As perziurejau visokiu Lrytu ir kitu portalu nuotraukas apie sia pereja. Pensininkai tokie laimingi vizualiai atrodo. Idomu, ar jie patys suvokia, kad tai jiems papildomas barjeras. O gal jie tai supranta, kaip saugumo faktoriu. Nereiks laukt, buriuotis prie sviesoforo, nepratrenks joks bmw, o ir ant galvos nelyja. Kita vertus, juk patys gyvena penkiauksciuose, kuriuose nera liftu ir laipioja kasdien aukstyn zemyn kartais po kelis kartus per diena ir dar didesni laiptuku kieki. Na man tik esminis klausimas, ar jie supranta, kad visumoje, sita pereja, sitoje vietoj yra didesnis blogis nei geris.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū SoulMulticast už nuotraukas.
 Šios "šimtmečio perėjos" atidarymas susilaukė daugiau dėmesio nei Vakarinio aplinkkelio užbaigimas.
 Ko gero, 90% apie ją pasisakančių net neišbandys to perėjos. Tačiau pasisakyti yra būtina  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokia replika tarsi suponuoja, kad jeigu kasdien nevaikštom, tai neturim ir nuomonės reikšti, bei akcentuoti kas yra blogai, nors akivaizdžiai kažkas negerai?Parašė Romas Rodyti pranešimąKo gero, 90% apie ją pasisakančių net neišbandys to perėjos. Tačiau pasisakyti yra būtina  
 Man perėja nepatinka, nors vaikščioti gal kartą per metus per ją ir teks, o virš jos pravažiuoju automobiliu praktiškai kasdien. Tik vat keistas žmogus esu, kad ne dėkoju merui, o pažeriu kritikos Ir jau per gyvenimą tekę atsivaikščioti senosiomis perėjomis po Laisvės pr., taigi nematau esminio skirtumo ar išbetonuota prieš 6 mėn, ar prieš 30 metų. Daiktas visiškai toks pats. Ir jau per gyvenimą tekę atsivaikščioti senosiomis perėjomis po Laisvės pr., taigi nematau esminio skirtumo ar išbetonuota prieš 6 mėn, ar prieš 30 metų. Daiktas visiškai toks pats.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet į balą išmesti tai visų mūsų (bent jau vilniečių) pinigai, ar ne?Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū SoulMulticast už nuotraukas.
 Šios "šimtmečio perėjos" atidarymas susilaukė daugiau dėmesio nei Vakarinio aplinkkelio užbaigimas.
 Ko gero, 90% apie ją pasisakančių net neišbandys to perėjos. Tačiau pasisakyti yra būtina 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Replika buvo ne dėl tik to, kad be dalykiškų yra nemažai ir pasisakymų dėl pasisakymų. Ši tema tampa panaši į kokio delfio komentarų skiltį. Kita alternatyva - diskusija būtų savo vietoje kitoje skiltyje, kur diskutuojam apie politikus.Parašė sleader Rodyti pranešimąTokia replika tarsi suponuoja, kad jeigu kasdien nevaikštom, tai neturim ir nuomonės reikšti, bei akcentuoti kas yra blogai, nors akivaizdžiai kažkas negerai? 
 
 Didžiulis aktyvumas šioje temoje yra ir todėl, kad mieste infrastruktūros prasme beveik nieko nevyksta ir mažytis objektas - nelabai vykęs sumanymas ir nelabai vykęs įgyvendinimas - tampa dėmesio centre. Bet tai kitos temos temos objektas.
 
 Gerų švenčių ir saugių kelionių  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip yra ne dėl projektų trūkumo. Jų dabar užtenka. Taip yra todėl, kad daromi absurdiški projektai, kurie yra visiškai nereikalingi, pablogina situaciją ir už juos mes sumokame. Natūralu, kad pasipiktinimas jaučiamas ir čia.Parašė Romas Rodyti pranešimą
 Replika buvo ne dėl tik to, kad be dalykiškų yra nemažai ir pasisakymų dėl pasisakymų. Ši tema tampa panaši į kokio delfio komentarų skiltį. Kita alternatyva - diskusija būtų savo vietoje kitoje skiltyje, kur diskutuojam apie politikus.
 
 Didžiulis aktyvumas šioje temoje yra ir todėl, kad mieste infrastruktūros prasme beveik nieko nevyksta ir mažytis objektas - nelabai vykęs sumanymas ir nelabai vykęs įgyvendinimas - tampa dėmesio centre. Bet tai kitos temos temos objektas.
 
