Vilniaus savivaldybė teisi. Pridėsiu, kad Vokietijoje fazė „visiems pėstiesiems žalia“ naudojama, kai didelis pėsčiųjų srautas, o automobilių mažas. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kame teisi? Nei viename teiginyje nėra nei kruopelytės teisybės. Koks dar laikas kam pailgės? Kaip pralaidumas sumažės? Yra jau taip įrengta Dariaus Girėno ir Kapsų sankryžoje. Matau kad pralaidumas puikus, nes sukantys į kairę ir dešinę neturi praleidinėti pėsčiųjų, tad per fazę pravažiuoja ne 2-3, o trigubai daugiau automobilių. O pėstiesiems laukimo laikas kompensuojasi tuo, kad daugumai nereikia laukti dviejų ciklų einant įstrižai.Parašė dsanto Rodyti pranešimąVilniaus savivaldybė teisi. Pridėsiu, kad Vokietijoje fazė „visiems pėstiesiems žalia“ naudojama, kai didelis pėsčiųjų srautas, o automobilių mažas.
 Aišku kiekvieną atvejį reikia vertinti individualiai, pagal susiklosčiusius srautus. Bet iš atsakymo panašu, kad niekas nevertinta, o atsisakyta tiesiog principu "Ėėė... taigi pralaidumas..."Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.17, 11:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  nezinau kur maciau, neatsimenu source'o, bet kazkas is atsakingu asmenu sake, kad buvo darytas testas - perejoje pastate siuos skydus ir sumazejo jos avaringumas. Nuo to laiko tai pas mus skaitosi gera praktika ir skatinami ryskus skydai. nezinau kur maciau, neatsimenu source'o, bet kazkas is atsakingu asmenu sake, kad buvo darytas testas - perejoje pastate siuos skydus ir sumazejo jos avaringumas. Nuo to laiko tai pas mus skaitosi gera praktika ir skatinami ryskus skydai.
 
 1. niekas negalvoja, kad kai tie zenklai puseje miesto yra o puseje nera, tai perejos zenklas be skydo psichologiskai jau nebenuskaitomas ir nebetraktuojamas kaip rimtas. Reiskia prie pereju be geltonu skydu galima buti ne tokiems atsargiems.
 2. Viskas tai veike tol kol buvo pazymeta tik keletas pereju visam mieste. Turejo buti ivesti apribojimai, pvz negalima zymeti daugiau nei 1% nuo visu pereju.
 3. Cia jau stipriai perlenkiama lazda. Jei dar galima kazkaip pateisint skyda prie zenklo prie tos gatves puses kur turetum praleist pestiji, tai protu nesuvokiama kam reikalingas skydas kaireje, skydas pakartotiniame zenkle saugumo saleleje. Taip pat visiskai pertelklinis reikalavimas deti 4 zenklus vienoje saugumo saleleje.
 4. Isvaziuojant is kiemo, kai yra nupaisyta pereja, pakeltas gatves lygis jie deda zenkla Duoti kelia ir dar Pesciuju pereja ir dar geltona skyda. Cia apskritai nereikia jokiu zenklu. O uzdiejus vien zenkla Duoti kelia jau automatiskai reikia praleist visus (nors ir taip reiketu, bet tegul buna du kart aisku) - ir auto ir pesciuosius ir dviratininkus. Bet paskutineje foto matos kiek visko prikabinta is abieju pusiu.
 
 Is tikruju kovotu pries siuos zenklus nes tai yra negrazu, vizualinis triuksmas, miestas tampa panasus i kazkokia kudikiu zaidimo aikstele. Darkiama visa architektura.
 
 Kur paziureti viesuju pirkimu konkursus zenklu gamybai? Kokia imone gamina?Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.18, 15:47.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip suprantu Svytejimo (veikia nuo 1995) direktorius Giedrius Cvilikas, tas pats kuris Kauno tiltu buves vadovas? Nuorodoje google nuotraukos su ivairiais politikais. Jau tokios stambios imones tai rysiu tikrai turi.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąKiek pamenu, visais laikais juos kepe UAB Svytejimas ir Zona optima
 o Zona optima (veikia nuo 1992), vadovas Arvydas Prašmutas, apie ji nieko nerandu.
 abi imones is Nemencines. Koks sutapimas.
 
 Bet tos imones kur veikia nuo pat nepriklausomybes, isikurusios 90's... teko susidurt..Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.18, 15:47.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip Prancūzijoje yra tramvajų lobizmas, tai greičiausiai čia yra kažkoks ženklų lobizmas, nes toks masinis debiliškų ženklų statymas, orientuojantis ne į saugumą, o į Rusijos trendus, kitaip nepaaiškinamas.
 Norėčiau pamatyti tyrimą, kuriame aiškiai įrodoma, kad tai naudinga praktika ir ji turi analogų vakarų Europoje.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kelių direkcija tą madą įvedė, nes užmiestyje tikrai yra vietų, kur labiau atkreipia dėmesį. Po truputį ligą pasigavo ir miestai ir dabar jau deda visur iš eilės. Čia rašiau argumentus prieš tokią madą. Atsakymo dar negavau:Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąDirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.
 https://tvarkaumiesta.lt/problem/96418
 https://www.miestai.net/forumas/foru...33#post1712133Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.18, 16:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teko pastebeti NL ryskius remelius. Bet be fanatizmo. Tai kas mano nuotraukose tai tiesiog absurdas, net Rusijos fotografijose nemaciau tiek skydu vienoje gatveje.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąDirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Blin. Nu prisiekiu Dievu, tik ilindau i Praha Pabluke tik Pabluke tik 
 https://www.google.com/maps/@50.0365...7i13312!8i6656
 
 2009m ju nebuvo. 2012m jau atsirado. Galima istorija paziuret.Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.04.18, 16:10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na bet 4 skydai tai ne 16. Ir gerokai mažesni. Iš šalutinių gatvių net nėra perėjos ženklų išvis, nes ir taip privalu praleisti pagal KET.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąBlin. Nu prisiekiu Dievu, tik ilindau i Praha Pabluke tik Pabluke tik 
 https://www.google.com/maps/@50.0365...7i13312!8i6656
 
 2009m ju nebuvo. 2012m jau atsirado. Galima istorija paziuret.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik kažkodėl dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros neįrengia pagal skirtingas jų rekomendacijas. Ten saugumo aspektų irgi daug ir įvairių.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTik jau nepradėkit svaigti apie lobizmus. Tiesiog savivaldybės (ne tik Vilniaus) mano, kad taip saugiau. Teisės aktai rekomenduoja skydus, tai dabar ir stato beveik visur.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei atsiras dar koks meras-gudruolis, kuris manys dar kitaip. Na tarkim skydu turi buti dar dvigubai daugiau ir juos dar nudazyt raudonai. Juk yra pasauline praktika, patirtis, daromi tyrimai. Jais ir reiketu remtis.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTik jau nepradėkit svaigti apie lobizmus. Tiesiog savivaldybės (ne tik Vilniaus) mano, kad taip saugiau. Teisės aktai rekomenduoja skydus, tai dabar ir stato beveik visur.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra ir praktika, ir teisės aktai pagal ją tobulėja, bet skaityti jų nieks nemoka. Dėsčiau kaip ten kur parašyta. Kai kam užtenka vienos frazės "pavojingose vietose leidžiama", na ir davai darom, kam ten toliau skaityti.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
 O jei atsiras dar koks meras-gudruolis, kuris manys dar kitaip. Na tarkim skydu turi buti dar dvigubai daugiau ir juos dar nudazyt raudonai. Juk yra pasauline praktika, patirtis, daromi tyrimai. Jais ir reiketu remtis.
 Comment








Comment