Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.Parašė RamasN Rodyti pranešimąRealiai sankryžą ir tolimesnį kelią iki Giraitės žiedo gelbės tik Pietinis aplinkelis, bent jau 2 etapas.
Comment
-
O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtisParašė mantasm Rodyti pranešimą
Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.
Comment
-
Nu tai jo, trukdys sandėlių darbuotojams klausytis besileidžiančių lėktuvų, tada geras sprendimasParašė Nitro Rodyti pranešimą
Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
Comment
-
Neblogai, kai lygiai 50 m. Nuo sankryžos leidžiasi reaktyvinis lėktuvaiParašė Nitro Rodyti pranešimą
Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtis
- 1 patinka
Comment
-
Nebereikalinga ta jungtis apskritai, kai jau yra aplinkkelis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.
Comment
-
Tai kad numatyta, ir panašu, kad greit bus nutiesta kartu su Business Garden statybomis: https://citify.eu/laisves-pr-ir-oslo...amasis-kelias/Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.Lietuva visiems.
Comment
-
Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...
Comment
-
Į kapines galima būtu patekti ir iš Ikea pusės įrengiant infrastruktūrą.Parašė spekas Rodyti pranešimąŽiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...
Vieta pažymėta tik orientacinė.
maps.lt
googlePaskutinis taisė M1gdas; 2019.07.16, 20:51.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?Parašė spekas Rodyti pranešimąŽiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...
Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.
Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.
Comment
-
Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?
Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.
Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.
Comment
-
Pagal planą tai turėjo tvarkyti Gurių/Juodojo kelio sankryžą, o sujungimas su Minsko pl. Reikia suprast, kad nėra probleminis, kol išvengta didesnių avarijų....Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.
Comment
-
Ten yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..
Comment
-
Į tas kapinės nėra tokio eismo intensyvumo, kad reiktų statyti viaduko - kaip ir minėjau, šalia viadukas į Ikea, dar yra Žirnių/Liepkalnio sankryža. Jei kažkam reikia, tai tikrai tuos 300 metrų toliau pavažiuos, kad apsisuktų. Į kiekvieną posūkį tikrai nėra prasmės statyti viaduko ar tilto, jei šalia yra alternatyvos.Parašė spekas Rodyti pranešimąTen yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..
- 2 patinka
Comment
-
Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?Parašė Sula Rodyti pranešimąBerods vienas iš IKEA valdytojų reikalavimų buvo - tiesiogino kontakto su kapinėmis nebuvimas.
Comment
-
Nu nerimtas klausimas, gal retorinis? Pati IKEA net nepriklauso IKEAParašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?
Comment
Comment