Parašė Ginthus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Dabartiniu atveju už stotelės yra įvažiavimas į kiemą. Čia nereikia net snipų ir gostų, o elementarios logikos, nes pvz. Solaris troleibuso ilgis berods 15 metrų, tai kur jis ten tilps tuose devyniuose? Gal pats parodytum bent vieną draugišką pėstiesiems miestą, kuriame viduryje viešojo transporto stotelės būtų įvažiavimas į kiemą, kai išliptum iš troleibuso/autobuso tiesiai ant automobilio kapoto, kuris nori išvažiuoti? Na nebent perkelinėti stotelę tarp sankryžų, bet tada išvis sumenksta poreikis aptariamos perėjos, net eiti per dabartinę sankryžą bus dar patogiau, o pagrinde buvusi perėja tarnavo keleivių patogumui.
Nelabai suprantu logikos spręsti problemą, kurios ten nėra. Nes mieste yra gerokai daugiau vietų, kur pėstiesiems reikia paieiti ne papildomus 20 ar 30 metrų, o gerokai daugiau ir pėsčiųjų ten eina gerokai daugiau.




 Visiškai sutinku, ta sankryža ten išvis atsitiktinis nebaigtų sovietmečio projektų likutis, Drujos - Zarasų - Batoro g. išvis šviesoforinių sankryžų neturėjo būti. Šitas projektas yra tikras nesusipratimas - vėl yra skatinamas automobilizmas, o pėsčiųjų, dviračių ir VT judėjimui paliekami trupiniai (absurdiška vien tai, kad nesugebama nuo bendro srauto atskirti link Subačiaus g. einančios VT juostos, kad autobusams netektų stoti prie šviesoforo).
 Visiškai sutinku, ta sankryža ten išvis atsitiktinis nebaigtų sovietmečio projektų likutis, Drujos - Zarasų - Batoro g. išvis šviesoforinių sankryžų neturėjo būti. Šitas projektas yra tikras nesusipratimas - vėl yra skatinamas automobilizmas, o pėsčiųjų, dviračių ir VT judėjimui paliekami trupiniai (absurdiška vien tai, kad nesugebama nuo bendro srauto atskirti link Subačiaus g. einančios VT juostos, kad autobusams netektų stoti prie šviesoforo). 

Comment