Link Kužių.
Priešinga kryptimi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Šalia rekonstruojamos A11 atkarpos tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus tiesiamas dviračių (ir pėsčiųjų takas).
Ties Lukšiais, link Kužių.
Link Šiaulių.
Šiek tiek arčiau Kužių.
Link Šiaulių.
Pavažiavus toliau, takas link Kužių.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.06.15, 12:17.
Komentuoti:
-
ECF Cycling barometer
ECF Cycling barometre
Denmark advocates conquer the first place in spite of Netherlands supremacy on cycling use.
The European Cyclists’ Federation (ECF) has published its second Cycling Barometer this May. The groundbreaking new benchmark report was launched for the first time in 2013 and it provided a multi-dimensional view on cycling in all 27 EU countries.
Good cycling policy requires good data
“In God we trust, everyone else must bring data” This iconic quote from the former mayor of New-York summarizes perfectly the challenges of today policy decision making. In terms of cycling the challenge is enormous: there is no reliable and updated data on cycling at the national level across the EU. Comparing European countries and the state of their cycling across numerous fields is still a tricky task today, even within the European Union. Different national statistics and lack of data collection make it hard to be certain about the cycling record of each country. In light of this, the ECF Cycling Barometer has taken five verifiable EU-wide surveys and therefore eliminated different treatments given to cycling in EU member states. The countries are then given points according to their rank in each field and all points are summed to get a final score.
The objective
After two years ECF has decided to take a look at how things have changed since 2013 and what could be seen from the new data available, with Croatia –the newest member of the EU – included as well. “The ECF Barometer was built as a talking point to raise awareness on the need to get good cycling data. It was a big success last time so we hope to see the discussion continue again this year” says Chloé Mispelon, ECF project leader for the barometer. Indeed, in the last two years the European Commission published two Flash Eurobarometers including cycling data. That’s more than in the 5 previous years.
The results
Like in 2013, Denmark and the Netherlands once again come out on top, with the same four countries following close behind: Sweden, Finland, Germany, and Belgium. Slovenia jumped the most ranks to 7th place, surpassing countries like the UK and France. Luxembourg also leapt forward, most likely due to a good cycling fatalities record and great cycling advocate numbers/population. Spain jumped forward mainly due to improvement in all five criteria. Some countries have more or less maintained their relative positions – like Hungary, Austria, Slovakia, and the Czech Republic – and similarly to 2013 countries in the South and East of Europe still show a lot of room for improvement. One disappointment in this year’s barometer is the bad score for Ireland, despite great cycling developments in Dublin, as they went down in ranking due to the cycling use criteria.
šaltinis
Komentuoti:
-
Dviračių takas šalia A12, prie A18/A12 sankryžos netoli Aukštelkės.
Aš, kaip ir turbūt nemažas skaičius kitų dviratininkų, esame labai dėkingi tiems, kurie bent iš dalies panaikino šiuos greičio kalnelius dviratininkams. Jie buvo tikra rakštis...... Man nėra žinoma ar tai rajono savivaldybės ar kelių direkcijos darbas , bet, visgi, nepanašu, kad tai būtų kokios nors institucijos iniciatyva .
Du kalneliai prie vieno susikirtimo.
Atkreipkite dėmesį į suvažinėtus tako kraštus. Kalneliai tik kėlė diskomfortą.
Ir dar du prie kito. Atrodo, kad šie buvo "sutvarkyti" jau praėjusį rudenį.
Galbūt neatrodo, kad tai daug, tačiau iš tikrųjų net ir kalnelių kraštų panaikinimas yra tikra atgaiva. Puikus dviračių tako patobulinimas .
Matyt prieš 10 metų rekonstruojant Šiauliai - Bubiai kelią niekam nešovė mintis čia įrengti ką nors humaniškesnio.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:47.
Komentuoti:
-
Kadangi dviračių/pėsčiųjų tako atkarpos šalia A11 tiesimas eina į pabaigą nutariau įamžinti visą ruožą. Žemėlapyje pavaizduota jau nutiesta apie 1,2 km atkarpa. Takas prasideda ties Šiaulių miesto riba.
Ši dalis nutiesta apie 2011-2012 m. Link Kuršėnų.
Vaizdas link Šiaulių.
Važiuojame toliau
Vaizdas atgal.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:46.
Komentuoti:
-
Dviračių takas nusidrieks įspūdinga Nemuno pakrante
Trasa jau driekiasi šalia įspūdingo Netonių kalno, kurį pamėgo parasparnininkai ir motoskraidyklininkai. Priešais atsiveria Kačerginės prieplauka, pušynų vaizdai. Tolumoje − Nemuno vingyje įsikūrusi Karnavė. Per šį kaimelį taip pat turėtų driektis dviračių takas, todėl Savivaldybė sutvarkė į Nemuną tekančio upelio protaką.
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Povilaitis pasakojo, kad per artimiausius dvejus metus trasa turėtų pasiekti Kulautuvą.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3GG95ZCep
Komentuoti:
-
Neseniai baigtas tiesti dviračių (ir pėsčiųjų...) takas tarp Aukštelkės ir Raizgių (Šiaulių r.).
Šis takas sujungia Raizgius su dviračių taku Šiauliai - Bubiai. Tiesa, reikia kirsti A12 magistralinį kelią.
Beveik visas takas telpa viename kadre. Nors takas yra trumpas, vos 1 km, bet smagu, kad atsiranda vis daugiau takų, kurie nors ir yra trumpi, bet yra nutiesiami ten kur yra intensyvesni dviratininkų ir pėsčiųjų srautai. Šis takas tikrai puikiai pasitarnaus vasaros periodu, nes jis veda prie Bubių tvenkinio, dar kitaip vadinamo "Šiaulių jūros" . Tiesa, pačios "jūros" takas nepasiekia, dar trūksta.....
Nėra ir 1 km, bet vis šis tas .
Vaizdas atgal link Aukštelkės. Pati tako pradžia. Už šios kalvos eina A12. Iki jo dar reikia kirsti du visiškai dviračiams nepritaikytus ir labai aukštus bortus.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:45.
Komentuoti:
-
Šalia A11 pradėtas tiesti prieš kelias dienas minėtas dviračių/pėsčiųjų takas:
A11 Šiauliai–Palanga
● Pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas. Darbų metu ribojamas greitis.
3,71 – 4,45 km iki 2014-10-17 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Link sankryžos su A18/Kuršėnų.
Komentuoti:
-
Ruošiamasi dviračių tako tiesimui:
A11 Šiauliai–Palanga
Medžių, krūmų šalinimas. Darbų metu ribojamas greitis.
3,70 – 4,48 km iki 2014-09-26 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Iš kelių direkcijos tinklapio:
Pėsčiųjų ir dviračių tako valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai-Palanga 3,708-4,480 km ruože projektavimas ir tiesimas
772 metrai kainuos 605 tūkst. Lt. Dviračių tako vieta: žemėlapis
Manau, kad šis dviračių takas susijęs ir su kelio rekonstrukcija, nes nutiesus šį taką ir rekonstravus kelią, dviračių tako trūks tik atkarpoje tarp degalinės prieš dobilą ir sodų esančių jau už dobilo. Bet ten vis tiek reikėtų dviračių tako.....
Komentuoti:
Komentuoti: