Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Kiek teko girdėti iš LDZ atstovų Etsijoje krovinių srautai krito po 2007 m. ir nebeatgavo iki tol buvusio lygio.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estai jau cypia. Šiais metais krovinių pervežimas sumažėjo 20 proc. Ar neaišku, dėl ko?

    http://cfts.org.ua/news/estonskaya_z...ala_goda_27221

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Po reisų į Maskvą ir Piterį nutraukimo GO rail išparduoda vagonus ....

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien paskutinis traikinys iš Talino į Maskvą.
    http://www.gorail.ee/ru/gorail-prekr...kva/#more-4122
    Последний поезд компании Go Rail отправится в Москву 17 мая в 19.10 и из Москвы в Таллинн — 18 мая в 18.05.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.
    o kas trukdo motrise Oro uosto paleidinet iki Valciunu ? Tiesa, gi minusas didelis... neapsimoka nieko daryt, nei bandyt i pliusa isvest...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ir ne tik, Estijoje labai gerai sustyguotas VT.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 23:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne maršrutų skaičiuje esmė. Kaip rašo, tai 1/3 pajamų už bilietus suneša keleiviai ruože Talinas - Tartu. Be to staigus augimas buvo sąlygotas nemokamo važiavimo Talino artimajame priemiestyje įvedimu. Iš kitos pusės, Taline ir anksčiau miesto ribose bei artimajame priemiestyje važiavo daugiau keleivių nei Vilniuje. Vilniuje iš viso toks ruožas tėra Lentvaris - Vilnius. Dar Kenos kryptis. Didžiulis potencialas slypi Trakuose, bet jis neišnaudojamas, Valčiūnuose, bet ten dabar iš viso keleivinio susisiekimo nebeliko.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Skirtumas tas, kad Estijoje keleivių pervežimui nenaudojama tik viena atkarpa - Koidula (Piusi)-Valga.
    Lietuvoje jų skaičius (pradedant Klaipėda-Pagėgiai, Pagėgiai-Joniškis ir kt.) gerokai didesnis (kaip ir gyventojų tankis didesnis).

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Estijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
    http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
    Metus Elron baigė su pelnu.
    o keleivinių maršrutų Estijoje tikrai ne daugiau, ne Lietuvoje. Vadinasi, kai nori - tikrai gali

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Nu va, kai nori ir dirbi, ir rezultatai akivaizdūs.
    Tiesa pasakius estų traukiniai tiek greičiu, tiek salonu labai vykęs pirkinys.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.11, 22:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estijoje pernai pervežtų keleivių skaičius išaugo 43 proc., lyginant su 2013 m. Aišku, kad ne vien dėl naujų traukinių, o dėl geležinkelio integravimo į Talino VT (miesto ribose miestiečiams ir aplinkinių savivaldybių gyventojams traukiniai nemokami).
    http://rus.postimees.ee/3054289/chis...itelno-vyroslo
    Metus Elron baigė su pelnu.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 19:33.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Oficialiai galima tai pavadinti kad ir kosmine klase. Tiesiog sakau, kad nuotraukose matomas salonas nė pro kur nepanašus į 2-os klasės saloną dėl minėtų priežasčių.
    Tikriausiai nevažiavot traukiniu Vilnius-Klaipėda. Ten yra ir prastesnių vagonų

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Sėdynės patogios ir plačios, bagažą patogu pasidėt, vagonai išties platūs, internetas veikia be priekaištų, ir vietos tikrai 1 ir 2 klasės (mūsų M630 nėra tokie patogūs).
    Oficialiai galima tai pavadinti kad ir kosmine klase. Tiesiog sakau, kad nuotraukose matomas salonas nė pro kur nepanašus į 2-os klasės saloną dėl minėtų priežasčių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro. Tiesiog siauresnės kėdės. Nors man, bent sprendžiant vizualiai, tai panašiau į 3-ą klasę, nei į antrą: nėra net atramų rankoms, nėra atlenkiamų staliukų. Kėdės, kaip suprantu, irgi neatlenkiamos. Situacija su komfortu turėtų būti katastrofiška. Pro kur ten 2-a klasė?
    Sėdynės patogios ir plačios, bagažą patogu pasidėt, vagonai išties platūs, rankų atramos 1 klasėje, staliukai (visur 1 klasėje, kai kur 2 klasėje), internetas veikia be priekaištų, ir vietos tikrai 1 ir 2 klasės (mūsų M630 nėra tokie patogūs).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.01.08, 00:52.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro.
    Turi: LG dviaukščių plotis - 2820mm, estiškų Stadlerių - 3500mm.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Taip.
    Su pačiais gabaritais tai neturi nieko bendro. Tiesiog siauresnės kėdės. Nors man, bent sprendžiant vizualiai, tai panašiau į 3-ą klasę, nei į antrą: nėra net atramų rankoms, nėra atlenkiamų staliukų. Kėdės, kaip suprantu, irgi neatlenkiamos. Situacija su komfortu turėtų būti katastrofiška. Pro kur ten 2-a klasė?
    Paskutinis taisė John; 2015.01.07, 22:29.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Estijos keleivių pervežimo geležinkeliais bendrovė „Go Rail“ traukinio Talinas-Sankt Peterburgas maršrutų skaičių nuo vasario 15 dienos mažina nuo septynių iki dviejų per savaitę.
    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-477067?cf=df

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tallinn-Riisipere-Tallinn

    Šviežus reportažas iš trumpos kelionės į Riziperę. Šį kart elektriniu, bet iš esmės dyzeliniai ir elektriniai dizianu ir salono išplanavimu niekuom nesiskiria.
    Linija renovuota prieš keletą metų už ES lėšas, elektrifikuota, praktiškai naudojama keleivių pervežimui. Galutiniame kelionės taške Riziperėje gyvena apie 1000 gyventojų.
    Negana to darbo dienomis važiuoja 10 traukinių porų, su savaitgaliais - net 12.
    https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=18.07.2014
    Iš estų Lietuva galėtų pasimokinti, kad ne vien kroviniai prioritetas, bet ne mažiau svarbus yra ir žmogus.
    Traukinių nemažai, mūsų rytiniu traukiniu 10:25 buvo apie 30-55 keleivių, į galinę stotį atvažiavo apie 20 + 8 dviračiai (už kuriuos mokėti nereikia), atgal išvažiavo apie 10, toliau keleivių skaičius augo.
    Stotelių daug, tačiau traukinys, kaip matote tablo, labai greitai išvysto 105-120 km/h kai atstumas tarp stotelių siekia vos 4 min.
    Keilos stotyje linija atsišakoja į Paldiski ir į Riziperę (iš kur kadaise ėjo linija į Hapsalu - apie tai bus reportažas). Beje, estai planuoja šią liniją irgi atkurti traukinių eismui.

    Talino geležinkelio stotyje


    Salonas
















    Atvykęs į Riziperę (dešinėje)




    Informacinis tablo






    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.17, 17:12.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taip.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Elektrinio traukinio gabaritas.
    LG elektrinis traukinys siauresnis?

    Komentuoti:

Working...
X