Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Važiavau šeštadienį apie 10 val į Kauną, tai didelė bėda gavosi kaip ir kada persirikiuoti į nuvažiavimą į A1. Atsistojau į pirmą eilę prieš šviesoforą, tai ten prastovėjau belenkiek nes daug sukančių į dešinę.Persimečiau į antrą juostą, tada už sankryžos vėl į pirmą ir vėl stop. Kažkas įsukinėja į tuos trumpus nuvažiavimus į turgaus parkingus, kažkas išvažinėja iš ten. Makalynė žiauri. Visi stovi kamštyje. Bandau apvažiuoti per antrą juostą, bet man grįžimą į pirmą juostą užkerta tie išvažiuojantys iš parkingo ir norintys važiuoti po viaduku. Vėl makalynė, trūkt - stok. Kada ten galvojama kažkaip sutvarkyti, ar geriau sukti per Savanorius ir pamiršti šitą kelią?
    A vot tokie, kaip tamsta patys to nesuvokia, bet ir yra pagrindiniai kamščių generuotojai. Būtent dėl to ir teko dvigubai išplatinti gatvę, nes "šokinėtojai" tarp juostų sugeneruodavo bangos efektą per kelis kilometrus.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Važiavau šeštadienį apie 10 val į Kauną, tai didelė bėda gavosi kaip ir kada persirikiuoti į nuvažiavimą į A1. Atsistojau į pirmą eilę prieš šviesoforą, tai ten prastovėjau belenkiek nes daug sukančių į dešinę.Persimečiau į antrą juostą, tada už sankryžos vėl į pirmą ir vėl stop. Kažkas įsukinėja į tuos trumpus nuvažiavimus į turgaus parkingus, kažkas išvažinėja iš ten. Makalynė žiauri. Visi stovi kamštyje. Bandau apvažiuoti per antrą juostą, bet man grįžimą į pirmą juostą užkerta tie išvažiuojantys iš parkingo ir norintys važiuoti po viaduku. Vėl makalynė, trūkt - stok. Kada ten galvojama kažkaip sutvarkyti, ar geriau sukti per Savanorius ir pamiršti šitą kelią?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą

    Žiūrint į šią nuotrauką man kyla klausimas. Ar nevertėjo tuo pačiu pridėti dar vieną juostą dešinėje? Kad link sankryžos su Erfurto gatve, iškart nuo išsiskyrimo su Oslo gatve, eitų dvi juostos – viena posūkiui į kairę (Lazdynus), o kita – į dešinę (Šiltnamių g,). Nes dabar, tik po atsišakojimo į vakarinį aplinkkelį nupieštomis skiriamosiomis juostomis "atriekta" didelė nenaudojamo asfalto dalis ir tik už jos atsiranda dvi juostos posūkiams ... Ar šioje vietoje sukančių į Erfurto – Šiltnamių gatves nėra tiek daug? Kiek tenka pravažiuoti, man pasirodė, kad pasukti šioje sankryžoje atvžiavusiems nuo Gariūnų tikrai užtrunka (ypač piko metu).
    Nėra ten labai didelis srautas, kamštukas, jei būna, minimalus. Geriau jau reikia priešingoje pusėje, kur sukantieji į Lazdynus iš Oslo g. užkemša juostą į aplinkkelį, o tada jau kemšasi viskas.
    https://goo.gl/maps/C7pRcacfkDA2
    Paskutinis taisė Sula; 2018.11.06, 09:14.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Žiūrint į šią nuotrauką man kyla klausimas. Ar nevertėjo tuo pačiu pridėti dar vieną juostą dešinėje? Kad link sankryžos su Erfurto gatve, iškart nuo išsiskyrimo su Oslo gatve, eitų dvi juostos – viena posūkiui į kairę (Lazdynus), o kita – į dešinę (Šiltnamių g,). Nes dabar, tik po atsišakojimo į vakarinį aplinkkelį nupieštomis skiriamosiomis juostomis "atriekta" didelė nenaudojamo asfalto dalis ir tik už jos atsiranda dvi juostos posūkiams ... Ar šioje vietoje sukančių į Erfurto – Šiltnamių gatves nėra tiek daug? Kiek tenka pravažiuoti, man pasirodė, kad pasukti šioje sankryžoje atvžiavusiems nuo Gariūnų tikrai užtrunka (ypač piko metu).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje baigta Oslo gatvės rekonstrukcija


