Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    S8. Varšuva. Torunės trasa

    Foto 2011.09
    Kryptis - link IKEA Markuose (Marki)
    Eismas savaitgalį. Fūrų eismas remonto metu čia draudžiamas






















    Remonto metu ženklinimas nėra tobulas.
    Posūkis į PC Targówek

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S8. Varšuva. Torunės trasa

    Ši gatvė šiaurinėje Varšuvos dalyje leidžia mažiau strigti kamščiuose miesto centre.
    Trasa žymima 8 / E67 numeriu, kaip kelio Balstogė - Vroclavas dalis. Labai patogus išvažiavimas į 2 / E30 kelią Pozanės ir Berlyno link, kur yra autostrados parametrai.
    Kairiame Vyslos krante ji vadinasi Aleja Armii Krajowej (Armijos krajovos prospektas), dešiniame krante - trasa Toruńska (Torunės trasa).

    Šiuo metu Torunės trasa nuo Modlińska gatvės iki Markų (IKEA) rekonstruojama į S8 (greitkelį). Ateityje, kai bus pastatytas Šiaurinis tiltas, šioje trasoje esantį tiltą ketinama platinti iki 2*5 juostų.

    Apie šios trasos kelio istoriją (pradėta statyti 1977 m., nugriauti nevykę viadukai, kelis kartus atnaujintos statybos): http://pl.wikipedia.org/wiki/Trasa_T...ka_w_Warszawie

    Žemėlapis iš http://mapa.targeo.pl/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John
    Dar važiuojamoji dalis siauresnė (3,5m vs. autostrados 3,75m). Nors nesu tikras, koks lietuviškos AM pločio standartas... spėju, kad irgi 3,75m. Taigi dėl lenkiškų S kelių pranašumo prieš mūsų AM bent jau kai kuriais atvejais galima ir nevisiškai sutikti.
    Lietuviško AM standarto eismo juostos plotis yra 3,75m (trečia eismo juosta 3,5m).
    Lyginant pagal kelio plano parametrus (eismo juostų plotį, saugos juostų ir kt. plotį, kreivių spindulius), tai tikrai pranašumo nėra. Tačiau pritarčiau Romui, kad pagal inžinerinių saugumo priemonių (atitvarai, triukšmo sienelės, tvoros) lygį, jie yra geriau apgalvoti. Aukštos kategorijos keliai turėtu būti kuo labiau izoliuoti nuo aplinkos, o Lenkijoje tai labiau matoma nei pas mus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame straipsnyje Vikipedijoje yra diagrama, kaip statomi greitkeliai ir autostrados 1972-2011 metais ir numatomi artimiausiais metais

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Autostr...esowe_w_Polsce
    Žalia spalva - esami greitkeliai ir autostrados
    Raudona - statomi
    Pilka - planuojami

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Nuo kada S reiškia greitkelį? S reiškia expressway, ar kaip ten lenkiškai, kas gali būti tiek 1+1, tiek 2+2. Bet kuriuo atveju, S klasės kelias yra be vieno lygio susikirtimų. Greitkelis visgi mano supratimu yra išskirtinai 2+2 arba platesnis kelias.
    Jonas iš esmės atsakė - kad S raide žymimas greitkelis, kuris vietovėje žymimas tuo mėlynu ženklu su balta mašinyte.

    Senesni 2+2 keliai (pvz., "gierkówka" DK8 / DK1 Varšuva - Katovicai) neturi greitkelio kategorijos.
    Dar užsilikę 1+1 greitkelių (greitis ribojamas iki 100 km/h). Man tokį teko matyti tik kelyje S7 važiuojant link Gdansko ties Ostruda. Ties Kielcais keluje S7 1+1 perdaroam į 2+2.
    Su lietuviškomis kelių kategorijomis lyginti gana sunku.
    Pagal kokybę lenkų keliai su S raide (greitis - iki 120 km / h) turi kur kas geresnes charakteristikas nei čekiški greitkeliai su R raide ir, deja, nei mūsų autostrados A1 ir A2 - visų pirma ten daugiau yra saugumo priemonių (atitvarai, radiusai, triukšmo sienelės).

