Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Meier
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    a) Deja, greit apie Lietuvos kelių pranašumą reikės kalbėti būtuoju laiku.
    Pas mus autostradose (įskaitantant "Gierkuvką" nuo Vilniaus iki Kauno) tik stiprinamos dangos, diegiamos eimo saugumo priemonės, vis statomi ženklai "80", t.y tik kelininkai tik kažką veikia vienoj vietoj (atsiprašau, panašiai kaip katinas blizgina viena vietą).

    Nekalbėkim apie autostradas ir nesulyginamus eismo srautus, palyginkim nors aplinkkelius ar rimtesnes rekonstrukcijas
    Bet pas mus per 20 metų (AŪūūūū, kur tas ekonomikos bumas 2003-2008 m.? ) nutiesti tik šie keliai:
    - Via Baltika (baigta iki 2002 metų) Sitkūnai - Aristava ir Mauručiai- Puskelniai - bus gal 2x40 km
    - Šiaulių aplinkelis A12 (buv. 202 kelias, dviem etapais)
    - rekonstruojama A13 (Klaipėdos aplinkkleis)
    - Pernai nutiestas 2,5 km ruoželis A6 Vildiškiai - Mokyliai

    <...>
    Norėčiau atkreipti dėmesį, jog, nors ir nebuvo nutiesta didelių ruožų per 200x m., tačiau pagrindinė to priežastis yra tai, jog Lietuva jau dabar turi kelių tinklą, tenkinantį eismo srautus, su keliomis išimtimis. Tas pats Kaunas-Marijampolė ruožas apkrautas buvo tik po įstojimo į ES. Galime pasižiūrėti, kiek laiko nuo poreikio identifikavimo iki kelio atidarymo praeina toje pačioje Lenkijoje.

    Vėlgi, palyginkime Varšuva-Lodzė ir Vilnius-Kaunas kelius. Mano nuomone, yra milžiniškas skirtumas. Arba Vilnius-Klaipėda ir Varšuva-Krokuva.

    Galų gale, vertinti reikia kelius pagal AADT prizmę - niekada Lietuvoje nebus 3+3 kelio iš Vilniaus į Augustavą, ir juo greičiau mes tai suprasime, juo lengviau visiems bus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Taigi norėčiau atkreipti dėmesį, jog nelyginkite skirtingų dalykų ir Lenkijos kelių su Lietuvos keliais, nes
    a) Lietuvoje kelių infrastruktūra yra žymiai geriau išvystyta;
    b) čia tema apie Lenkijos kelius.
    a) Deja, greit apie Lietuvos kelių pranašumą reikės kalbėti būtuoju laiku.
    Pas mus autostradose (įskaitantant "Gierkuvką" nuo Vilniaus iki Kauno) tik stiprinamos dangos, diegiamos eimo saugumo priemonės, vis statomi ženklai "80", t.y tik kelininkai tik kažką veikia vienoj vietoj (atsiprašau, panašiai kaip katinas blizgina viena vietą).

    Nekalbėkim apie autostradas ir nesulyginamus eismo srautus, palyginkim nors aplinkkelius ar rimtesnes rekonstrukcijas
    Bet pas mus per 20 metų (AŪūūūū, kur tas ekonomikos bumas 2003-2008 m.? ) nutiesti tik šie keliai:
    - Via Baltika (baigta iki 2002 metų) Sitkūnai - Aristava ir Mauručiai- Puskelniai - bus gal 2x40 km
    - Šiaulių aplinkelis A12 (buv. 202 kelias, dviem etapais)
    - rekonstruojama A13 (Klaipėdos aplinkkleis)
    - Pernai nutiestas 2,5 km ruoželis A6 Vildiškiai - Mokyliai

    b) tema apie Lenkijos kelius.
    Anksčiau keikdavaisi ten važiuodamas ir sakydavai sau - "mes kelis kartus pravažiuojam, kaip nors iškentėsim, o kaip jie patys gyvena?.."
    Dabar lieka guosti tik tuo, kad ir mums nuo to investicijų stalo - mes greičiau pasieksim Europą

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Kiek žinau, nei John, nei aš, nei kuris nors kitas kelių infrastruktūra besidomintis žmogus, kada nors šiame forume teigė, kad Lenkijoje keliai yra adekvatesni nei Lietuvoje. Tai būtų nesąmonė. Siūlyčiau geriau įsiskaityti į pranešimus prieš juos kritikuojant.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Parašė John
    Lenkai duoda garo.