    Sostinėje baigta rekonstruoti Oslo gatvė – nutiestos dvi beveik pusantro kilometro papildomos eismo juostos abiem kryptimis Oslo gatvės dalyje, tarp Gariūnų tilto ir Vakarinio aplinkkelio. Pakloti nauji gatvės bortai, įrengta lietaus surinkimo sistema ir apšvietimas, perkelti ir įgilinti elektros kabeliai, atnaujintas ženklinimas. Oslo gatvės rekonstrukcijai Vilniaus miesto savivaldybė skyrė daugiau kaip 900 tūkst. eurų, rašoma pranešime.

    „Oslo gatve kasdien pravažiuoja maždaug 170 tūkst. vilniečių, todėl šios gatvės rekonstrukcija tapo vienu svarbiausių mūsų įgyvendintų projektų. Tikimės, kad atnaujinus Oslo gatvę gerokai pagerės susisiekimas su Lazdynų, Grigiškių ir Kirtimų rajonais“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

    Skaičiuojama, kad įrengus papildomas juostas Oslo gatvėje vidutinis transporto greitis padidėjo apie 30 procentų.

    Oslo gatvėje įrengti daugiau kaip pusantro kilometro ilgio raudono asfalto dviračių takai, kurie užtikrins dar patogesnį susisiekimą tarp Lazdynų rajono ir Pietvakarinės miesto dalies, Trakų kryptimi. Kitąmet planuojama baigti įrengti dviračių tako jungtį link Gudelių gatvės bei sujungti takus su šiemet baigiamais tiesti Architektų ir L.Asanavičiūtės dviračių takais.

    68 – tiek naujų, kokybiškų, ekonomiškų ir ekologiškų LED šviestuvų tamsiuoju paros metu šviečia Oslo gatvėje. Naujas apšvietimo tinklas leidžia nuotoliniu būdu realiu laiku fiksuoti gedimus bei operatyviai juos pašalinti, sumažinti elektros energijos išlaidas.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Ar taip tik atrodo, ar prieš kelių išsišakojimą bus 4 juostos?
    Tikrai taip, bus keturios juostos. Tai buvo matyti projektiniuose brėžiniuose.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Ar taip tik atrodo, ar prieš kelių išsišakojimą bus 4 juostos?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Oslo g.










    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2018 06 26
    Oslo g. platinimo darbai
    Vaizdas nuo Gariūnų link Lazdynų.

    Click image for larger version  Name:	20180626_150145.jpg Views:	1 Size:	232,7 kB ID:	1650958

    Click image for larger version  Name:	20180626_150159.jpg Views:	1 Size:	227,2 kB ID:	1650959

    Click image for larger version  Name:	20180626_150205.jpg Views:	1 Size:	228,4 kB ID:	1650960

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kas per darbai šiuo metu vyksta Gariūnų g., kad autobusus link Lazdynų vos ne paskutinę minutę nukreipė per Titnago g. ir Savanorių pr.? Pranešimas Susisiekimo paslaugų puslapyje: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1159
    Šiandien važiavau, tai papildomos juostos įrengimas nemažai pasistūmėjęs. Pirma juosta toje vietoje susiaurėja (matyt kartais ir visai uždaroma), susidaro šiokia tokia grūstis. Tai gal dėl to toks sprendimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kas per darbai šiuo metu vyksta Gariūnų g., kad autobusus link Lazdynų vos ne paskutinę minutę nukreipė per Titnago g. ir Savanorių pr.? Pranešimas Susisiekimo paslaugų puslapyje: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1159
    Platinamas užvažiavimas link Erfurto g. ir Vakarinio aplinkkelio. Kaip suprantu, juostos įrengimo darbai intensyviai nevyko ir dabar jau pradės dirbti normaliu pajėgumu. Tik įdomu kiek bus apskritai apribotas eismas link šių gatvių.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kas per darbai šiuo metu vyksta Gariūnų g., kad autobusus link Lazdynų vos ne paskutinę minutę nukreipė per Titnago g. ir Savanorių pr.? Pranešimas Susisiekimo paslaugų puslapyje: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1159

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tą teritoriją išvis būtų gerai iš parindų pergalvoti. Kas bus kažkada karjero vietoj ? Ervdės tai daug. Gali ir Gariūnai gali vystytis labiau link/aplink pastatą, dalį palapinių naikinant ar iškeliant. Išvažiavimas į A1 irgi prašosi platinimo ar alternatyvų. Sankryžą ties turgum gal traukt kitur, arčiau miesto.

    P.S. Google Street View šiuo metu rodo įdomų Gariūnų gatvės darbų etapą
    Bent anksčiau viadukas planuotas už Statoil (link miesto). Ten reljefas kaip tik palankus.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tą teritoriją išvis būtų gerai iš parindų pergalvoti. Kas bus kažkada karjero vietoj ? Ervdės tai daug. Gali ir Gariūnai gali vystytis labiau link/aplink pastatą, dalį palapinių naikinant ar iškeliant. Išvažiavimas į A1 irgi prašosi platinimo ar alternatyvų. Sankryžą ties turgum gal traukt kitur, arčiau miesto.

    P.S. Google Street View šiuo metu rodo įdomų Gariūnų gatvės darbų etapą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujos temos kurti turbūt nebūtina.
    Perkėliau pranešimus į temą [VLN] Gariūnų tilto rekonstrukcija, kuri temų rodyklėje yra įgyvendintų projektų sąraše

    Patikslinsiu pavadinimą į [VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų gatvės projektai
    Jei kas nors sugalvos geresnį pavadinimą, prašom siūlyti,

    Logiška būtų čia dėti informaciją nuo Vakarinio aplinkkelio Oslo g. mazgo iki autostrados A1 Vilnius-Kaunas mazgo
    Nukopijuosiu ir kelis pranešimus apie Oslo g. platinimą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tiktų infrastruktūros tema ir tiek.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kurioje? Ne Gariūnų tilto remonto gi. Skaitome pirmą žinutę:
    Aplinkkelis (A19) prasideda nuo A1 sankryžos.
    Gariūnų temos nerandu. Gal atsiras, kai ten kažkas pajudės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Labai gerai, gal pagaliau Gariūnų sankryža bus sutvarkyta.
    P.S.šiek tiek kitoj temoje turėtų būti.
    Kurioje? Ne Gariūnų tilto remonto gi. Skaitome pirmą žinutę:
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tema skirta tikrajam pietiniam Vilniaus aplinkkeliui (dabar - 106 kelias) nuo Gariūnų per Aukštųjų Panerių pramonės rajoną, Vaidotus, Juodšilius, Rudaminą Skaidiškes iki A-3 plento į Minską
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.06.13, 18:15.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Labai gerai, gal pagaliau Gariūnų sankryža bus sutvarkyta.

    P.S.šiek tiek kitoj temoje turėtų būti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Premjero pranešime teigiama, kad „Lietuvos energija“ finansiškai prisidės įrengiant viaduką. Jis pagerintų situaciją vienoje problemiškiausių Vilniaus eismo vietų, ties Gariūnų turgaviete. Papildomai pratęsta Kuro gatvė reikšmingai sumažintų sunkiojo autotransporto srautus bei spūstis ties Gariūnų turgaviete.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...iau-664-986168

    Komentuoti:

Working...
X