Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Reikalas ne lankste. Nuo gamyklos iki plačiosios vėžės keliasdešimt km (apie 70-80). Kur galima pastatyti traukinį ant savo ratų. Tai Malaševičių miestelis prie Baltarusijos sienos. Ten stambi krovos stotis, tai pat neilgas (mažiau nei 10 km.) ruožas iki Baltarusijos sienos. Kur ir buvo traukinys dar šiek tiek testuojamas. O toliau jau savo ratais iki pat Talino.

    Vežant per Lietuvą reikėtų:
    - arba apie 400 km vežti tralais iki Lietuvos stoties, kur galima perkrauti tuos vagonus nuo tralo ant ratų.
    - arba statyti ant siaurųjų bėgių, perkeliant ant plačiųjų jau Lietuvoje, gabenant plačiuosius vežimėlius atskirai ir paskui gabenti atgal siauruosius.

    Ir dar beveik šalia gamyklos nebūtų atliktas testavimas.

    O traukinių tai bus ne vienas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kaip čia pasakius ne toks didelis... sakyčiau labai (nenormaliai) didelis. Tai kam tie Šeštokai jei krovinius į Taliną galima vežti per Brestą?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.11.18, 17:57.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo gamyklos artimiausia rusiška vėžė prie Bresto.
    Iš gamyklos traukinys buvo vežamas tralais iki Małaszewicze, nuo ten apie 10 km plačioji vėžė ik Baltarusijos sienos.

    Ir lankstas ne toks jau didelis.

    Paskutinis taisė Zorro; 2012.11.18, 13:28.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Brestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.
    oho koks lankstas.
    Ironiška, bet tranzitinė valstybė su ES yra Balatarusija.
    Būtų juokinga jei nebūtų graudu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Brestas - Baranovičiai - Lyda - Molodečnas - Polockas - Daugpilis - Ryga - Valga.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O tai per kur buvo vežamas?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Flirtas šiandien Valgoje.
    http://majandus.delfi.ee/news/uudise....d?id=65278272

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pirmasis Flirtas jau Estijoje.

    Šio Flirto nuotraukos dar iš Lenkijos, lapkričio 6 d.
    http://www.flickr.com/photos/elektri...7632007152854/

    Kitas (dabar dyzelinis) irgi bus ant dienų.

    Komentuoti:


  • regardman
    replied
    Passanger trains: After month, two first 4-wagon consists are here. One DMU and EMU.

    Estonian Railways: Today arrived first shunting locomotive DF7G-E from China for testing. If results are expected, rest 15 locos are arriving next year.
    Paskutinis taisė regardman; 2012.10.20, 16:44.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet gi yra ir ne viena išardyta po nepriklausomybės atgavimo.
    2, ne ką mažiau nei pas mus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Puiku. Dirba kaimynai.
    Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
    Bet gi yra ir ne viena išardyta po nepriklausomybės atgavimo.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Aš irgi, įdomu buvo stebėti greičio kitimą.
    Būtent. Beje, ar egzistuoja panašus Lietuvos geležinkelių eismo žemėlapis?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Taip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
    O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.
    Aš irgi, įdomu buvo stebėti greičio kitimą.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Taip, šaunuoliai estai. Palydėjau paskutinį traukinį šią naktį į Türi.
    O LG reikia susirūpinti keleivių pervežimu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Puiku. Dirba kaimynai.
    Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.
    pas mus tuoj lengviau bus suskaiciuoti, kurios isnaudojamos...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Idomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !

    http://www.edel.ee/liiklus/
    Puiku. Dirba kaimynai.
    Ir tik vienintelė linija neišnaudojama keleivių pervežimui - Koidula-Valga.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiuo metu matau tik vieną traukinį Tallinn - Türi.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Idomus zemelapis is Edel.ee, kur galima realiu laiku matyti ne tik traukinio buvimo vieta, jo greiti, taciau NET IR MASINISTO PAVARDE !

    http://www.edel.ee/liiklus/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Edelraudtee" ne tik keleivius veža, be to jiems priklauso ir kai kurios linijos. Taip, privatizuota Estijoje buvo ir infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Jei tai iš tikro taip, tai tą faktą vertinčiau kaip dovanėlę dabartiniams Edelraudtee sąvininkams.

    Reikalas tas kad Edelraudtee koncesija vežti keleivius dyzeliniais traukiniais baigsis po poros metų. Jie neturi jokių šansų jos pratęsti, nes valstybinė kompanija vežanti keleivius elektriniais traukiniais Elektriraudtee, jau užpirko partiją naujų Stadler dyzelinių ir elekrinių traukinių ir mėnesio senumo vyriausybės nutarimu tapo visų jų operatorium.

    Tiesa dar įdomus faktas tas, kad pirmieji nauji dyzeliniai traukiniai jau pasirodys kitais metais, kai dar iki Edelraudtee koncesijos pabaigos bus likę metai. Gal būt tokiu būdu bus siekiama nutraukti šią koncesija anksčiau laiko.

    Komentuoti:

Working...
X