mus kelių būklė kur kas geresnė. Beto visi nauji projektai vyksta į Vokietijos pusę pagrinde. Ir šiaip su aplinkkeliais pas juos daug problemų.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.
    Būtent. Lenkai tikrai padarė didelę pažangą. Pernai važiavau per visą Lenkiją, tai buvau apstulbęs nuo darbų mastų. Beveiki kiekvienas tiltas bei viadukas remontuojamas arba perstatomas, visur magistralėse vyksta darbai. Euro-2012 duos jiems daug naudos. O pas mus kažkodėl dėl Eurobasket-2011 jei ir kalbama, tai tik apie arenas bei viešbučius. Galėjo ir kokį greitkelį Panevėžys - Šiauliai įtraukti į pasiruošimo čempionatui sąmatą...

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Vaivadijos, esančios arčiausiai Lietuvos, yra vienos iš skurdžiausių, čia nėra kažkokių stambesnių pramonės objektų, todėl ir požiūris į kelius šiose vaivadijose atitinkamas...

    Komentuoti:

Working...
X