Parašė Fulgur
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip VT vežios Karoliniškių gyventojus? Kas batono priveš į "IKI Saturnas 2"? Ar tiek jau to? Aptverti ir užmiršti?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Saugiausia būtų uždaryti Laisvės pr. visai. Nes dabar gi gali kas nors įbėgti į gatvę arba mašina įvažiuot į minią žmonių. Nėra saugu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, nedaug tas sprendimas skiriasi nuo žmonių sugrūdimo į požemius, jeigu jau taipParašė Fulgur Rodyti pranešimąPasmerkėt prieš kelias savaites Žirmūnus, dabar Karoliniškes. Kokia priežastis? Žmonės neturtingi ten ar namai negražūs?
 
 Aptverti tuos rajonus ir nieko neišleisti? 
 
 Na, bet perėja jau beveik pastatyta. Nebėra ką čia labai diskutuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Požeminių perėjų išvis neturėtų būti, turint omeny Vilniaus mero požiūrį į neįgaluosius.Parašė spirit Rodyti pranešimąAš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neleisti neįgaliesiems saugiai ir patogiai judėti šaligatviais ir panaikintos techninės galimybės naudotis požeminėmis perėjomis. Galima sakyti, kad neįgaliesiems yra draudžiama naudotis meisto infrastruktūra. Tiesa, kol kas tai neįtvirtinta įstatymais, bet faktinė situacija yra tokia. Nuo Sovietmečio pasikeitė tik privačių objektų accessibility. Savivaldybės objektuose siatuacija praktiškai nepakito. O už savivaldybę, kaip žinom, yra atsakingas Meras.Parašė digitalKoks tas mero požiūris?Paskutinis taisė John; 2018.01.19, 13:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neperskaitėte?Parašė spirit Rodyti pranešimąAš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
 Na gerai. Dar kartą.
 
 Susikertantys srautai yra rizika incidentams. Dėl to atsisako "dobilo" tipo sankryžų. Čia toks pavyzdys pagrindimui. Viena mašina išsuka iš greitkelio už viaduko, kita įsuka prieš viaduką.
 Jų trajektorijos kertasi ir yra tikimybė incidentui.
 Toliau. Valstybė siekia kuo mažiau žuvusių kelyje. Žuvusių kelyje skaičius apibrėžia tam tikrą gerovę valstybėje.
 Pavyzdžiui, Švedija siekia 0 žuvusių kelyje per metus. Niekas nesiginčys, kad ten ir dabar gerovės valstybė.
 
 Susikertantys skirtingi eismo dalyvių srautai yra rizika incidentams su mirtimi. Nes skiriasi fizikiniai dydžiai - masė, dytis, greitis, pagreitis (stabdymas kaip neigiamas pagreitis), paviršiaus plotas.
 Pavyzdžiui, partrenkti pėstieji. Mašina turi didelę masę, didelį greitį (santykinai, lyginant su pėsčiojo), pėstytis turi mažą paviršiaus plotą (t.y. pastebimas tik iš arti).
 PAstebėjus pėstyjį yra mažas laiko tarpas priimti sprendimus iki kontakto su juo. Dažnai per mažas.
 Dėl visų šių dalykų incidentai būna sunkūs - t.y. pastebi vėlai, trenkiasi ne mažu greičiu ir pasekmės liūdnos.
 
 Tuos susikertančius eismo srautus reguliuoja administracinės priemonės. Tarkime pėsčiųjų pirmenybė pėsčiųjų perėjoje. Taip pat šviesaforinės.
 Šitos veikia pagal logiką leidžiant arba vieną srautą, arba kitą. Vairuotojai paprastose perėjose nemato pėsčiųjų jei greitis yra didelis (pavyzdžiui 100 kmh).
 Todėl Vakarų Europoje, o taip pat ir Vilniuje visa eilė gatvių perdaroma į 30 kmh ties perėjomis. T.y. pėstysis turi nedidelį paviršiaus plotą, bet dėl mažo greičio vairuotojas jį pamato ir turi laiko tarpą sustabdyti. Kuo lėčiau važiuoja tuo ilgiau iki kontakto. Ir kuo lėčiau važiuoja, tuo lengviau greitį padaryti 0.
 Paprastųjų perėjų neleidžia įrengti jei yra daugiau nei 2+2 juostų Lietuvoje. Pavyzdžiui, prie Ozo g. viaduko būdavo perėja per 3+3 ar 3+4 Ukmergės g. juostas ir ten užmušdavo daug pėsčiųjų.
 
