Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Saulys Rodyti pranešimą
    Sveiki, po 1939 m. Klaipėdos krašto aneksijos dalis geležinkelininkų iš Klaipėdos buvo perkelta į Radviliškį. Ar žinote, o gal užtikote informaciją, kur jie buvo apgyvendinti Radviliškyje tarpukariu? Ar buvo Radviliškyje "geležinkelininkų namai" ar kvartalas, kuriame gyveno geležinkelininkų šeimos? Ieškau Jovaišų Dėkui
    parašykite FACEBOOK - senasis Radviliškis ir rajonas. galbūt padės

    Comment


      Gal ir buvo jau kas nors į kurią nors temą įkėlęs šitą.

      1992 m. balandžio mėnesio vokiečių kelionė iš Berlyno į Rygą per Baltarusiją, Lietuvą traukiniais. Vokiečių kalba, bet yra gerų didelio formato nuotraukų.

      https://www.trains-worldexpresses.com/500/530-02.htm

      Comment


        Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
        Apie 1930-1939 m.

        1. Peronas ir stotis


        2. Peronas ir pėsčiųjų viadukas
        Nežinau, kaip iki karo atrodė viadukas. Nesu 100% tikras, kad tai Vilniaus stotis.


        3. Bendras vaizdas
        Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
        Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
        - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
        - Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

        https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.html

        Comment


          Tiltas kaip ir panašus į Vilniaus. Tik tolumoje matosi kažkokia stoginė.
          Antrame perone esantis pastatai, įtariu, kad ne požeminės perėjos. Tiesiog laukimo patalpa perone. Nes požeminė perėja ta, kuri dabar veikia, atsirado pokaryje. O ta, senoji, kuri dabar uždaryta, ji yra toliau.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
            Apie 1930-1939 m.


            3. Bendras vaizdas
            Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
            Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
            - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
            - Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

            https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.html
            Nemaža dalis pačios stoties geležinkelio pusėje ir stoginė keleiviams irgi autentiška.
            Paskutinis taisė Romas; 2021.01.10, 21:15. Priežastis: Sutrumpinta citata
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai. Nes yra gamyklos pavadinimas su dabartine rusiška ortografija, o ne ikireformine. Pastatas rekonstruotas, praplėstas, paaukštintas, fasado dekoras pašalintas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai..
                Vaizdas mažai kuo skiriasi nuo to kai ten teko būti prieš kelerius metus.
                Įdomu būtų palyginti, kaip dabar nuo viaduko atrodo tas pats vaizdas su pirmais dviem peronais.

                Comment


                  Pernai vasarą.

                  Comment


                    Ačiū už palyginimą.
                    Panašos į tarpukario stogines turbūt yra / buvo 3 perone.

                    Comment


                      Neteko matyti nuotraukų, kuriose aiškiai matytųsi tolimesni peronai.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis

                        Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
                        - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
                        2 kelias skirtas tik manevravimui. Jame yra tik manevriniai šviesoforai. Pagrinde naudojamas keleivinių pervarymui į kitus kelius iš depo ir VLRD reikmėms.

                        Comment


                          Svarbiausias respublikos traukinys, 1988, LKS




                          Comment


                            Kokie visi keleiviai kostiumuoti, su kaklaraiščiais, kai pagalvoji žiauriai smagu per naktį taip apsirėdžius traukinyje į ministeriją važiuoti. Na bet va kažkas filmavimo proga bent jau deficitinių žirnelių paskanavo.
                            Kaip smagu kad visa šita sovietinė parodija baigėsi!!!

                            Comment


                              Niekas ten naktį su kostiumu nevažiuodavo. Filmavimui jie tik taip apsirengė. Kostiumą veždavosi. Nebent koks lochas su kostiumu prakaitavo...
                              Ir prasidėjo dabartinė nesąmonė. Bet ji irgi neamžina...
                              Paskutinis taisė Al1; 2021.07.08, 07:20.

                              Comment


                                Kazys Daugėla (1912-1999)
                                Pirmoji Kauno žemės ūkio ministerijos tarnautojų ekskursija į Vilnių. 1939 m. kovas

                                Labai įdomi nuotrauka.
                                Aiškiai matosi tuometinių Lietuvos geležinkelių logotipas.
                                Traukinio maršruto lentelėje vietovardžiai užrašyti lietuviškai ir lenkiškai pagal tuometinę valstybinę priklausomybę:
                                "Kaunas - Vievis - Landwarów - Wilno"

                                https://www.15min.lt/media-pasakojim...i-nezinia-1380

                                Comment


                                  O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?

                                  Comment


                                    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                    O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
                                    Apie Lazdėnų (Zawiasy) - Baltamiškio (Vievio) ruožą yra keli pranešimai temoje apie Lietuvos-Lenkijos demarkacinę liniją.
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Zawiasy / Lazdėnai, 1938

                                    Straipsnis paskelbtas praėjus apie 1½ savaitės po Lenkijos ultimatumo ir diplomatinių santykių atkūrimo

                                    Światowid Nr. 3 (711) - 1938.03.26, 3 psl.
                                    Granica, która ożyje // Siena, kuri atgis
                                    1. Lietuvos - Lenkijos pasienio stotelė Zawiasy (Lazdėnai), prie geležinkelio linijos į Kauną.
                                    Šioje atkarpoje beveik 20 metų neveikė geležinkelio susisiekimas, kuris netrukus bus atstatytas.
                                    2. Išardytas keliolikos kilometrų geležinkelio ruožas už Lazdėnų.
                                    Lenkijos vyriausybė siekdama susisiekimo atstatymo tarp Lenkijos ir Lietuvos, įtvirtina savo norą sukurti normalius kaimyninius santykius.

                                    20lecie. Ciekawostki z polskiej prasy przedwojennej // 20metis. Įdomybės iš Lenkijos prieškario spaudos
                                    http://20lecie.blogspot.com/2009/03/...ora-ozyje.html

                                    Comment


                                      Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                      O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
                                      Traukinių eismas tarp Lietuvos ir Lenkijos buvo atkurtas 1938 m. liepos 1 d., praėjus 3 mėnesiams po diplomatinių santykių atkūrimo
                                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                      Laikraštis "Lietuvos Žinios"
                                      1938 m. liepos 1 d.

                                      Comment


                                        Radau porą istorinių nuotraukų iš Lazdėnų (Zawiasy), Lenkijos - Lietuvos pasienio stoties

                                        Zawiasy stotis.
                                        Tikėtina, kad tai laikotarpis tarp 1938 m. liepos ir 1939 m. rugpjūčio


                                        Zawiasy stotis.
                                        Nukabintas lenkiškas stoties užrašas.
                                        Fotografuota turbūt 1939.10.28 d.
                                        Autorius nenurodytas, bet tikėtina, kad tai Steponas Kolupaila

                                        Abi nuotraukos iš https://railwayz.info/photolines/photo/53754


                                        Dar viena istorinė nuotrauka forume buvo paskelbta jau anksčiau
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Nuotr. Steponas Kolupaila
                                        Lietuviškas traukinys Kaunas - Vilnius buv. pasienyje, Lazdėnų (Zawiasy) stotelėje 1939.10.28

                                        Daugiau nuotraukų: http://mylimasvilnius.lt/2012/12/27/...ografija-2009/

                                        Comment


                                          Vilniaus geležinkelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.

                                          Vartotojas @brachka
                                          http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-0000...1-0-1490714004
                                          Paskutinis taisė Romas; 2024.02.08, 23:50. Priežastis: geležinekelio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X