Reikalas ne lankste. Nuo gamyklos iki plačiosios vėžės keliasdešimt km (apie 70-80). Kur galima pastatyti traukinį ant savo ratų. Tai Malaševičių miestelis prie Baltarusijos sienos. Ten stambi krovos stotis, tai pat neilgas (mažiau nei 10 km.) ruožas iki Baltarusijos sienos. Kur ir buvo traukinys dar šiek tiek testuojamas. O toliau jau savo ratais iki pat Talino.
Vežant per Lietuvą reikėtų:
- arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
- arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.
Ir dar beveik šalia gamyklos nebūtų atliktas testavimas.
O traukinių tai bus ne vienas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBrestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.
Ironiška, bet tranzitinė valstybė su ES yra Balatarusija.
Būtų juokinga jei nebūtų graudu.
Komentuoti:
-
Brestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.
Komentuoti:
-
-
Pirmasis Flirtas jau Estijoje.
Šio Flirto nuotraukos dar iš Lenkijos, lapkričio 6 d.
http://www.flickr.com/photos/elektri...7632007152854/
Kitas (dabar dyzelinis) irgi bus ant dienų.
Komentuoti:
-
Passanger trains: After month, two first 4-wagon consists are here. One DMU and EMU.
Estonian Railways: Today arrived first shunting locomotive DF7G-E from China for testing. If results are expected, rest 15 locos are arriving next year.Paskutinis taisė regardman; 2012.10.20, 16:44.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet gi yra ir ne viena išardyta po nepriklausomybės atgavimo.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPuiku. Dirba kaimynai.
Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąAš irgi, įdomu buvo stebėti greičio kitimą.Beje, ar egzistuoja panašus Lietuvos geležinkelių eismo žemėlapis?
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTaip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.
Komentuoti:
-
Taip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPuiku. Dirba kaimynai.
Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąIdomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !
http://www.edel.ee/liiklus/
Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
Komentuoti:
-
Idomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !
http://www.edel.ee/liiklus/
Komentuoti:
-
"Edelraudtee" ne tik keleivius veža, be to jiems priklauso ir kai kurios linijos. Taip, privatizuota Estijoje buvo ir infrastruktūra.
Komentuoti:
-
Jei tai iš tikro taip, tai tą faktą vertinčiau kaip dovanėlę dabartiniams Edelraudtee sąvininkams.
Reikalas tas kad Edelraudtee koncesija vežti keleivius dyzeliniais traukiniais baigsis po poros metų. Jie neturi jokių šansų jos pratęsti, nes valstybinė kompanija vežanti keleivius elektriniais traukiniais Elektriraudtee, jau užpirko partiją naujų Stadler dyzelinių ir elekrinių traukinių ir mėnesio senumo vyriausybės nutarimu tapo visų jų operatorium.
Tiesa dar įdomus faktas tas, kad pirmieji nauji dyzeliniai traukiniai jau pasirodys kitais metais, kai dar iki Edelraudtee koncesijos pabaigos bus likę metai. Gal būt tokiu būdu bus siekiama nutraukti šią koncesija anksčiau laiko.
Komentuoti:
Komentuoti: