Turbūt geriausias sprendimas, išspręsiantis šitą problemą, būtų dvi juostos link sankryžos vietoj vienos. Ir dar klausimas, kodėl tas nuvažiavimas link sankryžos taip anksti prasideda – greitėjimo juosta neturėtų pereiti į lėtėjimo, nes taip kryžiuojasi srautai ir gaunam daug stabdymo ir net avarinių situacijų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
O kodėl?Parašė Robyla Rodyti pranešimąGaila, bet niekada nebus tų dviejų juostų ir tas susikirtimas nebus panaikintas.Lietuva visiems.
Comment
-
Šitie nususe VMS specialistai vistiek ten nesamonių priprogramavo. Vakar stovėjau atvažiuojant į Vilnių minsko plentu, kad pasukti į dešnę į Liepkalnio g. Nebuvo nė vieno pėsčiojo, nieks nespaudė mygtuko man norimam posukiui yra atskira sekcija su rodyklė ir vistiek uždegė žalią pėstiesiems kurių tikrai nebuvo nė vienoje pusėje. Tuo metu vietoje nereikalingo pėsčiųjų ciklo nebuvo jokių susikertančių srautų sukti mano norima kryptim turėjo uždegti sekciją posukiui į dešnę. Ir ne nieks nepaspaudė ir nenuėjo nes prastovėjau visą begalinį ciklą nebuvop net arti nė vieno žmogaus.
Comment
-
O kuria kryptim važiavo tuo metu auto ir kur buvo pėsčiųjų fazė įjungta (statmenai/išilgai)?Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąŠitie nususe VMS specialistai vistiek ten nesamonių priprogramavo. Vakar stovėjau atvažiuojant į Vilnių minsko plentu, kad pasukti į dešnę į Liepkalnio g. Nebuvo nė vieno pėsčiojo, nieks nespaudė mygtuko man norimam posukiui yra atskira sekcija su rodyklė ir vistiek uždegė žalią pėstiesiems kurių tikrai nebuvo nė vienoje pusėje. Tuo metu vietoje nereikalingo pėsčiųjų ciklo nebuvo jokių susikertančių srautų sukti mano norima kryptim turėjo uždegti sekciją posukiui į dešnę. Ir ne nieks nepaspaudė ir nenuėjo nes prastovėjau visą begalinį ciklą nebuvop net arti nė vieno žmogaus.
Comment
-
Važiavo iš centro Liepkalnio g. tiesiai ir į kairę patekt link Nemėžio žalia degė vaiduokliams skersai mano stovėjimo kelio "ale minsko pl atšakos" ir iki salelės Liepkalnio g. kur kirsčiau pasukes. Viskas būtų ok jeigu būtų tų pėsčiųjų, bet tikrai nebuvo nė gyvos dvasios ten tiesiog užprogramuota fazė ir pėstiesiems net ir be mygtuko paspaudimo. Stovėjau pirmas ir mačiau tą sankryža nuo pat prieš tai buvusios žalios man reikalingos sekcijos.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
O kuria kryptim važiavo tuo metu auto ir kur buvo pėsčiųjų fazė įjungta (statmenai/išilgai)?
Comment
-
Tiesą sakant gal ir yra, atimant parkingą arba sumažinant ir keičiant parkavimo tvarką horizontaliai.Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kodėl?
Comment
-
Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Važiavo iš centro Liepkalnio g. tiesiai ir į kairę patekt link Nemėžio žalia degė vaiduokliams skersai mano stovėjimo kelio "ale minsko pl atšakos" ir iki salelės Liepkalnio g. kur kirsčiau pasukes.
- 1 patinka
Comment
-
Šita problema egzisuoja prie visų sankryžos šviesoforų, nes fazės yra vienai arba dviem kryptimis, bet nėra trims atskiroms kryptims.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.
Comment
-
Na jo tada aišku. Bet negali būti tiek daug tų fūrų iš DAF ar slidinėtojų iš Liepkalnio kad ten reikėtų leisti tiesiai iš dviejų juostų.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.
Comment
-
Sunku įvertinti ar yra tom dviem juostom į dešinę itin rimtos priežastys, bet tokioje konfigūracijoje sunkiau orientuotis kelio nepažįstastančiam vairuotojui, mažina galimybes lanksčiau reguliuot šviesoforus.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Na jo tada aišku. Bet negali būti tiek daug tų fūrų iš DAF ar slidinėtojų iš Liepkalnio kad ten reikėtų leisti tiesiai iš dviejų juostų.
Keblumų nekiltų jei būtų trys juostos: į kairę, tiesiai ir į dešinę. Net kryptys į Centrą ar Šalčininkus daugmaž ir sudėtos virš juostų tik konfigūracija ne visai tokia kaip kryptys virš kelio.
Comment
-
Ar yra standartas tai draudžiantis? Yra atskira sekcija į dešnę pirma juosta suka iš antros suka tik tada jei niekam neprireikė tiesiai.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.
Comment
-
Jei yra sekcija į dešinę, tuomet visos juostos į dešinę privalo būti skirtos eismui tik į dešinę.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Ar yra standartas tai draudžiantis? Yra atskira sekcija į dešnę pirma juosta suka iš antros suka tik tada jei niekam neprireikė tiesiai.
- 1 patinka
Comment
-
Biškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tik teko Šaltkalvių g. prasivažiuoti pirmąjį didžiojo snygio vakarą (Sekmadienį). Važiuojamoji dalis išties susiaurinta, sniego buvo išties daug, bet netgi vietinė fauna su ~20 metų senumo BMWais pamažiuką iš lėtosios sėkmingai krutėjo ir niekas nei strigo, nei keikėsi (nebent mašinų viduje, tai negirdėjau)
Informuojame, kad nuo 2023-03-13 iki 2023-04-28 Šaltkalvių gatvėje vyks inžinerinių tinklų remonto darbai. Galimi trumpalaikiai eismo ribojimai. Prašome kantrybės ir atidumo kelio ženklams.
-
- 5 patinka
Comment
-
Tradicijos lieka tradicijomisParašė gerietis Rodyti pranešimą
Biškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąBiškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.
) Vilniaus klasika. Nieko daugiau tikėtis iš tokios miesto valdžios ir visuomenės nereikia. Pasikartosiu, ačiū Dievui esame tokie turtingi, kad sau galime tai leisti...
- 1 patinka
Comment
-
Na teisybės delėi, dėl Šaltkalvių g. tai perasfaltuota ne prieš porą mėn, o o kokių 1,5 metų (gal nebent kažką dar tvarkė).
Bet kokiu atevju tvirtininama, kad asfalto nelies, nes tvarkys šaligatvio vietoje, kur buvo paliktos senos plytelės, plius kur kerta kelią, tvarkys uždaru budu, įpučiant stiklo pluošto vamzdį į seną. Tai kaip teoriškai, nieko čia baisaus neįvyks. Bet žinant, kad jie mėgsta pameluoti, visko galime tikėtis.
- 12 patinka
Comment
-
Paaiškinkit man dėl Liekalnio gatvės. 3 metus atidedinėjo remontą, nes tobulino projektą, pagaliau pradėjo daryti bet pysst tiesiog viską perasfaltavo, kaip suprantu. Tai Benkunskas ne tik naujų projektų neberengs, bet ir tuos kurie jau buvo rengiami ar parengti pamiršo? ....... Geras dabar ten pakilimo takas į kalną ir žemyn...
Comment
Comment