 Su šviesaforinėmis yra du sunkumai. Pirmas, kad vairuotojai turi žinoti KET, o pėstieji ne. Jie lyg ir privalo, bet nėra mechanizmo, kuris juos mokintų privalomai.
 Antras sunkumas, kai yra pėsčiųjų srautas, bet nėra mašinų srauto, o pėstiesiems dega raudona.
 Prasidėda bėgiojimai, ypač jei kitoje pusėje reikiamas autobusas, o kito laukti 30 min.
 Lyg ir dega raudona pėstiesiems, bet mašinų nėra (na nesimato) ir bėgama, einama, ropojama.
 
 Vienintelė galimybė to išvengti yra fizinis srautų ribojimas barjeru. Tarkime tvora.
 Pėstiesiems pereiti gatvę reikia, todėl srautas keliamas į kitą lygmenį - po žeme arba virš žemės.
 Narbuto g., Žirnių g. ir šita Laisvės pr. perėja yra pirmenybinės Vilniuje. Visos yra/bus pakeistos.
 
 Taip pėstieji saugesni, mažėja mirčių keliuose ir valstybė artėja prie gerovės valstybės. Aiškiau?  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Srautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai. Ir cia jau turetu gelbet antzeminis ar kitas traukinys einantis i Zirmunus, ofisinis planktonas turetu persest is savo auto i ji. Zinojot kad ivaziavimas su auto i Oslo yra mokamas? Nes mieste reikia keliaut VT ir pesciomis. Tokia yra visu miestu ateitis, nuo sito niekur nepabegsi, anksciau ar veliau tai bus nes negali kiekvienas vaziuot i darba nuosava masina. Ta suprato ir amerikieciai ir europoeciai ir labai stipriai vysto VT., kuri marino praeitame amziuje. Berlinas paleidzia 2 troleibusu marsrutus. Taip, troleibusu, o ne elektriniu autobusu, bet cia jau kita tema. O pas mus dar 70uju mastymas. Nezinau tik kodel reikia patiems pereit per viska kai ant delno yra kitu saliu patirtis.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSaugumas yra prioritetas. Prasilenkiantys srautai nesusikerta. Todėl saugu.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Narbuto gatvė praktiškai ir yra užmiestinė. Iš Vilniaus į Karoliniškes, Pilaitę ir kitus aplinkinius miestelius. O Vilniaus mieste (senamiestis, naujamiestis, žvėrynas, antakalnis) ir dabar yra didelis žmonių tankis ir geras VTParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Srautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai. Ir cia jau turetu gelbet antzeminis ar kitas traukinys einantis i Zirmunus, ofisinis planktonas turetu persest is savo auto i ji. Zinojot kad ivaziavimas su auto i Oslo yra mokamas? Nes mieste reikia keliaut VT ir pesciomis. Tokia yra visu miestu ateitis, nuo sito niekur nepabegsi, anksciau ar veliau tai bus nes negali kiekvienas vaziuot i darba nuosava masina. Ta suprato ir amerikieciai ir europoeciai ir labai stipriai vysto VT., kuri marino praeitame amziuje. Berlinas paleidzia 2 troleibusu marsrutus. Taip, troleibusu, o ne elektriniu autobusu, bet cia jau kita tema. O pas mus dar 70uju mastymas. Nezinau tik kodel reikia patiems pereit per viska kai ant delno yra kitu saliu patirtis.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad srautai susikerta man tai nėra argumentas šioje vietoje naikinti naikinti šviesoforą ir taip apsunkinti sunkiai judančių pėsčiūjų gyvenimąParašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Neperskaitėte?
 Na gerai. Dar kartą.
 
 Susikertantys srautai yra rizika incidentams. Dėl to atsisako "dobilo" tipo sankryžų. Čia toks pavyzdys pagrindimui. Viena mašina išsuka iš greitkelio už viaduko, kita įsuka prieš viaduką.
 Jų trajektorijos kertasi ir yra tikimybė incidentui.
 Toliau. Valstybė siekia kuo mažiau žuvusių kelyje. Žuvusių kelyje skaičius apibrėžia tam tikrą gerovę valstybėje.
 Pavyzdžiui, Švedija siekia 0 žuvusių kelyje per metus. Niekas nesiginčys, kad ten ir dabar gerovės valstybė.
 
