Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.04, 09:52.
Comment
-
Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagtindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tsi jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
Comment
-
Apie 12 metrų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
Comment
-
12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13mParašė Creatium Rodyti pranešimą
Apie 12 metrų.
- 3 patinka
Comment
-
Tai, o kam perdarinėt, jei puikiai sutelpa 4 juostomis ir avaringumas nėra didelisParašė Creatium Rodyti pranešimąArba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.
Comment
-
8D Patiko, gerai skamba.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?
Buvau išaiškinęs VT temoj su krūva pavyzdžių iš visokių Olandijų. Ten tikrai įvažos plotis skliaustuose. A juostas Vilnius daro siauresnes nei Olandija. Pas juos priklaisomai nuo situacijos yra rekomenduojama net dar plačiau įrengti nei 3,5 m.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Žinoma, kad ne. Užtenka pasižiūrėti kokios banguotos būna A juostos, arba stotelių įvažos. Ir paskui lopinys šviežio asfalto, kuris po kurio laiko vėl banguojasiParašė dondc Rodyti pranešimą
<...>
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
- 1 patinka
Comment
-
O kam, jeigu paskui galima bus dar kartą atlikti darbus? Be to, stotelių įvažų irgi nebetouoja, nors jos pirmos baisiai susivaro.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
Comment
-
Užuodžiu potencialų bullshit.Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
Comment
-
Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkillParašė spekas Rodyti pranešimą
Užuodžiu potencialų bullshit.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Comment
-
Urban legends sklinda, kad tiesioginis ryšys su prezidentūra. Bet manau, kad viskas paprasčiau ir ten eina aukštos įtampos elektros kabeliai, kuriuos vis ruošiasi perkloti, bet niekaip neprisiruošia. O slaptumas gal tame, kad nėra įžiedinimo ir vienas mostas kaušu nutrauktų visą oro uosto veikląParašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?
Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.10, 10:05.
Comment
-
Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Comment
-
Logiška. Jei ši atkarpa ir nesisieja su oro uostu, bet perklojimą darytų nuo pastotės iki pastotės, t.y. tos pačios prie oro navigacijosParašė sleader Rodyti pranešimąTai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Comment
Comment