Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Turima omenyje "dobilo" tipo sankryža? Sklypai ten dalinti dar tuomet, kai nebuvo planuota daryti didelės sankryžos. Anksčiau gi Lydos pl. planuotas buvo perkirsti nauju pakilimo-nusileidimo taku.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąŽinoma, geriau, negu buvo, bet kad visom kryptim nėra dviejų lygių ir tam reikalingų sklypų, tai to priežastim galėtų STT pasidomėti....
Comment
-
Dobilo tipo sankryžos miesto teritorijoje yra atgyvena. Jei manot kitaip, pabandykite pėsčiomis ar su dviračiu kirsti GV - Ozo sankryžą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Turima omenyje "dobilo" tipo sankryža? Sklypai ten dalinti dar tuomet, kai nebuvo planuota daryti didelės sankryžos. Anksčiau gi Lydos pl. planuotas buvo perkirsti nauju pakilimo-nusileidimo taku.Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.09, 15:31.
Comment
-
Liepkalnio sankryža panašiai miestas kaip A1/A19 mazgas Gariūnuose. Gal ten dobilas irgi atgyvena?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dobilo tipo sankryžos miesto teritorijoje yra atgyvena. Jei manot kitaip, pabandykite pėsčiomis ar su dviračių kirsti GV - Ozo sankryžą.
Comment
-
Ukmergės - Ateities nebesikemša, kai pastatė viaduką, tai neturėtų ir čia kištis, ypač, jei juostų posūkiams į kairę padarys užtektinai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVistiek kimšis sankryža, vienintelis realus sprendimas ir būtų dobilas. Šiuo atveju sprendžiama tik Minsko plento judėjimo problema.
Jei dobilas nesigauna, tuomet trijų lygių sankryžos riekia.
Comment
-
Kodėl turėtų kištis? Juk pagrindis srautas link žiedo važiuos po apačia netrukdomai.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮ Savanorių žiedo pusę kimšis bet kokiu atveju ir dar daugiau nei dabar. Nelabai matau, kaip šią problemą išspręsti.
Comment
-
Iš kurios pusės? Iš Liepkalnio apačios bus atskiras pravažiavimas į dešinę apeinant šviesoforą. Iš Minsko bus tiesiai be šviesoforų. Tai kišis nebent į posūkis į kairę iš Lydos plento. Gerai sureguliavus šviesoforus turėtų būt pakenčiama. Ypač kai ateityje yra planas pietinį aplinkelį pajungti prie Lydos plento.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮ Savanorių žiedo pusę kimšis bet kokiu atveju ir dar daugiau nei dabar. Nelabai matau, kaip šią problemą išspręsti.
Comment
-
UŽ sankryžos turiu galvoje. Ties IKEA viaduku ir žemiau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš kurios pusės? Iš Liepkalnio apačios bus atskiras pravažiavimas į dešinę apeinant šviesoforą. Iš Minsko bus tiesiai be šviesoforų. Tai kišis nebent į posūkis į kairę iš Lydos plento. Gerai sureguliavus šviesoforus turėtų būt pakenčiama. Ypač kai ateityje yra planas pietinį aplinkelį pajungti prie Lydos plento.
- 1 patinka
Comment
-
Ten pagrindinė problema yra nepatogus įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį, dėl to kamštis prasideda dar Tūkstantmečio gatvėje, bet tikėkimės ir šią problemą išspręs, kaip ir buvo įspręsta su įvažiavimais/išvažiavimais Gariūnų pusėje.Parašė Sula Rodyti pranešimą
UŽ sankryžos turiu galvoje. Ties IKEA viaduku ir žemiau.
- 1 patinka
Comment
-
Ne tik gyventojai, vien kiek fūrų kasdien stovi kamštyje iš abiejų pusių Minsko plento/Žirnių g.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąStrigsim ties Gerosios Vilties ziedu ir niekur nuo to nepabegsim. Daugiausiai islos vaziuojantys Zirniu gatve link Nemezio, Skaidiskiu ir visi kiti, iskaitant BY gyventojus. Siai dienai visi jie smarkiausiai ir dusta.
Comment
-
Vaziuoju IKEA viaduku, kas syki atsidusdamas, kai matau ta vaizda. Buvo ir tokiu atveju, kai kamstis prasideda net nuo Burbiskiu zonos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik gyventojai, vien kiek fūrų kasdien stovi kamštyje iš abiejų pusių Minsko plento/Žirnių g.
Comment
-
Taip, nes Ukmergės g. beveik visada žalia, jei čia bus padarytas šviesoforinis reguliavimas santykių 4:1, tai ir čia bus laisviau.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ukmergės - Ateities nebesikemša, kai pastatė viaduką, tai neturėtų ir čia kištis, ypač, jei juostų posūkiams į kairę padarys užtektinai.
Bet ko šį sankryža neturės, ką turi Ukmergės/Ateities, tai dobilo lapai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai cilkas važiuojantiems pvz. iš Liepkalnio g. ir pailgės maždaug tiek kartų, tai kamščiai toliau bus nebent tokiu atveju, jei staiga srautas išaugtų 4 kartus.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip, nes Ukmergės g. beveik visada žalia, jei čia bus padarytas šviesoforinis reguliavimas santykių 4:1, tai ir čia bus laisviau.
Bet ko šį sankryža neturės, ką turi Ukmergės/Ateities, tai dobilo lapai.
Nemanau, kad ten tokie srautai, jog reikia 3 lygio kaip virš kokio savanorių žiedo. Užteks padaryti daugiau juostų ir pailginti ciklus.Parašė evvt Rodyti pranešimąJeigu nebūtų sugalvoję daryti tokio ilgo įgilinimo tai gal būtų gal užtekę lėšų ir trečiam lygiui. Kuriems galams ten beveik kilometro(800m) įgilinimas? Ką jis duoda? Čia gi ne geležinkelis kad nuolydis negali būt staigesnis.
Comment
Comment