Parašė Horn
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien visvien važiavau pakeliui, tai užsukau. Tik neturėjau matavimo priemonės, nes Creatium patikėjo mano žodžiu. Pritariu, kad dviems mašinoms ten sunku būtų išsitekti. Bet galėjo visvien drąsiai siauriau padaryti. Tokiu būdu ir pati sankryža sumažėtų ir perėjos prisitrauktų arčiau centro ir matomumas pagerėtų ir netgi nereiktų neveikiančių sustoti draudžiančių ženklų. O šiaip aplinka paliko neblogą įspūdį. Dar yra ką tobulinti, bet jau nyksta ta postsovietinė dvasia.Parašė rmss Rodyti pranešimą 
 Birželio 23 ir Statybininkų g. sankirta. Tesėjo savo žodį ir pakėlė asfaltą iki šaligatvio aukščio. Ginthus dėl skydų, kol kas dar ne visose naujose sankryžose juos įrenginėja.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Noriu atkreipti demesi i pesciuju pereja, kuria jie rodo savo nuotraukuose, kaip "wow, paziurekit i musu darba". Ji buvo tragiska ir nesaugi. Po perasfaltavimo dabar ja perdaze ir uzdejo salotinius skydus. Bravissimo, apsivaldybe..Parašė lukass Rodyti pranešimąSostinėje atnaujinta visa Olandų gatvė – darbai persikelia į žiedinę sankryžą
 
 Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/ .
 
 
 Šita foto idealiai iliustruoja kaip apribojo matomumą žmogui laukiančiam prie perėjos ir kaip jį paslepia už begalinių ženklų atramų.
 Ir aisku, borteliams atnaujinti pinigu uzteko tik vienoje puseje.
 
 
 
 Tereikejo pastumti pereja keliais metrais atgal kad prasidetu pries VT kisene. Kodel to nepadarius perdarant gatve? Kad pamatyti masinas is uz posukio reikia iseit kuo arciau gatves, tai jei lauki saligatvyje nieko is toli nematai, jei lauki jau ant gatves tai taves nemato uz didziuliu zenklu ir greicio kameros, tuo labiau stovi faktiskai ant gatves rizikuojant gyvybe.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabartinėms prieštarauja. Nežinau ar yra taisyklėse kažkas konkrečiai dėl įvažų VT, bet ši perėja yra per tris eismo juostas, kas grubiai neatitinka dabar galiojančių perėjų įrengimo taisyklių. Tačiau čia atliktas paprastasis remontas, todėl nieko keisti ir taikyti prie esamų taisyklių nereikėjo.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKas galėtų pakomentuoti, ar perėjos įrengimas VT kišenėje neprieštarauja jokioms taisyklėms? Toks jausmas, kad kažkas kažką patingėjo papildomai paskaityti. O tas, kas patvirtino projektą - matyt tiesiog nesigilino.
 
 Visiškai suprasčiau, kad ją paliko tokioje vietoje, jeigu būtų atlikę tik asfaltbetonio dangos remontą. Dabar padarė šaligatvio nuolydžius link perėjos, įrengė perėjos kryptinį apšvietimą, būtų papildomai teikėję perkloti kelis metrus šaligatvio skiriamojoje juostoje ir gal įrengti kelis segmentus taip mėgstamos tvoros, ir mieste atsirastų viena normalia perėja daugiau. Tačiau tas nebuvo padaryta, o jei neužilgo reikės perėją tvarkyti, tai reikės viską perdaryti iš esmės. Akivaizdu, kad kažkoks neveikiantis "inkilas" yra svarbiau, nei pėsčiųjų saugumas.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš tos pačios serijos - įrenginėjamas pėsčiųjų šviesoforas Tuskulėnų g., perėjoje prie Maximos (žemėlapis).Parašė abruo Rodyti pranešimąŠįryt užmačiau, kaip Jasinskio – Pakalnės – Dainavos g. sankryžoje montuojami pamatai stulpams. Greičiausiai bus pėsčiųjų šviesoforas toje panaikintos perėjos vietoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VT įvaža nėra VT eismo juosta. Analogiškai, tik mažesnis perėjos plotis yra kitoje pusėje už skiriamosios juostos, ten taip pat perėja yra "užmesta" ant VT įvažos.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Dabartinėms prieštarauja. Nežinau ar yra taisyklėse kažkas konkrečiai dėl įvažų VT, bet ši perėja yra per tris eismo juostas, kas grubiai neatitinka dabar galiojančių perėjų įrengimo taisyklių. Tačiau čia atliktas paprastasis remontas, todėl nieko keisti ir taikyti prie esamų taisyklių nereikėjo.
 "23.8. pėstiesiems iki iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikės pereiti ne platesnę kaip 7,0 m važiuojamąją gatvės dalį;" (PPOT 16 - ''Naujos ir atnaujintos pėsčiųjų perėjos")
 Tačiau pagal šį punktą perėjos toje vietoje negali būti, nes plotis gaunasi +- 10 metrų.
 
 Esmė, kad perėją buvo galima pastumti keliais metrais, bet tada reikėtų pertiesti dalį šaligatvio skiriamojoje juostoje, perkelti kryptinio apšvietimo stulpus, iškelti inkilą.. Bet kam to reikia, kol nenuskamba per žiniasklaidą skaudūs įvykiai, tol niekas nejudinama. Bet kam to reikia, kol nenuskamba per žiniasklaidą skaudūs įvykiai, tol niekas nejudinama.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galioja ir paprastam remontui:Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Dabartinėms prieštarauja. Nežinau ar yra taisyklėse kažkas konkrečiai dėl įvažų VT, bet ši perėja yra per tris eismo juostas, kas grubiai neatitinka dabar galiojančių perėjų įrengimo taisyklių. Tačiau čia atliktas paprastasis remontas, todėl nieko keisti ir taikyti prie esamų taisyklių nereikėjo.
 
 Visiškai suprasčiau, kad ją paliko tokioje vietoje, jeigu būtų atlikę tik asfaltbetonio dangos remontą. Dabar padarė šaligatvio nuolydžius link perėjos, įrengė perėjos kryptinį apšvietimą, būtų papildomai teikėję perkloti kelis metrus šaligatvio skiriamojoje juostoje ir gal įrengti kelis segmentus taip mėgstamos tvoros, ir mieste atsirastų viena normalia perėja daugiau. Tačiau tas nebuvo padaryta, o jei neužilgo reikės perėją tvarkyti, tai reikės viską perdaryti iš esmės. Akivaizdu, kad kažkoks neveikiantis "inkilas" yra svarbiau, nei pėsčiųjų saugumas.
 
 2. Taisyklių nuostatos turi būti taikomos projektuojant kelius ir gatves (rengiant kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto projektus).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąVT įvaža nėra VT eismo juosta [...]
 
 PPOT 16:
 21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
 21.4. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės, iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);
 
 Vilniuje daugybę pėsčiųjų perėjų nesaugios ir LR Susisiekimo ministerijai kartu su jai pavaldžioms institucijom nelabai įdomu per prievartą priversti savivaldybes pertvarkyti pėsčiųjų perėjų tinklą. Geltoni skydai yra pasityčiojimas iš eismo dalyvių, nes tipinė pėsčiųjų perėją Vilniuje - užstatyti automobiliais, kurioje nesimato pėsčiųjų, tačiau matosi geltonas skydas. Biurokratui lengviau įrengti geltoną skydą, bet ne įrengti iš tikrųjų saugią pėsčiųjų perėją.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pas mus gi remontai iš visokių schemučių daromi, o ne pagal projektus. Juk nerašo, kad rengiant schemutes taikomios šių taisyklių nuostatos.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Galioja ir paprastam remontui:
 
 2. Taisyklių nuostatos turi būti taikomos projektuojant kelius ir gatves (rengiant kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto projektus). 
 
 Smalsuolis rašydamas apie tris eismo juostas būtent šį 21.4. punktą turėjau galvoje. Esmė juk ne tos juostos paskirtis, o atstumas, kurį turi įveikti pėsčiasis važiuojamojoje dalyje.Parašė Maduk Rodyti pranešimą
 PPOT 16:
 21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
 21.4. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės, iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas įdomiausia, kažkodėl greičio sumažinti nepadėjo net perėjos ryškiai geltoni skydai ! Kol kvaili švedai toliau taikys gatvėse Vision Zero sprendimus, neleidžiančius tokiose gatvelėse taip įsibėgėti, mes statysime daug ženklų su ryškiais skydais.Pasak liudininko, „Audi“ nuo Ateities g. pusės atlėkė labai dideliu greičiu. Priešais pėsčiųjų perėją nulėkė nuo kelio, nuvertė apšvietimo stulpą, pervažiavo šalutinį kelią, trenkėsi į bordiūrą, išlaužė priekinius ratus, nuvertė kelio ženklą, tada užlėkė ant pėsčiųjų tako šalia parduotuvės „Rimi“, partrenkė moterį, toliau lėkė pėsčiųjų taku, vos nepartrenkė moters su vaikišku vežimėliu, nuvertė dujotiekio žymeklį, išlėkė į dar vieną šalutinį kelią ir ten pagaliau sustojo. Policijos paskaičiavimu, nuo kelio nulėkęs automobilis nuvažiavo apie 80 metrų.
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=81429827
 Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, kas patinka labiau, o skydai įrengti tik iš dešinės sankryžos pusės.Parašė ttttt Rodyti pranešimąLol, čia kai negali apsispręst kas patinka labiau. O jeigu rimtai - totalus degradavimas. O jeigu rimtai - totalus degradavimas.
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ojei, koks praziurejimas... stai, va nauja pereja su lemputem. Vieta atpazistat. Dabar bus gerai!Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO, kažkam įsijungė viena raukšlė smegeninėj. Reikia, kad dar kelios įsijungtų, nes sankryžoje, su saugumo salele, su gatvės apšvietimu ir dar kryptiniu perėjos apšvietimu, dar ir geltoni skydai - tikrai ne perteklius. Dar kaip minimum mirksinčių lempučių trūksta.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šito negalima praleisti tylomis. Skalambyk per visus feisbukus, reikia nors patrolint, kad atkreiptų dėmesį, kaip sekam Čeliabinsko pavyzdžiu.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 ojei, koks praziurejimas... stai, va nauja pereja su lemputem. Vieta atpazistat. Dabar bus gerai!Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.13, 07:13.
 - 1 patinka
 Comment








Comment