Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taut.
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įdomus lokomotyvas. O dizainas irgi kazachstaniečių?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied


    Tunelio statybų pradžia numatoma 2030 - 2050 metų laikotarpiui. Taip pat tikimasi, jog šis projektas gali paskatinti naujo tarptautinio regiono, kaip, pavyzdžiui, Kopenhagos - Malmės, atsiradimą.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Geležinkelio tunelis Tallinn'as - Helsinki's ?

    Helsingin Sanomat writes about proposed Helsinki-Tallinn railway tunnel,which is still barely alive. Finnish Ministry of Transport & Communications is sceptical about whole project,as estimated costs range between 3 and 5 billion € (for comparison - whole budget of Finnish Ministry of Transport for one year is ~2 billion € and investment budget is 400 million €). Price depends on construction quality - for 5 billion,tunnel's quality would be same as Helsinki's U/C Western Metro line's. For Finns another problem is that tunnel would divert much freight traffic from their harbours to Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Klipo autorius (diiselrong) rašo:

    Частная компания взяла пока на аренду, обкатывают и тогда решут, покыпать или нет

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    TE33A "Evolution' Estijoje:
    http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic....5623&start=820

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kur jau kur, bet geležinkeliuose pažangos nėra. Viena, kas jiems pavyko, tai išlaikyti keleivių srautus aplink Taliną.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Estai nekenčia visko, kas iš sovietinių laikų. Todėl net ir riedmenis pernumeravo ar pervadino...
    Iš čia jų ir pažanga...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estai nekenčia visko, kas iš sovietinių laikų. Todėl net ir riedmenis pernumeravo ar pervadino...

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Gal galite pavardinti skirtumus tarp DR1A ir DR1B. Ačiū

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Lietuvoje jau ir 015 darbuojasi...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Tem tmh-013

    Darbuojasi Estijoje: http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-22322

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Estijoje - DR1B, t.y. modernizuoti DR1A, bet ant traukinio rašoma DR1B

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Talino GS:




    Ir Ulemiste stotelė:

    2011
    Paskutinis taisė railman; 2011.11.09, 16:11.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Kelios nuotraukos iš Talino geležinkelio stoties. Vietiniai ją vadina "Balti Jam". Galiu pasakyti, kad Vilniaus geležinkelio stoties aplinka daug gražiau sutvarkyta. Tik gaila, kad iš Vilniaus palyginti mažai maršrutų. Taline patogu, kad aukšti peronai. Tačiau vaizdas ne koks. Peronai paremontuoti tik, kad taip greitai nesugriūtų. Talino stoties vidus sutvarkytas gražiai. Gaila, kad neturiu nuotraukų. Norėjau kelias padaryti, bet policininkai buvę šalia perspėjo, kad stoties apsauginiai to nelabai leidžia (ne tik pas mus tokios nesąmonės). Todėl šį kartą bus tik iš lauko.





    Kur linijos neelektrifikuotos, važiuoja DR1A.


    Kuris nukentėjęs nuo vietinių paišytojų.


    Nuotraukų kokybė nekokia, nes tik telefonas buvo šalia

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Vykdomi geležinkelio rekonstrukcijos darbai ruože Viljandi-Tiuri

    http://www.facebook.com/media/set/?s...9920833&type=3

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Russian-Lithuanian consortium to sue Estonian Railways
    bbn.ee

    Kinietiškų lokomotyvų pirkimo istorija dar nėra iki galo užbaigta. Pasirodo tame konkurse dalyvavo ir LG kartu su rusais

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniuje estams gaminami TEM-TMH.
    Эстонцы, кстати (как всегда!) умнее оказались и сейчас для них в Вильнюсе производят ТЭМ-ТМХ, хотя своих ЧМЭ3 ,пригодных для модернизации у них тоже хватает.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=28015#p28015

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad tik manevrinius perka.
    http://www.chinacnr.com/Page/372/Sou...S/default.aspx

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Bet varganų 2M62 pirmieji ir visam atsikratė, svorius irgi didesnius veža.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na bent jau tuom, kad negalima važiuoti į Rusiją, vis viena nuo Oravos iki Pečiorų reikėdavo laikyti rusiškus lokomotyvus, tas pats ir Narvoje...

    Komentuoti:

Working...
X