Jau išasfaltavo, man tikrai panašu į perėją.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tikrai jau gan seniai tokia yra Olimpieciu g. Galbut dar kazkur kitur. Olimpieciu intensyvus eismas ir nuo tu groteliu jau beveik nieko nelike.Parašė vytautas4 Rodyti pranešimąLiepyno gatvėje įrengiama iškili perėja su vandens nuvedimu. Tokių Vilniuje dar neteko matyti 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet ten perėjai visiškai nesąmonė. Gatvė - D kategorijos, neintensyvi, viena pusė užstatyta automobiliais, šiuo metu įrengti 2 greičio mažinimo kalneliai + ši iškili "perėja". Jeigu įrengs pėsčiųjų perėją, gausis, kad prisiparkavęs 30 metrų nuo jos automobilį negali pereiti į kt. gatvės pusę, nes turi eiti per perėją...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...Pėsčiųjų perėjos panaikinimui pritarė ir Savivaldybės Eismo saugumo komisija, atsižvelgusi į teisės aktų reikalavimus. Nemenčinės plente bus paliktas pėsčiųjų praėjimas, įrengti įspėjamieji kelio ženklai Nr. 128 „Pėstieji“, kurie transporto priemonių vairuotojus informuos apie pėsčiųjų praėjimą minėtoje vietoje
 
 Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ncines-plente/ .Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. "Pėstieji ignoruoja perėją, nesikėdami kad juos praleis" - tai matyt perlasParašė mantasm Rodyti pranešimą
 Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 11:33.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau.
 
 Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.
 
 Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.
 
 Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.
 
 Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
 Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
 
 Pasižvalgykite po Olandiją, Vokietiją, Skandinavijos šalis ir niekur ten nepamatysite tokio profilio kelyje, tokios perėjos. Jeigu pėsčiųjų srautas yra pakankamai didelis, tai bus šviesoforas, arba jeigu srautas nedidelis, tiesiog bus įrengta perėjimo vieta be jokio pėsčiųjų pirmumo, nes tas pirmumas ten gali egzistuoti tik formaliai. Taigi būtent toks sprendimas, koks bus pritaikomas pas mus. Pėsčiasis vis vien pereis tą gatvę, tik pereis kai bus iš tiesų saugu, o ne "žaisdamas rusišką ruletę" šoks po ratais su viltimi, kad visi jį pamatys ir sustos.
 
 Galiu dar ir vaizdžiai pailiustruoti.
 Olandija, Mastrichtas. Pėsčiųjų perėjimo vieta (perėja be pirmumo) pačiame mieste, gyvenamajame rajone.
 https://www.google.lt/maps/@50.85317...7i13312!8i6656
 
 Rusija, Kelias tarp Puškino ir S.Peterburgo. Ne gyvenvietė, o vidurys laukų. Dirbtinis greičio mažinimas iki 40 km/h.
 https://www.google.lt/maps/@59.76854...7i13312!8i6656
 
 Tikras kelių eismo saugumo etalonas Rusija. Tik tutbūt nebus sunku susirasti kokioje vietoje eismo saugumo reitinge yra Olandija ir kokioje - Rusija.Paskutinis taisė sleader; 2019.08.03, 12:53.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.
 
 Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.
 
 Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 12:36.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.
 
 O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.
 
 Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.
 
 O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.
 
 Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.
 
 Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar yra Nemenčinės plento du gabalai. Minsko ir Molėtų plentų pradžios. Prie Šiaulių į pietus panašus gabalas, Klaipėda - Palanga. Paieškojus turbūt galima ir daugiau rasti. Autostradose irgi yra pavienės vietos paliktos praėjimams. Jei nėra į šonus viaduko po 5km - natūralu, kad žmonės vienu ar kitu būdu eis. Jei iškelsi stotelę už 5km - nuo to situacija nepagerės. Vilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukųParašė PoDV Rodyti pranešimąDauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.
 
 Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių. Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota. Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.
 
 Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismasParašė mantasm Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukų  Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus. Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus.
 Noriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose). Aišku, tikriausiai ir jie supranta, kad dėl mažo pėsčiųjų srauto statyt perėjų neapsimoka, tai gali būt, kad ne autostradiniuose keliuose perėjimai liks. O autostradiniuose keliuose gal vietomis iš vis reiktų atsisakyt autostrados ženklo, jei jau taip neapsimoka panaikint pėsčiųjų praėjimų. Užtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.
 
 Pas mus Kaune yra toks įvažiavimas prie Dainavos poliklinikos/Greitosios pagalbos stoties labai intensyvioje gatvėje, kurioj greitosios pagalbos šviesoforas turbūt praverstų, nes dažnai važiuoja greitoji ir ten kol kas tvarka ir aplinka pa kavenski.Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 16:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na Molėtų plento / A14 rekonstrukcija jau vyksta pilnu tempu. Kai pamatysiu darbus prie A1 likusių rodos 3 stotelių - tada patikėsiu, kad tai nutiks anksčiau nei per 10 metųParašė PoDV Rodyti pranešimąYra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismas Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus. Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus. 
 
 Tikiu, kad iki 2035 tas 3 stoteles panaikins. Kitos, kaip įprasta, turbūt bus nukeltos į sekantį laikotarpįParašė PoDV Rodyti pranešimąNoriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose)
 
 Tie perėjimai prie stotelių ir yra "šiaip praėjimai". Šiuo metų prie jų ir yra greičio apribojimai iki 100km/h. Panašių šiaip praėjimų rodos yra ir daugiau. Dalis jų turbūt yra apiforminti kaip techniniai perėjimai kelininkams, bet vietiniai sėkmingai vaikšto. O tiesiog uždrausti vaikščioti neužteks. Teoriškai ir važiuoti dviračiu autostradoje draudžiama. Bet nemažai veikėjų vis dar mėgsta nukirsti kampą autostrada. Įstatymai ir realus gyvenimas kelyje neretai prasilenkia. Ir infrastruktūra turėtų atsižvelgti į realų gyvenimą, o ne aklai sekti įstatymo raide.Parašė PoDV Rodyti pranešimąUžtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na pirmiausia, atsiprašau, kad ne į tinkamą temą buvo įdėta žinutė, atsakymą perkėliau :Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).
 https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1740174Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 23:29.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na pirmiausia, atsiprašau, kad ne į tinkamą temą buvo įdėta žinutė. Kitas dalykas ir apie tai kalba- nieks iš oponuojančių taip ir nepaaiškino, kaip perėjos naikinimas ir vietoje jo pastatytas ženklas "Dėmesio pėstieji" padidins pėsčiųjų saugumą. Rašydamas, kad čia logika tokia pat kaip Rusijoje , turėjau galvoje neseną video https://www.youtube.com/watch?v=Nv-R4e7uBRQ , kuriame pasakojama kaip viename Rusijos mieste atsisakė įrengti pėsčiųjų perėją , remiantis tuo, kad anot jų , dauguma pėsčiųjų nepagrįstai jaučiasi saugūs , eidami per pėsčiųjų perėjas, dar ir pabrėžiant ,jog trečdalis autoįvykių su pėsčiaisiais įvyksta perėjose. Nieko neprimena ? Ir čia tikrai su tokia argumentacija dauguma sutinka ? Kitas pavyzdys šiame video: kaip kažkoks srities valdininkas, pasiūlė panaikinti visas perėjas ir vietoje jų padaryti požeminius ir viadukus. Galima būtų surasti dar daugiau video ar straipsnių su tokiais pavyzdžiais, bet nematau prasmės.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).
 
 
 Pagal mane čia yra pėsčiųjų perėja, pažymėta kelio ženklinimu ir , kurioje galioja tos pačios taisyklės , kaip įprastoje .Olandija, Mastrichtas. Pėsčiųjų perėjimo vieta (perėja be pirmumo) pačiame mieste, gyvenamajame rajone.
 https://www.google.lt/maps/@50.85317...7i13312!8i6656
 Pėsčiųjų perėja be pėsčiųjų pirmumo - čia jau kažkoks išradimas . Gal turite kokį šaltinį, kuriame būtų apie tai informacija ? Kažkaip man nesitiki.
 
 P.S. Radau šiek tiek informacijos ( https://bicycledutch.wordpress.com/2...e-netherlands/ ). Na tai ką parodėte, netraktuotina kaip pėsčiųjų perėja, tai tiesiog vieta, kur sudaromas didesnis saugumas pereiti gatvę: įrengiama saugumo salelė, kartu susiaurėja ar išlinksta kelias , kartais prieš šią vietą pakeliamas kelio lygis . Taip toje vietoje jam nėra pirmumo, bet saugumas padidintas.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 23:53.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 Comment





Comment