Parašė sleader
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, kad visur nereika. Tačiau realybė tokia, kad dabar stipriai persistengiama ir statoma dažniausiai ten kur nereikia. O jau tada ne tik kliūna dėl estetikos, bet ir pėsčiojo pastebimumo.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Aš nesakau, kad visur reikia tų skydų. Aš tik sakau, kad estetika šiuo atveju nulinis argumentas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrėkit, yra toke diela - važiuojantiems iš Fabijoniškių praktiškai į bet kur, reikia važiuoti po viaduku Ateities gatve, norint patekt ant Ukmergės plento ar važiuot link pašilaičių. Ten jau daug metų stovi probleminė perėja, kurioj nieko nesimato važiuojant su automobiliu. Ten eismas tikrai gan intensyvus ir nors ten padaryta juosta į kurią nieks negali įvažiuot atvažiuojant nuo PC Mandarino Ateities gatve, vairuotojai vistiek žiūri į kairę pusę ir stebi eismą, taip visiškai neatkreipdami dėmesio į pėsčiuosius.
 
 Čia tokios problemos, kaip ir neužregistruosi tvarkau miestą platformoj ir aš neesu šios srities egzpertas ir specialistas, bet manau, kad šioj vietoj reiktų pradėt diskusijas su miesto valdžia, kaip galima šią problemą būtų spręsti.  
 
 https://www.google.com/maps/@54.7301...7i13312!8i6656
 
 Na, čia jau situacija pasikeitus nuo 2012, bet sprendimas, kuris yra dabar situacijos labai nekeičia ir ta perėja vistiek išlieka pavojinga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kas gautųsi perbraižius užbrukšniuotą plotą, kad automobiliai važiuotų ne arčiau ukmergės gatvės, o arčiau Mandarino? T.y. naudojamas ir nenaudojamas plotai būtų apkeisti. Statesnis kampas - auto važiuotų mažesniu greičiu. Be to, pėstieji turėtų saugų plotą, kuriame juos iš tolo matytų atvažiuojantys.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten jau taip yra. Kuoliukai oranžiniai net sustatyti.Parašė mantasm Rodyti pranešimąkas gautųsi perbraižius užbrukšniuotą plotą, kad automobiliai važiuotų ne arčiau ukmergės gatvės, o arčiau Mandarino? T.y. naudojamas ir nenaudojamas plotai būtų apkeisti. Statesnis kampas - auto važiuotų mažesniu greičiu. Be to, pėstieji turėtų saugų plotą, kuriame juos iš tolo matytų atvažiuojantys.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va kaip. Neretai pravažiuoju tą perėją su dviračiu ir net neatkreipiau dėmesio. Bet kiekvieną kartą važiuojant nuo Ukmergės gatvės pusės būna labai nejauku. Neretai vien dėl šitos perėjos pervažiuoju į kitą pusę ties Laisvės/Baltrušaičio šviesoforo. Ties Mandarinu šiaip ar taip dvirtakis į kitą pusę persikelia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint ortofoto, tai tas visas mazgas yra tarsi kvadratas su Laisvės pr. per vidurį. Ties trimis kampais yra šviesoforai bei vienas su Laisvės pr. Trūksta pastatytos tos vienos kelio atkarpos išsukti nuo Ukmergės g. dar pieš šį viaduką, tada bus analogiška situacija "visuose kvadrato-mazgo kampuose". Bus šviesoforas garantuotai. Tiesa, Baltrušaičio g. / Baltrušaičio g. šviesoforas tiek street view, tiek prieš porą metų buvo (turbūt ir dabar yra) atjungtas.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vieną kartą važiuojant su dviračiu teko taip staigiai stabdyti, kad vos neapsiverčiau, tiesa, čia buvo seniau, kai dar nebuvo tų kuolelių.Parašė mantasm Rodyti pranešimąVa kaip. Neretai pravažiuoju tą perėją su dviračiu ir net neatkreipiau dėmesio. Bet kiekvieną kartą važiuojant nuo Ukmergės gatvės pusės būna labai nejauku. Neretai vien dėl šitos perėjos pervažiuoju į kitą pusę ties Laisvės/Baltrušaičio šviesoforo. Ties Mandarinu šiaip ar taip dvirtakis į kitą pusę persikelia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turi posovietinių elementų:
 
 1. Geltoni apvadai aplink perėjas.
 
 Daugiau nesugalvoju.
 
 Tas elementas nėra pats iš savęs blogas. Jis tiesiog posovietinis. Vienas iš posovietinių dalykų, dėl kurių, jei kas nors kitas pirštu nepabaksnoja, nelaikau erzinančia problema. Čia kaip padažai ant picos  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitoje vietoje aš neturėčiau pretenzijų dėl geltono apvado aplink perėjos ženklą. Tokiose vietose būtent kaip Eišiškių pl. juos ir reikėtų įrengti. T.y. ten kur kelio/gatvės profilis ir aplink neprimena miesto ar gyvenvietės, kaip šiuo atveju: kelias/gatvė su žvyruotais/asfaltuotais kelkraščiais vietoje šaligatvio, šalia kelio/gatvės nėra pastatų, o plyti laukai. Kur pati aplinka neorodo, kad tai miesto gatvė su </= 50 km/h.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTuri posovietinių elementų:
 
 1. Geltoni apvadai aplink perėjas.
 
 Daugiau nesugalvoju.
 
 Tas elementas nėra pats iš savęs blogas. Jis tiesiog posovietinis. Vienas iš posovietinių dalykų, dėl kurių, jei kas nors kitas pirštu nepabaksnoja, nelaikau erzinančia problema. Čia kaip padažai ant picos 
 
 Šitie latakai geri kol nauji. Po pirmos žiemos jie nefunkcionuoja, nes prisineša purvo ir niekas jų nevalo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune Partizanų g. prieš pora mėn. įrengtos iškilios perėjos iš vis be latakų. Pakilimas iš visų pusių prasideda važiuojamoje dalyje. Problemos su latakais nėra, nes nėra latakųParašė sleader Rodyti pranešimą
 Šitie latakai geri kol nauji. Po pirmos žiemos jie nefunkcionuoja, nes prisineša purvo ir niekas jų nevalo. 
 
 Pačios perėjos yra tik vos vos iškilusios nuo važiuojamosios dalies. Kai kurie varo nestabdydami ir nelabai dėl to pergyvendami. Neįgaliesiems pereiti tokias perėjas problemos nėra.Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.11, 15:22.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne postsovietinis, o tiesiog nukopijuotas iš Rusijos Federacijos KET ar tų, kurie daro perėjas. Tikriausiai todėl, kad vienintelė jų mokama užsienio kalba yra rusų ir tik su šios kalbos pagalba jie sugeba ieškoti kokios nors informacijos. O mokėdamas tik rusiškai pabandyk tu susirasti kokius Vokietijos, Nyderlandų ar UK aprašymus ir instrukcijas ta tema.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTuri posovietinių elementų:
 
 1. Geltoni apvadai aplink perėjas.
 
 Daugiau nesugalvoju.
 
 Tas elementas nėra pats iš savęs blogas. Jis tiesiog posovietinis. Vienas iš posovietinių dalykų, dėl kurių, jei kas nors kitas pirštu nepabaksnoja, nelaikau erzinančia problema. Čia kaip padažai ant picos 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išverst į rusų kalbą visas taisyklesParašė John Rodyti pranešimą
 Ne postsovietinis, o tiesiog nukopijuotas iš Rusijos Federacijos KET ar tų, kurie daro perėjas. Tikriausiai todėl, kad vienintelė jų mokama užsienio kalba yra rusų ir tik su šios kalbos pagalba jie sugeba ieškoti kokios nors informacijos. O mokėdamas tik rusiškai pabandyk tu susirasti kokius Vokietijos, Nyderlandų ar UK aprašymus ir instrukcijas ta tema. Tai ir Rusijai bus naudos ir netgi kokiam Kazachstanui. Tai ir Rusijai bus naudos ir netgi kokiam Kazachstanui.
 
 Esu matęs, kad geltoni perėjų ženklai masiškai dedami Rumunijoje. Be tų apvadų tie ženklai iš atrodo vis nematomi, nes nenaudoja savo ženklams balto apvado, susilieja su aplinka.Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.12, 22:26.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vėl pseudo saugumo tema
 
 Neatsimenu ka as klausiau ir ziurejau, bet gerai pamenu kazkas minejo jog pesciuju saugumui didiniti greitu metu Vilniuje atsiras zymiai daugiau geltonu mirksinciu lempuciu prie pesciuju pereju. Rusiskai jis vadinasi Пешеходный светофор Т7.
 
 
 
 Tai yra totalus nonsenas - kazkokiais tyrimais jie sako patvirtino, kad perejose kur irengtos tokios lemputes sumazejo eismo ivykiu. Tai dabar irengines visur kur tik gali.
 Ta tokia pat utopiska sikna kaip ir su zaliais zenklu apvadais. Kai jie visur - jie neveikia.
 
 Na ir tokiame pasaulio uzkampyje kaip Šveicarija, mirksincios lempos prie pereju yra UŽDRAUSTOS (motyvacija tokia kad vairuotojai pripranta prie mirgimo prie pereju ir ilgainiui ten kur lempuciu nera nebesitiki kad zmogus iseis). Bet aisku lengviau kopijuot nuo Rusisku standartu, jie gi geriausiai zino kaip padaryt saugius kelius.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.13, 15:08.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt irgi žiūrėjai šitą?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVėl pseudo saugumo tema
 
 Neatsimenu ka as klausiau ir ziurejau, bet gerai pamenu kazkas minejo jog pesciuju saugumui didiniti greitu metu Vilniuje atsiras zymiai daugiau geltonu mirksinciu lempuciu prie pesciuju pereju. Rusiskai jis vadinasi Пешеходный светофор Т7.
 
 Tai yra totalus nonsenas - kazkokiais tyrimais jie sako patvirtino, kad perejose kur irengtos tokios lemputes sumazejo eismo ivykiu. Tai dabar irengines visur kur tik gali.
 Ta tokia pat utopiska sikna kaip ir su zaliais zenklu apvadais. Kai jie visur - jie neveikia.
 
 Na ir tokiame pasaulio uzkampyje kaip Šveicarija, mirksincios lempos prie pereju yra UŽDRAUSTOS (motyvacija tokia kad vairuotojai pripranta prie mirgimo prie pereju ir ilgainiui ten kur lempuciu nera nebesitiki kad zmogus iseis). Bet aisku lengviau kopijuot nuo Rusisku standartu, jie gi geriausiai zino kaip padaryt saugius kelius.
 https://www.youtube.com/watch?v=Ini4ImyaSuI&t=5s
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 TaipParašė Ginthus Rodyti pranešimą Bet atradau ta standarta ir issiverciau, kad patikrint info. Bet atradau ta standarta ir issiverciau, kad patikrint info.
 Comment










Comment