Ši gatvė šiaurinėje Varšuvos dalyje leidžia mažiau strigti kamščiuose miesto centre.
Trasa žymima 8 / E67 numeriu, kaip kelio Balstogė - Vroclavas dalis. Labai patogus išvažiavimas į 2 / E30 kelią Pozanės ir Berlyno link, kur yra autostrados parametrai.
Kairiame Vyslos krante ji vadinasi Aleja Armii Krajowej (Armijos krajovos prospektas), dešiniame krante - trasa Toruńska (Torunės trasa).
Šiuo metu Torunės trasa nuo Modlińska gatvės iki Markų (IKEA) rekonstruojama į S8 (greitkelį). Ateityje, kai bus pastatytas Šiaurinis tiltas, šioje trasoje esantį tiltą ketinama platinti iki 2*5 juostų.
Dar važiuojamoji dalis siauresnė (3,5m vs. autostrados 3,75m). Nors nesu tikras, koks lietuviškos AM pločio standartas... spėju, kad irgi 3,75m. Taigi dėl lenkiškų S kelių pranašumo prieš mūsų AM bent jau kai kuriais atvejais galima ir nevisiškai sutikti.
Lietuviško AM standarto eismo juostos plotis yra 3,75m (trečia eismo juosta 3,5m).
Lyginant pagal kelio plano parametrus (eismo juostų plotį, saugos juostų ir kt. plotį, kreivių spindulius), tai tikrai pranašumo nėra. Tačiau pritarčiau Romui, kad pagal inžinerinių saugumo priemonių (atitvarai, triukšmo sienelės, tvoros) lygį, jie yra geriau apgalvoti. Aukštos kategorijos keliai turėtu būti kuo labiau izoliuoti nuo aplinkos, o Lenkijoje tai labiau matoma nei pas mus.
Tame straipsnyje Vikipedijoje yra diagrama, kaip statomi greitkeliai ir autostrados 1972-2011 metais ir numatomi artimiausiais metais http://pl.wikipedia.org/wiki/Autostr...esowe_w_Polsce Žalia spalva - esami greitkeliai ir autostrados Raudona - statomi Pilka - planuojami
Nuo kada S reiškia greitkelį? S reiškia expressway, ar kaip ten lenkiškai, kas gali būti tiek 1+1, tiek 2+2. Bet kuriuo atveju, S klasės kelias yra be vieno lygio susikirtimų. Greitkelis visgi mano supratimu yra išskirtinai 2+2 arba platesnis kelias.
Jonas iš esmės atsakė - kad S raide žymimas greitkelis, kuris vietovėje žymimas tuo mėlynu ženklu su balta mašinyte.
Senesni 2+2 keliai (pvz., "gierkówka" DK8 / DK1 Varšuva - Katovicai) neturi greitkelio kategorijos.
Dar užsilikę 1+1 greitkelių (greitis ribojamas iki 100 km/h). Man tokį teko matyti tik kelyje S7 važiuojant link Gdansko ties Ostruda. Ties Kielcais keluje S7 1+1 perdaroam į 2+2.
Su lietuviškomis kelių kategorijomis lyginti gana sunku.
Pagal kokybę lenkų keliai su S raide (greitis - iki 120 km / h) turi kur kas geresnes charakteristikas nei čekiški greitkeliai su R raide ir, deja, nei mūsų autostrados A1 ir A2 - visų pirma ten daugiau yra saugumo priemonių (atitvarai, radiusai, triukšmo sienelės).
Autostrados Lenkijoje paprasta turi dar geresnes charakteristikas nei greitkeliai. Jose leistinas greitis - 140 km / h (išskyrus vokišką "Berlinką" A4 ties Vroclavu , kur net yra ruožų be avarinės juostos ir ten greitis ribojamas iki 110 km/h)
Na čia jau matau išsiaiškinote kas yra greitkelis ir kas ne Sakydamas greitkelis ir neturėjau omenyje automagistralės, o turėjau omenyje John nurodytą greitkelio ženklą. Šis Serock aplinkkelis yra įprastas 2+2 kelias (limitas 100 km/h), S raidės, t.y. greitkelio statuso jis neturi.
P.S. Expressway = greitkelis, arba lietuviškai dar berods verčiamas kaip automobilių kelias
Motorway/Autobahn = automagistralė
Patikslinimas: tai nėra S61, kadangi ši atkarpa neturi greitkelio statuso O šiaip tikrai gera naujiena.
Nuo kada S reiškia greitkelį? S reiškia expressway, ar kaip ten lenkiškai, kas gali būti tiek 1+1, tiek 2+2. Bet kuriuo atveju, S klasės kelias yra be vieno lygio susikirtimų. Greitkelis visgi mano supratimu yra išskirtinai 2+2 arba platesnis kelias.
Nuotraukose sunku įžiūrėti, bet gal ten yra normalūs vandens surinkimo šulinukai? O tos šlangos - laikinas sprendimas, pakol dar darbai nebaigti. Nes kitaip tai žinoma, kad jokia žolė negelbės ir šlaitus ardys vanduo. Kai kuriose ankstesnėse foto matosi tokie sprendiniai.
Jei nuims tuos vamzdžius ir ten liks tik tarpai tarp bortų, tai ties tais tarpais per geras liūtis išplaus gruntą. Ir jokios sudygusios žolės čia nepadės.
nu gal aš tik savo hipotezę iškėliau o jūs ją paneigėt. Gali asmeniškai kad ir visą Lenkiją išplaut liūtis keltųsi visi keltais - visiems geriau būtų
tai kad daug kur taip padaro, bent jau kai naujas kelias nutiestas, o po to važiuojant tiesa pasakius niekad neatkreipiau dėmesio ar būna tie vamzdžiai
Jei nuims tuos vamzdžius ir ten liks tik tarpai tarp bortų, tai ties tais tarpais per geras liūtis išplaus gruntą. Ir jokios sudygusios žolės čia nepadės.
Atkreik demesi, kelio krastuose yra borteliai, jei nebebus tu zarnu, tai kaip vanduo nubegs nuo kelio...be to atrodo nelogiskai, ispradziu pakloti zarnas, po to nuimti...
tai kad daug kur taip padaro, bent jau kai naujas kelias nutiestas, o po to važiuojant tiesa pasakius niekad neatkreipiau dėmesio ar būna tie vamzdžiai
Komentuoti: