Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laukia, nes ten labai daug automobilių važiuoja ir iš 3 krypčių, bet pvz. Mindaugo g., šalia Maximos visi varo per raudoną 3 juostas net nesustodami, nes užtenka tik į vieną pusę pasukti galvą ir matosi iš tolo ar nėra automobilių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Neseniai ten dažnai vaikščiodavau - kad laukia beveik visi. Retas neištveria iki žalios.
 Fazės antraeilis dalykas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra atsakymas į užduotą klausimą, remiantis mūsų lietuviška realybe. Miestas turi būti patogus pėsčiam žmogui, kad ir einančiam iš namų iki garažo, kur pasistatė savo mašiną.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
 Tai čia yra turtinė neapykanta ar kas ? Transportas yra efektyvesnė keliavimo priemonė, nei kojos, todėl ne vietoje aistros, neturinčios nieko bendra su pragmatika ir iškreipiančios požiūrį. Gal laikas į viduramžius ?
 O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Tai yra atsakymas į užduotą klausimą, remiantis mūsų lietuviška realybe. Miestas turi būti patogus pėsčiam žmogui, kad ir einančiam iš namų iki garažo, kur pasistatė savo mašiną.
 O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
 
 ----
 
 Pastebėjau, kad nauja perėja po Laisvės pr. turės stoglangį skiriamojoje kelio juostoje, toks trikampis (atrodo baisiai kičiškai šiaip). Bet gal nors kiek jaukumo priduos tai perėjai.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar išeina, kad taip...Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
 Ir, kiek supratau, perėjų turi būti kuo daugiau, nes niekšai automobiluose (ir troleibusuose) jau užkniso.
 
 O kas ten primyžo?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebūtinai. Viskas priklausys nuo to, kaip bus sureguliuotas šviesoforas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal galima matavimu saltini ir kaip padarete tokia isvada?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
 As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip dalis forumiečių labai linkę į kraštutinumus. Suprantama, kad požeminė perėja ne tobula, bet esamoje situacijoje ji jau padaryta ir koks tikslas kvestionuoti jos reikalingumą? Manau, dabar reikia dėti pastangas, kad ši perėja būtų švari ir visada veiktų liftas. O kalbos apie Laisvės prospekto siaurinimą, šviesoforų, ženklų pristatymą kol kas neturi jokio realaus pagrindo. Manau sutiksite, kad iki tokių sprendimų reikia padaryti labai daug kitokių, pradedant nuo bendros miesto susisiekimo koncepcijos sutarimo ir pasitvirtinimo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bebeajo, jei automobiliams žalias degs 5 sekundes, o pėstiesiems minutę, tada taip, bet šioje vietoje taip niekada nebus, žiūrėkim realiai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Nebūtinai. Viskas priklausys nuo to, kaip bus sureguliuotas šviesoforas.Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.29, 15:04.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai paprastai, Konstitucijos pr. pabandykite savaitę eiti tik pro požeminę perėję, o kitą per šviesoforą, antru atveju dažniausiai teks nuobodžiai šalti kvėpuojant smirdančias dujas ir gaištant laiką, pirmu greitai ir komfortiškai (ypač žiemą) kirsti gatvę.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Gal galima matavimu saltini ir kaip padarete tokia isvada?
 As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl cituojat mano pranešimą ir klausiat tokio klausimo? Aš čia kažkur sakiau, kad požeminė perėja yra blogai? Nesuprantu, iš kur tokios išvados padarytos.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas tas ok, jei perėja yra patogiai įrengta, o ne su stačiais laiptais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Labai paprastai, Konstitucijos pr. pabandykite savaitę eiti tik pro požeminę perėję, o kitą per šviesoforą, antru atveju dažniausiai teks nuobodžiai šalti kvėpuojant smirdančias dujas ir gaištant laiką, pirmu greitai ir komfortiškai (ypač žiemą) kirsti gatvę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl to pritariu, nesuprantu, kodėl karoliniškėse ar pilaitėse įrengiamos tokios stačios lyg nebūtų daug vietos...Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Viskas tas ok, jei perėja yra patogiai įrengta, o ne su stačiais laiptais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra čia ko nesuprasti. Taupus meras. Paėmė nuo sovietmečio laikų projektą, galvojo, pabetonuosim, padažysim ir bus papigiai... o po to dar pasirodė, kad reikia liftų, stoginės... Žodžiu norėjo kaip geriau, gavosi, kaip visada.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Dėl to pritariu, nesuprantu, kodėl karoliniškėse ar pilaitėse įrengiamos tokios stačios lyg nebūtų daug vietos...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Amsterdamas 1970s ir dabar:
 
 
 jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin, ar įmanoma buvo labiau nesusijusį su aptariama situacija pavyzdį parinkti...Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAmsterdamas 1970s ir dabar:
 
 
 jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus miesto savivaldybės Facebook live transliacija. Šimašius atidaro Karoliniškių požeminę perėją. Su muzikėle, kaip priklauso.
 
 https://www.facebook.com/vilnius.lt/...NAIuyfAUBHJw4QMieli vilniečiai, nuoširdžiai sveikinu jus, dabar mes saugesni. Kviečiu visus praeiti įsitikinti, kad perėja TIKRAI LABAI LABAI GRAŽI
 
 Kad isitikinti kokia ji TIKRAI GRAZI reikia paziureti video.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai įdomiai čia atrodo. Pakyli perėja ir turi iškarto kirsti platų įvažiavimą į prekybcentrį. Atrodo ypatingai saugu, ypač įvertinant situacijas, kai reikia skubėti link stotelės į nuvažiuojantį transportą.
 
   
 
 Nuotrauka paimta iš: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eja-787-948866Paskutinis taisė watzas; 2018.03.30, 13:25.
 - 1 patinka
 Comment






Comment