    Nesuprantu, kas neleidžia mūsiškiams naujai tiesiamų/rekonstruojamų 2+2 atkarpų (o tokių Lietuvoje yra bent keletas) suteikti jei ne automagistralės, tai bent jau greitkelio (balta mašinytė mėlyname fone) statuso? Kažkokių esminių priežasčių tam, išskyrus apsileidimą ir neveiklumą, lyg ir nėra?
    John, norėčiau atsakyti. Jau ne kartą matau įkyriai visus rašant tuos pačius niekus. Kodėl Lietuvoje vienoje ar kitoje vietoje nėra greitkelio, kokie yra Vokietijoje ar statomi Lenkijoje atsakymas yra labai paprastas - tokia pati priežastis, kodėl nėra greitkelių Islandijoje. Visgi, Lietuva yra gerokai mažesnė šalis nei Lenkija, o greitkelių ir taip Lietuvoje yra nemažai (galite paskaičiuoti, autostradų Lietuvoje yra maždaug tiek pat, kiek autobanų Vokietijoje, skaičiuojant milijonui gyventojų). Galite palyginti, koks susisiekimas tarp trijų didžiausių Lenkijos miestų ir koks tarp trijų didžiausių Lietuvos miestų - Lenkijoje tarp Lodzės ir Varšuvos dar šiandien nėra jokio normalaus, be šviesoforų, greitkelio. Ir ten miestai ne po 400 ar 600 tūkst. gyventojų, o virš 1 mln., tad galite tik įsivaizduoti, kiek ten daugiau keliaujančių gyventojų nei Lietuvoje. Įvertinkite tranzitinį transportą, kuris Lenkijoje nepalyginamai didesnis nei Lietuvoje. Dar daugiau, lar.lr publikuoja AADT skaičius (prie juodųjų skylių), kur pamatysite, jog net Marijampolė - Kaunas atkarpa tesiekia vietomis virš 20k automobilių, kuomet teko skaityti skyscrapercity, jog Nyderlanduose yra kelių, kur AADT siekia virš 30k automobilių, bet tėra 1+1 juostos. Taigi norėčiau atkreipti dėmesį, jog nelyginkite skirtingų dalykų ir Lenkijos kelių su Lietuvos keliais, nes a) Lietuvoje kelių infrastruktūra yra žymiai geriau išvystyta; b) čia tema apie Lenkijos kelius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar labiau nesuprantu atkarpos nuo Klaipėdos iki Gargždų ankryžos, kodėl ten 110 km/h, nors aptverta ir metaliniais atitvarais ir nuo žvėrių. Kelias tiesus, norint ir lėktuvus tupdyti gali.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tai manau pasiteisinimas labai paprasta - nėra lėšų... Nes juk neišeis padaryti 1 lygio U-Turn, jei kelias turės greitkelio statusą O čia dabar gali sau ramiai leisti tokius apsisukimus.
    Aš tai labiausiai nesuprantu naujai rekonstruoto ruožo Klaipėda-Palanga kelio. Ten juk nėra 1 lygio apsisukimų, kelias 2x2 su kelkraštinėmis juostomis ir vistiek - greitkelio statuso niekaip negali gauti. Visgi 110 km/h tokiam keliui manau nėra pavojingas greitis.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Wroclawo aplinkelio statybos atrodo išties įspūdingai

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Kelias A8 Wroclaw miesto aplinkelis













    http://www.e2012.eu/pl/najnowsze_zdj...stycji/1679/2/

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Kelias S7. Atkarpa Kielce - Skarżysko.

    Nuotraukų šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showth...41854&page=220
    Nuotraukų autorius: Piotrek_Suchedniów























    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Greitkelis A2. Atkarpa Świecko - Nowy Tomyśl.

    Nuotraukų šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showth...41854&page=220
    Nuotraukų autorius: Rusonaldo













    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Greitkelio A2 statybos















    http://www.autostrada-a2.pl/pl/o-nas...cien-2010.html

    Komentuoti:


  • audrius.
    replied

    Klaidingai išversta legenda.
    Puslapį anksčiau atsivertęs būtai radęs: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=166

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Išsamus Lenkijos rekonstruojamų, rekonstruotų ir planuojamų, kelių žemėlapis

    Žalia spalva - rekonstruoti | raudona spalva - rekonstruojami | violetinė spalva - projektuojami | geltona spalva - siūlomi rekonstrukcijoms | ruda spalva - siūlomi projektavimams | mėlyna spalva - laukiantys aplinkosaugininkų sprendimo



    Šaltinis:
    http://www.skyscrapercity.com

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Interaktyvus Lenkijos kelių plėtros žemėlapis:
    http://stadiony.klszarak.org/scc_a_s.swf

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
    Jooo, leidžia milijardus, kad sirgaliai pravažiuotų kartą, šiaip juk nereikalingi tie keliai ir iškart po čempionato bus nutrauktos visos besitesiančios ir planuojamos statybos
    Aišku nereikalingi. Kam maluchui autostrada?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Užpuolėt žmogų neįsiskaitę į žinutę Juk rašė, kad šiaurės rytinė dalis, tai ten kur Augustow ir panašiai, juk nerašė, kad visa Lenkija. O tas tai jo, keliai link Lietuvos nėra prioritetas.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Wycka ir Lettered, problemos su sarkazmu?
    Taip taip, po futbolo čempionato lenkai demontuos visus kelius

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Wycka ir Lettered, problemos su sarkazmu?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
    Jooo, leidžia milijardus, kad sirgaliai pravažiuotų kartą, šiaip juk nereikalingi tie keliai ir iškart po čempionato bus nutrauktos visos besitesiančios ir planuojamos statybos
    Kaip tai nereikalingi? Lenkijoje juk labai mažai greitkelių tiek pagal gyventojų skaičių, tiek pagal plotą. čempionatas čia nei prie ko.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
    Jooo, leidžia milijardus, kad sirgaliai pravažiuotų kartą, šiaip juk nereikalingi tie keliai ir iškart po čempionato bus nutrauktos visos besitesiančios ir planuojamos statybos
    Manai, kad po futbolo čempionato pasaulis pamirš Lenkiją visam laikui ir todėl tų kelių ne tik turistams, bet ir patiems lenkams niekada nebereikės?

    Londonas (Anglija), Pekinas (Kinija) ir Chožuvas (Lenkija) pageidauja surengti 2015 metų pasaulio uždarų patalpų lengvosios atletikos pirmenybes. Apie tai oficialiai informavo Tarptautinė lengvosios atletikos federacijų asociacija (IAAF).

    Komentuoti:

Working...
X