Estai jau parduoda savo DR1A.
DR1A-230-3 (DR1BJ-3710), DR1A-252-6 (EVR 4758), DR1A-251-2 (EVR 4705), DR1A-252-2 (EVR 4707), DR1A-241-1 (DR1BJ-3719), DR1A-244-3 (DR1BJ-3702) išvyksta gruodžio 29 iš Liiva stoties.
http://gallery.balticrailpics.net/di...om&cat=0&pos=0
Čia užvakar Jekaterinburge, pakeliui į Kazachstano Ust Kamenogorską (Oskemenas).
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=401716
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai jei tos sąnaudos kosminės, tai kam reikėjo kišt pinigus į modernizaciją? Ar nebūtų, tarkim, už trijų DR1A modernizavimo kaštus išėjęs naujas traukinys?
O jei kalbate apie DR1AM ar DR1AMV tai šitie galbūt ekonomiškesni nei nauji traukiniai (varikliai šiuolaikiniai). Nežinau kiek kainavo įdėti 12 MTU motorų, bet įtariu, kad už tuos pinigus nenupirktum nei vieno naujo 280 vietų traukinio. Beto šitų modernizacija, gal tiksliau remotorizacija vyko prieš ~8-12 metų. Tada LG dar tik kapanojosi iš minuso ir apie naujų keleivinių riedmenų pirkimą tik svajoti buvo galima. Trečias dalykas, pakeitus tris senus į vieną naują, reiktų atsisakyti dalies maršrutų.
Komentuoti:
-
DR1A modernizuoti reikėjo. O į D1 pinigai sukišti be reikalo. Nereikėjo jiems nei langų keisti, nei salono (tų, kuriuose buvo sumontuotos plastikinės sėdynės, buvo pakeista sienų, lubų apdaila).
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
Komentuoti:
-
kiek žinau (tiek girdėjau) tai genda ne vakarietiški viduriai, bet pagalbiniai įrenginiai...
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai, kad CCCP šedevrų D1 ir DR1A eksploatacinės sąnaudos tiesiogine ta žodžio prasme kosminės. Tiek kuras, tiek planiniai remontai. O su RA-2, tai kažkokia mistika. Vistik viduriai tai laiko patikrinti vakarietiški MTU+VOITH, kurie kituose traukiniuose puikiausiai veikia.
Rusai matyt juos pakeliui dar patobulina...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
Komentuoti:
-
Šiandien Rygoje stovi antrasis estų elektrinis Flirtas. Po pietų išvyksta į Estija.
Komentuoti:
-
LG irgi su elektriniais neprasimovė. Kaip ir su automotrisėmis. Gal kiek per daug jų užpirko. Dvejomis mažiau galėjo. Nors jei papildomai atidarytų naujų maršrutų... Dabar perka vėlgi "Pesos" dvivagonius. Prasimauta buvo su RA2. Nuolat 2 arba 3 nevažiuojantys. Dirba tik vienas arba du sąstatai, dargi ir iš skirtingų traukinių vagonų sudaryti... Jei jų būtų nenupirkę, o toliau eksploatavę tris D1 traukinius, nieko LG nebūtų praradusi... Tuo labiau, kad D1 tiek buvo sukišta į naujus langus ir salono atnaujinimą...
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąlyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau
Na LG matyt pasirinko pigesnius riedmenis. Stadleris visgi yra brangesnis traukinys. Estus remia valdžia, o LG viską iš savo lėšų perka, todėl neturi galimybės iškart mestelėti kokį 0,5-0,8 mljrd. Lt. Taip pat LG net ES paramos negauna keleiviniams traukiniams. Kita vertus LG pirmieji ir nusipirko "vakarietiškus traukinius". Anksčiau gal dar ir pasiūlos nebuvo, nes matyt mažai gamintojų norėjo investuoti ir projektuoti kelis traukinius plačiai vėžei. Dabar tokia situacija, kad reikia vienodą parką turėt, o ne 3 vnt. vienokius, 5 vnt. kitokius...
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr LG negalėjo/neplanuoja tokių apturėti, sakysim, vietoj PESA 630?
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTikriausiai Valgos stotis.
Komentuoti:
-
lyg ir nebuvo kalbų, estai tokiam pirkiniui senokai ruošėsi - žr. pranešimus anksčiau
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5
Komentuoti:
-
Jau atvyko ir dyzelinis Flirtas.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=5Paskutinis taisė Zorro; 2012.12.10, 23:12.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO per blogąsias Baltarusiją ir Latviją tai turi???
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDar galėjo būti vienas aspektas - šis traukinys, ko gero, neturi leidimo važiuoti Lietuvos geležinkelių keliais, reikia atskiro leidimo, o norint jį gauti, reikia įvykdyti nemažai formalumų.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVežant per Lietuvą reikėtų:
- arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
- arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.
Komentuoti:
Komentuoti: