Parašė SoulMulticast
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai vaikščiojimą priimu kaip sportą bei malonumą ir niekad nėra problema paeiti toliau. labai erzina žmonės, kurie eina ne šaligatviu, o kerta kampą per žolę ir išmyna taką, nes taip sutaupo kelias sekundes laiko, kurį po to iššvaisto sedėdami prie TV. Galiausiai nutiesiamas šaligatvis ir per ta taką, nes tipo žmonės nepatenkinti, kad purvynė, o jau su nauju šaligatviu atsiranda dar keli nauji shortcutai ir t.t.
 - 3 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie ko čia naujai įrengta požeminė perėja, kuri yra už 600 metrų nuo partrenkimo vietos?Parašė John Rodyti pranešimąBet Vilniaus meras sakė, kad perėja labai pagerins saugumą, bus labai patogi net senjorams ir buvo absoliučiai verta tam išleisti 300K. Kaip čia dabar gaunasi, nebesuprantu 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 teoriskai ne prie ko, o praktiskai ji panaikino bet kokia realia galimybe kirsti Laisves pr. vienam lygyje keliu kilometru spinduliu.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Prie ko čia naujai įrengta požeminė perėja, kuri yra už 600 metrų nuo partrenkimo vietos?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei ta galimybė bus padaryta prie Impulso, tai reikš, kad žmonės eis kelis kilometrus, norėdami pereiti gatvę antžemine perėja ir daugiau nebus partrenktų žmonių?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 teoriskai ne prie ko, o praktiskai ji panaikino bet kokia realia galimybe kirsti Laisves pr. vienam lygyje keliu kilometru spinduliu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 abi tos vietos turetu buti sviesoforines pesciuju perejos - ir prie Impulso ir prie Lidl (kuri jau buvo tokia gi ir nebuvo jokiu kamsciu).Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 O jei ta galimybė bus padaryta prie Impulso, tai reikš, kad žmonės eis kelis kilometrus, norėdami pereiti gatvę antžemine perėja ir daugiau nebus partrenktų žmonių?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 John, kuo tau parūpo užmiesčio rajonai? Save gerbiančiam miestiečiui turėtų būti nusispjauti ant diskusijų apie varguolių rajonų problemas, kai tiek neteisybės yra pačiame mieste. Negadink savo įvaizdžio..Parašė John Rodyti pranešimąBet jeigu bus normali perėja, susidarys KAMPŠČEI ir VAYROTOJEMS bus sunkiau važiuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių (išskyrus stambesnius persėdimo mazgus), nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.09, 15:46.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, reikia perdaryt visą gatvės koncepciją, kad ji būtų patraukli ir patogi pėsčiųjų susisiekimui su abejomis pusėmis. Tai to ir reiktų siekti su laiku, o ne virkauti dėl vienos požeminės perėjos, kuri jau padaryta ir pamiršta.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSu Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių, nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Būtent, reikia perdaryt visą gatvės koncepciją, kad ji būtų patraukli ir patogi pėsčiųjų susisiekimui su abejomis pusėmis. Tai to ir reiktų siekti su laiku, o ne virkauti dėl vienos požeminės perėjos, kuri jau padaryta ir pamiršta.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lidl pereja buvo pradeta daryti jau praejus laikui po Vakarinio aplinkelio atidarymo. Vietoj to kad padaryt antra pesciuju sviesofora prie Impuls, jie paeme ir padare pozemine pereja pensininkams prie Poliklinikos. Tam prasme nueita visiskai kitu, nedraugisku pestiesiems, keliu, nors ir srautas Laisves pr. buvo sumazejes. MikasRidikas kaip galima numoti ranka ir pamirsti bei su laiku kazko siekti, jei miestas toliau stampuota tarybiniu pozeminiu pereju projektus - dabar Pilaites/Pociuno sankryzoje, toliau Ukmerges?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir tai dar reikia gerai įvertinti, kaip tai realizuoti, nes nors ir stipriai sumažėjo srautas atidarius aplinkkelį, bet jis vis tiek gana nemažas, nes tai vis tiek tranzitinė gatvė. Prie to dar stipriai prisideda idiotiškas įvažiavimas į aplinkkelį iš Oslo gatvės (ar nėra planų kaip nors tai spręsti?), dėl kurio dalis automobilių pasirenka Laisvės prospektą. Paėmus ir tiesiog pridarius perėjų su šviesoforais, nemaža tikimybė, kad Laisvės pr. vėl sėkmingai stovės vieningame kamštyje, o gyventojai patogiai uostys išmetamųjų dujų aromatą. Na, bet bent patogiaiParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą. Paskutinis taisė MikasRidikas; 2019.01.09, 15:50. Paskutinis taisė MikasRidikas; 2019.01.09, 15:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisvės pr. (bent jau nuo Tukstantmečio g. iki spaudos rūmų) de fakto yra greitojo eismo gatvė, su požeminėmis perėjomis visuose mazguose. Jei daryti antžemines perėjas, tai reikia naikinti visas požemines ir visiškai pertvarkyti eismą, ką ir rašiau.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Lidl pereja buvo pradeta daryti jau praejus laikui po Vakarinio aplinkelio atidarymo. Vietoj to kad padaryt antra pesciuju sviesofora prie Impuls, jie paeme ir padare pozemine pereja pensininkams prie Poliklinikos. Tam prasme nueita visiskai kitu, nedraugisku pestiesiems, keliu, nors ir srautas Laisves pr. buvo sumazejes. MikasRidikas kaip galima numoti ranka ir pamirsti bei su laiku kazko siekti, jei miestas toliau stampuota tarybiniu pozeminiu pereju projektus - dabar Pilaites/Pociuno sankryzoje, toliau Ukmerges?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu, ar nenorima girdeti ar.. juk buvo dar praeitais metais ir pilnai veikiantis aplinkkelis ir sviesoforine pereja ties Lidl. Ir niekada, net piko metu prie jos nebuvo kamsciu. Visi pravaziuodavo per viena cikla. O dabar jau reikia daryt studijas ir skaiciavimus, o kaip cia bus atkurus sviesofora? Tiesa tuomet dazniau rinkausi aplinkkeli vaziuojant namo del prastos Laisves pr. dangos. Siais metais ja suremontavus, per Laisves pr. vaziuoju greiciau nei leistina ir taip sutaupau keliasdesimt sekundziu.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Ir tai dar reikia gerai įvertinti, kaip tai realizuoti, nes nors ir stipriai sumažėjo srautas atidarius aplinkkelį, bet jis vis tiek gana nemažas, nes tai vis tiek tranzitinė gatvė. Prie to dar stipriai prisideda idiotiškas įvažiavimas į aplinkkelį iš Oslo gatvės (ar nėra planų kaip nors tai spręsti?), dėl kurio dalis automobilių pasirenka Laisvės prospektą. Paėmus ir tiesiog pridarius perėjų su šviesoforais, nemaža tikimybė, kad Laisvės pr. vėl sėkmingai stovės vieningame kamštyje, o gyventojai patogiai uostys išmetamųjų dujų aromatą. Na, bet bent patogiai 
 O Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norima girdėti. Girdima, kad siūlote daryti daugiau perėjų. O automobilių mieste vis dar daugėja. Aš juk nesakau, kad nereikia keisti, tačiau nesutinku, kad reikia tiesiog imti ir prismaigstyti šviesoforų.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Nesuprantu, ar nenorima girdeti ar.. juk buvo dar praeitais metais ir pilnai veikiantis aplinkkelis ir sviesoforine pereja ties Lidl. Ir niekada, net piko metu prie jos nebuvo kamsciu. Visi pravaziuodavo per viena cikla. O dabar jau reikia daryt studijas ir skaiciavimus, o kaip cia bus atkurus sviesofora? Tiesa tuomet dazniau rinkausi aplinkkeli vaziuojant namo del prastos Laisves pr. dangos. Siais metais ja suremontavus, per Laisves pr. vaziuoju greiciau nei leistina ir taip sutaupau keliasdesimt sekundziu.
 
 Siūlau toje atkarpoje pastatyti keletą pėsčiųjų šviesoforų.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip? 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kol kas dar daugės, nes manančių, kad reikia jų mažinti, nepaisant savivaldybės deklaracijų, yra tikriausiai kokie 5 proc. max. Tačkė yra tačkė ir negali būti kalbų apie sąlygų joms bloginimą. Aišku?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą del to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems. del to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kalba eina apie rajono vidinį susisiekimą pėsčiomis. Ir taip, yra poreikis vaikščioti iš gyvenamųjų namų vienoje prospekto pusėje į Impuls, Iki, Buga, Maxima kitoje pusėje. Ir perėjimas ten ganėtinai komplikuotas ir nemalonus. Daug kartų teko eiti. Pasirinkimas arba nepatogus viadukas, arba požeminė perėja prie Sodros. Todėl nenuostabu, kad daliai marginalinių džigitų tvora skiriamojoje juostoje - ne kliūtis.Parašė mskapss Rodyti pranešimąMaršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
 - 2 patinka
 Comment






Comment