 Susikertantys skirtingi eismo dalyvių srautai yra rizika incidentams su mirtimi. Nes skiriasi fizikiniai dydžiai - masė, dytis, greitis, pagreitis (stabdymas kaip neigiamas pagreitis), paviršiaus plotas.
 Pavyzdžiui, partrenkti pėstieji. Mašina turi didelę masę, didelį greitį (santykinai, lyginant su pėsčiojo), pėstytis turi mažą paviršiaus plotą (t.y. pastebimas tik iš arti).
 PAstebėjus pėstyjį yra mažas laiko tarpas priimti sprendimus iki kontakto su juo. Dažnai per mažas.
 Dėl visų šių dalykų incidentai būna sunkūs - t.y. pastebi vėlai, trenkiasi ne mažu greičiu ir pasekmės liūdnos.
 
 Tuos susikertančius eismo srautus reguliuoja administracinės priemonės. Tarkime pėsčiųjų pirmenybė pėsčiųjų perėjoje. Taip pat šviesaforinės.
 Šitos veikia pagal logiką leidžiant arba vieną srautą, arba kitą. Vairuotojai paprastose perėjose nemato pėsčiųjų jei greitis yra didelis (pavyzdžiui 100 kmh).
 Todėl Vakarų Europoje, o taip pat ir Vilniuje visa eilė gatvių perdaroma į 30 kmh ties perėjomis. T.y. pėstysis turi nedidelį paviršiaus plotą, bet dėl mažo greičio vairuotojas jį pamato ir turi laiko tarpą sustabdyti. Kuo lėčiau važiuoja tuo ilgiau iki kontakto. Ir kuo lėčiau važiuoja, tuo lengviau greitį padaryti 0.
 Paprastųjų perėjų neleidžia įrengti jei yra daugiau nei 2+2 juostų Lietuvoje. Pavyzdžiui, prie Ozo g. viaduko būdavo perėja per 3+3 ar 3+4 Ukmergės g. juostas ir ten užmušdavo daug pėsčiųjų.
 
 Su šviesaforinėmis yra du sunkumai. Pirmas, kad vairuotojai turi žinoti KET, o pėstieji ne. Jie lyg ir privalo, bet nėra mechanizmo, kuris juos mokintų privalomai.
 Antras sunkumas, kai yra pėsčiųjų srautas, bet nėra mašinų srauto, o pėstiesiems dega raudona.
 Prasidėda bėgiojimai, ypač jei kitoje pusėje reikiamas autobusas, o kito laukti 30 min.
 Lyg ir dega raudona pėstiesiems, bet mašinų nėra (na nesimato) ir bėgama, einama, ropojama.
 
 Vienintelė galimybė to išvengti yra fizinis srautų ribojimas barjeru. Tarkime tvora.
 Pėstiesiems pereiti gatvę reikia, todėl srautas keliamas į kitą lygmenį - po žeme arba virš žemės.
 Narbuto g., Žirnių g. ir šita Laisvės pr. perėja yra pirmenybinės Vilniuje. Visos yra/bus pakeistos.
 
 Taip pėstieji saugesni, mažėja mirčių keliuose ir valstybė artėja prie gerovės valstybės. Aiškiau?  Laisvės pr. nėra kažkokia automagistralė kur reiktų statyt antžemines ir požemines perėjas. Galima prigalvot įvairių būdų kaip priverst automobilius sulėtint. Būtų galima įrent greitį slopinančius kalniukus kad vairuotojai toje vietoje būtų atsargesni. Neblogas pavyzdys yra Tuskulėnų gatvė su savo kalniukais. Automobilių eismas ten gal nedaug mažesnis, bet žmonės ten prilėtina. Laisvės pr. nėra kažkokia automagistralė kur reiktų statyt antžemines ir požemines perėjas. Galima prigalvot įvairių būdų kaip priverst automobilius sulėtint. Būtų galima įrent greitį slopinančius kalniukus kad vairuotojai toje vietoje būtų atsargesni. Neblogas pavyzdys yra Tuskulėnų gatvė su savo kalniukais. Automobilių eismas ten gal nedaug mažesnis, bet žmonės ten prilėtina.
 