    Autostrados Lenkijoje paprasta turi dar geresnes charakteristikas nei greitkeliai. Jose leistinas greitis - 140 km / h (išskyrus vokišką "Berlinką" A4 ties Vroclavu , kur net yra ruožų be avarinės juostos ir ten greitis ribojamas iki 110 km/h)

    Kuo skiriasi autostradų ir greitkelių charakteristikos - lentelės Vikipedijoje (lenkų k.): http://pl.wikipedia.org/wiki/Autostr...esowe_w_Polsce

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Formaliai aplinkkelis - DK61, praktiškai, pagal infrastruktūrą - S61.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Na čia jau matau išsiaiškinote kas yra greitkelis ir kas ne Sakydamas greitkelis ir neturėjau omenyje automagistralės, o turėjau omenyje John nurodytą greitkelio ženklą. Šis Serock aplinkkelis yra įprastas 2+2 kelias (limitas 100 km/h), S raidės, t.y. greitkelio statuso jis neturi.
    P.S. Expressway = greitkelis, arba lietuviškai dar berods verčiamas kaip automobilių kelias
    Motorway/Autobahn = automagistralė

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\/\ tik Lietuvoje jis 4-kart mažesnis

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Patikslinimas: tai nėra S61, kadangi ši atkarpa neturi greitkelio statuso O šiaip tikrai gera naujiena.
    Nuo kada S reiškia greitkelį? S reiškia expressway, ar kaip ten lenkiškai, kas gali būti tiek 1+1, tiek 2+2. Bet kuriuo atveju, S klasės kelias yra be vieno lygio susikirtimų. Greitkelis visgi mano supratimu yra išskirtinai 2+2 arba platesnis kelias.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Patikslinimas: tai nėra S61, kadangi ši atkarpa neturi greitkelio statuso O šiaip tikrai gera naujiena.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Gera naujiena keliautojams per [PL], šiandien atidarytas Serock'o aplinkkelis (S61 - 7 km):



    Vaizdai prieš porą menėsių:

    Parašė ufonut
    DK61 Warszawa - Augustow by kuras77



















    SSC

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A new map of highways and expressways:


    From 1st of Dec 2011 another 106 km of A2 highway will be ready, from Nowy Tomyśl to German Border.

    Green - existing,
    Red - under construction,
    Yellow - tender undergoing,
    Blue - enviromental decision

    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.18, 22:07. Priežastis: Didelis pranešimas padalintas į du

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    On friday 14th Oct 2011 A1 section Grudziądz - Toruń was opened, lenght 62 km.


    Movies by Rusonaldo:





    Paskutinis taisė Romas; 2011.10.18, 22:06.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Nuotraukose sunku įžiūrėti, bet gal ten yra normalūs vandens surinkimo šulinukai? O tos šlangos - laikinas sprendimas, pakol dar darbai nebaigti. Nes kitaip tai žinoma, kad jokia žolė negelbės ir šlaitus ardys vanduo. Kai kuriose ankstesnėse foto matosi tokie sprendiniai.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2011.10.18, 14:02.

    Komentuoti:


  • MAR1US
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jei nuims tuos vamzdžius ir ten liks tik tarpai tarp bortų, tai ties tais tarpais per geras liūtis išplaus gruntą. Ir jokios sudygusios žolės čia nepadės.
    nu gal aš tik savo hipotezę iškėliau o jūs ją paneigėt. Gali asmeniškai kad ir visą Lenkiją išplaut liūtis keltųsi visi keltais - visiems geriau būtų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MAR1US Rodyti pranešimą
    tai kad daug kur taip padaro, bent jau kai naujas kelias nutiestas, o po to važiuojant tiesa pasakius niekad neatkreipiau dėmesio ar būna tie vamzdžiai
    Jei nuims tuos vamzdžius ir ten liks tik tarpai tarp bortų, tai ties tais tarpais per geras liūtis išplaus gruntą. Ir jokios sudygusios žolės čia nepadės.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Atkreik demesi, kelio krastuose yra borteliai, jei nebebus tu zarnu, tai kaip vanduo nubegs nuo kelio...be to atrodo nelogiskai, ispradziu pakloti zarnas, po to nuimti...

    Komentuoti:


  • MAR1US
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Man taip neatrodo...

    tai kad daug kur taip padaro, bent jau kai naujas kelias nutiestas, o po to važiuojant tiesa pasakius niekad neatkreipiau dėmesio ar būna tie vamzdžiai

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Man taip neatrodo...

    Komentuoti:


  • MAR1US
    replied
    Tai kad man atrodo jie laikinai yra, kad neišplautų šonų, o po kiek laiko kai tvirtai suaugs žolė nuims.

    Komentuoti:

Working...
X