 Gerų švenčių ir saugių kelionių 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam tada jie iš vis daromi, jei nereikalingi? Kam tada ir privatus verslas kaip Lidlas finansuoja pusę projekto sumos? Čia problema labiau projektuotojuje, kad daro senovinį projektą iš sovietmečio nieko nekeičiant.Parašė John Rodyti pranešimą
 Taip yra ne dėl projektų trūkumo. Jų dabar užtenka. Taip yra todėl, kad daromi absurdiški projektai, kurie yra visiškai nereikalingi, pablogina situaciją ir už juos mes sumokame. Natūralu, kad pasipiktinimas jaučiamas ir čia.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai pats ir atsakei į savo klausimą. Nes daromas pagal sovietinius standartus. Tiesiog pagal dabartinę civilizuoto pasaulio logiką ten būtų paprasta pėsčiųjų perėja. Kokia ir buvo ligi šiol. Aišku dar buvo galima ją kaip nors pagerinti, bet esmė, kad ten pastatytas nereikalingas objektas, vadovaujantis neaišku kuo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 O kam tada jie iš vis daromi, jei nereikalingi? Kam tada ir privatus verslas kaip Lidlas finansuoja pusę projekto sumos? Čia problema labiau projektuotojuje, kad daro senovinį projektą iš sovietmečio nieko nekeičiant.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Privatus investuotojas taip gerina savo įvaizdį.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 O kam tada jie iš vis daromi, jei nereikalingi? Kam tada ir privatus verslas kaip Lidlas finansuoja pusę projekto sumos? Čia problema labiau projektuotojuje, kad daro senovinį projektą iš sovietmečio nieko nekeičiant.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Privaciam investuotojui matyt buvo iskelta salyga, kad jei cia nori parduotuves - prisidek prie aplinkines infrastrukturos "gerinimo". Ne karta jau matem forume pavyzdzius, kaip verslas yra melziamas savivaldybes irengt kazka aplink. Labai abejoju kad pats Lidlas is niekur nieko sugalvojo paklot 300k, matyt buvo pasakyta - jus turit prisidet per puse, o mes papasakosim kokia ta pereja saugi, grazi ir kokie jus saunuoliai. Todel visa kritika yra tiesiog ignoruojama.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 O kam tada jie iš vis daromi, jei nereikalingi? Kam tada ir privatus verslas kaip Lidlas finansuoja pusę projekto sumos? Čia problema labiau projektuotojuje, kad daro senovinį projektą iš sovietmečio nieko nekeičiant.
 Lidlas pasistate parduotuve toje vietoje, kur didziausias pesciuju srautas, susiformaves per desimtmecius. Sutapimas, ar ne, bet prie vietu, kur yra dvi senos pozemines perejos per Laisves pr. srautas pastebimai mazesnis. Kalte del sios nesamones priskirciau tik savivaldybei.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nu tai sėkmės. Klausimas, ar iš tikrų atvažiuos, ar sakys, kad važiuos, ir nulėks kokį kartą per savaitę, nes tiesiog fiziškai pavargs važinėt pirmyn atgal kasdien po kelis kartus?Parašė digital Rodyti pranešimąLiftai prie naujos požeminės perėjos šaindien neveikia (lemputės dega, bet paspaudus nieko nevyksta). Paskambinau, sakė gedimas jau užregistruotas, važiuos žiūrėt.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis užregistruotas buvo dar penktadienį. Neįgalieji ir kiti vežimėliai gali tas 4 dienas ir palaukti. #smaguParašė digital Rodyti pranešimąLiftai prie naujos požeminės perėjos šaindien neveikia (lemputės dega, bet paspaudus nieko nevyksta). Paskambinau, sakė gedimas jau užregistruotas, važiuos žiūrėt.
 
 Beje, digital, kaip radikalus die hard Šimašininkas, ką manai apie tą jo Instagram postą apie naują perėją ir ypač paskutinį sakinį? Koks tavo paaiškinimas būtų?  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš jau 100 kartų sakiau, kad nesu radikalus šimašininkas (tu po šito turbūt tą pradėsi ištisai rašyti, bet man px). Ten, kur jis daro blogai, jį galima ir reikia peikti, kur daro gerai - girti. Simple as that. Tiesiog tavo prisiknisinėjimai (kurie kartais turi racijos), dažnai yra absoliučiai kvaili, todėl jiems paprieštarauju (pavyzdžiai - dėl darželių ir dvirtakių, dar kažko).
 Edit: dėl to paskutinio sakinio, tai manau, kad durnai parašė, nebent iš tikrųjų tie liftai veiks. Pažiūrėsim.Paskutinis taisė digital; 2018.04.02, 16:52.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir vistiek gavosi taip, kad vietoj paaiškinimo puolei ginti Šimašių ir peikti John už mylimo mero kritikąParašė digital Rodyti pranešimąAš jau 100 kartų sakiau, kad nesu radikalus šimašininkas (tu po šito turbūt tą pradėsi ištisai rašyti, bet man px). Ten, kur jis daro blogai, jį galima ir reikia peikti, kur daro gerai - girti. Simple as that. Tiesiog tavo prisiknisinėjimai (kurie kartais turi racijos), dažnai yra absoliučiai kvaili, todėl jiems paprieštarauju (pavyzdžiai - dėl darželių ir dvirtakių, dar kažko).
 Edit: dėl to paskutinio sakinio, tai manau, kad durnai parašė, nebent iš tikrųjų tie liftai veiks. Pažiūrėsim. 
 
 Na bet džiugu, jog pripažįsti dėl jo durno parašymo, nes aš jau galvojau, kad ir tam surasi kokį alibi Šimašiaus vardu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jūs padarykite einančių per tą perėją apklausą ir galiu garantuoti, kad absoliuti dauguma sakys, kad ji labai gerai, nes visiškai normalu, kad stovėti prie šviesoforo ir minutę laukti žalio signalo užknisa, nekalbant jau apie saugumą. Tai, kad Jūs turite svajonę Laisvės prospektą susiaurinti iki dviejų juostų ir apriboti greitį jame, įrengiant daug antžeminių perėjų - niekaip nekoreliuoja su realybe, kad tokių planų nėra net teoriniuose pasvarstymuose savivaldybėje.
 Bet taip, kad perėja padaryta blogai - nenuginčijamas faktas. Tiesiog vis dar nematau prasmės aiškinimuose, kokia ji nereikalinga šioje vietoje šiuo metu.
 - 1 patinka
 Comment










Comment