Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.
      Galvojau, kad kiek labiau komplikuotos kelionės šiuo maršrutu būdavo. Ačiū už atsakymą.

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
        Aš taip pat norėjau paklausti , kam tos grotos ant langų , bet kolega jau suspėjo
        Manau , kad gal nuo akmenų kokių , chuliganų , o gal jis bvo naudojamas (pats motorinis) pinigams pervežt? Aišku čia tik mano pasamprotavimai
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Nuo chuliganų jos neapsaugojo. Grotos buvo skirtos traukiniams į Argentiną. Ten, kalnuose, galėjo įvykti griūtis. Maži akmenukai, aišku, stiklą sudaužytų, bet nuo didelių grotos apsaugotų mašinistą ir valdymo pultą. Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.
            O kokie ten buvo montuojami stiklai? - tripleksai ar paprsti grūdinti? Jeigu grūdinti - tada viskas suprantama.

            Comment


              Tripleksų tada dar nebuvo.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.
                Paskutinį kartą tokį traukinį mačiau berods 1965 metais Kaune. Važiavo jis maršrutu Vilnius-Kaliningradas. Viską priesiminti sunku, bet gerai prisimenu, kad vagonai buvo 6, visų jų salonai - kaip D1 su medinukais krėslais (todėl dabar keista, kad 1960m. iš Vilniaus į Kauną reikėjo miegamų vagonų kupe).
                Dar iš vaikystės prisimenu, kaip Kaliningrado srities Gusevo mieste vieną vakarą ėjome pažiūrėti pirmą kartą pasirodančio dyzelinio traukinio Vilnius-Kaliningradas. Koks dyzeliukas tada važiavo - DP ar D (D1), neprisimenu. Po kažkiek metų klausinėjau tuo traukiniu iš Gusevo į Kauną važiavusą mamą, tai ji sakė, kad krėslai buvo ne mediniai. Pačiam iš Gusevo į Kybartus tuo traukiniu važiuoti neteko - nuvažiuodavome autobusu, o grįždavome kažkur valanda (o gal daugiau) anksčiau už tą dyzeliuką važiuodvusiu vadinamu "rabočiumi" Virbalis-Černiachovskas (Kybartuose esanti stotis tada dar vadinosi Virbaliu), kurį tada sudarė garvežys (tikrai dar ne šilumvežis) ir 4 siauralangiai mediniai vagonai, kurių salonas ir krėslai buvo medinukai kaip dyzeliuko D1 (vieną tokį vafgoną kaip buitines patalpas prieš kelis metus dar mačiau Palemone, apie jį kažkurioje temoje parašyta yra, yra ir nuotrauka).

                Comment


                  Reikalas tame, kad DP-0x nebuvo vienodi. Pirmieji trys buvo europinio gabarito, o likę 04-08 buvo tarybinio gabarito, nors vizualiai nedaug skyrėsi. Taip pat ir salonais skyrėsi.

                  Comment


                    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.



                    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.



                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.

                      Atvaizdas


                      Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      Įdomu, kaip atrodė "minkštasis" D traukinio salonas?

                      Comment


                        Esminio skirtumo nuo D1 nebuvo. Iš tiesų tai ne minkštasuoliai, o suolai, aptraukti dirbtine oda su paminkštinimu.

                        Comment


                          O buvo tokie D ir D1 gamykliškai?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Ta prasme gamyklinė serija kokia? Tokia, kokia ir geležinkelio. Bent jau taip rašoma šiame Ganz-MAVAG kataloge: http://www.ganzdata.hu/download/zebra.pdf

                            Comment


                              Aš turėjau galvoje ar iš gamyklos buvo D ir D1 su minkštasuoliais?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                O kas ten dabar tai sužinos? Gal ir buvo nedidelė partija pradžioje. O vėliau jų atsisakė.

                                Comment


                                  Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.


                                  ebay.de

                                  Comment


                                    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                                    Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.

                                    Atvaizdas

                                    ebay.de
                                    Kad man čia į siauruką panašiau, ne platųjį.

                                    Comment


                                      Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938 m.







                                      Comment


                                        Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. rugpjūčio 7 d.



                                        Comment


                                          1930 m.



                                          http://www.epaveldas.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X