Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas užsidirbs gražaus pinigėlio...
    Ale gi ir randat kur pinigų ieškoti. Vienas susidūrimas su žvėriu kainuoja žymiai daugiau už visus tuo ženklus kartu sudėjus. O jei valstybė neturi pinigų nei kompensacijoms, nei tvoroms aptverti, tai pora šimtų už ženklą kaip tik kriziškai taupiausias sprendimas.

    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    ...apskritai po ženklu parašyta, kad 23 km į prieky reikia saugotis jų pačioj tolimiausioj vietoj. Nauji išgalvoti standartai??
    ? Nepainioji nieko su kilometrais po ženklais?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.03, 20:48.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį važiavau Molėtų plentu.
    Nuimti informacinai ženklai, bet kas 2-3 km prismaigstyta įspėjamųjų ženklų apie laukinius žvėris.
    Atvaizdas

    Kažkas užsidirbs gražaus pinigėlio...
    Kokie informaciniai nuimti? Aš irgi važiavau vakar, labai daug ženklų apie laukinius žveris, apskritai po ženklu parašyta, kad 23 km į prieky reikia saugotis jų pačioj tolimiausioj vietoj. Po kiekvieno kelio įsukimo pastatytas ženklas. Nauji išgalvoti standartai??

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dabar važiuojant iš Molėtų link Vilniaus toks absurdiškas vaizdelis

    40 km iki Vilniaus- laukiniai žvėrys 21 km ruože


    37 km - laukiniai žvėrys 18 km ruože


    34 km - laukiniai žvėrys 15 km ruože


    31 km - laukiniai žvėrys 12 km ruože

    (...)

    25 km - laukiniai žvėrys 6 km ruože


    Neseniai buvo rašyta spaudoje, kai kažkas prisiteisė iš valstybės už tai, kad jo mašiną sugadino žvėrys. Gal koks teisėjas galvoja, kad valstybė turi galimybių sužiūrėti kiekvieno žvėries elgesį.

    Bet turbūt to teisnio absurdo pasekmės bus idiotiškas pinigų švaistymas, ir ženklo devalvacija. Nuo to avarijų nesumažės.

    Gal pigiau būtų visą Lietuvą paskelbti laukinių žvėrių pavojaus zona ir įvesti 30 km/h greitį.

    O ten, kur žvėrių pavojus negresia (pvz., įvažiuojant į didmiesčius), bus galima spustelėti "gazą" ir iki 50 km/h

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Na dėl ženklo prieš greitkelį tai faktas, kad jis turėtų būti prieš. Beje, gal ir yra statomi ženklai tuose keliuose, kurie įsilies į greitkelį? Visgi turėtų būti perpėjimas, kaip kad lenkai daro, dar prieš kilometrą pastatydami ženklą, kad traktoristai suktų į šoninius keliukus
    Reiks patikrinti

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Gerai, o kaip dėl to ženklo pastatymo prieš įvažiuojant į greitkelį? Ar tavo manymui čia irgi "temos teršimas"?
    Beje, šveicarų mašinėlė žymiai solidžiau atrodo
    Na dėl ženklo prieš greitkelį tai faktas, kad jis turėtų būti prieš. Beje, gal ir yra statomi ženklai tuose keliuose, kurie įsilies į greitkelį? Visgi turėtų būti perpėjimas, kaip kad lenkai daro, dar prieš kilometrą pastatydami ženklą, kad traktoristai suktų į šoninius keliukus

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Tiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:
    Atvaizdas

    Gerai, o kaip dėl to ženklo pastatymo prieš įvažiuojant į greitkelį? Ar tavo manymui čia irgi "temos teršimas"?
    Beje, šveicarų mašinėlė žymiai solidžiau atrodo

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Tiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:
    Atvaizdas


    O apie skirtumus ženklų, tai tas, kad greitkelio standarto kelyje negali būti vieno lygio sankryžų, bet standartai yra žemesni nei automagistralės todėl reikia naujo ženklo, kadangi nepanaudosi to pačio ženklo dviems kelių kategorijoms.

    Tai va O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą.
    Greitkelyje gali būti vieno lygio sankryžos! Vokietijoje pilna kelių užmiesčiuose su viena juosta kiekviena kryptimi ir turinčių ženklus "Automobilių kelias". Lietuvoje irgi gali būti, tik reguliuojamos.
    KET:
    Greitkelis – motorinių transporto priemonių eismui skirtas kelio ženklu „Automobilių kelias“ pažymėtas kelias, į kurį įvažiuojama tik per skirtingo lygio ar reguliuojamas sankryžas ir kurio važiuojamojoje dalyje (važiuojamosiose dalyse) draudžiama sustoti ir stovėti.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tai va, būtent! Žymiai protingiau juos statyti prieš įvažiavimus į magistralę, o ne pačioje magistralėje, kur jų logika tokia: tu ne ten įvažiavai, kuo greičiau nešk muilą iš čia!
    Dabar išeina taip: įvažiuoja traktoristas į kelią ir 10 kilometrų važiuoja iki kito mazgo, ieškodamas kaip iš to kelio išvažiuoti. Tai kas čia kvailys?
    Traktoriui draudžiama įvažiuoti į greitkelį (automagistralę).

    Apskritai nemaišykit greitkelio su automagistrale. Greitkeliui nėra keliami tokie aukšti reikalavimai kaip skiriamoji juosta ir pan. Angliškai tai vadinama "Expressway". Greitkelio paskirtis - kad jame nebūtų traktorių, arklių ir pėsčiųjų. Kad vairuotojas netrukdomas galėtų važiuoti. O tam reikia, kad traktoriai ir kiti lėtaeigiai eismo dalyviai turėtų alternatyvius kelius. Kai jų nėra, apie greitkelio statusą galima pamiršti.
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 19:20.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:


    O apie skirtumus ženklų, tai tas, kad greitkelio standarto kelyje negali būti vieno lygio sankryžų, bet standartai yra žemesni nei automagistralės todėl reikia naujo ženklo, kadangi nepanaudosi to pačio ženklo dviems kelių kategorijoms.

    Tai va O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Apskritai šią diskusiją reikia perkelti į temą "Kelių ženklinimas Lietuvoje".

    Tavo minima situacija susidaro dėl to, kad tokios yra ženklų įrengimo taisyklės. Šie ženklai statomi už kiekvienos sankryžos, kad juos pamatytų į kelią įvažiavę vairuotojai. Kitose šalyse ženklai "Automagistralė" ir "Automoblių kelias" statomi taip, kad juos matytų tik iš šalutinio kelio įvažiuojantys vairuotojai.

    Bet kuriuo atveju, šie ženklai galioja, kol nesibaigia greitkelis ar automagistralė.
    Tai va, būtent! Žymiai protingiau juos statyti prieš įvažiavimus į magistralę, o ne pačioje magistralėje, kur jų logika tokia: tu ne ten įvažiavai, kuo greičiau nešk muilą iš čia!
    Dabar išeina taip: įvažiuoja traktoristas į kelią ir 10 kilometrų važiuoja iki kito mazgo, ieškodamas kaip iš to kelio išvažiuoti. Tai kas čia kvailys?
    Paskutinis taisė oranger; 2011.03.31, 16:14.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Gerai, kodėl to mašiniuko neužtenka tik iš karto už Vilniaus ir iš karto už Kauno?
    Kam reikia juo prifarširuoti visą kelią?
    Apskritai šią diskusiją reikia perkelti į temą "Kelių ženklinimas Lietuvoje".

    Tavo minima situacija susidaro dėl to, kad tokios yra ženklų įrengimo taisyklės. Šie ženklai statomi už kiekvienos sankryžos, kad juos pamatytų į kelią įvažiavę vairuotojai. Kitose šalyse ženklai "Automagistralė" ir "Automoblių kelias" statomi taip, kad juos matytų tik iš šalutinio kelio įvažiuojantys vairuotojai.

    Bet kuriuo atveju, šie ženklai galioja, kol nesibaigia greitkelis ar automagistralė.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, automobiliams skirtą kelią žymėti automobilio ženklu yra logiškiausia. Turbūt tą patį manė ir Vienos kelio ženklų ir signalų konvencijos autoriai.

    Sakai, nekvescionuojate ženklų prasmės - bet siūlote greitkelio statusą turinčiam keliui statyti ženklus "Automagistralė"... Tai jūs iškreipiate ženklo ir kelio reikšmę.
    Gerai, kodėl to mašiniuko neužtenka tik iš karto už Vilniaus ir iš karto už Kauno?
    Kam reikia juo prifarširuoti visą kelią?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Gal pamažink arogancijos, žmogau Čia juk ne kokie pienburniai susirinko.
    Mes nekvestionuojame ženklų prasmės. Man asmeniškai tas mašiniukas ir ypač to ženklo paaiškinimas "kelias skirtas automobiliams" kažkaip keistai atrodo. Tik tiek
    Mano nuomone, automobiliams skirtą kelią žymėti automobilio ženklu yra logiškiausia. Turbūt tą patį manė ir Vienos kelio ženklų ir signalų konvencijos autoriai.

    Sakai, nekvescionuojate ženklų prasmės - bet siūlote greitkelio statusą turinčiam keliui statyti ženklus "Automagistralė"... Tai jūs iškreipiate ženklo ir kelio reikšmę.
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 15:54.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aš nesuprantu, ar jūs apsimetat kvailais??
    Gal pamažink arogancijos, žmogau Čia juk ne kokie pienburniai susirinko.
    Mes nekvestionuojame ženklų prasmės. Man asmeniškai tas mašiniukas ir ypač to ženklo paaiškinimas "kelias skirtas automobiliams" kažkaip keistai atrodo. Tik tiek

    Jei tikrai yra kaip sakai, ir visose Europos šalyse naudojamas būtent toks ženklas (nors aš, tiesą pasakius, nelabai jį prisimenu kitur) - viskas tvarkoj, tebūnie.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Šian kaip tik pravažiavau, tai visur mačiau ženklus mačiau montuojamus. Tik vietomis blogai: už bajorkiemio link Vilniaus ženklai tai 80, už šimto metro tas mėlynas ženklas, paskui kitas ženklas 100. Keistai pasirodė...
    Gal dar pakeis, ne viską sumontavo gal.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Atsiminkit yra kurie blogiau mato, tamsus paros metas, taip pat daltonikai. Jiems irgi leidžiama vairuoti. Tai kam klaidinti su tuo pačiu logotipu tik kita spalva?
    Jo, važiuoji naktį. Matai "Automagistralės" ženklą ir spitrini, ar ten žalias, ar mėlynas Kvailiau nesugalvosi. Kiekviena ženklų grupė turi savo formą ir spalvas. Ir negali būti dviejų vienodų ženklų, kurių skiriasi tik spalva.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tai būtent, kad Vilnius-Kaunas atkarpose, kur bus mėlynas ženklas su automobiliu ir nebus vieno lygio sankryžų.
    Aš nesuprantu, ar jūs apsimetat kvailais?? Juk jei pažymėsi Kaunas - Vilnius ženklu "Automagistralė" mėlynam fone, tai jis klaidins eismo dalyvius, nes eismo dalyviai galvos, kad tai Automagistralė ir važiuos 130 km/h... dar kartą kartoju, ženklas "Automagistralė" ar mėlynas, ar žalias skirtas tik magistralės statusą turintiems keliams. Spalva nieko neapsprendžia.
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 15:42.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Man kaip tik aiškiau, jei greitkeliai tokiu pat ženklu būtų pažymėti, tik spalva skirtųsi. Nes tas automobilis intuityviai prasčiau suvokiamas nei magistralė, gali susipainioti su kitais ženklais.

    Atvaizdas
    Atvaizdas
    Atsiminkit yra kurie blogiau mato, tamsus paros metas, taip pat daltonikai. Jiems irgi leidžiama vairuoti. Tai kam klaidinti su tuo pačiu logotipu tik kita spalva?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Abu tavo nurodyti ženklai yra "Automagistralės" ženklai. Vokietijoje mėlynas, Lietuvoje - žalias. Bet reikšmė ta pati. Vaizduojamas viadukas, nes AUTOMAGISTRALĖJE negali būti vieno lygio sankryžų.

    O AUTOMOBILIAMS SKIRTAS KELIAS gali būti su vieno lygio sankryžomis. TODĖL automobiliams skirtas kelias negali būti žymimas viaduko ženklu. TODĖL jis - žymimas simboliu "Automobilis".
    Tai būtent, kad Vilnius-Kaunas atkarpose, kur bus mėlynas ženklas su automobiliu ir nebus vieno lygio sankryžų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Man kaip tik aiškiau, jei greitkeliai tokiu pat ženklu būtų pažymėti, tik spalva skirtųsi. Nes tas automobilis intuityviai prasčiau suvokiamas nei magistralė, gali susipainioti su kitais ženklais.

    Atvaizdas
    Atvaizdas
    Abu tavo nurodyti ženklai yra "Automagistralės" ženklai. Vokietijoje mėlynas, Lietuvoje - žalias. Bet reikšmė ta pati. Vaizduojamas viadukas, nes AUTOMAGISTRALĖJE negali būti vieno lygio sankryžų.

    O AUTOMOBILIAMS SKIRTAS KELIAS gali būti su vieno lygio sankryžomis. TODĖL automobiliams skirtas kelias negali būti žymimas viaduko ženklu. TODĖL jis - žymimas simboliu "Automobilis".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Na tai kitose šalyse, kaip suprantu, naudojamas ir mėlynas ir žalias, visi juk supranta skirtumą tarp jų.
    Nuo kada ženklo spalva - mėlyna ar žalia - apsprendžia jo reikšmę?

    Komentuoti:

Working...
X