Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Karoliniškėse atidaryta naujoji požeminė pėsčiųjų perėja
 
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...sciuju-pereja/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ši citata nusako visą absurdiškumą, apeliuojant į dviratininkus: „Iki šiol tarp Lazdynų tilto ir T. Narbuto gatvės esanti antžeminė šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo vienintelė galimybė pėstiesiems ir dviratininkams kirsti judrų Laisvės prospektą. <...> Senoji antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti.”Parašė donatasa Rodyti pranešimąKaroliniškėse atidaryta naujoji požeminė pėsčiųjų perėja
 
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...sciuju-pereja/
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Frazė tikrai keista.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Ši citata nusako visą absurdiškumą, apeliuojant į dviratininkus: „Iki šiol tarp Lazdynų tilto ir T. Narbuto gatvės esanti antžeminė šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo vienintelė galimybė pėstiesiems ir dviratininkams kirsti judrų Laisvės prospektą. <...> Senoji antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti.”
 Šiaip tai aš asmeniškai kertu viadukais, bet važinėju tik rekraciniais tikslais.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai aš matau bėdas dviratininkams, kai yra galimybė šimulionio g. po laisvės pr. viaduku ar sausio 13sios g. viaduku kirsti. Tik reikia takus padaryti.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Ši citata nusako visą absurdiškumą, apeliuojant į dviratininkus: „Iki šiol tarp Lazdynų tilto ir T. Narbuto gatvės esanti antžeminė šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo vienintelė galimybė pėstiesiems ir dviratininkams kirsti judrų Laisvės prospektą. <...> Senoji antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti.”
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prasideda viaduko per T.Narbuto gatvę statybos – bus eismo pokyčių
 
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...eismo-pokyciu/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir dar vanduo sunkiasi. Beje dėl dviračių tai jiems visiškai nieko nepadaryta, net bėgelio laiptų krašte nėra. Žodžiu gal artimiausiu metu susiprotės, kad apsimokiau daryti patogias nuožulnias prieigas, nei montuoti liftus, turėklus, stogines ir t.t.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Visiškai jokios apdailos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ant video 2:14 matosi kamera pakabinta virsuj nukreipta i laiptus. Kameros, filmuojancios pacia pereja nepastebejau. Siandien apziuresiu gyvai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr aš vienintelis nematau nė vienos kameros perėjoje? Ar jos gudriai užslėptos? O ir šiaip, kodėl lifto neleidžia naudot visiems, o tik neįgaliems ir su vežimėliais?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė abruo Rodyti pranešimąBeje, vienas iš liftų sugedo jau iškart po atidarymo. Buvau nuėjęs pažiūrėti. sėkmės taisyt kas dvi dienas liftą. galu gale paliks neveikiantį, kaip ir prie Europos. sėkmės taisyt kas dvi dienas liftą. galu gale paliks neveikiantį, kaip ir prie Europos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nustebot? Aš tai neParašė abruo Rodyti pranešimąBeje, vienas iš liftų sugedo jau iškart po atidarymo. Buvau nuėjęs pažiūrėti. Lygiai taip kaip ir komentarai FB po pranešimu apie šios perėjos atidarymą, kur klausiama kada pagaliau veiks keltuvai perėjoje po Pilaitės pr., nes jie nuo atidarymo vis dar neveikia. Lygiai taip kaip ir komentarai FB po pranešimu apie šios perėjos atidarymą, kur klausiama kada pagaliau veiks keltuvai perėjoje po Pilaitės pr., nes jie nuo atidarymo vis dar neveikia.
 Juk visi puikiai žinome, kad keltuvai statomi, nes būtina užtikrinti STR reikalavimus žmonėms su negalia (t.y. varnelei projekto suderinimui ir pridavimo komisijai), o ne tam, kad iš tiesų žmonės su negalia galėtų judėti ir jais naudotis. Čia dar klausimas ar jie sugedo ar buvo tiesiog išjungti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas palyginimas 1000 pėsčiųjų vs 1000 automobiliais važiuojančių yra visiškai nieko nepasakantis ir nereikšmingas. Nes 1000 keleivių važiuojančių 10 vnt. autobusų ar troleibusų yra žymiai efektyviau ir keliavimo prasme ir ekologine ar investicine į infrastruktūrą. O visam tūkstančiui važiuojant vien VT, tai plataus prospekto nereikėtų ir investicijų į perėją, nes užtektu paprastos nereguliuojamos.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
 Tai čia yra turtinė neapykanta ar kas ? Transportas yra efektyvesnė keliavimo priemonė, nei kojos, todėl ne vietoje aistros, neturinčios nieko bendra su pragmatika ir iškreipiančios požiūrį. Gal laikas į viduramžius ?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Nuotraukos pavadinimas "Va, dabar gražu".
  
 
 2. Kai lasnoja prie iejimo jus pasitinka bala.
  
 
 3. Jokios izoliacijos tarp metalinio rėmo ir betono nera. Vanduo laisvai teka per sienas.
  
 
 4. Galite isivaizduoti kaip tai atrodys po keliu metu
 
 
 5. Prie liftu dar grisim
 
 
 6. Kai po keliu minuciu ejau atgal, sitas skydelis jau buvo uzdarytas.
 
 
 7. Apsaugos kameros yra dvi, priziuri liftu zona. I pacia pereja ne viena kamera neziuri.
 
 
 8. Solomon.
 
 
 9. Sienos vietomis slapios. Darau prielaida, kad per betona skverbiasi vanduo.
 
 
 10. Apie jokia apdaila cia negali buti ir kalbos, ji iskart atsilups nuo vandens ir dregmes.
 
 
 11. Visa siena prie lifto šachtos slapia. Jau kitais metais cia bus pelesis. Kaip tai atrodys Vangos klaust nereikia.
 
 
 12. Einant i virsu isgirdau mociutes kalbant kad laiptai yra per status.
 
 
 Dabar jau abejose liftose iskvietimo mygtukas dege zaliai. Paspaudus durys neatsidare, liftas nejudejo, jokios reakcijos nebuvo. Bandziau abejose liftose virsuj ir apacioj.
 
 13. O cia as fotografavau nuo Norfos iejimo. Dalis zmoniu nepaisant pliurzos ir balos ejo zaliai pazymetu keliu. Nieko nuostabaus, nes visu pirma taip arciau visu antra kitaip reikia praslist tarp stulpo ir slagbaumo. Nors vietos ten yra, psichologiskai atrodo kad slagbaumas uzdarytas ir masinoms ir pestiesiems.
 
 
 
 14. Projektuotojai nesugebejo nugalet dveju metru vejos.
 Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.03.30, 21:10.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77584361į pastačius, esami dviračių takai taps jungtimi su dviračių maršrutu Č. Sugiharos gatve ir A.Vaitkaus bei I. Šimulionio gatvėmis.
 Anot savivaldybės, viaduku vilniečiai galės naudotis jau rugsėjį, o esama nesaugi pėsčiųjų perėja per T. Narbuto gatvę bus panaikinta.
 Dėl pėsčiųjų bei dviračių viaduko per T. Narbuto gatvę statybos darbų nuo balandžio 3-ios iki liepos 6 dienos šioje gatvėje bus ribojamas transporto priemonių eismas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei leisit, biski offtopic:
 
 Labai gaila, kad jie atidare pereja ir iskart uzdare antzemine. Idomu butu paziureti, jei jos veiktu abidvi. Kiek procentaliai zmoniu pasirinktu kuria. Nes cia labai daug isgirstu nuomoniu, kad ilgai laukt zalios..., kad sviesoforas nesaugu ir t.t. Reikejo palikt abidvi veikiancias ir manau viskas butu akivaizdu, kuri pereja zmonems patrauklesne.
 
 Toks va straipsnis pasitaike. Raso US department of transportation:
 
 http://www.pedbikesafe.org/PEDSAFE/c....cfm?CM_NUM=10
 
 Po sakinio yra nuoroda i tyrimus.Studies have shown that many pedestrians will not use an overpass or underpass if they can cross at street level in about the same amount of time.
 
 Laisves pr. nera nei labai aktyvaus trafiko greitkelis, nei geležinkelis nei naturalus barjeras.Use sparingly and as a measure of last resort. Most appropriate over high-volume, high-speed highways, railroad tracks, or natural barriers.
 
 Noriu atkrepti demesi butent i sauguma. Nes dabar statistikoje graziai sumazes iskaitiniu ivykiu auto vs pesciasis, bet niekas nepalygins kiek padauges kriminaliniu ivykiu (turto, rankinuku vagysciu ar siaip grasinimu ir pan), ivykdytu pozemineje perejoje vakarais. Naujoje perejoje nera kameros, filmuojancios pacia pereja.Lighting, drainage, graffiti removal, and security are also major concerns with underpasses.
 
 Aisku, padare ir padare, bet manau 600k euru galima buvo naudingiau panaudoti.
 - 2 patinka
 Comment









Comment