 Pavyzdis su autobusu irgi nėra labai tinkamas nes jei kas jau labai skubės tai bėgs per gatvę, o ne per požeminę perėją. Prie Europos perėjos dažnai tenka matyt tokius kėglius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Europa neturi tvoros. Čia esminė vieta.Parašė spirit Rodyti pranešimą
 Tai kad srautai susikerta man tai nėra argumentas šioje vietoje naikinti naikinti šviesoforą ir taip apsunkinti sunkiai judančių pėsčiūjų gyvenimą Laisvės pr. nėra kažkokia automagistralė kur reiktų statyt antžemines ir požemines perėjas. Galima prigalvot įvairių būdų kaip priverst automobilius sulėtint. Būtų galima įrent greitį slopinančius kalniukus kad vairuotojai toje vietoje būtų atsargesni. Neblogas pavyzdys yra Tuskulėnų gatvė su savo kalniukais. Automobilių eismas ten gal nedaug mažesnis, bet žmonės ten prilėtina. Laisvės pr. nėra kažkokia automagistralė kur reiktų statyt antžemines ir požemines perėjas. Galima prigalvot įvairių būdų kaip priverst automobilius sulėtint. Būtų galima įrent greitį slopinančius kalniukus kad vairuotojai toje vietoje būtų atsargesni. Neblogas pavyzdys yra Tuskulėnų gatvė su savo kalniukais. Automobilių eismas ten gal nedaug mažesnis, bet žmonės ten prilėtina.
 
 Pavyzdis su autobusu irgi nėra labai tinkamas nes jei kas jau labai skubės tai bėgs per gatvę, o ne per požeminę perėją. Prie Europos perėjos dažnai tenka matyt tokius kėglius.
 2. Kalniukai gatvėse yra pagal STR. Reikia žiūrėti, nepamenu Laisvės pr. kategorijos ir nežinau kur rasti. Kai kuriose neleidžiami tie kalniukai (A1, A2, B1).
 3. Laisvės pr. ties Circle K požeminė ir viadukas, ties Sodra požeminė, ties bokštu su viaduku, ties Vaivorykšte antžeminė, ties Lazdynais du viadukai, ties Litekspo požeminė. Gal dar praleidau. Jos atsitiktinai ten atsirado? Manau ne.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nos bendrai sutinku dėl požeminių perėjų, bet šiuo konkrečiu atveju atvirkščiai - kaip vairuotojui nėra jokių problemų ten palaukti, bet pėsčiajam ten labai ilgai reikia laukti žalio (čia apie perėją prie Karoliniškių poliklinikos ir Lidlo).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSrautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai.Paskutinis taisė digital; 2018.01.19, 14:21.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal tada reikai keisti tuos sumautus STR? Visi labai gerai žino STRus, normatyvus ir standartus, bet gatvės atrodo kaip Somalyje tiek estetiškai, tiek pagal tinkamumą naudojimui. Panašiai, kaip ir vodytėliai idealiai žino KET, bet vistiek daužosi į stulpus ir stoteles.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 1. Europa neturi tvoros. Čia esminė vieta.
 2. Kalniukai gatvėse yra pagal STR. Reikia žiūrėti, nepamenu Laisvės pr. kategorijos ir nežinau kur rasti. Kai kuriose neleidžiami tie kalniukai (A1, A2, B1).
 3. Laisvės pr. ties Circle K požeminė ir viadukas, ties Sodra požeminė, ties bokštu su viaduku, ties Vaivorykšte antžeminė, ties Lazdynais du viadukai, ties Litekspo požeminė. Gal dar praleidau. Jos atsitiktinai ten atsirado? Manau ne.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visada galima šviesoforą sureguliuoti pėsčiųjų naudai. Jei niekas nesikreipė dėl per ilgos fazės, tai niekas ir nereguliavo.Parašė digital Rodyti pranešimąNos bendrai sutinku dėl požeminių perėjų, bet šiuo konkrečiu atveju atvirkščiai - kaip vairuotojui nėra jokių problemų ten palaukti, bet pėsčiajam ten labai ilgai reikia laukti žalio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na niekas ir nesikreips, žinodami, kad ta perėja tuoj bus panaikintaParašė spirit Rodyti pranešimąVisada galima šviesoforą sureguliuoti pėsčiųjų naudai. Jei niekas nesikreipė dėl per ilgos fazės, tai niekas ir nereguliavo.  
 Comment





 
							
						
Comment