Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Tunelio statybų pradžia numatoma 2030 - 2050 metų laikotarpiui. Taip pat tikimasi, jog šis projektas gali paskatinti naujo tarptautinio regiono, kaip, pavyzdžiui, Kopenhagos - Malmės, atsiradimą.
Komentuoti:
-
Geležinkelio tunelis Tallinn'as - Helsinki's ?
Helsingin Sanomat writes about proposed Helsinki-Tallinn railway tunnel,which is still barely alive. Finnish Ministry of Transport & Communications is sceptical about whole project,as estimated costs range between 3 and 5 billion € (for comparison - whole budget of Finnish Ministry of Transport for one year is ~2 billion € and investment budget is 400 million €). Price depends on construction quality - for 5 billion,tunnel's quality would be same as Helsinki's U/C Western Metro line's. For Finns another problem is that tunnel would divert much freight traffic from their harbours to Rail Baltica.
Komentuoti:
-
Klipo autorius (diiselrong) rašo:
Частная компания взяла пока на аренду, обкатывают и тогда решут, покыпать или нет
Komentuoti:
-
-
Kur jau kur, bet geležinkeliuose pažangos nėra. Viena, kas jiems pavyko, tai išlaikyti keleivių srautus aplink Taliną.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEstai nekenčia visko, kas iš sovietinių laikų. Todėl net ir riedmenis pernumeravo ar pervadino...
Komentuoti:
-
Estai nekenčia visko, kas iš sovietinių laikų. Todėl net ir riedmenis pernumeravo ar pervadino...
Komentuoti:
-
-
Kelios nuotraukos iš Talino geležinkelio stoties. Vietiniai ją vadina "Balti Jam". Galiu pasakyti, kad Vilniaus geležinkelio stoties aplinka daug gražiau sutvarkyta. Tik gaila, kad iš Vilniaus palyginti mažai maršrutų. Taline patogu, kad aukšti peronai. Tačiau vaizdas ne koks. Peronai paremontuoti tik, kad taip greitai nesugriūtų. Talino stoties vidus sutvarkytas gražiai. Gaila, kad neturiu nuotraukų. Norėjau kelias padaryti, bet policininkai buvę šalia perspėjo, kad stoties apsauginiai to nelabai leidžia (ne tik pas mus tokios nesąmonės). Todėl šį kartą bus tik iš lauko.
Kur linijos neelektrifikuotos, važiuoja DR1A.
Kuris nukentėjęs nuo vietinių paišytojų.
Nuotraukų kokybė nekokia, nes tik telefonas buvo šalia
Komentuoti:
-
Vykdomi geležinkelio rekonstrukcijos darbai ruože Viljandi-Tiuri
http://www.facebook.com/media/set/?s...9920833&type=3
Komentuoti:
-
Russian-Lithuanian consortium to sue Estonian Railways
bbn.ee
Kinietiškų lokomotyvų pirkimo istorija dar nėra iki galo užbaigta. Pasirodo tame konkurse dalyvavo ir LG kartu su rusais
Komentuoti:
-
Vilniuje estams gaminami TEM-TMH.
Эстонцы, кстати (как всегда!) умнее оказались и сейчас для них в Вильнюсе производят ТЭМ-ТМХ, хотя своих ЧМЭ3 ,пригодных для модернизации у них тоже хватает.
Komentuoti:
-
-
Bet varganų 2M62 pirmieji ir visam atsikratė, svorius irgi didesnius veža.
Komentuoti:
-
Na bent jau tuom, kad negalima važiuoti į Rusiją, vis viena nuo Oravos iki Pečiorų reikėdavo laikyti rusiškus lokomotyvus, tas pats ir Narvoje...
Komentuoti:
Komentuoti: